Pokud se vám stránka zobrazuje "divně" (neformátovaně), klikněte sem!




24. 7. 2009, 14.17

Za tu komedii by měla letět i Rada Českého rozhlasu

Podle článku Jana Potůčka na webu Reflex.cz by měla za tu komedii s odvoláním ředitele Kasíka letět i Rada Českého rozhlasu. Je to i náš názor, přečtěte si celý článek, který naprosto vystihuje, co ve středu proběhlo na jednání Rady ČRo.

článek najdete zde.

V článku je přesně popsáno, co se na Radě ve středu dělo, bohužel se nikdo z nás nestihl uvolnit z práce, proto je jednání zprostředkované ostatními. Z ostatních iniciativ tam byli lidé z hnutí Pro Wave.

Zde je fotodokumentace.
Připravujeme další článek, kde se více vyjádříme k událostem tohoto týdne.

Jana Kopecká

Diskuse

  1. # Pepa | 24. 7. 2009, 17.24

    Jistě víte, že paní BT nemusím, přesto v tomto ji věřím každé písmeno.
    http://zpravy.idnes.cz/neslusn.....nazory_pei

  2. # Ma Yuan | 24. 7. 2009, 20.45

    Re: Pepa | 24. 7. 2009, 17.24

    Mně připadá, že Tachecí zase typicky hloupě plácá. Např. “Obraz č.3″, kde píše, že bylo 15 tisíc nespokojených pod iProtestem a že to je “pouze” ze 750 tisíc. Ona z toho vyvozuje, že tedy bylo 735 tisíc spokojených? Měla by se vrátit zpět do blázince, tam takový způsob uvažovaní nepochybně uplatní dobře. Když někdo nic neříká, tak říká “ano” nebo “ne”? Na to nám odpoví jedině Tachecí, nejlépe v rozhovoru s 55.

    Zbavit se jen Kasíka nestačí. Jak už bylo řečeno jinými, bylo by dobré odeslat do historie celou tu úděsnou pseudoRadu a k tomu bych přidal i Medka a hlavně toho soudnosti zbaveného krále všech plejlistů. Ten došel k názoru, že neustálé omílání několika otřepaných skupin a písniček přiláká posluchače — taky podivuhodný způsob uvažování. (Už řadu týdnů Rž neposlouchám a nechybí mi; posledním, zato velkým hřebem do rakve byla ta příšerná hudba, ten kolovrátek se nedá poslouchat — a Kasík se ani tím samozřejmě vůbec nezabýval, takže budiž mu země lehká, a hlavně ať se zase někde nevynoří znovu, škod nadělal dost.)

  3. # Jana K. | 25. 7. 2009, 17.31

    Je smutné, že paní Tachecí pořád věří na nějaké organizované spiknutí:-) ANo, byli jsme a jsme stále pečlivě organizovaní, ale jen jako příznivci rozhlasu a protože je třeba postupovat efektivně, tak se snažíme. Ale chápu ji, ona asi nikdy nic dobrovolně nedělala, takže proto nevěří, že se Radiožurnálu věnujeme takovou dobu jen proto, že nám to za to stojí.

  4. # Hluchý pes | 27. 7. 2009, 14.29

    2 ALL : ale samozřejmě, může mít pravdu ! Ta impotentní rada je schopna všeho. Když tam přinesete maňáskové divadlo a něco zahrajete, tak VEZMOU NA VĚDOMÍ , ba i zatleskají. Jenže : obsahové a personální otázky nejsou jejich kompetencí, tudíž ani “fantastické prezentace báááječného rááádyja pí Tachecí” ! Ale dozvěděli jsme se něco o nás samotných : jásejme, konečně víme, že jsme součástí spiknutí temných a organizovaných sil. Hurá !!!!!!!

  5. # Hanka Kopecká | 28. 7. 2009, 15.50

    Doporučuji nové 2 odkazy komentář Karla Hvíždali a Erika Taberyho, vyjadřující se ještě ke způsobu odvolání GŘ Kasíka. Dokud bude ředitel bojovat s Radou jen proto,že málo skáče jak Rada chce, tak bude dál rozhlas slabý a na posluchače se bude kašlat. Hm jak z toho ven, Rada ani politici nemají zájem o silného ředitele,který bude bojovat za silný nezávislý rozhlas…

  6. # Hluchý pes | 29. 7. 2009, 14.40

    2 ALL : Správně ! Vládnoucí garnituře obou velkých stran vyhovují připosr..í po..routkové ve funkcích ČT a ČRo. Oba tuto funkci splňují či splňovali. A proto je vše v pořádku…alespoň pro ty dvě strany. Zmizík ovšem projevil neuvěřitelnou zbabělost. A stejně mu to nebylo nic platné. Medek vůči radě ale projevil ještě neskonale větší vlezdo….lismus. Naštěstí je tento svazák mrtvý muž. Kdyby ON chtěl rozhlas vést v budoucnosti, tak ho už jen Waveváci utlučou čepicema.

  7. # Hluchý pes | 30. 7. 2009, 8.36

    2 ALL : dobré ráno, pánové Oberfalzere a Hvíždˇalo ! Tak už jste “objevili” story estébáka Jíši-Anderlíka ? Jenže BISka iprotestu ji znala už před rokem a půl díky člence iprotestu. Lidé nezapomínají. Strach uvnitř ČRo musí být velký, když lidi tam zaměstnaní neceknou, když potkají toho, kdo je špicloval, na chodbách budovy rozhlasu. Hvíždˇala bude mít pravdu. anderlík toho asi moc okopíroval a na každého něco ví. Je to k blití !

  8. # Hanka Kopecka | 30. 7. 2009, 15.46

    Doporučuji přečíst zápisy z předsednicev Rady, jsou sice stručnější až hamba, ale napřiklad z 24,června je pasáž věnovaná hudbě na Radiožuenálu. Medek tam přiynává, že selektor obsahuje 750 skladeb…….no tak proto nám tak často hrajou Abbu. Víceméně si slušně protiřečí.

  9. # ivana | 31. 7. 2009, 14.16

    Tak jsem slyšela Anderlíka v rozhlase deklamovat, že adepti na nového ředitele mají dát snad do konce září asi 5 stránek materiálu …. na stránkách Rady ani Rozhlasu jsem nic nenašla, máte někdo blížší informace o výběrovém řízení a podmínkách ?

  10. # Hanka Kopecka | 31. 7. 2009, 16.34

    Ne pouze to co se da docist v zapisech z predsednictva, viz web rady.

  11. # ivana | 3. 8. 2009, 6.17

    Že jde využít svých stránek a alespoň se pokusit oslovit posluchače :
    http://projekty.rozhlas.cz/dotaznik/58
    Radiožurnál si však bude raději platit svoje pseudovýzkumy na vzorku 200 lidí!
    Hlasujte.

  12. # Jaroslava | 3. 8. 2009, 9.47

    No, je to první vlaštovka, za pokus to stojí, vyplnit ten dotazníček. Bylo by to dobré, kdyby i ČRo 1 Radiožurnál vytvořil svůj vlastní dotazník k hudbě.

  13. # ivana | 3. 8. 2009, 16.45

    Praha má snahu ptát se posluchačů : kdo máte rád mluvené slovo :
    http://projekty.rozhlas.cz/dotaznik/66

  14. # Petr Had | 3. 8. 2009, 20.01

    To Jaroslava a Ivana 3.8.2009
    První vlaštovka jaro nedělá , našich již téměř 20 měsíců snažení o lepší RŽ změnilo z mého pohledu moc málo . BT je pryč – díkybohu – VK je pryč – taktéž – Rada ČRo však září dále jak pěticípá hvězda na šachetní těžní věži v roce 1953 ! Ale RŽ v kvalitě stále nic moc , či spíše moc málo muziky za moc našich peněz . Oni nás skutečně vůbec , ale vůbec nepotřebují a ani slyšet o nás nechtějí , co však chtějí stále a pořád jsou naše peníze – koncesionářské poplatky . A to samé platí i pro ČT , ta nás také neustále krmí svými X krát opakovanými reprízami stejně jako RŽ svým “bohatým” hudebním playlistem , Švejkovským dopoledním vysíláním 55 a “rádobybodrým” JP každé ráno !

  15. # Petr Had | 5. 8. 2009, 14.08

    Prosím o opravu či aktualizaci :

    Kontakty

    Pokud posíláte dopis Radě ČRo, generálnímu řediteli ČRo Václavu Kasíkovi nebo ředitelce ČRo 1 – Radiožurnál Barboře Tachecí, vložte kopii dopisu do fóra.

  16. # m.valach | 8. 8. 2009, 22.46

    07.08.2009 10:06 Host Radiožurnálu spisovatel a fejetonista Rudolf Křesťan – dvě minuty, a to od 17., promluvil o bulvární žurnalistice. Jedince citlivé na LV hvězdné záření varuji před jeho zvýšenou hodnotou. http://www.rozhlas.cz/radionap.....?p_po=3175

  17. # jirka | 9. 8. 2009, 12.08

    Hikelová to vzala za správný konec!!!!!!!!!

    Výsledky Radioprojektu za první pololetí přinášejí pozitivní zprávy pro lídra trhu Rádio Impuls. To v průzkumu jednoznačně udrželo svou pozici a získalo dalších 25 tisíc posluchačů týdně. Naopak ČRo 1 Radiožurnál ztratil téměř dvounásobek. Plusové body získává nejposlouchanější regionální Rádio Blaník i nejúspěšnější pražské Country rádio.

    Co Impuls získal, Evropa 2 ztratila

    Rádio Impuls zůstává v týdenní poslechovosti neohroženým lídrem. V kumulovaných výsledcích prvního pololetí získalo 25 tisíc posluchačů týdně, zatímco Evropa 2 naopak ztratila 36 tisíc posluchačů. V absolutním vyjádření má tedy Impuls 2 263 tis. posluchačů, trhová dvojka Evropa 2 jich má 1 883 tisíc. Frekvence 1 si udržela své hodnoty, má 1 827 tis. posluchačů týdně.

    Viditelný je pokles u ČRo 1 Radiožurnálu, kterému průzkum naměřil 1 363 tis. posluchačů. To je o 41 tisíc méně než v předchozí vlně a ČRo 1 se dostal pod hranici 1,4 mil. posluchačů týdně. Klesala i poslechovost dalších analogových celoplošných stanic Českého rozhlasu. ČRo 2 Praha má 636 tisíc (-38 tisíc), ČRo 3 Vltava je pod hranicí 200 tisíc (-20 na 185 tisíc).

    Rádio Blaník přes milion, Country překročilo 400 tisíc

    Výsledky Radioprojektu za první pololetí přinášejí pozitivní zprávy pro lídra trhu Rádio Impuls. To v průzkumu jednoznačně udrželo svou pozici a získalo dalších 25 tisíc posluchačů týdně. Naopak ČRo 1 Radiožurnál ztratil téměř dvounásobek. Plusové body získává nejposlouchanější regionální Rádio Blaník i nejúspěšnější pražské Country rádio.

    Co Impuls získal, Evropa 2 ztratila

    Rádio Impuls zůstává v týdenní poslechovosti neohroženým lídrem. V kumulovaných výsledcích prvního pololetí získalo 25 tisíc posluchačů týdně, zatímco Evropa 2 naopak ztratila 36 tisíc posluchačů. V absolutním vyjádření má tedy Impuls 2 263 tis. posluchačů, trhová dvojka Evropa 2 jich má 1 883 tisíc. Frekvence 1 si udržela své hodnoty, má 1 827 tis. posluchačů týdně.

    Viditelný je pokles u ČRo 1 Radiožurnálu, kterému průzkum naměřil 1 363 tis. posluchačů. To je o 41 tisíc méně než v předchozí vlně a ČRo 1 se dostal pod hranici 1,4 mil. posluchačů týdně. Klesala i poslechovost dalších analogových celoplošných stanic Českého rozhlasu. ČRo 2 Praha má 636 tisíc (-38 tisíc), ČRo 3 Vltava je pod hranicí 200 tisíc (-20 na 185 tisíc).

    Rádio Blaník přes milion, Country překročilo 400 tisíc

  18. # Ma Yuan | 9. 8. 2009, 14.46

    Re: jirka | 9. 8. 2009, 12.08

    Kritickou situaci nutno řešit! Rozhodnutí činitelů pro provedení vykonání navýšení poslechovosti Rž na základě vědeckých výzkumů provedených samotnými činiteli:

    - Povolat zpátky Tachecí.
    - Pokorná bude hlasatelkou 27 hodin denně a povede rozhovory s nositeli Nobelovy ceny za fyziku.
    - Výborný bude hlasatelem 27 hodin denně a zvýší svou ranní bodrost. Povede veselé rozhovory s nositelkami Nobelovy ceny za jachtaření.
    - Plejlist bude vylepšen: každý den se bude opakovat píseň od Jandy o narození se s majetkem dvou půlek; dále zazpívá ABBA píseň Vótrlůůů; následovat bude Hymna bezdomovců, zakončeno to bude árií Dyjadém. A pak znovu dokola (vědecky je dokázáno, že tak to poplatníci chtějí). Zvážit možnost doplnění písní “Bílá orchidej” od Evy & Vaška (zejména pro vysílání ve dny státních svátků a libovolná výročí předních i zadních politiků).
    - Ranní fejetony doplnit o Tomáše Pitra, Radovana Krejčíře a Stanislava Grosse. Pokusit se získat i Kájínka a významné členy politických stran.
    - Navrátit hlášení o počasí pozitivním směrem s intenzivním radostným smíchem, zejména ráno.
    - Rozšířit Radu ČRo o Fibingerovou.
    - Zaměřit se na vysílání zpráv o událostech, které vedení Rž považuje za zajímavé pro poplatníky a ignorovat názory poplatníků.
    - Objednat statistický výzkum, který prokáže pronikavé zvýšení poslechovosti na 8 milionů obyvatel.
    - Zvýšit poplatky třikrát.
    - Psaní hanlivých příspěvků do iProtestu prosadit jako trestný čin podvracení republiky a narušování klidu k práci.

  19. # posluchač | 9. 8. 2009, 15.58

    Pro Ma Yuan – Já bych pani Hikelovou hned nezatracoval a nevolal místo ní zpátky okřídlenou střelu typu T. Paní Hikelová své podřízené vede k tiché mravenčí práci, která však v závěru může hory přenášet! Zdánlivý přebrept a unáhlená reakce na něj – a na světě mohla být nová Vodní Brána! Nenapíšu tudíž hanlivý příspěvek, naopak, pochválím například paní Danielu Karafiátovou, že se odvážně pokusila odhalit pravou podstatu naší nejvyšší umělecké scény. Stalo se tak v rozhovoru s hostem Davidem Suchařípou, vysílaným 2.8.2009 od 11:06, kdy zhruba po devatenácti minutách nazvala Národní divadlo Kampeličkou !
    Otrlý Suchřípa se sice pohotově snažil závažnost jejího výroku dehonestovat slovy: “Jako tu Kapličku?”
    Ale otrávené Danielino přitakání “Třeba …” bylo jasným vyjádřením jejího zklamání, že záměr vylákat z něj doznání o praní špinavých peněz v zákulisí nevyšel!

    http://www.rozhlas.cz/default/.....=48&s=

  20. # bab | 9. 8. 2009, 16.51

    pro m.valach 8.8.2009,22.46:

    Poslechla a poslechla.:) Nejen Vámi nabízených pár minut, ale celé. Pan Rudolf Křesťan mne potěšil. Geniální “volební procentuální systém” zahrnuje i můj nápad – volbu losem. Dokonalé.:)
    Současné novinařině nerozumí. Já také ne. Srovnání Národní divadlo a cirkus sedí. Ano, v cirkusu jsou i klauni. Ne šašci. Ano, průnik mezi bulvárem a seriozními médii ty šašky produkuje. I zpravodajství na RŽ se zaobíralo romským princem v míře nadbytečné.

    pro Ma Yuan 9.8.2009 14.46:
    Má shoda s Vašimi slovy.:) Potkání na dálku, protože Rudolf Křesťan si vybral Vašeho i mého oblíbence. Astrofyzika Jiřího Grygara a vyzvedl jeho krásnou, srozumitelnou češtinu. Základní přenosné informace dokonale předává. Pan Grygar. “Před jeho češtinou klobouk dolů.” Má jistě více než 200 základních slov. Pan Grygar i pan Křesťan. Jsem ráda, že nejsem většinový posluchač RŽ (dle výzkumů ctěné a vážené rady).

  21. # Hluchý pes | 9. 8. 2009, 19.06

    2 ALL : poslechovost NENÍprimárním kritériem ČRo. A to i přes to, že občas právě poslechovostí argumentují. Naposledy Kasík jako obranu před vyhazovem. Kdyby POSLECHOVOST BYLA KRITÉRIEM, tak by museli celý ČRo ihned zavřít, protože jednička, dvojka a trojka na trhu umí za zlomek nákladů ČRo získat mnohem více posluchačů. Takže : tudy cesta nevede !!!

  22. # Hanka | 9. 8. 2009, 21.43

    No tak ted se ukáže jeslti je pro rozhlas jediným kriteriem poslechovost nebo aspon trochu obsha vysílání. H. Hikelová posílila aspon něco. Ještě toho není mnoho nicméne signály tu nějaké jsou. Například nový mužský hlas Tomáš Pancíř i Michaela van Erne, sice stále ješte nemaji moc co říkat, ale minimálně už me netejrá Romana Navarová o víkendech. Ikdyž dnešní vysílání je po návratu z dovolené stále ještě šokem, kdy si říkám, že mi ten týden RZ fakt nechyběl

  23. # Ma Yuan | 10. 8. 2009, 0.05

    Re: posluchač | 9. 8. 2009, 15.58

    Díky za odkaz, poslechl jsem si ze záznamu. Investigativní moderátorka nekompromisně odhalila utajovanou podstatu: Kampelička!!! Marně se Suchařípa bránil, marně se snažil odvést pozornost bdělého poplatníka směrem ke Kapličce. Více takových moderátorek a moderátorů, kteří dovedou udeřit hřebík na hlavičku! To žádají dle vědeckých výzkumů Rž poplatníci.

  24. # Hanka Kopecká | 11. 8. 2009, 9.32

    Vřele doporučuji článek z digizone
    http://www.digizone.cz/clanky/.....i-reditel/

  25. # Petr Had | 11. 8. 2009, 17.20

    TO ALL : Tak či podobně končí i naše koncesionářské poplatky za ČRo . ČT investuje příští rok do filmu 131 milionů Kč od koncesionářů a nestydatě je vydává za svoje peníze!

    http://kultura.idnes.cz/ceska-.....mvideo_jaz

    Ač nerad ,tak stále více se utvrzuji v požadavku na zrušení koncesionářských poplatků pro t.zv. veřejnoprávní média . Stále častěji nahlížím na stránky kopoplatkum.cz , jiná léčba ČT i ČRo asi nepomůže .

  26. # ivana | 12. 8. 2009, 6.16
  27. # Petr Had | 12. 8. 2009, 11.04

    Tak jsem se dnes v cca 9.25 hod. dozvěděl ve vysílání ČRo RŽ – že mBank jako jediná v ČR je dlouhodobě ve ztrátě a jen letos činí ztráta banky cca 300 mil.Kč ! Působilo to na mě jako výzva k útoku na banku – RUN !!! Informace údajně pochází z časopisu E 15 – každopádně to vysílal ” VEŘEJNOPRÁVNÍ RŽ ” ! Bude podána žaloba ? :-)))

  28. # Hluchý pes | 12. 8. 2009, 19.50

    2 Petr Had : bejt tou bankou, tak RŽ pořádně vydusím. Takové “zprávy” mohou být likvidační.

  29. # R.K. | 12. 8. 2009, 21.44

    U nas zadna verejnopravni media nejsou. V tom je ten vtip.

  30. # Ma Yuan | 12. 8. 2009, 23.22

    Veřejné zpravodajské a publicistní medium (ideální, neexistující Rž) by asi mělo stát mezi veřejností (která by je platila za existenci, nikoliv za názory) a správou věcí veřejných (politiky). Mělo by surově (tj. asi objektivně, neboli bez zaměření se na prosazení přání politiků či [masové] veřejnosti) informovat a rozebírat skutečnost. S výsledky takového informování ať si pak každý naloží po svém. “Veřejnoprávní” by mělo mít své vlastnosti definovéno zákonem (když je tam to slovo “právní”, asi). Místo toho se Rž snaží vlézt kamsi určitým skupinám z veřejnosti i z politiky, a formálně být hnusný (např. slabým [latinsky slabý = debilis] proslulým plejlistem nebo omílanými plky o zcela okrajových záležitostech).

    Takže skutečně tato media nejsou. A zřejmě nebudou. Masový zájem není a nebude. A kdo by to měl kontrolovat? A kde by se vzali lidi na tu surovou práci? Nejsou (skoro) žádní, řekl bych na základě bývalého poslechu Rž. Škoda.

    Je to z různých důvodů veřejnosti ukradeno (za její peníze) taky oněmi slabými politiky (pocházejícími ovšem z té veřejnosti).

    Takže bych rád na to neplatil, když to neposlouchám a zároveň když to nestojí mimo vnucované prosazování názorů a finančních zájmů různými slabými. (Ale i kdybych se výrazně mýlil, stejně to z principu nechci platit — ovšem musím, protože to vyjde laciněji než vězení za neplacení, že).

  31. # Petr Had | 17. 8. 2009, 14.22

    Škromachrovinky nejen na aTeo ale i na RŽ : dnes v 7.24 hod. nám RŽ vyrobil nového místopředsedu ČSSD Jiřího Škromacha ! Jinak :
    http://www.ateo.cz/i/4923/
    Dopoledne pak velmi zajímavá anketa s ještě zajímavější otázkou : “Byli byste ochotní platit vyšší DPH, abyste zachránili stát před bankrotem?”
    Tak nad touto otázkou museli opravdu moc přemýšlet ,asi stejně jako : “Jste ochotni platit koncesionářské poplatka za ČRo a ČT “? nebo také : “Jste ochotni dýchat , aby jste přežili”?

  32. # Jaroslava | 22. 8. 2009, 0.54

    Všechny příspěvky, které zazněly k tragickému 20. výročí nastolení tzv. normalizace v Československu byly hluboce pravdivé. Musely v pamětnících vyvolat vzpomínky na brutální potlačení masových protestů lidí proti sovětské okupaci pomocí lidových milicí, vojiska a policie, kdy zastřelili celkem 5 lidí.

    Je velká škoda a ostuda, že nebyly doplněny hudbou, která zněla v té době, že hudební redakce nepustila žádné písně Karla Kryla a Jaromíra Vomáčky. Jak rádi bychom je byli slyšeli.

  33. # Hana | 22. 8. 2009, 22.26

    Jaroslavo, že by?
    Spíš než vzpomínky na láry fáry z minulého století našinci odhalovaly realitu: jak moc jsou daleko pocity posluchače – zajatce kolonizátorů Čezkých médií veřejné služby (RTA, a.s., Česká media.s.r., Newton-Appian) od pocitů tehdejších posluchačů sdělovacích prostředků Národní fronty ČSFR. Jak moc se líší role Mullera na ÚV KSČ od role Jaklové, Jandáka či Oberfalzera a spol?

  34. # Václav | 23. 8. 2009, 19.42

    Hm, minulé století, to bylo jen ÚV KSČ, čti úvékáesčé.
    A dnes?
    ČEZ a spol. a.s.

    A kdyby si někdo z iprotestu chtěl dohledat například dnešní skutečné vlastníky médií veřejné služby – kromě Česká media s.r.o (majitel ČRo), zde např. Hrehova ČTK a Newton alias Appian:|

    1997
    V roce 1997 majetkově vstupuje do NEWTON I.T. ČTK a stává se strategickým obchodním partnerem. Spojení informačních zdrojů obou společností umožnil klientům pracovat v interně vyvinutém jednotném uživatelském prostředí s plnými texty většiny domácích tištěných nebo elektronicky vydávaných periodik, vybraných zahraničních periodik, přepisů zpravodajských a publicistických pořadů rozhlasových a televizních stanic a se zpravodajstvím tiskové agentury.

  35. # Jaroslava | 23. 8. 2009, 23.50

    Petr Had | 3. 8. 2009, 20.01
    ale i
    Hana čili Václav, burcujete dobře, ale co proti tomu chcete dělat? Je to smutné, ale to zrušení cenzury trvalo tenkrát jen necelý rok, od června 1968 do asi dubna 1969. Pak už KSČ po dlouhých 20 let pouštěla na veřejnost striktně jen jednostranné informace.
    No a náhubkový zákon nás k tomu zase přiblížil.

    Burcujte dál i v diskusích na RŽ, posluchači to čtou.

  36. # Petr Had | 24. 8. 2009, 15.56

    To # Václav | 23. 8. 2009, 19.42
    Snad jen postřeh z konce minulého týdne – ČTK jako veřejnoprávní instituce / s novým directorem / je finančně samostatná a bez jakýchkoliv státních dotací či příspěvků – vydělává si na svůj provoz SAMA / takže to jde i veřejnoprávního média / ! Kdyby se to samé podařilo i u ČRo či ČT do tří let , byl by to zázrak . Ale alespoň se o to pokusit by stálo za to , já se za to přimlouvám

  37. # Ma Yuan | 24. 8. 2009, 18.20

    Re: Petr Had | 24. 8. 2009, 15.56

    Jak by si vydělával ČRo? Tj. co by komu prodával? (Nemám na mysli prodej pořadů posluchačům — ČTK asi prodává zprávy těm, kteří je pak nějak zveřejňují. Ani nemám na mysli prodej vysílacího času dementním reklamám na slivovici.)

    Povinné poplatnictví však nemá za výsledek (pro mě) přijatelný rozhlas, takže nechci platit (ale musím tu daň odvádět). Zrušení polatků je ale jen jeden z kroků — senátor ODS Kožušník navrhuje poplatky zrušit, ale to (podle mě) nestačí. Asi by se mělo drasticky zasáhnout do systému kontroly a ovládání ČRo, počínaje likvidací té zprofanované a škodlivé “Rady” (což by snad nebylo technicky obtížné) a konče (asi neuskutečnitelným) vymaněním ČRo z ovládání politiky a (skrze politiky) různě maskovanou komercí. To ale v tomhle státě možné není a dlouho nebude, otřesné politické zastoupení obyvatel je toho důkazem. Tak nevím, co by kdo s tím mohl a chtěl udělat. Asi nikdo nic.

    No a teď se blíží slavné výročí 1. září, kdy mělo (prý) loni dojít ke skokovému zvýšení kvality obsahu i formy vysílání, a to (snad) pod vedením onoho akustického dvouminutového vědce. Dvouminutový vědec zatím uhájil zbytky odkazu choré Tachecí, ale to je asi tak vše. Rž ustrnul a navíc nezdolné úsilí plejlistového experta zvítězilo — vzdal jsem poslech Rž před mnoha týdny a nechybí mi (akorát bych za to už nechtěl platit). Zkusil jsem si Rž namátkou pustit k výročí 21. 8. 1968/69, ale pomatený plejlistovec mě ihned zapudil velkorážním kalibrem (ABBA: Fernando).

    Kasíka škoda není, ale asi byl stejně jen pouhým pěšákem, a rozhodně s bůhví jakými zájmy. Ale “Rada” a systém dosazování figurek do ní, to je o několik řádů horší.

  38. # Hluchý pes | 24. 8. 2009, 19.38

    2 ALL : To je fór ? Medek chce podat přihlášku na generálního ředitele.Z kandidatury tohoto svazáckého kariéristy a podrazáka budou mít radost zvláště Waveváci, co nejsou budoucností národa. Někteří lidi mají z ostudy kabát a pod ním hroší kůži z předního pancíře těžkého tanku……a nevidí to !!!

  39. # Petr Had | 24. 8. 2009, 19.59

    To Ma Yuan | 24. 8. 2009, 18.20
    Jak by si vydělával ČRo?
    Dle mého názoru stejně jako dnes už téměř bezpočet komerčních rádií a to nejen s celostátním dosahem ,ale také mnohdy s vyšší kvalitou . Povinnost okamžitého vysílání pro stát důležitých zpráv lze ošetřit zákonem ,ale to by museli opravdu ten zákon chtít a já si myslím , že by v případě chybějící hlásné trouby ČRo-Rž /dříve Hvězda / chtěli ! Chce to jen jediné – chtít , což je však zatím při stávajícím systému koncesionářských poplatků neřešitelný problém /dovolím si připomenout zrušení těchto poplatků v Polsku a rozhlas vysílá !!! /. Já však věřím , že dříve ,ale spíše později , k tomu stejně dojde a i na ně dojde – budou se muset přizpůsobit soukromému sektoru a naučit se od nich lépe chovat ke svým skutečným plátcům a lépe hospodařit a to nejen s financemi.
    S ostatním “Čínským” bez výhrad souhlasím.

  40. # Ma Yuan | 24. 8. 2009, 21.35

    Re: Hluchý pes | 24. 8. 2009, 19.38

    To asi není fór, ale skutečnost — odhaduji, že předem připravená (můj odhad je založen i na některých zveřejněných popisech průběhu odvolávání Kasíka). Medek musí být odměněn za loyalitu Radě: bude povýšen. A jak asi probíhají konkursy?

    Můj názor: Ve slušné společnosti by kandidatura člověka, který pronášel tyakové řeči (nejen o nebudoucnosti) vůči posluchačům, kteří ho ze svých peněz vyživují, byla nepřijatelná. Jenže v této zemi panuje jiná společnost. Potíž je v tom, že ho musí poplatníci živit povinně, proto z něj sálala ta hnusná nadutost — kdyby si peníze od posluchačů musel získat třeba jejich přesvědčením o kvalitě stanice, musel by mluvit výrazně jinak. Což neumí, proto vegetuje “veřejnoprávně”. Na základě těch kandidátových papalášských řečí věřím, že on opravdu pochází ze svazáckých kořenů zalévaných ideologií o vládnoucí třídě. No a mě to stálo peníze za objednávku trička (z www Wave) s nápisem o tom, že nejsem budoucnost národa (a to nejsem, i když Wave neposlouchám). Rád ho nosím [ale nikdo ho nečte ;-)].

  41. # Petr Had | 25. 8. 2009, 13.12

    To all :
    Dobrý den, ranní fejetony na Radiožurnálu, dle rozhodnutí zastupujícího generálního ředitele, opět rozjedeme po volbách……./Původně to mělo být od 1.9./.
    Nutná výměna trenýrek nebo také …. bláto na hřišti.

  42. # Hanka Kopecka | 25. 8. 2009, 14.06

    Ano, Richard Medek rozhodl, ze komentare budou pry az po volbach, ze pry nemuzem politiky moc drazdit. On pan docasny reditel by se rad stal trvalym reditelem. Ze soucasnych kandidatu, je to jeden horsi nez druhy. Treba se najde nejaka pozitivni vlastovka, kdo to nebude brat ani jako prilepseni k duchodu ani jako trafiku, ani jako stupinek ve sve kariere, ale proto ze ma rozhlas treba rad…..Jenze kdo chce delat reditele instituci, kde krome kolosu co mate na starosti, mate jeste na krku Radu,ktera pokud ji nejdede na ruku, vam akorat zatapi..

  43. # R.K. | 26. 8. 2009, 13.34

    Kandidatura Medka je vysmech uplne vsemu a vsem.
    A zruseni fejetonu? To je teprve zacatek, jestli se ten trotl do toho kresla opravdu dostane.

  44. # ivana | 26. 8. 2009, 19.33

    naše pomatená RADA se dostala i do hudební recenze :
    http://kultura.idnes.cz/cankis....._hudba_jaz

  45. # Jaroslava | 26. 8. 2009, 23.16

    Pan Medek je tak opatrný, že se z politických událostí zachvíli nedozvíme nic.

  46. # Hana | 27. 8. 2009, 22.36

    Jaroslavo,
    to vypada, jako ze chcete rici, ze jste se to podstatne z politiky v techto letech a vcas dozvedela… Hm, hm. To Vam gratuluju. Vzdyt vam zatajej i normnalniho zamestnavatele rannich meteorologickych zprav…

    Kasik jako Medek, Medek jako Kasik. Se stiznostma musite do Ceska media, s.r.o. nebo RTA, a.s.

  47. # obcan | 27. 8. 2009, 22.41

    Hano, zlata slova.
    ´
    Ale to neni vse.
    Česky rozhlas jako jediny – as (nevim, jak v Africe) ale jediny v Evropě nehlasi, co BYLO, ale otevrel tzv. RANNI VESTIRNU. Co se stalo, rika Medek s Jaklů navečer, nekdy tak kolem šestky. Rano, kdyz lidi lezou z perin, kolem sedmicky hlasi ČRo, co teprve BUDE!
    Proste lunapark ČSFSR, nezajezdete si za ty penize!

  48. # hana | 28. 8. 2009, 7.59

    Dovolim si vysvetleni:
    V sest vecer vysilat shrnuti dne je jednak neuplne, ancto se toho vecer a v noci muze stat docela dost, treba na narozkach Paroubka Kocka anebo naopak. Ale hlavne obcan/posluchac je nekde v dopravnim prostredku a nedokaze souhrn zazhnamenat, a tak muze Kasik, pardon Medek s Jaklovou dal verejnopravni medium tunelovat. No a rano, kdyz uz si souhrn zprav odfajfkovali v CRo jako ze v sest hodin predchoziho dne, co jim zustane: inu prave ze vysilat pravou cesko VESTIRNU. Jen by mel Medek s Andrlikem doplnit kodex CRo. Cest jejich praci, Kojzar z Rudeho Prava 1977 hadr.

  49. # Hluchý pes | 28. 8. 2009, 20.07

    2 ALL : vstupujeme do horké fáze předvolebního boje. A také horké fáze boje o post ředitele ČRo. Proto jde o to si to nepokazit ! Navrhuji “soubor opatření”. ČRo přestane vysílat zprávy ( ty jsou politické ). Omezí se na počasí a dopravu. Pořady slova budou dělat pouze 55 se svými béčkovými a céčkovými celebritami a Obrowská se svými ( nepolitickými ) knihami. do toho bude hrát soudruh plejlistˇák obecný Brodský ABBU, Boney-M, Michala Davida, Kotvalda a Hložka, božského Káju, první den v novém bytě a italopop Ricci e Poveri. Štˇastná to bude zem……….

  50. # Petr Had | 30. 8. 2009, 18.29

    To # Hluchý pes | 28. 8. 2009, 20.07
    Pesu : Dnes ani minutu a jde to ! Jinak ve svém výčtu pro playlist jsi opoměl budovatelské písničky !

  51. # Ma Yuan | 30. 8. 2009, 22.16

    Nedělní chvilka lidové poesie (podle nejmenovaných zdrojů bude tato zhudebněná báseň zařazena do plejlistu):

    iProtest po hrdle rozhlasu se sápe,
    kdo asi ve zhoubě kacířům brání?
    Toť radní Zelenka statečně šlape,
    a jeho bicykl plejlist nám chrání!
    Po boku pilíře politiky zdatné,
    pedály, řetězy, brzdy a řídítka,
    udatný činitel ničí zlo zrádné,
    marná je zlolajná kacířů námitka.

    Zachrání rozhlas?
    Tachecí odkaz?
    Veselá rána?
    Jandovu píseň?
    Před zlým Ma Yuanem
    zaklapla brána!
    Odváta byla již zlověstná tíseň.
    Navzdory protestu, hned brzy nad ránem,
    zazněla z rádia abbovská píseň!

  52. # Hluchý pes | 31. 8. 2009, 12.11

    2 Ma Yuan : milý Číňane, gratuluji Ti. Z Tvé poezie by měli radost i Konfucius či sám Velký kormidelník. A máš zatraceně pravdu.

  53. # Hanka Kopecka | 31. 8. 2009, 12.38

    Zajímavé jsou i odkazy na pravo. Například, že kromě Medka ředitele ČRo nikdo dělat nechce….co dodat a úvaha co vadí zejména na ranním RŽ (teda já bych toho našla ještš víc)
    http://www.m-journal.cz/cs/med.....;5402.html

  54. # Ma Yuan | 31. 8. 2009, 14.34

    Re: Hanka Kopecka | 31. 8. 2009, 12.38

    Ředitelem tedy bude Medek — třeba vzniknou zase nějaká pěkná trička s jeho (parafrázovanými) citáty. Ale Medek musí být odměněn.

    Článek v m-journal opatrně (politicky korektně) popisuje část skutečnosti. Pozoruhodná je věta “… což je ale diktováno hlavními vydavatelskými domy a jejich marketingovou strategií, nikoliv dramaturgy Českého rozhlasu.” Nejspíš je to pravda (důkazy ovšem nejsou — zato je to důkazem, že veřejný rozhlas není vůbec veřejný). Ale Rž k tomu věrohodné vysvětlení neposkytl (nesmí to asi udělat), a debilní (= slabý) plejlist pochází z Rž, takže ta slabost je z vnějšího pohledu prostě v Rž. (Vnitřní pohled není k mání.)

    Kromě slabého blejlistu: Co dál je ovlivňováno skrytými zájemci? Jsou jediné pravdivé a nezaujaté zprávy pouze o kolonách a nehodách na silnicích? (Nejspíš ano.)

    Výměna ředitele: Nařídili skrytí zájemci? (Nejspíš ano.)

  55. # Petr Had | 3. 9. 2009, 11.31

    Tachecí je zpátky, třeste se:
    http://bresslerova.blog.idnes......te-se.html

    Jeden postřeh o hospodaření veřejnoprávního ČRo – v dnešní MF Dnes /Ekonomika/ je inzerce soukromé společnosti , kde je jako mediální partner uveden RŽ. Hned na další stránce je další inzerce jiné soukromé společnosti a opět RŽ je uveden jako Hlavní mediální partner ! Každý špás něco stojí a bohužel to nedobrovolně platíme my všichni !!!

  56. # Hanka Kopecká | 4. 9. 2009, 9.17

    Nový konečně spuštěný zpravodajský web CRo, posudte sami.
    http://www.rozhlas.cz/zpravy/portal/

  57. # Hana | 4. 9. 2009, 18.55

    Dlužno dodat,že blog na téma Tachecí patří do Blesku nebo AHA a ne na protestní portál media veřejné služby. Ať byla Tacheci jakkoli zkorumpovana a jakkoli marod.
    Bohužel stejne nepatřičné jako propagace nového webu CRo nějaké Kopecke, filialky rady a Ceska media, s.r.o.

  58. # Hluchý pes | 6. 9. 2009, 7.49

    2 ALL : Takže rekonstrukce rozhlasu se podle Medka, co je budoucností národa, prodraží na sumu přes 700 milionů. Plánováno bylo 524. Prý zapomněli na stěhování a právníky. Kolik právníků na té stavbě přidává maltu a beton ? A naše roztomilá “budoucnost národa” udělala velký objev : prý vedení rozhlasu nedostatečně komunikovalo s vedením stavby. No to je prima zjištění v době závěru stavby !!! A kdo byl, Medku, také součástí vedení rozhlasu ????????????

  59. # Obcan | 7. 9. 2009, 6.51

    Dvanactilety Miky radi Topolankovi.
    A jak stare deti radi Jaklove s Andrlikem: nova anketa pro posluchace.

    http://zpravy.idnes.cz/video-d.....domaci_taj

  60. # Ma Yuan | 7. 9. 2009, 9.13

    Jediný vhodný kandidát na ředitele byl úmyslně předem vyřazen Radou. Škoda:

    http://zpravy.idnes.cz/ridit-r.....domaci_taj

  61. # Petr Had | 7. 9. 2009, 20.13

    # Hana | 4. 9. 2009, 18.55

    Dlužno dodat,že link na blog na téma Tachecí ZDE patří ! To , co BT v Rž dokázala za několik měsíců , to určitě nedokázal nikdo a z následků jejího vedení se Rž doposud nevzpamatoval ! Tudíž o BT bez jakýchkoliv servítků , její “FAKTA” jsou už opět v upoutávce na jistý pořad soukromé TV ! Dobře jim tak ! I BT !

  62. # Hana | 10. 9. 2009, 9.42

    TO Petr Had,
    Milý pańe Hade,

    Kodex ČRo – jehož dodržování Iprotest správně po Radě ČRo požaduje (bohužel nesoustavně, nedůsledně atd.) – stanoví jako povinnost media veřejné služby respektovat tzv. osobnostní práva občana. Najmě se má redakce vystříhat ponižování důstojnosti posluchače…
    Tedy, jestliže IP na něčem trvá, nesmí se dopouštět téhož – viz, máte-li po lezení chvilku – Zákon o ČRo a Kodex ČRo atd.

    Bude-li Tachecí brebentit či drmolit nebo koktat, je právem koncesionáře požadovat její přeřazení například do služební vrátnice.

    Ale není právem posluchače, tím méně protestujícího, kritizovat výraz tváře Tachecí, který jste zahlédl na webu ČRo,například. Za ten nemůže, stejně jako Pavel Had nemůže za svou kůži!, že.

    Za co ovšem například Skvělá odpovídá, je například hloubka například výstřihu a opět, nikoli za jeho okouzlující či odpuzující obsah!!, pane Hade,že.

    Link na zmíněný link je tedy stejně bulvární jako je zhůvěřilí mazání diskusních příspěvků zde – tedy těch, které neporušují Tiskový zákon. Jde o libovůli vedení Iprosttu – stejná to libovůle jako likvidace děsivého Kasíka, například.

    Problém tedy – obecně – není nikdy u bílých koňů, ale vždy u těch, kteří je najímají. Tedy v Radě ČRo alias Cěská media, s.r.o. A v Poslanecké sněmovně, resp. Jandákově komisi, že.
    Podobně ne u Vás Hada, ale ve vedení Iprotestu.

  63. # Občan | 10. 9. 2009, 9.59

    To Hana
    Děkuji za odborný názor, snad ho přelouská i zdejší hlídač R.K.!

    Namísto kytičky – viz níže hit dnešní, ranní Reginy:
    Jak si správně uvázat kravatu!!

    V Českém rozhlase. Inu, to by nenapadlo snad ani Skvělé Děti Vám to řeknou…
    Že by vyvážená! reakce na Havlovu kritiku jézeďáckých šatníků Paroubkovců?

    anebo Andrlíkovi došly prachy a Zlatý hrozen, o.s. se scuknul s Modevou, státní podnik.

    http://www.rozhlas.cz/regina/t.....ava/604823

  64. # Hanka Kopecká | 10. 9. 2009, 14.13

    Tak Hano alias Občane budte tak laskava a sama sobě odpovídejte a přizvukujte na jiném než zdejším webu. Připadně pokud s Občanem sedíte na jedné židlí tak si to vyříkejte spolu a neoblažujte nás přítomností. Je mi úplně jedno co si myslíte a jak se cítíte ukřivděna. Ps odjíždím na dovolenou, bey internetu a rádia, takže na vaše jedovaté injektivy opravdu nebudu odpovítat :-))

  65. # Hluchý pes | 10. 9. 2009, 20.05

    2 ALL : No to je legrace. Schizofrenici ( Občan-Hana) zde vedou monology a dialogy a přizvukují si či odporují. a snaží se vést diskusi svým směrem. Jenže Občanko Hano, my jsme svobodní a hlavně NEÚPLATNÍ. A Ty bys s tou dětinskou hrou mohla přestat…

  66. # Anonym | 10. 9. 2009, 21.21

    To: Hluchý (alias Slepý?) Pes:

    Hm, brilantní odhalení. BIS hadr. Konečně.
    A není Jaklová třeba H.K.? A původní H.K. dnes Hluchý Had? (H.H.?)
    A kde je vůbec R.K.? Není to Medek (M.)?

    Ne KDO, ale vždy CO!, milý Slepý (?) Pse.

    P.S.
    H.K. jede na dovču, ale kdo tu zustane z těch tří poslednich zbylych diskuteru debatovat, teda nevim. Leda Kasik alias? ma teď dost casu..

  67. # Hluchý pes | 11. 9. 2009, 10.15

    2 Anonym : šumař Kasík je webovým analfabetem. Ten asi néééééé…..Iprotest bude fungovat dál. Pevně věřím, že kvalita a zdravý rozum zvítězí nad plytkostí, bulvárem a tupostí.

  68. # Petr Had | 13. 9. 2009, 21.34

    To # Hana | 10. 9. 2009, 9.42
    Doufám , že mi neupíráte právo na vlastní názor a možnost upozornit na názor jiný , který je blízký tomu mému! Takže jen krátce zopakuji , že BT dle mého názoru nadělala pro Rž za dobu několika měsíců škodu tak velkou , že ani bývalý ředitel ČRo to nedokázal za 9.roků ! A to se přitom velmi snažil !
    Jinak Vám velmi děkuji , je mi jasné , na jaké straně stojíte a komu to prospívá ! Platícím koncesionářům zcela jistě NE !
    Přeji krásnou dovolenou – ale Haně Kopecké

  69. # Hana | 14. 9. 2009, 8.07

    To: Petr H.
    Naprostý souhlas s brilantní analýzou – kritikou současného vedení ČRo, však také proto Gombos a spol. založili Iprotest – tedy ten původní, ne tuhle žluťáckou deviaci (žluťácké odbory, viz wikipedie).

    Nicméně, milý P.H., kdo (bílého koně) Tachecí najal? Viz poznámka výše.

    Jinak, těší -li Vás bulvarizace příběhu českých veřejnoprávních médií, včetně ČRo, ale dodejme i ČT nebo naposledy Hrehova ČTK (víte, že redaktoři protestují?) proč se nevěnujete novinám Aha nebo Blesk? A nechcete-li utrácet, mohu doporučit internetové vydání. Tam najdete takových příběhů habaděj.
    Jenže to by utekl i předposledn diskutér IP! Tak vopatrně.

  70. # bab | 14. 9. 2009, 17.00

    pro Hana 14.9.2009,8.07:
    My tady už nediskutujeme. My tady už jen občas připíšeme odkazy a stesky. Jsme rádi za každé oživení, milá Hano. Protože ta bída se komnentovat nedá… Ale za celou dobu jsem od Vás nezaslechla (nepřečetla si) co po nás chcete. A že jsme se ptali. Vás. A moc. Patříte k tragikomické tváři veřejnoprávních médii. Nikoliv k lidem, co si přáli změnu. Bohužel, změna v současném pokřiveném světě nelze…

    A Hade Petře. Zapřísáhlá “nepřítelkyně” zrušení koncesionářských poplatků obrátila. Souhlas se zrušením, pak již nebudu cítit morální povinnost se ozývat. A vůbec. Po návratu z Vysočiny (bez netu) se mi nelze orientovat v nových stránkách rozhlasu, nemohu najít diskuze.:))) Další důvod, proč s nimi “nahoře” nechci mít nic společného. Ani ty poplatky. Nebo jsem jen nedostatečně trpělivá při pátrání? Děkuji za info. Případné. :)

  71. # Ma Yuan | 14. 9. 2009, 22.00

    Re: bab | 14. 9. 2009, 17.00

    Bab, máte pravdu, ono už není delší čas o čem diskutovat. Věci se pořád stejně sunou dál a my je měnit nemůžeme (pouze musíme platit alimenty). Já jsem před prázdninami přestal Rž poslouchat zcela a neonemocněl jsem z toho, naopak.

    A rovněž bych byl pro likvidaci té daně z vlastnictví rádia (či spíše z vlastnictví elektrické přípojky v bytě). Nechci vyživovat nudnou bulvární stanici Rž, vůbec nepociťuji “sociální solidaritu” se špatnou stanicí. Tachecí byla jen jeden odstraněný blázen — další tam patrně přežívají úspěšně dál, zejména ten pomatený plejlistista. Zkusmo jsem zapnul Rž dne 21. srpna a ihned vypnul, velmi odpudivá stanice (pro mě; zbylých 7999999 nadšených poplatníků z osmimilionového národa nechť poslouchá dál za podupávání si do taktu s písněmi Jandy a skupiny ABBA — ale lepší by bylo, kdybych na to radostné podupávání — statisticky doložené vědci z Rž — nemusel přispívat).

  72. # Hluchý pes | 15. 9. 2009, 15.38

    2 ALL : přátelé z iprotestu, i ze mě se stává pomalu ale jistě příznivec zrušení poplatků a tím i smrti veřejnoprávního rááádyja. Rozhlas, který pouze kopíruje soukromé komerční stanice, opravdu nepotřebuji. Nepotřebuji též rozhlas, kterému jsou kritické připomínky posluchačů pro smích. nepotřebuji rozhlas, který na slovo poslouchá politické špičky největších stran. A budu mít radost z toho, až půjde svazák Medek či PR-Renda na pracovní úřad a my všichni ušetříme dvě miliardy.

  73. # hana | 16. 9. 2009, 21.16

    Vážená Bab
    kdybv noví nebo bůhvíkdesevzalí “majitelé” Iprotestu tento nezvrhli do pankejtu, kdoví, jak by se dnešní,šunt ČRo vyvíjel.

    A kdyby zbylí diskutéři (původně 18 tisíc!) resp. peticáři tvrdě požadovali vysvětlení, kam zmizel dr. Gombos, proč se vyměnila vůbec vstupní stránka původního Iprotestu, atd. atd.

    Jalové stížnosti na špatně učesaný drdol Výborné či SSmáckou minulost Pokorného apod. či zzzaddddrhávání Kkkkokmotose nebo manipulace s časem jediné sobotní demonstrace, kde hájil původní Iprotest Hluchý pes – pokud vím – a sestry musely náhle na zahrádku, či co -to vše je součástí dnešního odpadkového koše zvaného ČRo. A též potěmkinády IP.

  74. # Pepa | 17. 9. 2009, 12.36

    Nevím,zda je podstatný stav dnešního IP, ale podstatná je skutečnost, že mnoho lidí přeladilo RŽ, případně vypnulo ČRo.
    Postačí ještě par poklesů poslechovosti a … .
    Dovolím si připomenout, že v Televizi byl privatizován II. program (Československo II), který byl asi modernější, když začal vysílat barevně dříve, než I. program.

  75. # Hana | 19. 9. 2009, 6.28

    Pepo, Pepo, kde jsou ty doby, kdy jedné soboty dva nespokojení posluchači ČRo a peticáři osobně (zástupci cca 18 tisíc signatářů Iprotestu, veřeně přímo v centru ČR, před budovou ČRo protestovali proti kolonizaci Rady ČRo a výsledném dnešním šuntu!
    Kam zmizeli?
    Ptají se též odbory mediálních zaměstnanců Media.

    http://www.ct24.cz/media/65889.....-radu-ctk/
    Odborážli

  76. # bab | 19. 9. 2009, 10.15

    Na monitoringu nevhodno doplňovat, tady můžu. Doplním Irenu z 18.9.2009 před půl sedmou. Přesně v 6:21 18.9.2009 mne napadlo:

    “S ABBou na věčné časy a nikdy jinak.”

    Podobným heslem opovrhováno mnou bylo dlouhá léta.:(

  77. # Občan | 19. 9. 2009, 14.16

    Hano,
    a nebyli ti dva demonstranti před budovou ČRo náhodou brněnská Bab (dnes pracuje pro Abbu) a pražský Hluchý pes?

    Jinak díky za odkaz, skvělé čtení, jistě potěší zbylé tři zdejší členy IP, mimochodem Hrehovo působiště RTA a Česká media, s.r.o (stejně jako Jaklová): je skutečně prokázáno, že již tam jeho angažmá skončilo?

  78. # Jaroslava | 20. 9. 2009, 17.57

    bab | 18. 9. 2009, 2.47:
    Díky Vám za odkaz. Se zájmem jsem si tento přepis pořadu Média v postmoderním světě na téma Politika a média, vysílaného již 11. 9. 2009 na ČRo 6 přečetla.
    Celkem objektivně se v něm mohli vyjádřit politici z různých politických stran.

  79. # Jaroslava | 20. 9. 2009, 18.24

    Občan | 19. 9. 2009, 14.16
    Hano, alias občane, je to dost zbabělé, ztrefovat se anonymně do těh nejobětavějších, kteří tenkrát v sobotu nelitovali času ani peněz a přijeli demonstrovat za kvalitnější vysílání Radiožurnálu dokonce až z Moravy. Také my dvě jsme měly možnost podpořit těh deset obětavých demonstrantů před budovou ČRo. Obě jsme daly přednost svým povinnostem a zájmům.
    Prosím, nesrovnávejte protesty divadelníků, akademiků, novinářů, kteří bojují za svůj denní chléb, s protesty posluchačů veřejnoprávního rozhlasu, kteří bojují za kvalitní, všestranné a objektivní informování veřejnosti a k tomu i za pestrý a bohatší hudební doprovod.

  80. # Jaroslava | 21. 9. 2009, 22.05
  81. # Ma Yuan | 22. 9. 2009, 0.04

    Re: Jaroslava | 21. 9. 2009, 22.05

    Kdo ví, co za tím je. Škoda ho v Rž nebude, ale možná se sám rád zbaví toho slabého každodenního rána. A třeba za něj přijde ještě někdo horší. Škoda je ovšem vyhozených peněz za tu slabomyslnou nástěnkovou kampaň (Výborný & Pokorná). A vůbec, co Pokorná? Nepůjde taky někam, třeba do Kazachstánu? Tam by byla zapotřebí a skvěle by to jistě zvládala.

    Ale Rž už stejně nepomůže nic.

  82. # Jaroslava | 22. 9. 2009, 10.52

    Ma Yuan | 22. 9. 2009, 0.04
    To jste ťukl hřebík na hlavičku s těmi reklamními bilboardy na Ranní radiožurnál. Místo toho by měl Rž zaměstnat někoho, kdo by tomu rannímu moderátorovi připravoval materiály, aby mohl v klidu hlásit. Lidé, co vstávají do práce, chtějí být v “obraze”. Je to smutné, že kdysi špičkový moderátor, p. Pokorný, se v ranním vysílání úporně drží chybné linie, nastavené bývalou jednoměsíční ředitelkou B.Tachecí. A pan šéfredaktor Pícha kolem jejího odkazu chodí po špičkách, místo aby to změnil. Nemuseli by vyhazovat peníze za bilboardy.

  83. # Občan | 22. 9. 2009, 20.03

    Horizonty Jaroslavy dosahují – jak patrno z hodnocení našeho Devotního coby “špičkového moderátora” – výšin nejméně Děti vám to řeknou nebo Víte kudy kam, s prominutím.

    En passant: Trochu se bojím, že zatímco s Devotním vtáhnou do Francie hodnoty těžce podměrečné, v inteligentním Šmídovi ztrácí CR dalšího profíka – nic na věci nemění proměna objedávek francouzských drbů namísto seriozního zpravodajství…

    Ovšem, co je vážnější, je argumentační výbava Jaroslavy, ta jakoby pocházela ze zbrojního arzenálu bojůvky, která ovládá dnes vedení tzv. Českého rozhlasu.

    Milá Jaroslavo, prostor veřejný je, jak známo, nedělitelný: zájmy akademiků či herců jsou shodné se zájmy původního Iprotestu. A kdo se bere za jedny, bere se automaticky i za ty druhé. Separovala je naposledy KSČ, nepletu -li se, populisticky, aby vyhověla nejnižším pudům Čechů. A upřednostnování soukromí -jak píšete, to už je naprostý vrchol zhůvěřilosti. Tedy nerespektování zájmu koncesionářů, a upřednostnování čistě privátních “povinností a zájmů” v onom okamžiku, kdy (sice tragikomicky neboť v sobotu po obědě…) zástupci Vašeho IP, brněnská Bab a pražský Hluchý pes nasadili svou kůži a veřejně demonstrovali za neprivátní prostor, tedy za obecní zájem, inu to už tedy chce věru otrlost ražby Tachecí i Kasíkovy dohromady.

  84. # Hana | 22. 9. 2009, 20.20

    Občane, zlatá slova.
    Díky za ně.
    Ale co mi přijde vůbec nejodpornější, mohu-li si tu ulevit, je tzv. paradox hnusně hnusný: posuzování brněnské a pražského (“neanonymních”, že, Jaroslavo) Bab a Hluchého psa jako “obětavců”, ale současně sama Jaroslava v okamžiku veřejného konání Iprotestu – sobotní demonstrace – musí jaksi náhle na zahrádku, vyplet zřejmě své sladké, soukromé jahody! Neboli: jak vedení IProtestu vlastním lidem na náměstí kynžál do zad vrazilo.A pak jím otočilo. Inu Češi Čechům.

  85. # Jaroslava | 22. 9. 2009, 23.14

    Hana | 22. 9. 2009, 20.20
    Ano také jsem si všimla, že místo seriozního zpravodajství( nejen z Francie ) se posluchačům předkládají většinou drby. Jestli je to na něčí objednávku, to nemohu posoudit, to přenechám Vám. Vy máte všeobecný rozhled a přehled a umíte mluvit do všeho. Je to škoda, že jen mluvíte a radíte, činy jaksi za Vámi vidět nejsou.

  86. # Ma Yuan | 23. 9. 2009, 13.35

    Opravdová budoucnost národa, pan Medek, se již nezadržitelně blíží k předem stanovenému cíli? A co Mejstřík a Jíša? (Dramatický děj vzrušivě podmalovává svou písní “Waterloo” skupina ABBA.)

    http://zpravy.idnes.cz/rozhlas....._media_pei

  87. # Hluchý pes | 23. 9. 2009, 20.04

    2 ALL : Rozpočet rozhlasu se řítí do mínusu. Zlatá léta jsou pryč. Jenže, kdo si nedokáže ohlídat náklady na rekonstrukci, kdo vyhodí statisíce za právníka, který rekreační objekt stejně neprodal, kdo zamoří zemi drahými a idiotskými billboardy, jejichž efekt je nulový a kdo zaměstná Tachecí, aby ji za pár měsíců vyhodil i se zlatým padákem, tomu už není pomoci. Jenže oni spálili naše peníze !!!

  88. # Petr Had | 24. 9. 2009, 8.03

    To # Hluchý pes | 23. 9. 2009, 20.04
    Ty na to máš – podej trestní oznámení na známého neznámeho pachatele , já to klidně spolupodepíšu a určitě nejen já ! A co noví kandidáti na GŘ , jejich vyjádření k nynějšímu hospodaření , ale také k úsporám v příštím roce by bylo zajímavé znát ! Když šetřit, tak všichni i ČRo ! A také zrušit či silně omezit Švarc-systém v ČRo , počet externích spolupracovníků je z mého hlediska u této “veřejnoprávní” organizace trestuhodný – i to by mohlo být v navrhovaném trestním oznámení – vhodné srovnat i s administrativou !

  89. # Petr Had | 25. 9. 2009, 8.31
  90. # Hanka Kopecká | 25. 9. 2009, 9.57

    to Petr Had,
    děkuju za odkazy ne vždy je stihnu zachytit včas. Hm to je zajímavé. Jak je vidět vyplatí se podnikat spřízněně jak do leva tak do prava. Přesto mám obavy,že favoritem je Medek, otázka je zda Duhan není ještě horší volba.

  91. # Hluchý pes | 27. 9. 2009, 14.26

    2 ALL : ten “výběr” nového ředitele je pěkná šaškárna. Mejstřík hraje s estébákem Jíšou, sekunduje socdem. poslanec a dále dohlížitel na VELMI POVEDENOU rekonstrukci budovy ČRo. Kam se člověk podívá, tam najde nějakou mafii estébáků, patajních šíbrů a kamarádšaftů parchantů, co “spolu choděj na pivo”. Je to hnus….A všichni maj rádi Znojmo a jeho hrozny !

  92. # Dáša | 29. 9. 2009, 9.15

    to Hluchý pes:
    naprostý souhlas,není co dodat. jen snad to, že je z toho člověku špatně (slušně řečeno).

  93. # Jana K | 29. 9. 2009, 21.57

    To All: omlouváme se za “zaspamovaný” monitoring, došlo k jeho pročištění. Navíc se doprogramovalo, že se musí jako kontrola zadávat slovo. Místo číselného kodu se zadává jméno. Doufám, že pochopíte nadsázku a vtip programátora, protože se zadává jméno paní Tachecí:-) Jana

  94. # Petr Had | 18. 11. 2009, 17.56

    TO ALL : Veleúspěšného fotbalového turnaje v Emirátech se m.j. zúčastnil i zpravodaj ČRo-Rž p. Pašil – delegace čítala cca 170 lidí / dle dostupných informací /, z toho cca 20 fotbalistů . Jaký byl přínos této “rekreace” pro koncesionáře ČRo a jaké byly náklady pro ČRo ? Nebo to v době krize není podstatná položka ? Takto p.Medek zahajuje úsporný program ?

Vaše reakce

Jestli se po zveřejnění vaše reakce nezobrazí, obnovte stránku (tlačítko „Refresh“ ve vašem prohlížeči, nebo stiskněte kombinaci kláves Ctrl+R). Pokud se nezobrazí ani poté, čeká na schválení (redakční systém mohl váš příspěvek omylem vyhodnotit jako spam), schválení proběhne do 24 hodin.
Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů. Neručíme a neneseme zodpovědnost za obsah diskusních příspěvků, diskuse není moderována ani redigována. Vyhrazujeme si však právo je smazat, a to zejména takové příspěvky, které odporují dobrým mravům (urážky a vulgarismy) a porušují platné zákony ČR (pomluva). Žádáme čtenáře, aby se v diskusích oprostili od politiky a spekulací. Smazané příspěvky najdete v koši.