Názory signatářů (strana 2 / 8)

<< Předchozí stránka   Následující stránka >>

Jarmila Pazlarová:
Chybí mi ranní poznámka pana Hoffmana.
Věra Soukupová:
Nyní mi radiožurnál přípomíná kom. radia. Přestala jsem ho poslouchat. Chybí mi poznámky I. Hoffmanna.
Slavo Genšiniák:
Je mi 48 let, jsme dlouholetým posluchačem radiožurnálu právě z důvodu jeho odlišnosti od komerčních rádií
Luděk Černocký:
Věk: 24 let
Hana Sedláková:
RZ se svou novou podobou zaradil mezi mnoho dalsich stanic a na prvni poslech ho neni mozne odlisit od jinych tutovych stanic. Hoste L. Vyborne jsou jiste zajimavy lide a jeji porad se velice hodi na stanice, kde drive vysilala, RZ byl vzdy plny informaci, zprav a dobre hudby a dlouhe rozhovory s jednim hostem se mi tam proste nehodi. Zruseni zabehnutych a oblibenych poradu nebo jejich presunuti na nove casy po mnoha letech se mi zda naprosto nevhodne. Preladili jsme na Prahu.
Vít Zenkl:
37
Jan Batala:
42 let
Jarmila Bernátková:
Je jako komerční rádio - neprofesionální redaktoři,šustění papírů při čtení zpráv,bulvární zprávy, atd.
Alexandra Gahutova:
30 + let. neda se to proste poslouchat.
Luděk Prušák,Ing.:
Člověk,který není schopen přistoupit k objektivní diskuzi vstřícně a cholericky napadá i to co nebylo vyřčeno nemá co dělat v managerské funkci veřejnoprávního rozhlasu.A jestli se paní Tachecí špatně vyspala,ať si koupí novou postel a nepředvádí svůj cholerismus v TV.Vzpomínám si na její dotěrnost,jako moderátorky,která byla mnohdy až za hranicí žurnalistiky.Paní Tachecí:"Z hrušky dolů!"
Jan Šindelář:
(50 let) Začínám se v moři bezduchých stanic s plytkou hudbou a povrchními zprávami cítit jako příslušník utlačované menšiny. Máme sice aspoň Rádio Česko, ale na co je nám knoflík na ladění stanic? A kdy dojde (nedejbože) i na tento poslední ostrůvek?
Renata Robková, Ing.:
Je mi 43 let, jsem vysokoškolačka a pracuji v oblasti kultury. K tomu, co bylo řečeno si dovoluji Vás požádat o korekci hudební produkce. Stále slyším skladby, které jsem slyšela z veřejného rádia před 20 lety. Nezdá se mi to solidní ani zcela standartní. Jsem spolu s dalšími posluchači nucena poslouchat paní Rotrovou, Zagorovou apod. dalších 20 let. To je dle mého názoru totální ustrnutí. Děkuji a věřím s ostatními, že se kousek posuneme dál. S pozdravem Renata Robková
Eva Hornová:
25 let
Miroslav Kalous:
Věk: 23 let;
Pavel Krám:
Jsem proti bulvarizaci Radiozurnalu!
Jana Brožová:
Jestliže se ČRo cíleně snaží zařadit po bok komerčních rádií,pozbývá placení koncesionářských poplatků relevanci.Tyto "estrády" si může platit z "rádioshoppingu"
Pavel Škrobák:
věk 52 let
František Civín:
věk 29 přišli jsme o poslední seriozní rozhlasovou stanici,snad se nám jí podaří zas vzkřísit
Jiří Mrázek:
Nová programová skladba je opravdový propadák, který výrazně ovlivní odchod posluchačů k jiným stanicím. Každé dobré rádio naslouchá hlasům svých posluchačů a podle nich upravuje svou tvář.
Roman Nádhera:
Není co dodat, vše bylo řečeno výše. Z veřejnoprávního média se stal pokleslý bulvár.
Josef Robek:
Nejen návrat na úroveň roku 2007.Další zlepšení proti tomuto roku je cílem.
Tereza Filinová:
vadí mi agresivní znělka + "informace" o ničem v průběhu vysílání
Jitka Spačková:
46 let
Jan Míšek:
31 let.
Lenka Gášková:
Radiožurnál mě provází celým životem.Mou dceru ovlivnil natolik, že se rozhodla stát se novinářkou. Stal se součástí našich životů. To,co se line z rádia od 1.1.2008 není "náš" radiožurnál.Je to smutné...
Jaroslav Vrána:
Věk: 25 Poznámka: souhlasím s body petice.
Ladislav Strakoš Strakoš:
Paní Tachecí nechť dělá mluvčí Nomury, vraťte mi Ivana Hoffmanna.
Vladimír Dobrovolný:
Bulvarizace rádia, zrušení kvalitních publicistických pořadů případně jejich odsunutí do neposlouchatelných nočních hodin. Plytkost dopoledního a zvlástě popoledního vysílání.
Nada Sobotkova:
Radiozurnal se zmenil v dalsi komercni radio za ktere nechci platit. A vystup Barbory Tachecí na Dobrém ránu s ČT je sam o sobe důvod k podepsani.
Helena Jílková:
66 let Od rádia POŽADUJI VĚCNOST a názory, hudbu jen jako doplněk, rozhodně ne jako zvukovou dominanci
Adam Donocik:
Vážená Rado ČRo, podepisuji a souhlasím s touto peticí v plném rozsahu. Ptám se: koho si má naladit Čech žijící v zahraničí (USA), než vlajkovou loď mezi rádii České republiky? Nechci nikoho ponížit, ale paní Tachecí a její změny ničí tuto loď, protože se z ní stává Titanic.
Stanislava Sasínková:
49 let
Alexandr Harant jn.:
Viděl jsem rozhovor s Barborou Tachecí na Dobrém ránu s ČT. To je myslím pádný důvod.
Jan Bušek:
Po shlednuti vystupu pi. Tacheci v Dobren ranu CT neslo NEPODEPSAT!
Marek Skopal:
Věk: 43 let. Do konce roku 2007jsem poslouchal Radiožurnál hlavně ráno, při vstávání. Poté mne ráno začal děsit a hledám jinou stanici.
Roman Sahula:
Teším se na návrat ke kvalitě, která byla vysílána před 1.1.2008. (Můj věk 42 let.)
Tomas Kouba:
26 let
eva schreiberova:
priblizil se soukromym stanicim, kde velmi casto chybi serioznost a slusnost
Dušan PŘÍBRSKÝ:
42 let
Magda Hrudková:
Z důvodu zrychlení podávání informací se moderátoři přeříkávají, nečtou správně cizí jména a názvy a koktají.
Hana Havrlantova:
Vystup BT v Ceske televizi byl ukazkou arogance a totalne nekultivovaneho chovani teto nove reditelky CRo1.Hned na zacatku poradu se ostre ohradila proti tomu, ze by ji slo o zvyseni poslechovosti Radiozurnalu. Zajimave, zrejme tedy usiluje o opak, coz se ji dokonale podarilo tim, co uz bylo mnohokrat na techto strankach receno.
Štěpánka Zusková:
Odmítám Lucii Výbornou, která patří na rádio Impuls. Odmítám jingly z rádia Evropa 2, odmítám zvukové předěly, které se doopravdy nepovedly a vždy mi urvou uši. Odmítám vstávat bez poznámky Ivana Hoffmana. Odmítám poslouchat komerční a za každou cenu "skandální" zpravodajství. Odmítám ráno poslouchat rozesmáté a trapně optimistické moderátory, kteří ani neumí pořádně česky, natož anglicky. Odmítám za toto platit polatky! FUJ, HNUS. Paní Tachecí, tohle si doopravdy strčte za klobouk. Těmtito kroky posluchače ztrácíte a už vůbec je nepřitáhnete... a už vůbec ne mladší posluchače. Tenhle HYBRID, co jste stvořila, no jak bych to řekla.... no comment.
Petr Telčer:
Chce být radiožurnál zpravodajsko publicistickou stanicí, nebo stanicí široké posluchačské masy??? Obávám se, že obé není možné. A mladé (ačkoli já ho poslouchám odjakživa a teď mi je 38 let) stejně nepřitáhne.....
Miroslav Chytil:
Je to nově nikoliv příjemné a informační rádio, ale agresivní uspěchaná spíše komerční stanice
Antonín Martykán:
54
Jan Čamek:
Radiožunrál přestal být nositelem kvality zpravodajství a kultivovaného projevu. Slogan "Na zpravodajství si nehrajeme, my ho děláme" je v kombinaci s rychlokvašnými čteči zpráv z komerční sféry nestydatý.
Zdeněk Havlík:
Už zbývá jen zprivatizovat ČT2 - podle dávného přání a podle návrhu hlavního klimatologa a profesora všech věd
Jan Suchánek:
46
Petr Klokner:
Neplatím F1 ani Imulz
Jitka Jandlová:
33 let
Aleš Sedlak:
Úroveň ČRo by zničila i nezmara obecného!!!
Hana Šuláková:
odešli kvalitní moderátoři i zprávaři
Barbora Wolfová:
25 let, pořady rozděleny do celého dne jen po několika větách, věčné připomínání, že posloucháme Radiožurnál, "naše rádio", absence již zmiňovaných hlasatelů
Jiří Foltýn:
Radiožurnál se odcizuje posluchačům. Začalo to zrušením telefonických dotazů do Radiofóra. Mne provázel Radiožurnál od probuzeni, jako pozadí při práci i večer před spaním. Najednou se mi do bytu vtírá cizí nevítaný host, o kterého nemám zájem. Po zrušení českého vysílání BBC je to další nenahraditelná ztráta pro posluchače..
Markéta Smílková:
24 let, jsem proti komercializaci rozhlasu plus postrádám kvalitní moderátory, kteří byli "odejiti"
Jiří Seidl:
Cítím neustále se zvyšující nárust komerce téměř ve všech médiích. Radiožurnál byl jednou z posledních pozitivních výjimek. Nedopustěte, aby se i tento poslední ostrůvek naděje a profesionality utopil v moři komerce a reklamy. Jiří Seidl, 19 let, student VŠ
Jana Pellarová:
Paní Tachecí připadám stará a já zatím čekám druhé dítě... Nepřipadám si stará a ani hloupá. Snad proto se mi nelíbí bulvárnost a klipovitost nového modelu CR1. Schází mi knihovnička Jany Klusákové, které Halina Pawlowská nesahá ani po kotníky. A tak je to stejné s mnoha dalšími jako Ivan Hoffman a jeho ranní poznámka, pan Kroc a další. Na druhé straně bych se obešla bez pana Pyška nebo Bílka. Opravdu nejsou dobří - jsou příšerní jako současný RŽ.
Jiří Kaštánek:
Už mi doma hraje Vltava...
Blanka Kaštánková:
Marně jsem čekala na inteligentní ranní poznámku Ivana Hoffmana, jinak se ztotožňuji s uvedenými výtkami
Filip Kaštánek:
Velmi mi chybí mi pan Hofman (doufam, ze jeho jmeno pisi spravne), za svatokrádež považuji zrušení Zákruty, pardon Motožurnálu, přímo příšerný je bezduchý projev pana Pyška - úplně mi úplně znechutil oblíbené zápisníky, citace z bulvárních deníků jsou naprosto nepřijatelné pro stanici jako je CR1 a jmenování názvu deníku (AHA) je přímo skandální, reklamy na sebesama s konstatováním, že jsme nejlepší a vaši je vlezlé a slizké, celkový dojem z vysílání vyznívá jako znechucení a vede u mne k neposlouchání CR1 a poslouchám raději Radio Beat, CR2 a CR3.
Petra Košťálová:
věk: 26 let
Jan Dobeš:
19 let
Stanislav Hirš:
rád jsem poslouchal dřívější vysílání nyní se chce vyrovnat komerčním stanicím ale těch je snad už dost
Jindřich Chýlek:
Vrátit aktuální recenze Ivana Hoffmana.
Aleš Tomas:
Neprofesionální moderátoři, kteří neumějí ani česky vyslovovat na Radiožurnál nepatří! A samá popová hudba k rádiu s tak širokým spektrem posluchačů také ne! Chci zpět původní kvalitní veřejno-právní stanici!
Alžběta Luzarová:
Nezajímá mne kde se měří rychlost a kde se prodává nejlevněji.Měla jsem Radiožurnál místo denního tisku.což už nemám.Bulvár nečtu a písniček je taky zbytečně.
Margita Jarolímová:
42 let
Petr Novotný:
27
Andrej Ramašeuski:
nechci uz zadny bulvar
Martin Brašna:
Neničte prosím jediné rádio, které mělo úroveň. Jestli to takhle zůstane, jsem proti placení koncesionářských poplatků za rozhlas, který nebudu poslouchat.
David Rangotis:
zachovani vysoke urovne zpravodajstvi a komentaru po vzoru BBC a ne Frekvence 1 s rusivymi jingly
Petr Škarda:
23 let
Zdeněk Herblich:
31 let
tomas drbohlav ing.:
28 let
Luboš Rousek:
Bulvarizace
ambroz vladimir:
z vysílání jsou odstranění inteligentní projevy a je dán prostor bulvarizaci.. takových mediíí máme dost. shodně tak jako máme dost paní ředitelky...proč nejde řídit impuls nebo blesk i s halinou a luckou
Matěj Píro:
19 let
Oldřich Kupka:
Vždycky jsem se těšil na objektivní zprávy, teď je to guláš v jedné minutě. To samé rozhovory, hrc sem, hrc tam, počasí, uprostřed rozhovoru s Bartoškou kdo vyhrál Jizerskou padesátku. Jdu ke komerci, ta to dělá aspoň pořádně.
Jan Florian:
Komercnich radii je spousty, RZ je jen jeden.
Robert Kupka:
Schéma mi vůbec nevyhovuje, přeladil jsem na Impuls. Radiožurnál se mi teď nelíbí vůbec a to jsem ho poslouchal vždycky.
Jitka Žižková:
Radiožurnál ztrácí "punc" serióznosti.
Jan Ing. Topol, PhD.:
29 let; Souhlasím se zachováním Radiožurnálu v takové formě jako v roce 2007, tedy nekomerční, věcné a nezávislé rozhlasové stanice.
Ing. Aleš Sokolík:
68 let
Pavel Báča:
Nechť je radiožurnál i nadále veřejnoprávní seriózní stanicí.Pí Tachecí ať se vrátí ke komerčnímu rozhlasu, kde může uplatnit svou aroganci a egoismus.Pevně věřím, že něco podobného nepostihne ČRo 2 - Praha.
Linda Patočková:
nar. 1985
Viktor Svoboda:
Radiožurnál ztratil svou veřejnoprávnost a začal se velmi podobat komerčním rozlasovým stanicím. Ubylo seriózního zpravodajství. Zrušeny byly některé pravidelné pořady, např. Motožurnál, který přinášel zajimávé informace nejen pro motoristy, byl rozpuštěn v rámci jakéhosi nezřetelného bloku. Nesmyslné jsou i časové přesuny některých zavedených relací jako Zapisníku zahraničních zpravodajů, který jsem pravidelně poslouchal v době oběda. Chybí mi také pravidelná ranní moudrá poznámka Ivana Hoffmana.
Jana Svobodová, PhDr.:
Radiožurnál ztratil charakter veřejnoprávní seriózní stanice. Vysílání je nervózní, chaotické, afektované, sebestředné, roztěkané, místy skutečně trapné. Pípnutí namísto předělu působí jako budík, vždycky se leknu. "Jásavost" moderátorů a jejich nehezká výslovnost trhají uši. Vadí i rychlost řeči. Zprávy čtou zřejmě neškolení mluvčí. Přeladila jsem zatím aspoň na Prahu. Jaké to bylo uklidnění...
Aleš Vysloužil:
Takže neemotivně... P. Tachecí svým arogantním vyjadřováním a extrémním egoismem dokazuje, že není schopna konat svou funkci. Dochází k ponížení Radiožurnálu na úroveň podřadných komerčních stanic
Miroslava Míková:
ČRo1 již nadále NENÍ naší rozhlasovou stanicí.
Ladislav Grulich:
Potvrzuji petici zvláště po arogantním vystoupení paní Tachecí na pátečním Dobrém jitru. Jak si vůbecčlověk v jejím posteavení může dovolit takto jednat s moderátorem, který se jí jen slušně ptá. Ještě jeden názor - veřejnoprávní stanice, kterou si platím má jako jeden z úkolů vzdělavat své posluchače. Proč většina pořadů, které vzdělávaly - zmizela. Např. Motožurnál - na silnicích umírá stále více lidí, tak proč zrušit ně, co se snažilo lidem ty informace o novinkách v silničním provozu dát. To se týká také Zelené vlny. K čemu zpravodajství 4x za hodinu, bohatě stačilo 2x - bylo velice kvalitní a také si myslím, že lidé kteří ho připravují by neměli být anonymní. Určitě zazní lépe občas jejichich jméno, než nesmyslné - s námi víte kudy kam (nebo tak nějak podobně). Prosím vraťte nám náš Radiožurnál a nenechte nadělat paní Tachecí další škody. Díky
Dagmar Jarešová:
nechci další komerční rádio
jiri schmiedt:
souhlasim s petici
Petr Šik:
Bude-li ponechána stávající podoba Radiožurnálu (který jsem pravidelně poslouchal řadu let), navrhuji změnit název na "Radiobulvár". Prozatím jsem přeladil na County Radio, které naštěstí zůstalo poslouchatelné, byť neoplývá zpravodajstvím. To ostatně nový Radiožurnál také ne...
Tomas Zejdlik:
Souhlasim s vyse zmíněnými body petice "Nechceme preladit!".
Jaroslava Ryvolová:
Postrádám "předrevoluční" podobu především nočního vysílání. Současná forma repríz dopoledního pořadu je zcela nevhodná zejména pro lidi, kteří brzy ráno vstávají do práce a potřebojí informace o aktuálním dění, o počasí, o hodinách, apodobně.
Josef Knížek:
věk 31 Komerčních rádií je dostatek, Radiožurnál se jim nikdy nevyrovná. Právě proto, že Radiožurnál vysílal něco jiného než komerční radia, jsem ho poslouchal.
Tomáš Brož:
V pátečním Dobrém ránu jsem shlédl vystoupení pí. Tachecí a rád bych doplnil její fakta ... v této republice žije více než 10 milionů lidí ...
Alena Bucharová:
Z Radiožurnálu se stává Lidl mezi rádii... Bohužel. Nechci nekvalitní výprodej!!!
Jan Matějec:
Změna je v tom že se mi teď ČRo vůbec nechce poslouchat. A to je velký rozdíl oproti minulosti.
Romana Wolfová:
Ještě pred několika lety jsem slyšela z úst bývalého ředitele ČR pana Ježka, že ČR chce být alternativou BBS. To, co slyšíme dnes na frekvencích Radiožurnálu je amatérské komerční rádio. Poprvé od r. 1979 jsem byla nucena přeladit na ČRo2 . Můj věk 43 let Děkuji
Václav Šulista RNDr.:
Podobná petice by byla vhodná proti všem mediím- tisk, rozhlas, TV se vesměs bulvarizují za naše peníze.
Libor Duba:
Jestli arogance a ignorace přetrvají, přestaneme platit.
Marie Sedláková:
chci rádio pro homo sapiens sapiens
milan krcil:
55let
Dana Ottová:
26 let
Jindřich Brada:
Je mi 68 let a nechápu, proč zmizel Ivan Hoffman z vysílání, jedinečná osobnost a výrazně nejvyšší kvalita mezi redaktory.
JIŘI Španihel:
Je mi 45 let a RŽ. posloucham již přes 30 let napřiklad pořad MOTOŽURNAL zapinam automaticky ale od noveho roku jsem v šoku kde je naš oblibený pořad a jeho profi moderatoři a proč se chce RŽ tvařit jako komerčni radio když přitom neposloucha nazor posluchaču CHCEME SVOJE RADIO ZPET
Petr Dvořák:
Student MFF (22): Argument je zcela neemotivni, prestoze je asi subjektivni... Radiozurnal zacal vysilat vice "klipovite" (mozna za to muze omladeni personalu). Nejsem odbornik na media, takze to nebudu rozvadet... Zkratka CRo nema pro me smysl ze stejneho duvodu, proc pro me nema smysl TV Nova... Dale je podle me nevhodne aby ocividne neschopny clovek (BT) vedl CRo, to ale neni duvod pro tuto petici...
Tomáš Kurtin:
25 let
Juraj Petrovič:
Změna byla nutná, ale tato je smutná. /?/Hoffman, motorevue,pravidelnost poslouchaných žánrů ...
Jan Režný:
19 let
Miroslav Červenka:
Žádám výměnu hudebních redaktorů. Hudba radiožurnálu byla neposlouchatelná i za předchozího vedení.
Ivo Krauz:
41
Radim Chomic:
Nedelejme prosim z verejnopravni stanice, zmenou stylu komercni! Navic pani Tacheci je opravdu clovek na spatnem miste..nebo spatny clovek, na dobrem miste?
Kateřina Pavlovská:
Vzhledem ke změnám na Radiožurnálu a po shlédnutí vstupu s Pí.Tachecí v Dobrém ránu s Českou televizí NAPROSTO nezastávám názor, že vývoj na Radiožurnálu se ještě někdy za tohoto vedení obrátí k lepšímu. Prosím změnu!
Karel Košař:
50let
Jan Matějů:
27 let, chci zpět předchozí profesionální rádio, zajímavé názory, informace jdoucí více do hloubky, tak jak tomu bylo do konce roku 2007
Miloslava Michlová:
Prosím vrat´te mi zpátky Starý Cro1 !!!
Hana Burešová:
42 let
Tomáš Bartoš:
24 let
Soňa Hermochová:
Dobrý den, děkuji za tuto iniciativu. ŘŽ se v současné podobě nedá poslouchat. Moc nám chybí Ranní poznámka Ivana Hoffmana.
Martin Šejnost:
33 let
Michal Slabý:
21 let
Martin Šauer:
30 let
Martina Hrůzová:
30
Ondřej Soušek:
ztráta originality, šeď
Zdeněk Peichl:
zrušení kvalitních redaktorů zrušení oblíbených pořadů celková bulvárnost, plytkost
Tomáš Radil:
radiozurnal zmizel ze vsech predvolenych radii ktere mam...Proc? Zabiral by misto mezi jinymi lepsimi komercnimi radii!!!
Ondřej Moravec:
Jmenování paní Tachecí a její dílo je jedním z důsledků snah pana ředitele Kasíka. ČRo sice rozvíjí řadu chvályhodných aktivit (internet, digitální vysílání), ale změny na Radiožurnálu jsou těžkým omylem. Doufám, že to nepostihne i Prahu a Vltavu, které se stávají jedinými oázami příjemného poslechu na rozhlasových vlnách (neuvažuji-li Classic, který je ještě specializovanější než Vltava).
Ivan Javorský, Ing:
Žádný ředitel soukromého média by nevyhodil Davida Lettermanna, nebo Laryho Kinga, "protože už to dělá 12 let". Jak je to možné u veřejnoprávní stanice, to je mi opravdu záhadou. Skutečně, proč platit ?
Jiří Lejsek:
Když jsem si po 1.1. pustil Radižurnál, tak jsem se sám sebe ptal, co to vlastně poslouchám, Impuls nebo Frekvenci 1? A asi po 10 minutách jsem znechuceně přeladil na jinou stanici. Zpravodajské vstupy s informacemi, které mě absolutně nezajímají, naopak mi chybí Ranní poznámka Ivana Hofmana, na kterou jsem se vždycky těšil, ikdyž jsem samozřejmě ne vždy souhlasil s jeho názory. Prostě Radižurnál přišel o jednoho posluchače a já o ¨dobrou stanici.
Jiří Kusý:
Naše společnost se povážlivě mění, jakoby lidé už zase zapomněli.....!?
martin záboj:
39 let
Ondřej Slavík:
32 let, takový Radiožurnál nechci. Úplně jsem se lekl
Václav Janský:
55 let Poslouchal jsem Radiožurnál denně, nyní už nedokážu vydržet ani pět minut. Nejde to.
Lenka Ponikelská:
věk 34
Daniela Klejzarová:
Starý Radiožurnál byl velmi příjemný a kvalitní pořad.
Markéta Drobná:
Jsem zklamána z komercionalizace stanice. Chybí mi komentáře pana Hoffmana a skvělá paní Klusáková.
Jiří Bureš:
Věk 39 let. Od nového roku je to hnus. Nejvíce se mi nelíbí "agresivní" znělky, ty jakoby (z mě neznámého důvodu) rozesmáté hlasy moderátorů, nesmyslné představování redaktorů po reportážích (např. ze Zlína Markéta .....), nesmyslné dokola oznamování, kdo zrovna vysílá (např. Markéta .... ČRO1 radiožurnál) - co je mi do toho, já chci informace a klidné vysílání, ne tyhle zbytečné řeči. Co je mi do toho jaké počasí je zrovna na Floridě, proč nemůžou i nadále říkat dopravní zpravodajství, ale to nové jak vám to jede (nebo co to vlastně říkají....). Nechápu... To na videu z dobrého rána není BT, ale nějaká dvojnice, které jí je vzdáleně podobná. To je však jediné čím jsou si podobné...
Petr Lechner:
Délka zpravodajských relací je sice fakt, nevypovídá ale nic o jejich kvalitě. A jejich dryáčnická forma by mohla jít příkladem všem komerčním stanicím. Paní Tachecí podařilo se Vám pochovat poslední slušnou zpravodajskou stanici.
Štefan Turay, PhDr.:
kde je napsáno, že všechno nové je lepší a kvalitnější?
Štěpán Růžička:
24 let
Barbora Růžičková:
19 let
Tomáš Mach:
32 let
Roman Nováček:
Český rozhlas je stanice placená z povinného poplatku, který platím i já. Proto očekávám, že ČRo bude jiný než komerční stanice a nebude kopírovat jejich styl a vysílací schéma.
Vlastimil NEPLECH:
Chci být informován o stavu naší demokracie,a to kultivovaným projevem bez veškeré komerční agresivity.
Jiří Kalous:
Vodopád slov, kde pro rychlost mluveného slova nestačím vnímat obsah sdělení, vzrušené hlasy při přednesu zpráv připomínající legendárního sportovního komentátora G.Zelenaye, zvukové předěly (i samo zvukové podbarvení v úvodu) při zprávách způsobující leknutí (nevím, k čemu jsou při zprávách dobré zvuky, připomínající hrom nebo průlet tryskového letadla) a opět se nám ve dvanáct hodin středoevropského času vrátil starý zlozvyk rádoby zajímavých moderátorů - PRAVÉ(!!!) poledne.
Jaroslava Indrová:
Komercializace, plošnost, špatný výběr hudby, rozkouskování pořadů, nevhodní moderátoři, příliš krátké příspěvky do zpravodajství, neprofesionální změny. Byli odejiti nejoblíbenější lidé, proč???????
Martin Dvořák:
Souhlasim s textem petice.
Martina Pešková:
Ing. Nevycházím z údivu nad tím co předvedla p. Tachecí v Dobrém ránu Na CT1. Neprofesionalita, kterou vyčítala moderátorovi,dle mého názoru, chybí právě jí. Jinak stejné připomínky jako ostatní.
Josef Říha:
Je mi 76 let. Od veřejné rozhlasové stanice, za jejíž poslech (i neposlech) musím platit měsíční poplatek, očekávám seriózní zpravodajství - bulváru máme dost na jiných stanicích a zadarmo.
Stanislav Pavlů:
Za tento Váš Radiožurnál nechci platit koncesionářské poplatky.
Tereza Wolfová:
Monotónnost moderátorů a celého vysílání.
Eva Durcová:
Radiožurnál ztrácel svoji dřívější, alespoň částečnou, objektivnost již v průběhu minulého roku. Viz zásadní změny v Radiofóru, zamezení živých vstupů občanů v tomto i jiných pořadech. Ale to, co se děje od počátku letošního roku je naprostou destrukcí veřejnoprávního média. Paní Tachecí vraťte se do soukromé sféry, bude Vám tam lépe a my občané si oddechneme !
Petr Koutný:
Chybí mi tak oblíbený odpolední pořad pro motoristy, bývalý formát a způsob hlášení dopravních zpráv, který byl nejkvalitnější mezi rádii v ČR. Nechápu a nesouhlasím se zrušením Filmžurnálu. Nechápu angažování povrchní a zkomercializované H. Pawlovské namísto příjemné a nevšední Jany Klusákové.
Hana Brázdilová:
40 let
Václav Šejnost:
60 let Tady a teď : Poděkování panu Kratochvílovi a všem ostatním za petici. P.S. Původní RŽ byl náš každodenní společník. Pravidelné schema, příjemní a profesionální moderátoři, úžasné zprávy o počasí atd. Vlastně takové přesné hodinky a balzám pro duši. Nyní máme Rááádio, Óoozvěny dne, včetně zvuků padajících plechů z nákladního auta, nikoliv ROZHLAS pro posluchače. Vážená paní Tachecí, děkujeme, RŽ s novou podobou nechceme, odejděte!
Radovan Bryxí:
Chtěl bych zpět naše moderatory,jejich kvalitni informace.Prosim o navraceni motožurnalu. 36 let
Martin Kozel:
21 let
Jiří Brázdil:
Kde jsou všichni moderátoři,kteří mají úroveň?!?!?
Martin Srb:
22 let
Pavel Kolář:
V dnešním ideově stále plošším a bulvarizujícím se světě očekávám od média veřejné služby, že právě ono zůstane jedním z jakýchsi ostrůvků kultivovanosti, intelektuálna, důvěryhodnosti... Manažeři, kteří chtějí pod nejrůznějšími záminkami zatáhnout veřejnoprávní rozhlas hlouběji do komerčního, bulvarizujícího bahna, si spletli dveře. Na svých nynějších místech nemají dle mého přesvědčení co pohledávat. Sbohem. Takovým lidem se šance nedává.
Lucie Martinová:
26 let
Michaela Koutná:
věk 33
Jitka Matasová:
Nový Radiožurnál je podbízivý až bulvární, zprávy velice povrchní,dopolední a odpolední bloky ve všední dny se zabývají nízkými bulvárními tématy, A.Pyško není vhodný moderátor pro ZZZ - chybí mi zde hudba z té země, o které je příspěvek, postrádám kultivovaný projev zkušených moderátorů, úděsný je projev M. Bílka a L.Výborné ve všední den, chybí relace jako poznámka I. Hofmana, knihovnička J.Klusákové, o kom se mluví a víkendové podvečerní relace.
Vojtěch Heger:
věk : 47 let
František Matas:
Nový Radiožurnál je podbízivý až bulvární, zprávy velice povrchní,dopolední a odpolední bloky ve všední dny se zabývají nízkými bulvárními tématy, A.Pyško není vhodný moderátor pro ZZZ - chybí mi zde hudba z té země, o které je příspěvek, postrádám kultivovaný projev zkušených moderátorů, úděsný je projev M. Bílka a L.Výborné ve všední den, chybí relace jako poznámka I. Hofmana, knihovnička J.Klusákové, o kom se mluví a víkendové podvečerní relace.
Zbyněk Srbecký:
Byli jste srozumitelní a praktičtí,nyní máte poloviční úroveň,
Pavla Zdražilová:
věk 29
Přemysl Bartoš:
Radiožurnál v současné podobě se naprosto podobá ve všech negativních bodech komerčním rádiím, ze kterých jsem před lety přeladil na Radiožurnál. Radiožurnál pro mě znamenal vždy seriozní informace podané formou, která kladla důraz na obsah informace, tedy všechny růšivé prvky (hudební pozadí, gingle apod.), tak jak je vidíme dnes se téměř nepoužívaly. Úroveň se tak dramaticky snížila, že nyní je pro mě přemáhání radiožurnál nepřeladit. Je naprosto zřejmé, že je cílem přitáhnou k rádiu "dynamické, mladé, věčně optimistické" posluchače a ti posluchači, kteří prostě potřebujou vypnout a poslechnou si dobrý diskuzní pořad, nejnovější informace a dobrou hudbu bez toho aniž jim v uších zní neustále hudba z pozadí a tok mluveného slova je přerušován kanonádou předělů současné vedení již naprosto nezajímá - ti jsou pro ně prostě ultrakonzervativní posluchači! Ale co mám dnes poslouchat?
Pavla Peterova:
26
Miroslava Pantlíková:
Novou formu ČRo 1 Radiožurnálu odmítám z důvodu jeho nynější bulvarizace, neprofesionality jeho nových pracovníků, z příklonu k formě i stylu běžných komerčních rádií. Jeho změnu od 1. ledna 2008 vnímám také jako neúctu k hodnotám i k posluchačům.
Milan Gregor:
50 let
Ivan Veselý:
tento styl vysílání je poněkud NEŠŤASTNÝ!
Jiří Kovář:
Vratˇte zpět alesponˇ Motožurnál,nevím proč i ten musel zkončit.
VÁCLAV GRACA:
všechno podstatné,,je uvedeno v petici
Irena Hurtová:
Svými změnami se Radiožurnál rychle dostává na úroveň komerčních rozhlasových stanic. Úroveň vysílání se značně snížila. Poslouchám rozhlas už 50 let a Radiožurnál jsem považovala za kvalitní rozhlasovou stanici. Ale co se tam předvádí od počátku roku má do kvality a objektivity daleko. A moderátoři by měli absolvovat kursy rétoriky a spisovné češtiny.
Gabriela Blahová:
Radiožurnál změnil svůj styl na běžnou rozhlasovou stanici regionálního typu. Takové stanice jsem přestala poslouchat už před několika lety.
Jan Sulista:
20 let
Miroslav Bobík:
60
Jana Mandová:
Je mi 34 let a RŽ jsem ráda poslouchala pro jeho obsah a ráda bych jej poslouchala dále, ale v této podobě se poslouchat nedá!!!!!!!!!!!!!!!!
Zdenek Vančura:
Tachecí ničí mluvené slovo a snižuje arogantně seriozní vysílání
Kateřina Michutová MUDr:
nejvíce mi vadí:Stav křesťanského týdeníku, způsoby neobjektivního a manipulativního moderování diskusí- viz debata Čunek Stehlíková Holomek 11.1. Ztrátaa některých poořadů, stav hudby...
Jana Nečasová:
Seznamte se s Kodexem Českého rozhlasu - toto je třeba připomínat ve stížnostech to jsou pádné argumenty !!!
Vilém Zych:
Přestože jsem již jednou napsal,co si myslím,znovu uvádím,že nová forma Radiožurnálu je nevhodná právě tím,že je taková,jak ji Tachecí zevedla.Oblíbený RŽ tak klesl na úroveň úpadkových impulsů a frekvencí,je to zřejmé ze všech příspěvků.Jestli to Rada ČRo nevidí,nemá tam co dělat,jako Tachecí.Kdy se v této republice budou uplatňovat lidé,kteří něco umí?Asi ne tak hned,viz ministry nebo ČTV.
Miroslav Bukovský:
Svým obsahem-neobsahem, strukturou vysílání, hlaso-vou kvalitou nových lidí směřuje ještě výraznějí k bulváru než dříve, kdy typickým příkladem byl pořad VAŠE TÉMA, kde téměř bezobsažný pořad se snažil držet posluchače u radia. A rozhovory se zajímavými lidmi ( teď např. Klusáková - archivář v Číně ) budou až před půlnocí? Dnes se z avizované přestřelky v garážích stane sebevražda - to snad je pro nováky, ne ? A každý den ráno mít ke snídani JEN p. Pokorného je také pěkná hrůza. Kromě jednoho zrušeného pořadu tedy nastaly pouze změny k horšímu. Už ani nevím, kdo je Barborka, Anička a Adámek.
Dagmar Rychlá:
Proč se ruší oblíbené? I když třeba s Ivanem Hofmanem jsem velmi často nesouhlasila, chybí mi - už pro vlastní polemiku. A co VEŘEJNOprávnost?
Marie Radová:
Tedy věcně a bez emocí, jak si žádá Rada ! Od veřejnovprávního ČRo 1 požaduji, aby moderátoři mluvili kultivovanou spisovnou češtinou !! Měli dostatečný všeobecný přehled aby se již nemohlo opakovat něco podobného tomu, že byly zprávy o primátorkách v USA !! Požaduji profesionalitu a nestrannost .
vaclav havner:
ivan hofman-jeho vyhodila nejaka tachecí? to je hrůza. jeho komentar rano byl jeden z hlavnich zazitku dne na radiozurnalu. dalsim dulezitym bodem byla predpoved pocasi meteorologem a predpoved, kterou si volne komercne prelozi lucie vyborna. no a vubec styl vedeni rozhovoru tykani volajicim a pod - hrůůůza. pani tacheci ukazala svou tvar v televizi v patek rano, to presne vystihuje vse. za poplatky tento styl odmitam. v. havner
Ludovít Emanuel:
věk 66
Ludovít Emanuel:
věk 29
Karolina Emanuelová:
věk 27
Václav Demele:
Fůra zbytečných řečí kolem,nesmyslné pipání a předěly mezi pořady,atd,Prostě další tuctová stanice,Receptura p .Tachecí´o každého něco a zamichat=ztráta výborné stanice.Ještě by mohla předělat VLTAVU křřřř pisk atd
Marie Boháčová:
Chybi mi častější informace o počasí a komentáře Ivana Hoffmanna
Ilona Železová:
35 let
Miroslav Smola:
Bohužel, Český rozhlas si neváží tradice
Tomá Vítek:
Nelíbí se mi, že se RadioŽurnál "komercializuje". A potom to, že paní Tachecí není schopní přijmout konstruktivní kritiku.
Eva Bachratá:
Nelíbí hlavně znělky, zpravodajství je povrchní, a opravdu moc nám chybí ranní poznámka Ivana Hofmana
Jan Halm:
Z nového formátu Radiožurnálu je mi opravdu smutno. Kam se poděli všichni vynikající moderátoři a zprávaři?Proč byl zrušen Motožurnál aj.?? Poslouchal jsem dnes sobotní dopolední vysílání a jsem znechucen.Proč pan Pyško moderuje Zápisník zahr.zpravodajů?Jeho projev by se skvěle hodil pro čtění komentáře telev.pořadu o podmořském životě v oceánu,ale nikoliv do rádila,nemělo to ani trošku šťávy,stěží to zachraňovaly reportáže.Modernizaci stanice ano,ale ne likvidaci!
Jiří Pruner:
18 let
Barbora Křížková:
Prosím o změnu znělek, které jsou zbytečně "uhekané" a pro mé ucho až příliš moderní.
Jan Dlask:
Z životopisu Barbory Tachecí vyplývá nedostatečná zkušenost s médii veřejné služby, proto bylo nešťastné ji ze strany ČRo angažovat.
Jiří Benetka:
Věk 46 let,VŠ. Přišel jsem o oblíbenou stanici. Doufám, že lidé např. kolem pana Pokorného založí stanici novou, kde budeme moci opět poslouchat jak pí.Klusákovou, pana Hoffmanna a další, tak i Pavlínu Wolfovou a Ester Kočičkovou.
Světlana Ondroušková:
Vadí mi odvolání nejkvalitnějšího komentátora Ivana Hoffmana, pravděpodobně provedené na politickou objednávku. Dále mi vadí chování redaktorů při přímých vstupech posluchačů (již tak hodně omezovaných), přerušování, nezdvořilé ukončování, atd. Velmi mi vadí neprofesionalita pana Pokorného, který je bohužel stále více preferován. Nakonec mi vadí i to, že se z Radiožurnálu stává nástroj politicko-mocenské manipulace nevalné úrovně.
Stanislav Puliš:
vek 46, vse bylo napsano - proste zmenou programove nabidky to uz neni jedinecny Radiozurnal, ale radio jako desitky dalsich...
Markéta Tomášová:
40 let (avšak i ve 20ti letech by mé námitky byly stejné!) námitky: - (1) komerční žoviálnost moderátorů urážející osobnost dospělého člověka (např. po předpovědi počasí: "Tak teď už víte, jaké bude počasi!"), (2) zbytečné, vtíravé (a ve v´ýsledku zcela odpuzující) opakování, že Radiožurnál je "Vaše rádio", (3) rádoby zábavné klipovité zprávičky o zcela nedůležitých událostech; (4) vypuštění ranní poznámky pana Ivana Hoffmana pozitivum: lepší výběr hudby, který však nepřeváží zhoršení kvality mluveného slova
Zdenko Čech:
Současná podoba radiožurnálu přenáší na člověka stres a neklid. Skutečně nechápu proč ve zprávách musí znít hudba.
Miloš Tomáš:
40 let
Marcela Bayerová:
Nová podoba vysílání je příliš rozdrobená. Např. zprávy každých 15 minut nezlepšují informovanost, fungují spíš jako informační šum. Zbytek dne už neposlouchám, nemám na to nervy.
Stepanka Dvorakova:
Svuj podpis pripojuji predevsim kvuli zruseni nedelniho poradu Ester Kocickove a Olafa Lavky.
Libuše Čermáková:
37 let. Podpis připojuji "TADY A TEĎ"!
Anna Pospíšilová:
19 let
Miroslav Janda:
Proč cití každý blb respektive blbka potřebu měnit to , co funguje , když je třeba měnit tolik věcí , které nefungují ...
Jaromír Cibulec:
66 let
Petr Podhorný:
Cybí mi motožurnál,detailnější zpravodajství,vadí mi povrchnost moderátorů,jejich familiernost,na př. oslovení "drazí motoristé" a pod. Je mi 58 let.
Zbyněk Smetana:
21 let
Michael Kukula:
Nelíbí se mi příklon ke stylu komerčních rádií.
Milan Gajdoš:
jsem narozen ve stejném roce jako paní Barbora, ale asi jsem zestárl rychleji než ona
Michal Ryšánek:
28 let
Jan Hlaváč:
Paní Tachecí by měla svoje schopnosti a ambice uplatnit někde jinde, tam, kde by to neobtěžovalo statisíce ne-li miliony lidi. Radižurnál poslouchám už hodně dlouho a rád a nepřeji si aby byl měněn. Zastavte to !!!
Radka Paternová:
30 let
Marek Dostál:
Chybí mi počasí s meteorologem z ČHMÚ. Zprávy počasí na základě Meteopressu jsou povrchní. Intonace nových moderátorů je nepřirozená a rušivá. Chybí mi ranní poznámka I.Hoffmana. RŽ je teď jednou z několika stanic, předtím byl jedinečný.
Jiří Tománek:
jako dlouholety posluchac jsem prisel o svou stanici cislo 1. nikdy jsem nechtel preladit na rááádio nebo Krause s blondynou (F1) a tedka to vse, vcetne moderatoru a stylu mam na "svem" CRO1.
jindřich horáček,sen.:
66 let
Josef Drábek:
Nechci další bezduchou stanici, těch je v éteru několik, a nechci ztratit jedinou možnost poslechu seriozního zpravodajství, komentářů a diskusí. Pokud současný stav přetrvá, pak si do "poslechovosti", prosím, v brzké době připište se záporným znaménkem jednoho posluchače.
Anna Kameníková Mgr.:
55 let
Jan Havlík:
nechci komerční rádio 44 let
Hana Holečková:
chybí mi moderátoři Kroc Kudrna a předpovědi počasí z hydrom.ústavu,program na živo a hitparáda písni,které uváděl HRDINKA
Stanislav Kameník MVDr.:
56 let
Eva Kosinová:
56 let
Jiřina Jindrová:
Prosím, vraťte nám seriozní radiožurnál, z kterého jste udělali bulvár!!! Je to ostuda ČR
Tomas Vana:
chybi mi Ivan Hoffmann, prebyva mi Lucie Vyborna. Poslouchal jsem v aute RZ denne. Ted uz ne. Je to uplne jine radio, mnohem horsi. Frekvence 2? Tomas, VS, 40 let
Filip Kadeřábek:
Na nové koncepci RŽ mi vadí nekonečné omílání tvaru SMS a telefonu, kam mohou posluchaci posilat sve názory na denní obecná témata. 1.-k čemu nám často velmi krajní názory lidí jsou a zadruhé-výzva s čísly nemusí být opakována snad v každém vstupu. Čas by šel využít lépe a leze mi to na nervy stejně jako stálé opakování toho, že opravdu poslouchám Radiožurnál. Já vím, že ho mám naladěný, tak proč na to musím být pořádu upozorňován? Musel jsem přeladit na Prahu, jinak bych se vynervoval hned po ránu. Sice méně zpráv, ale klidná stanice. Výběr písní se také změnil nevím proč a pro koho. Jsme snad v Americe, že nám hrajete většinou anglicky zpívané popové odrhovačky, kterým stejně nikdo nerozumí, slouží jen jako kulisa a ničí nervy? Dále mi velmi vadí neupřímnost a umělá veselost až vtíravost nového stylu moderování. Zvlášť paní Výborná a Navarová v tom vynikají.
Dita Mandová:
Věci, které fungují, není potřeba za každou cenu měnit!!!
Vít Ježek:
Chtel bych predevsim zpet Ivana Hoffmana - pekne se me pri nem vstavalo do skoly. Kdepak ho ted najdu? : (
Tomáš Pačes:
Ráno jsem pravidelně poslouchal Radiožurnál. Vyhovovala mi věcnost a stručnost zpráv, dopravních hlášení i meteorologicky fundovaných předpovědí. Čekal jsem s odchodem do práce až jsem si poslechl Ivana Hoffmana. Po novém roce jsem nemohl věřit svým uším jak se vysílání zhoršilo. Nechápu, že se dobré věci musí rušit a nahrazovat falešným veselím, rychlým drmolením a nic neříkajícími rádoby vtipnými výměnami mezi moderátory. Když jsem zjistil, že je to stálá změna, tak jsem ranní Radiožurnál přestal poslouchat. Je mi líto, že jsem byl o tu ranní pohodu připraven. Proto se pod petici podepisuji.
Vojtěch Ondryhal:
Na rádiu existoval pořad malé velké zprávy. Mám pocit, že se na formát tohoto pořadu změnilo celé rádio. Zmizel vtipný a nevtíravý projev moderátorů, jenž byl zbytečně nahrazem afektovaným, familiárním a místy nevkusným projevem známým z mnoha komerčních stanic. PROČ?
Jitka Kodešová:
Postrádám seriózní způsob moderování a nejsem spokojena s "nabuzeným" projevem,¨moderátora který neblaze připomíná senzacechtivou intonaci TV NOVA. A rádobyvtipné slovní hříčky Jana Pokorného patří podle mého názoru pouze do čistě komerčního rádia
Jan W. Jongepier:
RŽ nepotřebuje zvuk létajících raket, tvrdé křiklavé hlasy a senzace. Programový obsah je (byl) již dynamický dost. Heslem má být objektivnost a věcnost podaných informací. Pokud změna, tak především ve výběru hudby a v podobě prezentace informací - zpravodajové by neměli číst z papíru, ale mluvit spontánně, max. podle nějakých osnov.
Petra Feglerová:
30 let Jako posluchač jsem si vážila toho, že Radiožurnál vysílal věcně, měl většinu kvalitních, profesionálních moderátorů. Kvůli tomu jsem mu dávala přednost. Změny po 1. lednu vnímám jako změny k horšímu a po několika pokusech si zvyknout jsem dospěla k názoru, že lepší je rádio nezapínat, přiliš se neliší od komerčních stanic.
Alice Menšíková:
Pouhých více zpráv tady a teď, tu a tam zdaleka neznamená lepší zpravodajství, ani automaticky lepší stanici. Ani to nejkvalitnější rádio dle modelu p.Tachecí, zdá se, nemůže nikdy dosáhnout kvality toho původního i se svými neduhy...
Michal Beneš:
Chtěl bych platit za obdobu rakouského, německého veřejnoprávního rozhlasu. ve stejném spektru informací a hudby.
Igor Klimeš:
Doporučoval bych ČRo1 jako příklad britské BBC, které sice neláme žebříčky poslouchanosti, zato se snaží včas, objektivně a jasně přinášet důležité informace těm kteří o to stojí.
Jiří Rous:
30 let
Jakub Ryšávka:
rozdíl mezi veřejnoprávním a komerčním médiem je značný, nebudu platit za komerční stanici
Jakub Ryšávka:
rozdíl mezi veřejnoprávním a komerčním médiem je značný, nebudu platit za komerční stanici
Marek Sulista:
vek 25
Vladislav Příhoda:
Změny jsou značně nepovedené, nepovedený je i výběr moderátorů, rádio zaznamenalo značný kulturní úpadek!
Leoš Pyszak:
Dobrý den. Nesouhlasím s komercionalizací Radiožurnálu. Myslím, že pokles kvality vysílání je v přímé úměře k růstu arogance a neprofesionality projevu pí. Tachecí (viz. Dobré ráno ČT 1, 11.1. 2008).
Jan Zábský:
ČRo 1 zapadl do šedi formátů komerčních stanic - rádií. Ztratil vyjímečnost v pozici seriozního (až konzervativního) a neafektovaného rozhlasu.
Jan Barton:
Radiozurnal pred zmenou formatu 2008 jsem poslouchal na internetu skoro dene. Nova forma je podle meho soudu nezajimava, je to jen dalsi komercni radiostanice. Pokud mozno, zmena zpet na puvodni format by mne dostala zpet jako pravidelneho posluchace.
Dita Metjská:
chybí nám ranní poznámka Ivana Hoffmana nelíbí se mi styl moderování téměř všech nových moderátorů - výkřiky, přeřeky, nesprávná výslovnost, nesprávná čestina, nesmyslné tempo, neustálé opakování "jinglů" a jmen moderátorů, výběr hudby. Nevím, proč poznámka Ivana Hoffmana musela skončit, a nezajímavé "děti vám to řeknou" nejen zůstalo, ale ještě je opakováno!!!Celé to působí jako parodie na rozhlas. Nedá se to poslouchat. Původní styl byl dobrý. Nechci omlouvat chyby a nedostatky, které tam nyní jsou ale dříve nebyly!!! Nechci platit koncesionářský poplatek za něco, co se mi nelíbí.
Vladimíra Tomasová:
Změny od 1.1. mě jako věrného posluchače hluboce urazily! Chci zpět svůj seriózní a kvalitní Radiožurnál, ne agresivní komerční stanici se šišlavými a neprofesionálními moderátory, chci také odborné informace, ne povrchní žvásty a ne atakování zbytečně násilnými hudebními předěly, chci širší okruh vysílaných písní, ne dokola popové zahraniční hity.
Petr Stratil:
25 let
Radka Štěpánková:
36 let
Gustav Novotný:
Forma komentátorské práce je hluboko pod úrovní, jež očekávám od veřejného státního informačního média. Chybí věcnost, serióznost. Hledal bych inspiraci u BBC.
Karel Heligr:
Momentálně nemám co poslouchat...
Iva Sysalová:
(věk 25) Platíme poplatky Čt, aby neklesla na úroveň Novy. V čem je rozhlas jiný? Posluchači jsou lidé stejně širokého spektra jako diváci. Nabídka by měla odpovídat požadavkům všech plátců. Komerčních stanic je dostatek, v tomto směru Radiožurnál nemůže být přínosem.
Petr Mucha:
Tzv. zmodernění Radiožurnálu je evidentně krok ke snížení kultury této stanice. Kdo má zájem o tzv. moderní vysílací schémata, má dostatek komerčních stanic. Na Radioužurnálu jsme si vážili pro to, že dával obsah nad zabavnost a efekt.
Vladimír Kuchta, Ing., CSc.:
chybí mi dosavadní pravidelné relace, chybí mi zejména vtipné a aktuální poznámky p.Hofmana a vůbec vše, co děůalo Radiožurnál. Můj věk - 74 r.
Ondřej Holčák:
25 - radikální zhoršení kvality mluveného slova (bulvarizace éteru); vtíravý, nepříjemný a agresivní styl některých moderátorů, afekt a uměle vyvolávané emoce. Bezprecedentní změny v personální politice nového vedení, odchod špičkových osobností (podezřívám vedení z politicky motivovaných změn, např. proklamovaná snaha o větší vyváženost pořadů mi nepřipadá jako upřímná, z mého pohledu jde o zastírací manévr, kterým se obvykle cenzurují politicky nepohodlné názory). Příchod osob, jejichž styl moderování neodpovídá všeobecně vžité představě o veřejnoprávním médiu. Nekoncepčnost v rušení kvalitních pořadů (Ranní pozn.I.H., Ptá se E.K., Motožurnál, Knihovnička atd.) Arogantní a ignorantský přístup nového vedení k názorům posluchačů. Demagogie nejužšího vedení při vysvětlování změn navíc nepřipomíná snahu obhájit, ale "prodat" novou formu vysílání za každou cenu.
Oldřich Štěpánek:
Děkuji, komerčních rádií snad máme dost i bez RADIOŽURNÁLU !
Petr Valenta:
Neprofesionalni vystup novych moderatoru, prilis velka komercializace, absence poradu. S pardonem jsou vysilany poze blafy, stejne jako v komercnich stanicich.
Martin Rolínek:
Hodně reklam a ataků na vjemy. 31 let
Václav Mysivec:
30 let
Ondřej Chramosta:
Moc mi chybí Ranní poznámka Ivana Hoffmana !!!
Radim Stránský:
Přál bych si, aby když se někdo v rozhlase k něčemu vyjadřuje( k čemukoliv) aby jeho projev nebyl sestříhán, aby nebyly vytvořeny nové věty se slov vyřčených v jiných větách, aby projev byl kultivovaný a ne jako např.v reklamách a věřte mi,poznat se to dá.Nechci si myslet,že při poslouchání rozhlasu se mnou někdo manipuluje a právě proto jsem přestal ČRO 1 poslouchat už dříve. Chci aby mi byly informace předávány objektivně aspoň na jedné stanici,která se nebude chlubit,že je "nejlepší" a "vaše" a podobně a za kterou musím platit.
Martin Prymus:
věk 27 let
Josef Janeček:
Proč mám platit koncesionářský poplatek přes 500,-Kč ročně za pokažený Radiožurnál?
Pavel Mrkáček:
můj věk 40 Nelíbí se způsob řízení a jednání paní Tachecí (je arogantní)
Jitka Kunová:
"Tvář" Radiožurnálu se mi do konce roku líbila a jako posluchači vyhovovala. Líbila se mi nekomerčnost vysílání. Nevěděla jsem, že se podoba Radiožurnálu k roku 2008 mění a po novém roce jsem myslela, že mám naladělé jiné radio.
Miloš Matoušek:
Chybí mi poznámka Ivana Hoffmana
Ivo Novák:
děs a hrůza, a prý naše podpisy pro Barborku nic neznamenají... Tak podepisujte všichni, ať je nás aspoň 100 tis. a vyženeme ji...
Jaroslava Bílková:
pokud vysílání zůstane v této podobě, tak už opravdu není co poslouchat
Čestmír Pohanka:
41 let
Jan Sádlo:
Nelíbí se mi komerční styl.
Petr Štěrba:
Chci poslouchat seriozni CRo moderovane serioznimi moderatory. Bulvaru je vsude dost!
František Stokláska:
Myslel jsem, že se Radiožurnál kvalitativně zlepší. Ale po Novém roce je z něj taková slátanina, že se dá obtížně poslouchat. Zmizeli kvalitní pořady, dobří komentátoři a pravidelné delší rubriky. Zprávy nestojí za nic, delší analytické jsou zmnačně omezeny. Prostě jsem velmi zklamán a doporučuji návrat k původnímu vysílacímu schematu.
Petr Synek:
28 let
Ivan Veselý, PhDr.:
Komu má vlastně nový Radiožurnál sloužit?!
Vojtěch Větrovec:
Plně mi vyhovovala koncepce Radiožurnálu, jaká byla před 01.01.2008. 23let.
Marie Jindrová:
Nechci komercionalizaci, které je všude dost. Chybí p. Hoffman. Rozhodně dřívější Radiožurnal byl lepší. A přijmout výtky od platících koncesionářů, by měl Radiožurnal umět.
Pavel Máša:
Nelíbí se mi nový styl, kterým se Radiožurnál vypravil. Např. v pořadu Host Radiožurnálu je více písniček než vlastního rozhovoru s hostem, domnívám se tedy, že je to spíše hudební pořad a měl by se podle toho jmenovat. Také hlášky typu: "Nejlepší zprávy Vám přináší Radiožurnál" nebo "Nejlepší písničky jen u nás" podle mě nepatří spíše na komerční stanice. Navíc jsem viděl rozhovor s paní Tachecí. Vždy se snažím tolerovat názory ostatních, ale musí být vždy sdělovány slušně. Paní Tachecí se v rozhovoru chovala arogatně, všechny bezdůvodně urážela a pořád si stěžovala, že nemá dostatečný prostor k vyjádření a že jí moderátor stále skáče do řeči. Přitom měla minimálně 4x více času než její oponent. Navíc se vůbec nevyjadřovala k tématu a nepřesvědčila mě ani žádnými rozumnými argumenty. Radiožurnál měl vždy velmi vysokou úroveň a mrzí mě, že nyní takto poklesl.
Zdeněk Mašek:
chci zpátky počasí a solidní zpravodajství
Hana Oupická:
Radiožurnál byl MOJÍ stanicí hodně let a co teď ?
Josef Kaňka:
32 let
Věra Roztočilová:
78 let
Jitka Astalašová:
jsem rozčarovaná nejen ze změn,ale i s komunikací vedení ČR s námi občany.
Eva Pačesová:
Postrádám ranní poznámku I. Hofmanna, rozhovor s meteorologem a seriozní zpravodajstvví, nikoliv bulvární zprávy.
Romana Kubáňová:
V ranním vysílání mi chybí kultivované poznámky pana Hofmana (omlouvám se za případnou chybu v příjmení). V sobotním vysílání postrádám Zápisník zahraničních zpravodajů.
Jana Vymetalová:
Již 2. 1.jsem poslala pí Tachecí zdvořilý e-mail s otázkou, proč zmizel z vysílání Ivan Hoffman.Odpovědi jsem se samozřejmě nedočkala.Její dnešní odpudivé vystoupení v Dobrém ránu ČT mě pobouřilo na nejvyšší míru. Připojuji se k Petici a děkuji, že vznikla.
František Seknička:
Paní Tachecí mě zklamala- věřil jsem ji, teď už ne, Loňská skladba mi vyhovovala a musí si uvědomit, že toto není komerční rádio.
Roman Černík Černík:
vadí mi uřičená blábolivost, která na této stanici nebyla a nepatří tam, veřejno právní rozhlas je také spolutvůrcem jazykové normy.
Ervín Vrábel:
Dúvod mého vstupu do petice , je hlavně její bod 2.) !!!
Jan Kysela:
Rozjásaná dikce hlasatelů zpráv, řazení a zčásti i obsah zpráv, upoutávky, odchod zkušených a kvalifikovaných pracovníků - v souhrnu posun ke komerčním rádiím. Přeladit není kam - proto máme veřejnoprávní rozhlas. 33 let
Karel Šturc:
Jako občan ČR žijící momentálně no Slovensku, poslouchám pravidelně radiožurnál a jeho dosavadní vyváženost, serioznost a vysoká profesionalita se mi nesmírně líbila. A proto si myslím, že tyto změny k lepšímu nepovedou. Navíc mne paní ředitelka ve vysílání ČT24 nijak neoslovila a nepřesvědčila, ba právě naopak.
Jiří Kaška:
30 let
Klára Mamulová:
24 let
Pavel Bláha:
věk 33 let
Pavel Drs:
zruseni poznamky Ivana Hofmana -poradu provereneho dlouhymi lety - je velmi neprofesionalni cin. Pani Tacheci zjevne plni politicke zadani a odstranuje pracovniky s nepohodlnymi nazory
Ladislav Fanta:
Neberte mi ranni komentar pana Hoffmanna! Barboro Tacheci, odstupte !!!!
Michal Rakovčík:
Vadí mi okatě prodejný způsob prezentace vysílaných pořadů, formu kladou nad obsah.
Martin Marek:
věk 26 let
Gražyna Urbanová:
Za poplatek chci poslouchat kvalitní pořady vedené kvalitními moderátory-myšleno dosavadními.Odmítám konfrontační a populistické témata.Osoby zvané paní Výbornou mají své názory a ty nejsou nestranné.Chci vyvážené a seriozní pořady.
david holy:
33
Zdislava Boštíková:
52 let
Jan Fencl:
Mám rád publicistiku s lidským přístupem. Radiožurnále děkuji, že jsi byl, jsi a budeš!
Helena Horáčková:
trvalo mi to, ale po dnešním vystoupení paní Tachecí v Dobrém ránu, se ze srdce připojuji.
Pavel Hrubý:
Kromě uvedeného je projev hlasatelů podbízivě primitivní, jako u ostatních komerčních radií, která svým většinovým vyzněním mě velmi neimponují.
Roman Fiamoli:
Vyjadřuji lítost nad současnou podobou vysílání Radiožurnálu!!!
Petr Beck:
Poslouchám radiožurnál od rána-od 3 hod. -a postrádám telefonický hovor s pracovníky meteorologické stanice,dále přehled denního tisku a odpoledne od 13. hod motožurnál. Současné vysílání pro motoristy z celého dne je nedostatečné pro 6500000 řidičů.
Linda Hynková:
Chápu, že chtěli udělat nějakou změnu, ale je k horšímu. Důvod proč jsem poslouchala Radiožurnál byl, že byl jiný než komerčí rádia. Ale nyní.....
Tomas Radl:
Dalsi klon Impulsu, bulvar a vykopavkove vyplachy tento "trh" myslim nepotrebuje. A samotna osoba pani Tacheci je natolik odpuzujici, ze moje sympatie k RZ postupne mizi ... radsi nic nez to, co si ona vysnila.
Dagmar Fialová:
Pravidelná všednodenní zamyšlení Ivana Hoffmanna byla mojí vzpruhou pro těžký pracovní den.Velmi je postrádám a jejich ukončení nechápu,vždyť to byly jen dvě dvouminutovky!!
Milan Suchánek:
Opravdu nechci další F1, Impuls, Evropa2 a spol. Muzika se sice nepatrně zlepšila (méně Gottů a bří Nedvědů), ale jinak je to na první poslech těžko k rozeznání od uvedených stanic. Jazyková úroveň moderátorů je děs a běs, to se nedělají nějaké talentové zkoušky?
Marie Cihlářová:
myslím, že rádio by tu mělo být pro lidi a nikoli pro zviditelňování pár redaktorů, celý den slyšíme stále stejné hlasy bla bla bla
Pavel Hrib Ing.:
Chybí mi Ivan Hofman a jeho raní poznámky,i když jsem měl k nim někdy výhra-dy.Ideologie ve zprávách ty-pu,že Pražský hrad byl v minulosti neprostupnou pevností.To ať si říkají těm,co se teď teprve narodí.
Stanislav Kučera:
35
Jaroslava Gebauerova:
Bulvarizace Radiozurnalu je strasna, proto neposloucham ostatni komercni stanice, Radiozurnal byl zarukou inteligentniho poslechu... A zas bude, stojime za svym starym dobrym Radiozurnalem!
Ivana Fingerhutová:
chybí mi Ivan Hoffmann, 1/2 hodiny Jolky Krásné, Ester a Olaf, staří moderátoři, překáží Lucie Výborná - kterou mám velmi ráda jinde, Michal Bílek a velké veselí při ranním vysílání -jakoby se moderátoři navzájem lechtali, tak je to veselé
Jiří Ševčík:
je z toho F1
David Cermak:
Dlouho jsem Radiožurnál neslyšel a dnes po poslechu prvních deseti minut nevěřím svým uším. Moderátorům již viditelně spisovná čeština nepříjde důležitá, vágní styl, proklamace něčeho "co se dozvíte brzy" jsou neuvěřitelně otravné a podávané informace jsou povrchní - v takové podobě zbytečné.
anna Čermáková:
Bulváru máme dost, takže jsem považovala Český rozhlas za RODINNÉ STŘÍBRO, kterého je nutné si vážit Radiožurnál tím stříbrem teď za nového vedení rozhodně není
Klement Valouch:
Za úplnou hrůzu považuji vkládané elektronicky znějící pípání - takovýchto pazvuků kole nás stále přibývá, takže je naděje, že za čas bude pípnutí následovat místo tečky za každou větou. Nevím co to má posluchačům přinést kromě zmatku a pocuchaných nervů.
Jan Čermák:
Na mých pracovních cestách byl Radiožurnál můj přítel, takže mám o jednoho přítele méně
Pavel Netolický:
Hlavním viníkem tohoto stavu je generální ředitel, jehož personální politika způsobila pokles vysílací úrovně 1. programu.
Miroslav Zezula:
50 let Vyřvávacích stanic je plný éter proč tam nezůstali.
Martin Peclinovský:
Povrchnost, dotekt s tématy a rychlé opuštění, uspěchanost, již netvoří kvalitní alternativu v éteru
Štěpánka Bergerová:
Nová rozjuchaná podoba Radiožurnálu se mi nelíbí a nepřeji si, aby se něco takového vysílalo za koncesionářský poplatek.
martin eret:
32 let - po zrušení české redakce bbc další rána z milosti všeobecné vzdělanosti v Čechách
Světlana Vaňátková:
Děkuji za Vaši petici a souhlasím s názory ostatních posluchačů.
Pavla Jazairiová:
Forma Radiožurnálu by se měla blížit formě jiných veřejnoprávních evropských medií. Obávám se že jeho "bulvarizace" má vést k jeho zániku. Jaký je osud českých veřejnoprávních medií?
Vladimír Veit:
Snad by bylo dobré Radiožurnál teď také i přejmenovat - na Radiobulvár.
Eva Zemánková:
Chybí mi pořady typu Zápisník,soutěže a rady lékařů a také rady pro spotřebitele/viz Ida Rozová a spol./.Některé bloky,zvláště po 10hod.dopolední,tzn. rozhovory s různými lidmi. jsou zbytečně dlouhé a někdy i nezáživné.
Jan Mraz:
chci slyset pana Hofmana
David Šmíd:
O petici jsem se dozvedel v dnesnim rannim vysilani CT a rozhodl jsem se ji podepsat po vystoupeni pani Tacheci v temze poradu. Takova mira stupidni arogance a protivneho vystupovani myslim zadnemu vysokemu manazerovi neslusi a zvlastne ne tomu, koho si vsichni platime.
Zdeněk Šmíd:
36.let
Ladislav Nikl:
Snaha povrchnosti se zalibit vetsinovemu posluchactvu, jen z duvodu vetsiho prijmu zamestnancu je cesta k nevzdelanemu narodu.
Jan Lhotský:
To co předvedla pí. ředitelka na ČT 1. Mne v úžasu zůstává stát. Tím to směrem určitě ne.
Ladislav Vostrý:
49 let
Anna Dejlová:
z Radiožurnálu se stalo totálně komerční rádio, 1. 1. 2008 zmizl veřejnoprávní charakter stanice
Pavel Hořenín:
Paní Barbora Tachecí sejmula z Radiožurnálu pel seriózního zdroje informací. Nechci veřejnoprávní službu v komerčním podání! Proč byli nahrazeni vážení hlasatelé hvězdami bulvárního tisku typu Halina Pawlovská?
Milan Bažil:
Po té co jsem dnes ráno shlédl vystoupení paní Tachecí v Dobrém ránu, nenechalo mne to lhostejným a připojuji se k petici. Tolik demagogie a neprofesionality pohromadě jsem dlouho neviděl.
Karel Šolc:
fekvenci a impuls si mohu přeladit ale kde naladím radiozurnál a Hofmana
Pavel Nohýnek:
Chci ověřené zprávy,kvalitní zpravodaje a také redaktory. pokud chci bulvár,tak si přeladím,ale tady má být možnost poslouchat ZPRÁVY,ne drby..
Jiri kral:
po poslechu noveho radiozurnalu a rozhovoru ve rannim vysilani CT 11/1 s pani reditelkou, ktera je tak arogantni, ustnata, egoisticka a namyslena, presne jak to dnes zenam radi kazdy trendy casopis, mi nezbyva nez se pripojit verejne k tomuto protestu...
Lucie Bassi Kukulová:
nesouhlasím s trapným "zkomercializováním" veřejnoprávní stanice, která dříve měla úroveň informativní i jazykovou. Nesouhlasím s výměnou redaktorů. L.K. 35let
Jan Volkan:
To se nedá poslouchat. Prosim, netrapte nás.
JIří Horský:
Zravodajství postrádá věcnost, resp. kvalifikovanost, resp. profesionalitu zaměstnanců "sdělovacího prosředků veřejné služby". Absence hierarchizace rubrik: - Zprávy-informace politické (věc veřejná) ---Ze zahraničí ---Z domova - Zprávy-informace ekonomické (věc veřejná) Kulturní Sportovní Komentáře politické Komentáře ekonomické Atd. JHR - Zprávy ---
Lucie Klimešová:
Z Radiožurnálu se stalo komerční rádio ála Frekvence 1.
jan píchal:
"novost" soucasneho "noveho" formatu s sebou prinasi plytka a zjednodusujici sdeleni - snad pro lepsi pochopeni nevzdelanymi posluchaci. Bloky zprav se omezuji na "dve tri " nic nerikajici vety o dane udalosti, pocet udalosti, o kterych se referuje, je omezen na cca max. 5. Totez se tyka i rannich predpovedi pocasi. Pravidelny podrobny vstup meteorologa je nahrazen svezim divsim hlasem sdelujicim, "ze teplota bude na plus trojce". Vyse zminene mohu slyset z libovolne komercni stanice. Proc tedy navic platit poplatky?
Dagmar Marešová:
Důvod, proč jsem dosud poslouchala Radiožurnál, pominul. Vraťte mu dřívější podobu. Kdybych hledala rádio v této podobě, ladila bych F1.
Jana Kamínková:
Vážená Rado ČRo, nesouhlasím se změnou koncepce vysílání Radiožurnálu, kterou tato stanice ztratila svou jedinečnost inteligentního programu se zajímvými informacemi a zařadila se do velké řady komerčních rádií. Nepotřebuji neustále zdůrazňovat , kterou stanici poslouchám, protože to vím. Nepotřebuji opakování znělek se jmény moderátorů, protože ty kvalitní si zapamatuji sama. Netoužím po osvědčených hitech, raději se obohatím i méně známými, ale vkusnými písněmi. Pokud bych o toto měla zájem, naladím si kteroukoli komerční stanici. Nejsem proti změnám, ale domnívám se, že tato byla učiněna špatným směrem. Ne ke zvýšení kvality. Prosím o přehodnocení Vašich cílů a prostředků, které jste k tomu použili. Děkuji, dlouholetá posluchačka Radiožurnálu, Jana Kamínková
Peter Zaloudek:
V Rakousko by nikomu nenapadlo rusit málo výdelecné rádio Ö1. Je sice taky dotované ze státních penez, podobne jako CR. Vseobecne mají vsak rakoustí politici a posluchaci zájem na tom, aby byli nadále vysílané klasické, vzdelávací, publicistické a naucné porady. Merit vsechno jenom úhlem pohledu ekonomického zisku je velký omyl. Nechápu, jak muze nekdo beztrestne rusit tak kvalitní porady a jméno, jaké Radiozurnál az doposud mel!
Ferdinand ŠARMAN:
Radiožurnál jsem poslouchal prakticky od jeho vzniku. Teď neposlouchám nic. Obsah vysílání komerčních stanic se mi zdá takový prostoduchý, buhužel se k těmto stanicím připojil i radiožurnál.
Jan Hřích:
Vadí mi především zrušení pravidelných rozhovorů s meteorologem a pořadu Světem křížem krážem. Dále mi vadí zrušení nočního vysílání pořadů 20. století (z pátku na sobotu) a Třetí svět (ze soboty na neděli).
Michal Hamšík:
Doporučuji členům rady ČRo, aby se zodpovědně zamysleli nad svou funkcí, plnili to, co mají, a nebrali názory posluchačů na lehkou váhu. Oni jsou zde pro nás, nikoliv my pro ně.
Milan Hejč:
Za jediné plus "nového" Radiožurnálu považuji angažování Lucie Výborné. Ta dovede udělat zajímavý pořad i z nezáživného tématu. Velmi mi chybí ranní poznámka, Zápisníky a některé další pořady, které buď zmizely úplně nebo byly přesunuty do jiných, nevyhovujících časů.
Dáša Kubíková Stránecká:
Chybí mi kultivovaná a správně intonovaná čeština, chybí mi správné důrazy na předložky, chybí mi lidém, kteří po letech práce za mikrofonem svoje chyby odstranili a měli příjemný hlas a milý projev. Chybí mi profesionální výkon zprávařů, kteří věděli, kam patří v české větě přízvuk. Noví zaměstnanci si s sebou přinesli nešvary z komerčních stanic a jejich projev neodpovídá češtině, jak by měla znít.
Petr Truneček:
46
Petr Březina:
Komerce máme kolem sebe dost a dost. I když souhlasím, že komentáře ČR by měly odrážet širší spektrum názorů, nemusí to být pořád jen I.Hofman, ale o to snad ani nejde. Potřebujeme kultivované rádio, které také vychovává a neveze se na módní vlně (když to lidi chtějí, tak my jim to dáme)
Jaroslav Dvořák:
Rád bych zachoval jasné odlišení Radioužurnálu od komerčních stanic. Bohužel, od 1/1 se Radioužurnál blíží k těmto stanicím takovým tempem, že jsem ho už přestal poslouchat.
Lenka Justová:
Radiožurnál pro mě byl příjemný každodenní společník. Chybí mi kultivovaný projev moderátorů (Vl.Kroc, Fr.Lutonský, J.Chum...) Nezastupitelný je I.Hoffman se svoji ranní poznámkou. Škoda je i dalších pravidelných pořadů...
Magda Machová:
Ráda bych poslouchala více moderátorů(chybí mi mužské hlasy) , mnohem současnější muziku a větší různorodost témat v pořadech.
Libor Hoferek:
Patřím k mladší generaci je mi 28 let a i tak jsem si strukturu vysílání CRO velmi oblíbyl a můžu vám řict že ve své věkové skupině rozhodně nejsem sám. Ty vaše nové manýry, které zavádíte se mi vůbec nelíbý. O nějakých změnách ve vedení CRO jsem se dozvěděl až dnes přesto hned od nového roku bylo cítit, že vysílání je "takové jiné" a říkal jsem si "no takže už aj Radiožurnál se ........" CRO bylo poslední rádio, které se dalo v práci poslouchat celý den. Bohužel mi připadá, jako s hodně věcmi v poslední době, s tím můžeme nesouhlasit, ale to je tak všechno co s tím naděláme.
Petr Černý:
Pokud paní Tachecí pokládá za velkou profesionálku moderátorku, která neumí správně vyslovit nečeské příjmení, tak se asi mýlí. Osobně odmítám každou čtvrhodinu poslouchat několikrát jakési dvojpípnutí digitálních hodinek. Dnes v 6:30 dvakrát, další v 6:33. Od té doby Radiožurnál neposlouchám. Věřím, že přesvědčíme paní Tachecí a její nadřízené, že nás nejsou jenom 4000 z 8mi milionů.
Michal Hazdra:
Upřímně, změnami od začátku roku jsem zděšen. Vadí mi bulvarizace Radiožurnálu ála Frekvence 1. Myslím si, že něco takového si jako posluchači nezasloužíme, Radiožurnál jsem vždy bral jako ostrůvek kvality v tom balastu, který je momentálně v éteru. Škoda jen, že musím psát v minulém čase.
Marta Zaulová:
30 let
Jiří Dušek:
neuvěřitelná arogance a demagogie pí. /?sl./ Tachecí v dnešním Dobrém ránu. Doporučuji pí. Tachecí angažovat ještě Lucii Borhyovou a Leoše Mareše.
David Šimek:
Odmítám komerční podobu současného vysílání, zejména pak dopolední vysílání paní Výborné a odpolední vysílání pana Alexeje Piška. Tito moderátoři posunuli Radiozurnal mezi komerční šeď rádia Impuls či Frekvence 1. Dále pravidelné spoty herce p. Etzlera velmi znepříjemňují celodenní poslouchání Radiozurnalu - mám opravdu pocit, že poslouchám Impuls. Stoprocentně souhlasím s kompletním zněním petice a velmi se přikláním k původnímu formátu Radiožurnálu. David Šimek (27let)
Ivana Babczynská:
Nedělejte z ČRo další z mnoha komerčních rádií. Přestává se mi líbit placení konc. polatku.
Jakub Schejbal:
Je to celé nesmysl, radio její řiditelka úmyslně bulvarizuje. Její dnešní vystoupení na ČT hovořilo za vše, je to blázen neschopný komunikace.
Ryszard Babczynski:
Neničte to, co se dalo ještě alespoň trochu poslouchat v té záplavě banalit a povrchnosti !
Petr Štěpán:
Chtěl bych nadále poslouchat Radiožurnál a ne na stejné frekvenci Radio Impuls či Frekvenci 1 aniž bych přelaďoval.Předem děkuji.
Alena Polívková:
věk 40 let
Eva Krczmářová:
Příliš afektovaní moderátoři (hlavně moderátorky), hektické zpravodajství, informace až na hranici bulváru. Profesionalita a věcnost je pryč. Jsem z toho každé ráno rozladěná.
Jaroslava Slavíčková:
vede k další komerční stanici a ztrácí se veřejnoprávní za kterou platíme konces.poplatky
Věra Hrušová, Ing.:
Je mi 55 a pamatuji tedy mnoho tváří této stanice. Její předposlední verze patřila ke světlé minulosti a jako nekupuji bulvár, nechci poslouchat stejně laděný rozhlas. Na to tu opravdu jsou různé Frekvence a jim podobné. Aby si mohl každý najít tu "svoji" stanici, musí mít šanci ji najít. Paní Tachecí nám tuto možnost bere.
Jiří Havelka:
Plně se ztotožnuji s heslem " Nechci přeladit - není kam "
Alena Okáčová:
Oblíbené pořady a jedinečnost Radiožurnálu, kvůli kterým si stanice našla své publikum jsou pryč a Radiožurnál si svoji "modernizací" oblékl stejnou uniformu jako všichny ostatní stanice. Teď je jako vejce mezi vejci. Škoda.
Jiří Šíma:
Nové vysílání Radiožurnálu mi připadá povrchní, neseriózní, až bezobsažné, např. místo dnes desetkrát opakované "nejdůležitější" zprávy o úmrtí horolezce E.Hillaryho bych přivítal více informací o jeho životě, příp. o současném horolezectví apod., ale to asi průměrného posluchače nezajímá. Pomocí reklamních triků s prvkami bulváru se u posluchače jen navozuje velké očekávání, ale vlastní úroveň zpráv, komentářů, rozhovorů atd. tomu podle mého názoru neodpovídá. Pozoruji snahu přizpůsobit se průměrnému posluchači, místo aby zde byla nabídka jej kvalitou vysílání kultivovat.
Martin Smetana:
Po dnešním tj. 11.1.2008 vystoupení paní ředitelky v ČT nemám jinou možnost než se připojit k petici.
Jana Halmová:
Jsem na mateřské a celý minulý půl rok jsem velmi často poslouchala Radiožurnál. V roce 2008 jsem se najednou lekla, zda-li jsem omylem nepřeladila na Impuls (který opravdu nemusím) či Frekvenci 1!!Nejvíc mě "dostala" paní zprávařka, která očividně přešla z komerční stanice. Její barva a tón hlasu mi prostě k této stanici nesedí. Také přeložení mého nejoblíbenějšího pořadu Zápisník zahr. zpravodajů na pro mě absurdní dobu byl šokem.Takže skončím s odpoledními siestami, kdy jsem po obědě seděla u kávy a v klidu si vychutnávala reportáže. Že mi chybí ranní poznámky Ivana Hoffmanna (snad jsem napsala jeho jméno správně) ani nemusím říkat Pokud už neuslyším p.Chuma nebo p.Takáče, tak mi to bude líto. K poslechu odpoledního vysílání jsem se zatím nedostala, nějak jsem ztratila chuť.Překvapila mě mile Lucie Výborná, která je opravdu dobrá a snad ta jediná mi do této stanice svkěle zapadla.
Jiří Novotný:
Vyjuchané redaktory mohu slyšet na komerčních rádiích. Od Radiožurnálu očekávám seriózní informace v seriózním podání. Také není třeba slavnostně uvádět redaktory jménem.
Stepanka Fischerova:
Komerčně laděno. A ukázka dneska ráno paní Tachecí je jasná výzva toto podepsat. Tato dáma tam nemá co dělat, nevím jak ji může někdo zaměstnat s takovým jednáním. Dokáže asi jen útočit...
Stepanka Fischerova:
Poslouchám hlavně v dopoledních hodinách v kanceláři. Hudba - otřesná (to se opravdu nedá)
Jitka Jáňová:
Jako koncesionář veřejnoprávního media nechci poslouchat komerční vysílání,včetně komerčních moderátorů,dosazených p.Tachecí
Jitka Cimpová:
Nynější schema raiožurnálu splývá s jinými stanicemi. Chybí mi jeho konzervativnost, pravidelné pořady, ekonomické informace. Přebývá mi Lucie Výborná.
Pavel Blahník:
věk 39
Jitka Šteinfeldová:
Dnešní ranní vystoupení paní Tachecí v Dobrém ránu mě donutilo podepsat tuto petici. Mé předešlé drobné sympatie naprosto zhatila neuvěřitelná drzost a nadřazené chování pí Tachecí.
Miloslav Horčička:
60let
Maria Duciucová, Mgr.:
Je mi 55 let.
Václav Neužil:
30 let
Martina Neubauerová:
Vše je řečeno v textu petice.Dovolím si dodat, že někdo kdo se jako profesionální novinář, navíc jako vysoce postavený manažer veřejnoprávního média, nedokáže chovat, nemá v takové funkci co dělat - narážím tak na naprosto nevhodné chování paní Tachecí v dnešním (11.1.08) Dobrém ránu s ČT.
Myrna Skálová:
Bulvarizace snižuje úroveń vysílání.
Konšal Josef:
Pani Tachecí jsem si v minulosti vždy vážil. Všeobecně ale platí, že při setkání s člověkem, který ani na chvíli nezapochybuje o správnosti svých názorů a tvrdě je prosazuje, je třeba zvýšit obezřetnost. Pokud se paní Tachecí v TV debatě odvolává úporně na fakta, má sice pravdu, měla by si ale uvědomit, že vnitřní úroveň každého pořadu, a o to je přeci jádro pudla, nelze měřit fakty, ale pouze názory posluchačů. Sám nedávám úrovni medií, a moc mě to mrzí, velkou šanci. Kvalita je drahá a sledovanost pořadů, nad kterými se musí přemýšlet, nevalná. Na to se vždy budou shánět finance těžko. Z mého pohledu se paní Tachecí řadí, bohužel asi definitivně, do sféry komerce. Celkově ale vidím věci s mírným optimismem. Jsem na světě už hodně dlouho a mám pocit, že lidí kteří mají ochotu se starat o věci veřejné, přibývá. Důkazem je i Vaše petice. Díky za ní. pěkný den přeje Konšal
Jaroslav Pavlíček:
Změnu jsem zaznamenal již v prvních pár dnech a říkal jsem si "Co blbnou, žeby kocovina?" a oni neblbnou, ono to tak býti má... K petici se připojuji proto, že nechci slyšet další rááááádio. K petici se připojuji proto, že opravdu není kam přeladit. K petici se připojuji proto, že chci slyšet své oblíbené moderátora a pořady. K petici se připojuji proto, že nechci, aby v éteru působila další akustická stoka. Nechci, aby to s rozhlasem dopadlo jako s televizí, kterou sleduji již jen minimálně.
Zdeněk Soldán:
Při poslouchání odpoledního vysílání ČR 1 si připadám, jako bych měl nalazenou F1. Chápu, že to chtělo změnu, ale né komerční šunt za peníze poplatníků.
Roman Molek:
Musím podepsat po tom co jsem dnes v Dobrém Ránu s ČT slyšel paní Tachecí - aby věděla, že nejde JEN o 4000 lidí z 8 milionu. Nový koncept odmítám pro komercializaci něčeho krásně nekomerčního, něčeho co poslouchám více než 15 let.
Marie Tomasová:
současný RŽ je urážkou posluchačů a znevážením významné role Českého rozhlasu v kontextu dějin českého národa!!!
Petr Letoštiak:
To že klesl počet posluchačů svědčí bohužel o poklesu hodnot obecně, není dobré řešení komercializovat na úkor kvality. NE formě na úkor obsahu.
Petr Řezáč:
50 let
Antonín Vojtasik:
senior-63 let
Hana Žaloudková:
46
Ing. Jaroslav Sehnal:
Radiožurnál byl můj kamarád, už není, s kopii F1 nekamarádím ...
Petr Svatoš:
Je už úplně jedno jestli poslouchám Radiožurnál a nebo cokoliv komerčního, rozdíl se nepozná, za co tedy platit? Chybí Ivan Hofman, perfektní přehled o počasí, seriozní a obsažné zprávy a komentáře - prostě to zlikvidovali s cílem neustále něco měnit. Vyjádření Tachecí v televizi to byla katastrofa. Máme veřejnoprávní "Novu" na radiu.
Vladimír Starý:
připomíná svou nynější úrovní komerční a regionální vysílání
Josef Krieger:
ČRO1 poslouchám již asi 10let jako seriózní zpravodajské rádio. Pokud chci bulvár mám tady F1 nebo třeba Impluls. ČRO1 byl postaven na vynikající žurnalistické práci. Vzhledem k početné posluchačské základně vůbec nebylo nutné měnit takto zásadně programové schéma. ČRO své pozice neztrácel.
Petr Budinský:
Body petice přesně vystihují mé výhrady.
Lenka Sklenářová:
Dobrý den, dnes jsem sledovala dobré ráno. Výstup Barbory Tachecí, mne usvědčuje jen o tom, že tito lidé nemají co dělat ve vedení.
Petr Řehák:
Nepotřebuji upoutávky na moderátory připomínající volání z erotické linky, nechci si poslech hudebních předělů plést s atmosférickou poruchou, nemám zájem o tisíckrát slyšené hudební odrhovačky, ale o moderní současnou muziku. Ne že by na bývalém Radiožurnálu nebylo co zlepšit - koncepce a schéma byly zmatené a výběr hudby byl silně iritujicí už před 1.1.2008 - ale volba mezi současným a dřívějším stavem by pro mně byla jasná: takhle ne!
Josef Rajko:
Nesouhlasím s celou koncepcí nového Radiožurnálu. A ostře nesouhlasím s formou i s obsahem názorů, které prezentovala Tachecí při diskuzi na ČT. Protože kvalita práce mezi ČT a Radiožurnálem je vysoce v neprospěch rádia.
Jana Švejdová:
Je mi 28 let a myslím, že nepatřím mezi konzervativní posluchače a nemám nic proti změnám. Změny na radiožurnálu se mi nelíbí, ale původně jsem nechtěla podepisovat petici, vedlo mě k tomu až dnešní ranní vystoupení p. Tachecí v České televizi. Myslím, že to hovořilo za vše.
Jana Kubísková:
postrádám profesionální rubriky a rozhovory s odborníky /Ne herci a dalšími umělci/během dne,rádio se změnilo v koktejl bulvárních informací!
Petr Slezák:
56 let
Aleš Sejkora:
Radiožurnál jsem často poslouchal, protože se výrazně odlišoval od komerčních stanic. Od roku 2008 ho téměř neposlouchám, protože se výrazně přiblížil na slabou úroveň komerčních stanic. 33 let
Jiří ŽÍDEK:
CHYBÍ PODROBNÝ ROZBOR O POČASÍ, VADÍ ....VAŠE RÁDIO... A PODOBNÉ VÝKŘIKY,KVŮLI TOMU NEPOSLOUCHÁM EVROPU 1 A POD. STANICE
Stanislav Kužel:
Jako bývalý rozhlasák musím konstatovat: Báro, dokázala jsi to! Z Radiožurnálu je "blabla" rádio, které konečně zmizí v šedi rozjásaného hýkaní negramotných moderátorů komerčních stanic. Gratuliji!
Petr CULEK:
Když už díky celoplošnému "nepokrytí" nemohu poslouchat Prahu, chci za své peníze alespoň normální Radiožurnál s normálními lidmi. Nikoliv Radiobulvár.
Jiří Křivka:
31
Jaroslav Křepelka:
Nový Radiožurnál odmítám,protože se domnívám,že má být alternativou ke komerčním rádiím, nikoliv jedním z nich. Kdysi znělo na RZ jedno heslo: Radií je spousta, rozhlas jenom jeden. Doufám, že tento mor změn nepostoupí i do stanic Praha nebo ČRo6. Díky za tuto petici!
Marek Glajcar:
Změna vysílacího schématu má za cíl komercializovat veřejnoprávní vysílání, s čímž jako koncesionář nesouhlasím! Výsledkem násilné a nepodařené změny bude odliv stávajících a téměř nulový příliv nových posluchačů.
Eva Kolářová:
věk 29
Petr Horák:
48
Ondřej Barták:
27 let.
Jaroslav Kašpárek:
27 let
Jiří Sladký:
40 let
Robert Musil:
Chybí zejména: 1. ranní poznámka Ivana Hofmana 2. ranni rohovor s meteorologem. 3. polední pořad pro motoristy. 4. noční Pavel Kudrna.
Jiří Bazala:
Dříve při ranním odchodu do práce jsem z Radiožurnálu věděl všechny aktuální informace od dopravní situace, přes počasí, sport atd. Teď se v té době nedozvím nic...Zkouším Impuls.
Antonín Šnevajs:
39l.
Jaroslav Vrána:
I mně chybějí některé již zmiňované relace. Proč se ruší něco, co se osvědčilo a co mělo své posluchače?
Ivana Plíhalová:
Radiožurnál jsem měla denně naladěný a jen občas jsem přeladila jinam. Dnes je tomu přesně naopak. Je mi to vzhledem ke všem kvalitním rozhlasákům moc líto.
Jan Fassmann:
Ivan Hoffmann prosím zpět Motožurnál prosím zpět Barbora prosím zpět odkud přišla!
Stanislav Hikele:
Až do konce r. 2007 se dal RŽ poslouchat. Nyní je to slaboduchý plagiát komerčních stanic...
Alexandr Kobranov:
Věcný argument, proč ČR1 takto ne? Nevkusné, podbízivé a nesmyslné.
Petr Jandl:
Můj názor se plně shoduje s již uvedenými výtkami v diskusích
Vladimír Petržílka:
věk 52
Ivo Stodůlka:
Nechceme stále změny,změn už máme dost.Chceme stabilnírádio, takové na které jsme byli zvyklí.
Pavel Šíma:
20
Jana Stupárková:
Radiožurnál, byl můj a mých kolegyň, náš každodenní společník. Každý den jsme se těšily na zajímavé cestopisy pana S. Kroce. To, že jsme o ně přišly a nejen o ně, ale o skvělé lidi, kteří dělali Radiožurnál vyjímečný, nás znepokojuje a mrzí. Neumíme se s tím jen tak lehce vyrovnat. Paní Tahecí, ať prosím reorganizuje někde jinde.
Marie Krajíčková roz. Ryšavá:
1.Změna vysílacího času ZZZ se pro mě rovná jeho zrušení. 2.Křesťanský týdeník podle hudby není k poznání.
Věra Šímová:
Po týdnu nového vysílání již ČRO 1 neposlouchám
Vlastimil Vojtěch:
Po zavedení cenzůry zrušením možnosti přímo telefonicky reagovat na některé příspěvky, je zavedení nové koncepce další ránou pro mne, který poslouchá Radiožurnál od jeho založení a netouží po komerci a odvázané familiérnosti.
Zdeněk Vejmělka:
Vraťte spět Radiožurnal .
Petr Brandejs:
Spíš se mi líbil Radiožurnál cca z roku 2005. Jde to myslím dlouhodobě z kopce. Letos je to úplně nejhorší!
Vladimír Pazdera:
Říká se, že změna je život. V tomto případě to spíše byla smrt ČRo. Bohužel již si rozhlas nepouštím.
David Sivok:
Chtel bych zpet Radiozurnal z roku 2007! Hlavne pak Motozurnal! Zlepseni predpovedy pocasi (CHMU) a zprav!
Blažena Tošnerová:
Radiožurnál je veřejnoprávním médiem - nepotřebuje zvyšovat svou poslechovost přiblížením k podobě komerčních rádií. Nemůže (a ze zákona by neměl být) jednoduchým rádiem pro všechny (resp. každý by si v něm mohl něco najít, ale ne za cenu polopatičnosti). Unylost nových moderátorů, zrušení kvalitních pořadů, současná šeď......
Oldřich Petržela:
Kromě jiného mi velmi vadí zrušení poznámek Ivana Hofmana. Vadí mi snad desetkrát za hodinu opakované, že poslouchám Radiožurnál.
Pavel Fabík:
- Pavel - 29 let - poslouchal jsem 10 let (slovo "poslouchal" je důležité) - většina mých známých - vzdělaných a inteligentních vrstevníku také - měli jste mladé posluchače - ne že ne
Dagmar Podhorská:
Radiožurnál byl jediná seriozní stanice s pevnou strukturou a vytříbenými moderátory. Dnes je to obyčejné komerční rádio. Je to strašná škoda a mrzí me, že za to musím platit.
Dagmar Fassmannová:
Odmítám poslouchat současnou "úroveň" veřejnoprávního rozhlasu, který původnímu Radiožurnálu nesahá ani po kotníky. Nechci přeladit není kam!
Ivan kula:
co mi chybí: Ivan Hofman, Petr Nováček, Jana Klusáková, Dva na jednoho, Motožurnál, klidnější projev moderátorů atd.. co mi nadbývá: neustálé ujišťování že je to naše rádio, překotné moderování s potřebou vychrlit v krátké době co nejvíce různých informací, časté znělky, komerční projev a jakási "bulvarizace" obsahu
Martina Durasová:
věk 27
Petr Hamšík:
Absolutně se mi nelíbí nová podoba Radiožurnálu - chci mít v Čechách zpravodajské rádio, např. jako je ve Francii France Info a ne novou F1!!!
Jitka Procházková:
43 let; ztráta pestrosti, pravidelných a osvědčených relací, zbytečné přiblížení komerci
Dana Kartáková:
Celkově nepříjemná koncepce, slabá úroveň moderátorů, někdy až neprofesionální, časté přeříkání, špatná čeština (např. "s podnikatelami"), nepříjemný projev některých moderátorek.
Jan Karták:
Nová koncepce vysílání se blíží komerčnímu radiu, chybí pravidelné pořady v určitých hodinách, úroveň moderátorů velice slabá, překrývání slova hudbou.
Jan Zemánek:
Je málo lidí, z kterých vyzařuje klid. Patří mezi ně pan Kroc a Kudrna. Jejich hlas posiloval a na druhou stranu brzdil rozlítanou dušičku. Děkuji. Počkám.
Miloslav Palán:
57
Alena Stehlíková:
61 let
Markéta Outratová:
Vadí mi nízká úroveň projevu nových moderátorů, podbízivost znělek, které často překrývají a ruší sdělení. Vadí mi konec poznámek Ivana Hoffmana a rozpuštění některých pořadů do beztvarého vysílacího proudu.
Pavel Fejfar:
Od 1.1. 2008 katastrofa
Jan Unhoštský:
Jediné,posluchatelné rádio se mění v bulvár jednou se, s křikem na nás valícím, mezi sebou popereme
Jan Herman:
Plně podporuji tuto petici a odmítám Radiožurnál v jeho současné podobě.Odmítám tento zmetek vzniklý od 1.1 2008 a žádám o návrat Radiožurnálu do původní podoby.Mé rozčarování nelze popsat.Jan Herman.
Miloslava Feřtrová:
50+
Kamila Roučková:
Připojuji se ke všemu výše uvedenemu a také zdůrazňuji, navrátit pravidelné relace určitě pro motoristy, počasí atd. Chybí mi také odhlášení zelenovlnařů. Tito lidé připravují celé dopoledne, či odpoledne hlášení a jsou anonymní -Proč? Naprosto přihlouplý slogan "S námi víte kudy kam" - okamžitě zrušit!!! Věk - 30 let
Petra Mikolášová:
věk 44
Květuše Klímová Ing.:
Uvědomuje si ČRo, kolik procent je starší polulace? Pro ty určitě komerčně laděné vysílání není! Já už jen čekám na děti, aby mi přeladili aspoň na Prahu. Snad se budu moci na ČR1 ještě někdy vrátit.Byl to můj stálý přítel a společník.
Pavel Hlavatý:
38 let
Petr Čierný:
31 let
Radek Janoušek:
26 let
Jiří Mělnický:
34 let
Alena Bujáčková:
Myslím, že patřím k "mladším" posluchačům Radiožurnálu (je mi 26), a přesto se mi nelíbí změny, které v novém roce odstartovaly. Na Radiožurnálu jsem oceňovala jeho serióznost, kvalitu projevů moderátorů a redaktorů a v neposlední řadě i hudební skladbu vysílání(jen na okraj: proč už v Zápisníku domácích zpravodajů nezaznívají české písničky?). Shrnuto: pokud chcete dělat změny, tak prosím, jen k lepšímu!
Zdeněk David:
45 let
Pavel Komínek:
Jsem ročník 1960, hudba v ČR mi nevyhovovala nikdy, ale ostatní pořady to vyvážily
Petr Vlček:
Byly tam seriozní zprávy a výborní komentátoři,teď to má pachuť nepovedeného regionálního rádoby šourádia.
Simona Mitášová:
34 let
Věra Hejzlarová:
Eva Malířová:
Nová podoba Radiožurnálu se vyznačuje povrchností a snahou podbízet se těm nejméně náročným posluchačům. Důkazem toho je například zrušení Knihovničky J. Klusákové, která se snažila upozorňovat na zajímavé tituly z nejrůznějších oblastí, zatímco paní Pawlovská nám prezentuje vlastní vkus. Jiný příklad: Ivan Hoffman byl po Karlu Kynclovi jediný, který dovedl vtipným způsobem uvést věci do souvislostí a formulovat jasný postoj. Přesto byla jeho poznámka rovněž zrušena. A nové rozhovory s celebritami? Těch jsou plné týdeníky, veřejnoprávní medium by jich mělo využívat jen v omezené míře. A tak bychom mohli pokračovat. Také by mne zajímalo, kam se poděli někteří kultivovaní moderátoři, např. Pavel Kudrna.
Vladimír Jirkovský:
zdá se mi to stejně hloupé a povrchní jako F1,veřejnoprávní a poplatkem placené radio bych si představoval na daleko vyšší úrovni,řekl bych,že Lucie Výborná byla a je spíše špatná ve všem co dosud dělala a ne jako moderator ČR
Marek Fifka:
34 let
Stanislav Dvořáček:
dloouhodobě poslouchám stanici radiožurnál, dá se říci celodenně. Velmi depresivně na mě zapůsobila změna, která se udála během prvních letošních dnů. Bez upozornění zmizeli někteří redaktoři z vysílání. Chybí mi ranní poznámka Ivana Hoffmana, která vždy měla profesionální úroveň s vtipným zakončením. Řekl bych nejlepší pořad celodenního vysílání. Poznámka Katky Neumannové na mě působila jako školní slohové cvičení. Kvalita radiožurnálu během několika dní natolik poklesla, že mně asi musíte stále dokola několikrát za hodinu upozorňovat, že opravdu poslouchám radiožurnál, a ne bulvární stanici. Touto změnou mě nutíte, abych si své oblíbené radio přeladil na jinou frekvenci.
Milan Sejrek:
Nesouhlasím s posunem Radiožurnálu směrem ke komerčním stanicím, kterými je zamořen vysílací prostor!
Tereza Dvořáčková:
Změny vysílání jsem si všimla okamžitě, i když jsem nevěděla o tom, že se chystá. Reklemní spoty na tuto stanici mi připomínají běžná komerční rádia a to si myslím, že není dobře, obzvláště pokud je to veřejnoprávní rozhlas. Evidentně je něco v nepořádku, co bylo v pořádku, ptám se proč?!
Tereza Dvořáčková:
úroveň vysílání poklesla na úroveň běžných komerčních rádií, která pro mě nemá smysl poslouchat. Ze dne na den zmizela podstatná část komentátorů, děsí mě to, co se děje. Nezbývá než poslouchat Vltavu, je to výborná stanice, ale není to publicistika a politika, kterou jsem našla vždy na Radiožurnálu.
Jan Dvořák:
Postrádám mnoho věcí..pounámku pana Hoffmana, hlas pana Kroce, Chluma. Pan Bílek a paní Výborná by so od nich mohli učit. Chybí motožurnál. Celkově na mě čro1 působí jako něco mezi Frekvencí 1 a Impulsem.
Antonín Ulrych:
Kriticky moudré Komentáře Ivana Hoffmana právě tak jako už dříve zrušené telefonické připomínky občanů na náměty před l9 hodinou zřejmě neladily s brainnwashingem praktikovaným naším povinně placeným veřejnoprávním mediem.ve prospěch i jakkoli nabytého majetku a moci. Čtyčicetiletou vládu klacku jenom vystídala vláda zlatého telete. Rada pro rozhlas však může nadále klidné spát dobře placeným spánkem - u nás - jí nic nehrozí.
Martin Wiederman:
Přestal jsem rozhlas poslouchat, protože radiožurnál se teď nedá poslouchat.
Zora Veselá, PhDr.:
Dosavadní Rádiožurnál mne provázel ve všech volných chvílích a přinášel mi mnoho informací a příjemných chvil. Dnes mne spíše dráždí a otravuje neustálé opakování prázdných slov.Velmi mi chybí inteligentní poznámky Ivana Hoffmanna. Vadí mi předěly, které mi připomínají srážku aut. Neustále tak musím přelaďovat zvuk.Rádiožurnál poslouchalo také mnoho lidí na Slovensku právě kvůli jeho nebulvárnosti a objektivitě.
Petr Cífka:
agresivní tón,směřování k bulvárnosti,zrušení motožurnálu,nahrazení fundované Jany Klusákové bulvární Halinou Pavlovskou
Jaromír Strakoš:
ˇPane Hofmane, vraťte se!
Marie Zichová:
31let
Kateřina Drlíková:
Asi patřím mezi starší a konzervativní posluchače (dle paní Tachecí), což bych vzhledem ke svému věku a dvěma malým dětem neočekávala, ale současná podoba Radiožurnálu se mi nelíbí. Chybí mi jasně dané časy určitých programů a také konkrétní náplň těchto programů. Rozšíření informací do jakýchsi bloků na mne působí opravdu rozplizle. Také bych očekávala, že ve veřejnoprávním rozhlase budou moderovat lidé s kultivovanými hlasy a projevem. Z nových moderátorů bych měla nejméně tři žhavé typy, se kterými bych se ráda rozloučila. Radiožurnál neposlouchám hlavně ve všední den ráno po deváté hodině, proč asi? Kam zmizeli pan Hoffman a paní Klusáková. Pokud jde o mne, tak poslechovost Radiožurnálu opravdu poklesne.
Jan Caithaml:
Rád bych zpět původní zpravodajství a taktéž rozšířit hudební skladby a ne jen dokola opakovat "hity 80.-90. let" Děkuji!
Jiří Klouda:
53
Helena Urbanová:
Nepotřebuji opakovat cca 20* do hodiny, kterou stanici poslouchám, vím, co mám nalazeno. Chtěla bych poslouchat opravdu seriózní zpravodajství a moderování!!
Hana Prokopova:
30 let; Zrejme jde take o "modernizacni trend", ale ranni blok Radiozurnalu je rozbity temer k neposlouchani, mam na mysli rychle stridani mluveneho slova a hudby, a to se pravidelne jeste nejmene pul minuty prekryvaji (proc?)
Jiří Varvařovský:
Za své koncesionářské poplatky nechci další komerční rádio!
Žaneta Neprašová:
Vadí mi zrušení (říkejte tomu klidně "rozpuštění do bloků") mých oblíbených pořadů jako Dva na jednoho, Světem křížem krážem, Knihovnička J. Klusákové (kterou H. Pawlowska jen stěží nahradí), Ranní poznámka I. Hoffmanna atd. Vadí mi trapné zvukové předěly, nechci stokrát za den poslouchat, že Radiožurnál je "Tady a teď" a že s ním víme "Kudy kam". Takovéto slogany snad potřebují výrobky, které se musí prodat, ale těžko veřejnoprávní rádio. Čemu to slouží??? Chybí mi mí oblíbení moderatoři, jako byl pan M. Chum, naopak projev pana Bílka jsem vydržela poslouchat snad jen dvě odpoledne. Asi jsem ve svých 26 letech nemoderní a příliš konzervativní, ale nová podoba Radiožurnálu se mi vůbec nelíbí, přeladit není kam. Hojím se alespoň poslechem ČRo6... snad nevtrhne podobná průtž i tam.

<< Předchozí stránka   Následující stránka >>