Společný postup tří iniciativ proti radě ČRo
Na již druhé schůzce zástupců tří iniciativ (wave, gorily, iprotest) jsme se dohodli na společném postupu a společné účasti na akcích. Nezávisle jsme totiž dospěli k tomu, že jedním z hlavních viníků současného marasmu v Českém rozhlase je jeho Rada a způsob jejího fungování. Vydáváme proto následující tiskové prohlášení a srdečně vás zveme. Přijďte podpořit bohulibou akci!
Na zasedání Rady ČRo se uskuteční velký smuteční happening
Zástupci tří různých iniciativ se sjednocují a vyzývají k občanskému protestu
Ve středu 28. ledna 2009 se před budovou Českého rozhlasu sejdou odpůrci Rady Českého rozhlasu, aby v den jejího veřejného zasedání demonstrovali proti krokům Rady. Zástupci tří různých iniciativ svolávají velký happening, který se ponese v pohřebním duchu.
Celá akce s názvem „Pohřeb kvality v Českém rozhlase“ má za cíl poukázat na nekompetentnost Rady ČRo, zejména při jejích rozhodnutích o Radiu Wave nebo rušení multimediálních projektů. Organizátoři vyzývají k účasti a občanskému protestu například tím, že si všichni zúčastnění vezmou na sebe černé oblečení. Očekává se i účast známých osobností. Ty by měly symbolicky položit k Českému rozhlasu smuteční věnce za kvalitní kulturu na vlnách rozhlasu.
Při svolání happeningu se sjednotily tři různé aktivity. Iniciativa Nechceme přeladit, nemáme kam (www.iprotest.cz), která už rok bojuje proti komercionalizaci formy i obsahu ČRo 1- Radiožurnálu, dále Gorily on-line v ohrožení (www.gorily-online.nazory.cz), jejichž sdružení se zasazuje proti rušení multimediálních projektů v ČRo, jako byla například gorilí reality show Odhalení, a také občanské sdružení Pro Wave (www.chciwavezpet.cz), které se před nedávnem zformovalo na podporu Radia Wave, veřejnoprávní stanice pro mladé. Wave byl v minulém roce vypnut z FM vysílání a následně nesmyslně Radou obviněn z propagace fašismu. Sdružení uspořádalo v polovině ledna velký koncert s názvem Chci Wave zpět! Tato první akce aktivistů měla mimořádný úspěch. Koncert navštívilo přes tisíc mladých lidí.
Společným jmenovatelem všech iniciativ je odvolání současné Rady ČRo. „Museli jsme spojit síly, tahle Rada nám ukazuje svou nekompetentnost již téměř rok a půl,“ míní za organizátory protestu Roman Kučera z iniciativy Nechceme přeladit, nemáme kam.
www.chciwavezpet.cz
www.iprotest.cz
www.gorily-online.nazory.cz
—–
Happening „Pohřeb kvality v Českém rozhlase“
Středa 28. 1., 13.55
Před budovou Českého rozhlasu, Římská 15, Praha 2


Diskuse
Zdravím všechny, kdo se zúčastní happeningu s myšlenkou vyjádření smutku nad upadající kvalitou v Českém rozhlase! Nemohu bohužel přijet, ale budu stále v myšlenkách s Vámi!
Rozhodnutí padlo, oželím běžky na Vysočině a pojedu se podívat do Prahy. Zvědavost “milé stařenky” zvítězila. Jsem zvědavá na mládí, které ví co nechce…:)
Těším se, nedivila bych se, kdyby nás přišel uvítat Kasík, Pokorný, Hikelová a Výborná chlebem a solí a dělali, že jsou a vždy byli vlastně na naší straně.
Upřímnou a srdečnou soustrast k odumírání Rž a předsmrtným křečím Rady v agónii. Co vše si jeden dnes může dopřát za svůj poplatek! Nemohu svůj hluboký žal presentovat fyzicky přímo na místě, ale šikmé slzy z mých šikmých očí i na dálku budou skrápět truchlivé shromáždění a snad se i mé hluboké pohřební vzlyky donesou až k černým věncům, lemujícím tragickou událost.
Snad bych zde mohl vyjádřit svou tklivou touhu: Kdyby byly nějaké snímečky z oné důstojné události, mohly by zde (či jinde) být zveřejněny? Abychom my pozůstalí mohli zavzlykat a s úctou ve svých sklopených hlavách vzpomenout… (omlouvám se za roztřesený rukopis, slzy se mi derou do očí).
Pokud mi nekdo bude pernamentne utirat slzy z objektivu, budou i fotecky :-)
Milý Ma Yuane, atmosféru se pokusím i popsat. Umělěcký dojem i technickou hodnotu vystoupení vážených pánů a paní radních zaznamenám.:)
Milý R.K., na otírání “objektivních” slz nástroj vezmu sebou… Švédská utěrka bude nejvhodnější. :)
A tichá budu jako myš…
Bab,šťastnou cestu, já bohužel musím být v práci, ráda bych se zase s Vámi setkala.
Všem, co se zúčastní, dík!
Bravo.Už teď všem,co tam budou,závidím.A zdravím.Mor ho!S.
Přijdu taky, na to si klidně vezmu dovolenou, do prace sic musim taky, ale vymlouvat se nebudu. To by tam nepřišel zase nikdo a to uz jsme jednou zažili že.Co Čech to odůvodňovatel.
Je to skvělé, lidé fakt chodí do rádia v černém. Poznávací znamení: pohled do očí a usměv. Dík, opět jsme tu a chceme změnu! Vy se sklopenými zraky vzmužte se, ať se nemusíte stydět sami před sebou. No tak!
To Kvetinka: Skvělé!!!
2 Moshe Dayan : Ty budeš mít kromě černého oblečení i černou pásku přes oko ? Těším se na viděnou.(Na setkání mezi třema očima).
2 ALL : Lidi, začíná se to hýbat ! A to je nádherné. Tedˇse jen zakousnout a nepustit. (Vždytˇjsme psi….tedy aspoň někteří z nás !)
2 all
Rád bych zde poděkoval veřejně jak R.K., tak sestrám ve vedení Iprotestu, že opět smím zveřejňovat své názory na Iprotestu.
Zejména bych rád poděkoval také p. Píšovi, a p. Kasíkovi i Floriánovi, kteří se za mne u Romana Kučeny (admin) a sester Kopeckých přimluvili…
Smím tedy opět veřejně prohlásit:
“Na této webové stránce admin pan R. Kučena (R.K.) gumuje nepohodlné ohlasy navlas stejně tak, jako Kasík s Floriánem, Jaklovou a Jíšou “vylikvidovali” skvělého komentátora Ivana Hofmana a nakonec i obsah Vaší, veřejnoprávní stanice.”
Až uvidíte kráčet R.K. či sestry Kopecké v čele 3 iniciativ, vězte, že je to, jako by prapor v čele demonstrace třímali radní Jaklová s Píšou.
Zastáncům Goril a Wave: držte se.
Partyzán
K zamyšlení :
http://www.radioservis-as.cz/tydenik/06_slysi.htm
http://www.radioservis-as.cz/a.....glosar.htm
2 Partyzán : soudruhu partyzáne, nenaučili Tě doma trochu “kindrštůbe” ? Kromě prudění ses ještě na nic nezmohl. Upozorňuji Tě, že všechny zmiňované osoby z iprotestu mají naši neomezenou důvěru. Kdyby ses prokázal jako lepší lídr, tak oni Ti své “posty” jistě rádi přenechají. Zatím ale kromě keců z Tebe nic kloudného nevypadlo.
Súdruh Hluchý pes:
porád dokola.
Bez kreditu se nedá dělat nic, ani vedení Iprotestu.
Sami se na lídry pasovali, tak ať se snažej a chovaj se před Tebou transparentně, abys jim mohl i já věřit a ať nesabotujou Tvou i mou původní petici, jestli si na ní ještě vzpomínáš, vždyť jsi jednou v sobotu sám kvůlivá protestu před Čro demonstroval, jak tu čtu v archivu.
Nevim, proč štěkáš v plurálu: “mají naší důvěru”, když za sebe Ti vzkazuju, že mou nemají, ani co by se za nehet. Ostatně i Tvou důvěru mohou zvýšit nad “bezmezno” když kápnou bošskou a napíšou, proč přeonačili tento portál a proč vyměnily původní znění petice, a co jsou zač. (Proto varuju Wave a Gorily, ať si dají děsnýho bacha, tohle už není sranda, R.K. gumuje v tomhle portálu jak Džugašvili, mně zakázal jak už jsem Ti napsal například přístup! – a teď vyrazil na demonstraci s foťákem!, jak píše.) Možná seš sám, kdo R.K. a sestřičkám věří, zatím se na rozdíl od Gombose nepředstavili -y, bůhví jak dlouho a kdy sloužily v ČR, to Tě nenapadlo? to jako když mluvíš vo kinderštůbe”.
Tvůj starej kindeštůbák (Partyzán)
„Pohřeb kvality v Českém rozhlase“
Tak jsem se vrátila z pohřbu. Byl to pohřeb s plnou parádou, asi s deseti velkými věnci z živých květů a několika kyticemi a kytičkami od těh pozůstalých, kteří měli zesnulou KVALITU v Č. rozhlasu opravdu rádi. Jednu kyticí živých květů poslal prý i sám p. ministr školství, Liška. V čele průvodu šli zástupci posluchačů radia Wave s alegorickou postavou, za nimi posluchači Radiožurnálu a zástupci iniciativy Gorily on-line v ohrožení. Kolem plno novinářů i Česká televize. Rozloučit se s váženou zesnulou přišlo asi 100 lidí, mezi lidmi byla skutečně velmi oblíbená.
MÉDIA: Odpůrci Rady ČRo na happeningu ”pohřbili kvalitní kulturu”
28.01.2009 15:49:31 ČTK, autor: sin, jw, (mai)
Praha 28. ledna (ČTK) – Odpůrci Rady Českého rozhlasu sdružení do několika občanských iniciativ dnes přinesli před budovu rozhlasu pohřební věnce. Symbolicky tak pohřbili alternativní žánry a “kvalitní kulturu” ve vysílání rozhlasu. Akce se zúčastnily zhruba tři desítky lidí, část z nich poté navštívila pravidelné zasedání rady
Díky pane Liško. Oceňuji všechny, kteří nezůstali lhostejní a dali najevo, co je znepokojuje. Jak hluboko rozhlas klesl je bohužel vidět hodně z toho, jaká sorta lidí ho na různých webech hájí. Kde se asi naučili diskreditovat kritiku i kritiky a v koho zájmu je to, aby v zárodku ničili diskusi. Za rok se rozhlas naučil svérázně bojovat proti svým kritikům, hodí se hulvát nebo provokatér, který se snaží pošpinit jakoukoliv diskusi. Stará škola v nové době.
2 Kvetinka : těmto “partyzánům” a jiným exotům se říká tapetáři či kompostéři. Jejich cílem je narušovat diskusi více či méně “inteligentními” výkřiky. Jenže ani oni nás nemohou nijak rozházet. Karavana táhne dál, i když na ni ratlík štěká.
2 partyzán : soudruhu partyzáne, NAPOSLEDY Tě upozorňuji , o co zde jde : toto je SOUKROMÝ web placený ze SOUKROMÝCH zdrojů. Jako takový má právo rozhodovat o tom, kdo, kde a kdy zde bude diskutovat. Právo na vyhození nechtěných hostů je absolutně nesporné. Tvé reklamace jsou bezpředmětné a nezmění na tom nic, ani když nám budeš nadávat do Stalinů a cenzorů. Zkusím Ti to popsat názorně, neb se mi zdá, že máš dlouhé vedení : Máme zahradní party na soukromém pozemku. Pokud z ní vyhodíme partyzána, který se neumí chovat či leze přítomným na nervy svými oplzlými kecy, tak si tento nemůže stěžovat nikde a na nikoho. Pochopil ? Pokud Tě někdo bude mazat na webu ČRo, tak je to jiné. Ten web je veřejnoprávní a placen z poplatků, tedy (doufám) i Tebou. Tam si můžeš stěžovat.
Jsem rád, že se dělí takové věci. Několik občanských iniciativ je nepřehlédnutelná formace.
Jaroslavo, bylo nás i s novináři tak do 50 lidí. Ale do vnitř se kromě většiny veřejnosti nedostalo i několik novinářů. Takže Rozhlas a Rada brání ve stupu nejen veřejnosti, ale i zástupcům tisku…Mluvčí Rady pí. Jaklová od včera věděla, že se něco chystá, ale proč by Rada poskytla veřejnosti více prostoru, zvlášt když je tak obtěžujeme a narušujeme jejich poklidná a mírumilovna zasedání. Iniciativy a zájmy se sdružují, takže si myslím, že pro Radu i Rozhlas začíná zase rušná zima a jaro.
2 Hanka K.:
Dík za upřesnění počtu demonstrantů.
Je to nehorázné, na zasedání RADY smělo vstoupit jen 20 lidí. Z toho byla polovina novinářů. Takže jsme o celé zasedání přišli. A to jsme nebyli jen z Prahy. Já jsem jela 30 km, ale bab přijela až z Moravy a nedostala se dovnitř, ostatně Vojta Kotek také ne.
Velmi přesně vše popsal např. J. Potůček:
http://www.digizone.cz/aktuali.....-radu-cro/
Mame 23 podpisu lidi, kteri nebyli vpusteni dovnitr. Foto archu sem dame.
Zdravim Vás, to jsem Vám taky ještě neřekl, že Radiožurnál si nechával dělat zase průzkum a protože je to děsne tajný tak s tím i dělaji patřičnou obstrukci. To že to bylo i patřičně drahé nemusím říkat, ale tak peníze budou, my nebudeme. Co bych chtěl říci je ,že výsledky jsou úplně neuvěřitelné. Vyšlo v nich že dopolední Host Radiožužňálu je nejoblíbenější pořad, nejoblíbenější moderátor je Lucie Příšerně Výborná, pak dlouho nikdo a pak Honzík Svazák Pokorný nějakou Hanku Shánělovou posluchači skoro ani neznají a jméno jim nic neříká. Jinak Hikelová chystá od března změnu dopoledního Radiožurnálu, který se ji moc nelíbí. Je to takové nezajímavé a nic neříkající krafání. Ale co je hlavní problem, že v regionech nejsou schopní lidé, proto je problém s příspěvky. Jinak co v průzkumu vyšlo dobře je Zápisník zahraničních zpravodajů, ještě aby ne když je to jasně to nejlepší co na Radiožurnálu je.
Re: Jaroslava | 28. 1. 2009, 22.32
Velmi ilustrativní, co se týče skutečných metod Rady, je následující citovaná zmínka (v Jaroslavou odkazovaném materiálu):
“Zástupkyně iniciativy Gorily on line přítomným rozdaly odpověď radních na jejich stížnost z 26. ledna, kterou obdržely dvě hodiny před zasedáním rady a v níž se píše, že tuto odpověď radní odsouhlasili právě na tomto zasedání.” (Docitováno.)
To není žádný náhodný omyl nějaké tajemnice, jak tvrdí místopřeCeda Jíša. To je náhodou odhalená jedna další ukázka stylu práce oné Rady — výsledky jejího působení jsou však již docela obecně známé. Už jen za ten podvod s odesláním “předschválené” odpovědi by ta pseudoRada měla být bezprostředně zrušena — jedná se přece o *veřejné* záležitosti v demokratické společnosti, a tam by i jediné takové pochybení mělo vést k okamžitému zásahu proti používání metod z doby budování komunismu (abychom se vbrzku nedožili obnovy toho radostného budování znovu).
Otázka je, zda ti, kteří by se měli profesionálně věnovat sledování činnosti této Rady, nejsou také hluboce zakořeněni v oněch přešťastných budovatelských dobách a zda jim třeba vůbec nedochází, o jakou lumpárnu se jedná. Ta Rada musí vystupovat zcela korektně — a nedělá to: stačí jen příklad s podvodným překladem písničky (a výmluvy na překladatele), teď zase podvodné “předschválení” (a výmluvy na tajemnici). Asi by se našlo mnohem víc příkladů, ale destruktivní činnost Rady je z nějakých kompetentních míst zcela ignorována.
P.S. Ministr Liška příjemně překvapil (ale jaký byl jeho opravdový důvod? no, snad to tak myslel doopravdy).
Shlédl jsem Bitvu o rozhlas — velmi pozdravuji slečnu Janu Kopeckou a všechny účastníky! Bylo to pěkně udělané a ČRo projevil neschopnost situaci zvládnout (např. ti staří tlustí dědci-vyhazovači, patrně bývalí příslušníci VB v důchodu).
Rada a její zasedání předvedla (znovu) dokonale, že (úmyslně) nechápe svou činnost: Měla by sloužit posluchačům, ale zcela zjevně jde proti nim a zdá se, že i proti ČR. Je tedy slouhou koho? Rada by měla být ráda, že někdo (z jehož peněz je vyživována) projevuje o její činnost zájem. Jediné, na co se zmůže, je najít co nejmenší místnost, aby tam nikdo z veřejnosti na veřejné zasedání nemohl přijít (dědci dole instruováni) a mohla ututlat věci typu “předschválená rozhodnutí”.
A kde byla naše statečná partyzán? Nestihla z hloubi temných horských lesů vlak a rozhlas tak zůstal opět tradičně nedobit… Puška v ruce nevystřelila, oheň v srdci nezaplál!
To Ma Yuan: jen bych upřesnila, že jeden z mužů, kteří vytlačovali od recepce posluchače byl sám výkonný ředitel rozhlasu PhDr. Josef Havel, CSc. Akci také pečlivě asistoval ředitel marketingu René Zavoral… ano, není nad pěkné PR a slušné zacházení s posluchači. Chystáme nějaký souhrnný článek ze včerejšího dne. Určitě podáme stížnost, že jsme nebyli vpuštěni na zasedání Rady.
2 ALL : legrace, či spíše skandál je v tom, ŽE PRACOVNÍCI MÉDIA, KTERÉ MÁ BÝT RADOU KONTROLOVÁNO V ZÁJMU POSLUCHAČŮ, zabraňují přístupu veřejnosti na Radu. Jinými slovy : zasedání Rady prohlásil zákonodárce veřejnými a tak nějaká omezení (20 lidí) atd. jsou zcela irelevantní. Pokud by přišlo více lidí, musí Florian sehnat větší místnost či rokovat v parku. MUSÍ ale dostát liteře zákona. Tu včera hrubě porušil. A to ještě nehovořím o skandálu s prohlášením,vydaném před zasedáním, ve kterém stojí to, co už Rada PROJEDNALA !!!!! Že by Rada měla jasnovidecké schopnosti ?
To, že musí vytlačovat dav nespokojenců z rozhlasu výkonný ředitel a šéf komunikace s veřejností fakt mnohé napovídá. Nikdo jiný se k tomu nepropůjčil jen pan Havel a pan Zavoral, kteří celý rok dělají ochranku před průšvihy pana Kasíka . Generální ředitel už asi nikomu jinému nevěří. Vsadil teď vše na to, že vše narafičí tak, že nepadne on, ale Rada, pokud se ta konečně nesjednotí a nespočte mu to, že rozhlas je bezkonkurenčně nejhorší veřejnoprávní službou v zemi. Popularita paní Výborné svědčí o tom, že se podařilo vyměnit posluchače za ty, pro které Radiožurnál už není o zprávách a komentářích, ale horší Frekvence 1. Toho do roka a do dne využije paní Hikelová a místo Radiožurnálu postupně dosadí na pozici rozhlasové jedničky v hlavních časech Rádio Česko. Radiožurnál nechá později v lepším případě splynout s Prahou, protože se přestanou lišit.
2 Kvetinka . musím Vám dát jen za pravdu, přesně tak to bude. Hykelová postupně z Česka udělá jedničku, nebude to do roka protože ten přesun přeci jen zabere čas, ale radio Česko by pak možná měla být vlajková stanice.
Jinak abych přidal nějaké zímavosti: Takže na několik dnů budeme mít klid od Lucie Příšerně Výborné, jede na Aljašku:) a co je nejlepší, že tam bude chodit po ledových krách/planinách bez pořádného zajištění, takže je velká možnost, že ani ten satelitní telefon co si tam berou je nemusí zachránit. Třeba by mohla napodobit Roberta Falcona Scotta:) a trosku tam pořádně zamrznout. Holt se budem muset moc modlit:)
Jinak co bych doporučil se i podívat na hospodaření Kasíka ohledně stavby té jeho budovy. Nebudete tomu věřit, ale do toho jejich rozpočtu se nevešlo hodně základních věcí. Co je úplně třešnička na dortu, tak kdo by to řekl , že v budově pro rozhlas už nejsou peníze na to aby tam udělali studia, proste na ty nejsou peníze:) takže co to bude za budovu rozhlasu když tam nebude jediné studio,ale to tam právě měly být:)A kasík na ně již peníze nemá:) opravdu jsou to pašáci, uznejte.
Jinak bych doporucčil poukázat na základní rozpočty o kolik to přepálili, takto se přeci hospodařit nedá a je to krásný agrument, na to poslanci taky zaberou :)
Přeji příjemný klidný večer všem příznivcům opravdu kvalitního veřejnoprávního rozhlasu.
S pozdravem
Moše
Lidem na Radiožurnálu dojde možná až dost pozdě, že jim paní Hikelová s chutí dá možnost dál dělat z Radiožurnálu populární a oddechovou stanici, hrát si s logama, bilboardama a znělkama a mezi tím si na Radiu Česko vytvoří nenahraditelný tým, který bude zajišťovat, i pro Radiožurnál, to podstatné,hlavně velkou politiku. Odnese to dnešní domácí redakce Radiožurnálu, která se rozpadne na bezvýznamné podredakce věnující se ekonomice, kultuře, životnímu stylu nebo něčemu podobnému. Redaktoři budou zticha, je krize a budou ještě rádi točit reportáže z Matějské místo z parlamentu.
Re: Kvetinka | 29. 1. 2009, 23.21
Pokud by se objevila (pro mě) zajímavá stanice, klidně na ni přeladím — na názvu ani ředitel(i/ce) mi nezáleží, bude-li mi program vyhovovat. Ale nevěřím na žádnou proměnu a pustím si rádio už jen výjimečně (počasí, čas, zprávy). Asi mám smůlu, vdycky je tam něco, co se hodí do Monitoringu, ale je to pořád dokola a už se mi to nechce ani zaznamenávat. Prostě to je současný (a nepochybně i budoucí) standard Rž.
Nejlepší by asi bylo prostě zrušit poplatky, nic z nich nemám (a mohl bych zde zmlknout). Nepotřebuji (ani nemohu) poslouchat celé hodiny denně jakousi kulisu v pozadí; zpravodajství mi připadá poněkud bulvární a pár dobrých pořadů před rokem nenávratně zmizelo (nejen Ester). Místo toho tam je pořád 55 a lidový Svazák. Za moje poplatky.
Tak ať té 55 potřepe srdečně tlapou nějaký hladový kodiak na Aljašce.
Výkonný ředitel Havel pomáhá řediteli Kasíkovi točit stovky miliónů v rozhlasových nemovitostech a desítky milionů v reklamách. Toto vedení nedojede na chatrný program, ale na to, co v době, která jim zbývá, udělá s desítkami nemovistostí za stovky milionů po celé republice, které spravují. Hlemýždí rekontrukce historické budovy na Vinohradské je příliš na očích než aby se tvrdilo, že tam je všechno vpořádku. V krajích, kde má rozhlas i vily, minimálně jedna s luxusním ředitelským apartmá, se to možná ututlá. No a Rada dojede na to, že se nechává snadno opít rohlíkem.
2 Kvetinka: Zase musim jen souhlasit:) rekl bych , že máte objektivní nadhled. Hlavně bych zdůraznil taky Kasíkův system všech různých poradců-neporadců:) Kasík pak vždy někoho obětuje, hlavně když se to k němu nedostane:) máte to tam jak základnu Bora Bora v Afganistanu. Když se mu to hodi tak vyleze, jinak to tam vede jak Taliban. Všimněte si že že žádný program ČRo nikdy nepoukáže na žádnou novou kauzu jako první. Žádná investigatovní novinařina, prostě opatrně opatrně :)pouze opakuji, o čem již všichni kolem dávno informuji.
Jsem zvědav jak se poperou holky Hykelova s Obzinovou když ji Hykelova tak nemá ráda:)Jak dopadne zrušení pořadu Mirka Konvaliny, co zrušil na Praze Kasík? Jaký na toto máte názor Vy Květinko ?
Tak dnes odpoledne poslouchám radiožurnál a co neslyším? V každé zpravodajské relaci se mluví o soudu o odškodnění rodin zaměněných dětí, ale o tom, že zastupitelé Plzeňského kraje rozhodli proplácení zdravotnických poplatků v krajských zařízeních, ani slovo. Přitom regionální studio ČRo o tom informuje každou hodinu. Když to samé udělalo zastupitelstvo Středočeského kraje, Radiožurnál informoval pravidelně a včas. Nabízí se dvě možnosti – buď Radiožurnál má něco jako zákaz informovat o vládě nepohodlných rozhodnutích “opozičních” krajů, nebo prostě když se to neděje v Praze (zast. Stč. kraje je v Praze) tak jako by to nebylo… Ať je pravda jakákoliv možnost, pro RŽ to moc lichotivé není…
2 Moshe : Tvé informace jsou k nezaplacení. Shodují se s mým pozorováním té bídy kolem budovy. Jenže, naše Rada se “nechává pravidelně informovat” a pravidelně i “provádět po staveništi” a světe div se : vše je v nejlepším pořádku. Na ekon. hospodaření má Rada ještě jeden orgán, který (želbohu a asi ví proč) nezasedá veřejně. Ten je asi backup-orgánem, který má krýt lumpárny a miliony spálené při stavbě. Jo, a hádejte, o čí peníze při tom jde ……….
2 Plzeňák : správný postřeh, který ukazuje chaos celoplošného vysílání. ČRo 2 o poplatcích na Plzeňsku informoval od rána, RŽ podle Tvých pozorování ne. Zdá se mi, že paní Hikelová by fakt mohla koordinovat celoplošné a regionální zpravodajství. Kdyby aspoň to celoplošné přehlédla, nemuselo by docházet k takovým “podivnostem”. Někdy si myslím, že ji za jidášský peníz vytáhli, aby se znemožnila na “ztracené vartě”. V Rádiu Česko měla klid a dělala dobrou práci. Tedˇji zničí…..
S těmi honosnými vilami je to asi pravda, Kasíkovi lidé prý mají k dispozici nejméně tři – v Praze, Karlových Varech, kde asi je to dobře utajené apartmá pana generálního a pak ve Zlíně. K tomu ještě výhodně pronajaté horské chaty, z nichž v té největší v Peci pod Sněžkou nechal Kasík hospodařit pomahače ČSSD. K tomu ještě k panstvím Kasíkova rozhlasu patří zámek za Prahou. Kasíkova parta se už snaží, alespoň část těchto lukrativních nemovitostí výhodně rozprodat než Zmizík a jeho parta odejdou do důchodu. V lepším případě se to zdůvodní tím, že je třeba zamáznout to, co bude chybět na rekonstrukci budovy na Vinohradské.
Petr Had – Petrovi
Důkazy by se našly ? Podat trestní oznámení bez důkazů to asi nepůjde . Každopádně nejde o vlastnictví jednoho či několika VyVolených a je nutné to více než pečlivě sledovat . Již jen to , že zde o tom začíná diskuze je moc dobré.
2 ALL : tak to nám ještě scházelo ! K médiím se vyjadřuje i “rudá BOBO” (vpravo). No, má pravdu v tom, že celý systém je jednou velkou přetvářkou. Stát násilím kasíruje koncesionářské poplatky a pět partají z Parlamentu řídí veřejnoprávní média. Proč tedy radši neudělat daň a z ní to financovat ? Jenže BOBO má problém, končí jí mandát v EP a tak hledá, kde by se zviditelnila a ke komu přilepila, aby své povedené rodince zajistila prima živobytí na dalších pár let. Ví dobře, že se svou pidistranou Politika 21 nemá šanci pokořit 5 %. Kdyby byla bv Parlamentu, tak bude bojovat za to, aby vše zůstalo tak, jak to je.
2 Moše Dajan: Bývalý druhořadý barový klavírista nechal odstranit bývalého prvořadého zahraničníno zpravodaje z vysílání Prahy? Dobrý, jen tak dál! Když se zase v éteru objevil pan Konvalina, tak to panu Kasíkovi připomělo, že od té doby, co Konvalinu odvolal, to jde s Radiožurnálem z kopce. To nemohl rozdejchat. Ale pana Konvalinu slýchávám na Šestce. Paní Lída Rakušanová ví, že doba zakazování už je pryč a z takových Kasíků má pro strach uděláno.
Re: Hluchý pes | 30. 1. 2009, 21.31
Přesně to samé mně taky napadlo a domnívám se, že tak to je. Nějaká Bobošíková nic reálného pro ČRo neudělá (a co by taky mohla, že). Poslanci na to kašlou, hlasy jim to nepřinese.
Tak aspoň, že důstojný pohřeb trochu popudil ty činitele z Rady, ale s nimi nic nehne (určitě na jejich hnutí nemají vliv nespokojení poplatníci). S nimi možná hnou časem úplně jiné věci, ale jejich nástupci taky budou k ničemu. O dobrý rozhlas nejde vůbec, dokonce ani ne na posledním místě. (Lakomě dodávám, že poplatky určitě nikdo rušit nebude — naopak, až nějaký génius objeví, že vysílání rozhlasu přímo závisí na světových cenách ropy a plynu, zvednou je. Ale zatím pssst, aby se to akustičtí vědci-dvouminutovci v Rž nedoslechli!)
http://www.blisty.cz/2009/1/30/art45028.html
Je to pod článkem: Spor o rádio Wave (vpravo).
O tom by měl rozhlas vysílat nyní v době krize. Ten nový Zákoník práce, to je tedy věc!
Tady přijde rozhlas i TV o poplatky zcela jistě.
Nová loga Radiožurnálu místo přidání na platech
Tak víte, kam potečou peníze a kam ne? Nebojte do programu to nebude. Na Radiožurnálu zaměstnanci zase nedostanou žádné zvýšení platů. Miliónek, dva prý ale asi padnou na nové logo Radiožurnálu a s tím související věci. Místo pár stovek na výplatní pásce navíc se budou ti, co na Radiožurnálu dřou, dívat na Výbornou a Pokorného na plakátech, jak drží nové logo. Probudily se už i rozhlasové odbory? Zmizík skřížený se Skrblíkem ale nepřidá, nesrovná v platech ani krizi když ví, že je bída o místa a lidé nemají kam jít. Přeplatí jen nováčky, ale těm, co dřou v rádiu celý život řekne, že na slušné platy nemá. Kdyby zrušil deset, dvacet nebo třicet svých ředitelů s nejvyššími platy, jak se to teď dělá běžně v soukromé sféře, tak by hned bylo na mzdy.
Odstup nutný.
Neodcházející pocit marnosti…
“Objektivní slzy” z objektivu neutírány, neb se ani nenamáhali (oni) ty “slzy” ronit…
Ano, požerou se mezi sebou…
Prý nejsilnějším životní motivací je touha škodit ostatním. Nikolivěk. Touha být u “toho” (viz neúspěšný podnikatel Topolánek) je nejsilnějí životní motiv.
Kolem záplavy věnců a černě oděných pozůstalých prošel nejmenovaný a uznávaný politický komentátor RŽ. Projev údivu zazněl: “Probůh, co se to tu děje.”
Vystihuje vše…
pro Moše Dajan, 29.1.2009,23.00:
Jen formálně: Lucinka poctí návštěvou Aljašku za své, za vybrané, nebo “sponzoring”? Pobyt krátkodobý, střednědobý, dlohodobý? Dovolená? Áčko? NV? Studijní pobyt? Výměnný pobyt? Nebo to má dokonce ve smlouvě?!? V rámci sebevzdělávání…
Co dokáže jedna osoba vzbouzet za emoce…
V MF jsem přečetla úvahu na téma vhodnosti a nevhodnosti jmenování tiskové mluvčí ministra Kocába. I tam se zaskvělo jméno mé oblíbenkyně. Zda Lucie Výborná nemůže pracovat ve veřejnoprávním médiu, když ji zaměstnával bulvár… Může pracovat, samozřejmě, že může pracovat. Jen musí dokázat obstát. Číst umí dobře, že, tak ať čte, co jí někdo napíše a bezchybně čte (Volfová, Bolfová).
P.S. Soukromý průzkum. Ano, LV vychází vítězně. Jen se nesmím ptát konkrétně. Protože se dovídám, že je moc fajn, že se dovídají o soukromí herců, héééreček, zpěváků a zpěvaček (kabelek). Na moji oponenturu, že to si mohou poslechnout na Frekvenci, na Kiss Hády (nebo jak se to jmenuje) zkrátka na bulváru a že JÁ (a mnoho dalších) nemáme kde poslouchat rozhovor s (třeba) panem Grygarem (když je ten Mezinárodní rok astonomie) se dočkám přitakání, že mám jako pravdu…
Podobného přitákání se mi dostalo od paní zapisovatelky na ctěné Radě. (Neb mi byl nakonec umožněn výměnný “pobyt”.) Na téma opakujících se písniček.
“Oni to vše vědí, oni to řeší.”
Jsem za blbečka.
Ano, jsem, “ctěná a vážená Rado”. Nelžu, nekradu a nešidím…
Rž ve zprávách hlásí o (palestinském, Fatah) presidentovi Abbasovi, který už ovšem presidentem není (doba zvolení mu už totiž skončila), což je už asi 14 dní známo a snadno zjistitelné. Překonal jsem svou lenost a zapsal to do Monitoringu. Už to rááádyjo poslouchat nebudu vůbec, pseudoinformace a proslulý hudební doprovod mě příliš otravuje.
A ta nová ředitelka zpravodajství by se měla věnovat i tomu zpravodajství. Někomu možná připadá lhostejné, zda je jakýsi Abbas ještě kdesi presidentem nebo ne (důležité přece je otevření nového nákupního střediska někde, nebo že nějaký fotbalista bude kopat někde jinde), ale (podle mě) je to principiální záležitost:
Co když i jiná sdělení jsou nepřesná, mylná, nebo třeba lživá? A priori předpokládám, že jsou a že (pokud to chci vědět doopravdy) si to musím ověřit. Ale pak si mohu zprávy číst rovnou v místě případného ověření (např. agentura UPI) a nepotřebuji žádného pochybného zprostředkovatele typu Ráááádyjobulvár. Kolik sdělení je/bylo ještě lživých? Rž se změnil na kulisovou stanici, která předpokládá, že to nikdo vlastně stejně pořádně neposlouchá, takže nezáleží, jaký šum produkuje, je jedno, co se o čem říká.
Blahopřeji Rž, jeho cíl definitivně odpudit dalšího poplatníka byl úspěšně dosažen (a přitom poplatky zůstávají).
Hudbu na Radiožurnálu prý vybírá řidič metra.
To není víkendový vtip, už je to venku. První směna v tubusu pražské podzemky, druhá v rádiu. Nejposlouchanější veřejnoprávní stanice slova a hudby Radiožurnál propustila všechny profesionální hudební redaktory, nemá v plném pracovním poměru jediného i přesto, že polovinu vysílání zabírají písničky. Hudební redaktory nahradili mužem z lidu. Možná je inspirovala padesátá léta: od soustruhů do sdělovacích prostředků. ,,Ti, kteří to tak ňák cejtí srdcem a mohou to být i obyčejní lidé, jako my, jsou lepší než ti, co na to mají školy a letité zkušenosti, tak ňák, bych to řekl,,. Výsledek – v Zápisníku zahraničních zpravodajů hrajeme po našem, na tu naši českou notečku, tak ňák, od podlahy, aby tý ciziny nebylo tak ňák moc. Běda, komu by se to nelíbilo. Co s ním? Co kdyby hloubil metro?
Ale to přece My Yuane vůbec není tak jednoduché.
Z veřejně přístupných zdrojů z 9. ledna 2009, kdy běl Abbásovi vypršet mandát, je jasné, že: “Fatah i Abbás sám tvrdí, že by měl vládnout další rok. Fatah totiž poukazuje na změněný volební zákon, podle něhož se musí na rozdíl od minulosti konat prezidentské a parlamentní volby současně a současný parlament, jemuž dominuje Hamas, byl zvolen v lednu 2006 na čtyři roky. Hamas na jednu stranu tento postup odmítá, na druhou říká, že tuto záležitost nechce otvírat.”
Nadto Mahmuda Abbáse jako palestinského prezidenta označují mimo jiné i zahraniční deníky a agentury (rovněž volně přístupné). Jen dnes a v minulém týdnu třeba Reuters, AFP, AP, Washington Post, Los Angeles Times, CNN, ABC news, nebo i Jewish Telegraphic Agency – a spoousta dalších. Stačí se podívat.
Asi to sem nepatří – jenže já strašně nerad někoho odsuzuji jen proto, že ho nenávidím. To co píše My Yuan je opravdu přinejmenším sporné a nejsem si jistý, jestli je to objektivní. POdle mého ne.
2 Petr: Je to taková Parta hic, co to teď vede na Radiožurnálu, řidič metra je jen jedním z mnohých. Samí kvalifikovaní vedoucí na svých místech. Když řekne šéf komentátorů za den jednu větu, všichni si myslej, že se náromně rozpovídal, vedoucí diskutérů k pohledání. Hlasatele zase vede borec, který sám u sebe nedokázal odstanit vadu řeči a ostatní se mu pousmívají. No a moderátory sekýruje bývalý technik, kterému funkce pěkně stoupla do hlavy. A tak bych mohla pokračovat až po šéfredaktora, který byl pro totální neschopnost vysílat předčasně přivolán z Ameriky a tvrdí, že chrání na Radiožurnálu odkaz Tachecí. Jak mají mít tito lidé respekt a přirozenou autoritu, to snad ví jen duo Hikelová a Kasík. Podstatné ale pro ně může být jediné, že takoví podřízení je nemohou ohrozit a o to vlastně jde především, že jo?
Fotky z happeningu
http://picasaweb.google.com/Ra.....directlink
Děkujeme za fotky a video z happeningu. Teď o víkendu mají v rádiu lidé menší strach se na to podívat, aby je někdo nenachytal.Monotorují to samozřejmě také Kasíkovi lidé, v pondělí budou mluvit o tom, co dál. Mnozí pracovnící tu na začátku nevěděli, kdo umřel, ale teď už to vědí všichni. Rádiem rezonuje zejména ta bezpečnostní akce ředitelů Havla a Zavorala ve vrátnici. Lidé aspoň vědí, kdo je tu na jakou práci a to je i do budoucna moc důležité. Na Radiožurnálu se něco chystá, ale nevím zatím podrobnosti. Jo a černá je tu stále moc moderní.
Ještě k těm platům. Pokud má rozhlas slabé odbory, tak mohou být platy v rozhlase nejnižší ze všech médií a zaměstnatnci se lépe ovládají pomocí neprůhledných odměn těm, kteří držej hubu a krok. Pokud třeba do Rádia Česko a na Radiožurnál přijdou noví lidé, dostanou asi platy srovnatelné s průměrem v oboru, ale těm, kteří tam už jsou a nemají, v této ekonomické situaci, kam jít nebo nedej bože mají před důchodem nebo jsou nemocní, se platy skoro nepohnou. K tomu stále v rádiu neubývá desítek šéfů a poradců s pohádkovými platy, každou chvíli je nějaký nový ředitel, což je obrovská finanční zátěž a tak není na normální zaměstnance. Navíc ta černá díra na Vinohradské, kam mizí stamiliony.
Jo soukromé firmy teď první propouštějí lidi s velkými platy nebo, jako v několika českých novinách, je nutí přistoupit na platy nižší. Kolik má teď rozhlas vlastně ředitelů, spočítal to někdy někdo? Není jich nakonec třeba více než hlasatelů?
pro Stoner,31.1.2009 16.49:
Prosím Vás, Stonere, uveďte mi “veřejně přístupný zdroj z 9.ledna 2009 o vypršení mandátu Abbáse.” V mém rodném jazyce. Českém. Vámi uváděné zdroje mi budou ku houby. Neb jsem nevzdělaný barbar (jak všichni vědí).
Re: Mediaprojekt | 1. 2. 2009, 0.37
Moc pěkné Smetanové Pokušení s Lískovými Oříšky!
Re: bab | 1. 2. 2009, 11.26
Bab, ptáte se správně: kde? No a proč by to nemohla veřejná stanice Rž vysvětlit? Mě to připadá důležité z hlediska objektivity (a politické nezaujatosti, neutrálnosti) zpravodajství. Z politických hledisek se o tom Abbasovi může psát, že je president nebo cokoliv (jinak by s ním třeba nebyly dostatečně silné důvody jednat, a vzhledem k tamní situaci není asi s kým jednat). Já jsem to o Abbasovi slyšel na BBC a udivilo mě, že v českých médiích (včetně Rž) je to stále president bez pochyb. Podle palestinské ústavy trvá presidentství 4 roky, a Abbas si to teď sám prodloužil (bez jejich ústavou vyžadované volby) s odkazem na to, že “by se mělo volit do parlamentu i do presidentské funkce” současně (dle mě méně silný argument). Řada médií i ve světě stále píše (*politicky* korektně) o “presidentovi”. Řada o něm už ale píše jako o “předsedovi palestinské samosprávy”. Mě osobně je úplně jedno (nezabývám se nijak Palestinou ani politikou), jaké jméno je tam přiřazeno k “presidentství” — objevuje se už i jakýsi Ahmad Bahar, podle toho, která frakce se vyhlašuje za představitele “palestinského lidu”. Snad tak nebude jednou postupovat Klaus… ;-).
Stanice typu Rž by neměla (z libovolného důvodu) zjednodušovat složité věci, nechce-li být na úrovni komerčních stanic. Ale asi se musí věnovat víc času popisům toho, co kde a jak nějaký fotbalista…
(Pardon za dlouhý plevel, asi nestojí za to se tím zabývat a já už nebudu.)
“On January 9, 2009, Abbas term as President of the Palestinian National Authority, at least as he was originally elected, ended. Abbas extended his term for another year, stating the basic laws gave him the right to do so to align the next presidential and parliamentary elections. Pointing to the Palestinian constitution, Hamas disputes the validity of this move, and considers Abbas’ term to have ended, in which case the speaker of the parliament (or, since Israel has detained the speaker, his deputy Ahmad Bahar) should act as president.”
To bab:
Hezký den bab – tady je odkaz, který jsem našel teď hned. Je z ČT24,ale zdrojován ČTK – na hledání dalších nemám teď kdy, omlouvám se.
http://www.ct24.cz/svet/41245-.....prezident/
Každopádně ve stejném duchu problém vysvětloval včera na Radiožurnálu v příspěvku pan Tureček ve zprávách v 18 hodin (když mluvil o tom, proč Abbás nepřijede do Prahy).
Ma Yuane, pochopil jste mne.:) Děkuji.
pro Stoner 1.2.2009 14.21:
Stonere, omlouvala bych se též. Ale:
Očekávala jsem od Vás odkaz na Zprávy, Ozvěny dne nebo publicistický pořad na RADIOŽURNÁLU… A s datem poněkud bližším dnu 9.1.2009.
Pro Ma Yuan/Stoner – Také mne děsí chvíle, kdy po vypršení svého mandátu prezident Klaus oznámí ve veřejných médiích (ČTK, ČT24), že se dál cítí prezidentem ČR. Tím bude dle Stonera a patrně řady dalších, splněna nutná a postačující podmínka k tomu, aby byl světovou veřejností (s výjimkou jistého Číňana) jako takový brán dál. Es lebe der ewigste Präsident der Republik! :-)
TO: bab
Chtěla jste veřejně púřístupný odkaz v češtině. Dodal jsem ho. O Radiožurnálu předtím jste nepsala – nevím, zda to vysílal, neposlouchám pořád. Ale co když ano a křivdí se mu? Osobně nehledám informace jen na něm. Vám foporučuji, abyste se pokusila přesněji formulova co chcete vědět.
TO: Posluchač
To co píšete je demagogie. Netvrdil jsem a nikdy bych netvrdil, že Abbásův postoj je správný. Řeč byla o označení “prezident”. I teď trvám na tom, že v dnešní zprávy Reuters, AFP, AP, NY Times, International Herald Tribune a také Jerusalem Post o něm píší jako o “Palestinian President Mahmoud Abbas” – nevím proč. Neřeším to. Jen konstatuji, že obviňovat Radiožurnál ze špatného označení Abbáse je přinejmenším sporné.
TO All:
Už podruhé opouštím tuto diskusi s dojmem, že jakékoli argumenty nemají smysl. To co tu převládá je demagogie a nenávist, naprostá neschopnost diskutovat o něčem, co se nám nelíbí. Aniž bych to chtěl zpochybňovat, tak na takovém porogramu nikdy nic dobrého nevzešlo.
Profesionální diskutére Stonere /nic ve zlém, hodnotím/:),
když se neustále celý dlouhý rok na těchto stránkách mluví o Radiožurnálu, předpokládala bych, že jakékoliv odkazy se budou Radiožurnálu (v první řadě) týkat. Ať už jako zdroje informací, nebo “zdroje zájmu jiných”.
Tak tady je pravděpodobně moje omluva na místě. Omlouvám se, že jsem Vás ovedla v omyl a nespecifikovala požadavek na speciální “veřejné zdroje”… Nebo by snad RŽ neměl plnit funkci věrohodného, veřejného zdroje?!?
Re: Stoner | 2. 2. 2009, 11.46
Máte pravdu, že nelze jednoznačně říct, že je/není president. Pro někoho je, pro někoho není. Za korektní bych (já) považoval ve zprávách říkat něco podobného jako “…ne všemi uznávaný/zpochybňovaný president…”. Pojem “president státu” v demokratických zemích znamená jinou a jinak nabytou funkci než v jedné z částí Palestiny. Ale kdokoliv může mít jiný libovolný názor, já vyjadřuji svůj a nevnucuji. Mé vyjádření se týká mého nesouhlasu s presentací některých věcí ve zprávách (v komentářích je mi to jedno). Tolik jen na vysvětlenou.
———–
Re: bab | 2. 2. 2009, 12.56
Taky bych očekával, že Rž podá nějaké upřesnění funkce toho Palestince dříve, než po 3 týdnech. Možná(?), že to někdo někdy někde na Rž probíral už dříve, ale já např. to zapínám velmi zřídka a jen na zprávy a počasí (podobných může být i více), takže považuji za správné ze strany Rž nějak ve zpravodajství zavčas odlišit Abbase před 9.1. a po 9.1. 2009. Rozdíl přece vznikl. Ale uznávám, že třeba spousta lidí to tak nepotřebuje. Abbas si prodloužil funkci sám, takže podle mě jde o jiný druh “presidentství”, který by se (dle mě) měl rozlišovat (na BBC to tak dělali a tam jsem se to čirou náhodou dozvěděl, jak se věci mají; Abbas mě vůbec nezajímá).
Zde se probírá Rž. Pokud bych měl přijmout argument, že se to přece dá hned a snadno najít na mnoha místech Internetu, tak je to argument proti Rž, protože k čemu pak je Rž, když správnost věci musím hledat/ověřovat jinde? Mohu si přece všechno vyhledávat na Internetu, ale Internet není spolehlivý (spolehlivost bych očekával od veřejné rozhlasové stanice). Proč a za co pak mám platit nějakému ČRo? Od ČRo očekávám, že dostanu korektní informace (ve zprávách), abych nemusel prolézat Internet (používám ho občas pro odbornou práci, nikoliv pro ověřování Rž).
2 někteří diskutující : sakra, založte web http://www.abbas.cz a tam si rozeberte Abbáse. My zde máme problém s Radiožurnálem, nikoliv s prezidentem West Bank.
Souhlas s Hluchým psem. Zde prosím diskutujme o rozhlase a tématy s tím související. Jakmile zabrousíme do poliky naší či cizí, zvrhne se to v osobní preference. Díky
Rozhlas má génia a nikdo si toho nevšiml. Být pod Kasíkem za pár let ředitelem programu, komunikace, výkonným ředitelem a teď ředitelem Reginy, to se může podařit jen všestrannému manažerskému Supermanovi a rozhlas ho má v universálním super řediteli Josefu Havlovi. Může to být ale také tak, že to je prostě pobočník Kasíka na nepříjemnou práci se kterým se šíbuje, tak rychle, aby se nepřišlo na jeho chyby. Nyní ale utíká z postu, kterým protékají stamilióny v nemovitostech, takže by ten odchod neměl být bez hloubkové kontroly velkých zakázek a obchodů rozhlasu. Mimochodem není to tak, že ve funkci ředitele regionální stanice přežije Havel to, kdyby náhodou byly finanční nesrovnalosti s rekonstrukcí historické budovy rozhlasu na Vinohradské? Nebo je tam všechno vpořádku, proč se nepíše o tom, že prý není ani na to, aby se udělala ve zrekonstruované budově ta nejlepší rozhlasová studia. Hlavně, že tam budou lidi vybraní Kasíky a Havly provozovat restaurace.
Sakra, Pesu, promiň, ale o “Abbásovi” bylo o Radiožurnálu… :)
A žádná překvapivá konstatování. Jen, že NEPLNÍ FUNKCI. Ten Radiožurnál. Že je jak pes, co štěká a nekouše, nebo co zatáhne ohon mezi nohy a připosraženě sedí, nebo co zbaběle prchá… Zkrátka, pes, co nemá DOBRÉHO pána, pes, co byl zludračen…
Radiožurnál je holt takový krám, jaký je pán…
2 bab : ale ano, bab, souvisí to s RŽ ! Jenže se zde rozpoutala přestřelka o Abbásovi, která už nabrala rozměrů expertů na mezinárodní a ústavní právo. A vědět, zda je Abbás ještě prezidentem nebo už ne, nás v boji za lepší RŽ neposune dál ani o pídˇ. Nebyla to cenzura….
Vaše reakce
Email nebude zveřejněn.