Názory signatářů (strana 3 / 8)
<< Předchozí stránka
Následující stránka >>
-
Martin Hulík:
- Myslel jsem, že veřejnoprávní hudební dramaturgie už se nedá dělat hůř. Bohužel dá, jak je slyšet. Teď už se ta stanice nedá poslouchat ani když se tam mluví. Škoda.
-
Jan Šmídek:
- NE komercionalizaci Českého rozhlasu Radiožurnálu!
-
Karel Dvořák:
- Mně osobně vadí, taková "rozjásanost" a především se obávám, aby se nesnižovala kvalita zpravodajství na úkor lidovosti.
-
Igor Lána:
- Igor 34 let
-
Vítězslav Bartoš:
- Nesouhlasím se stávající novou podobou vysílání !
-
Luděk Lindner:
- 31 let
-
Pavel Suchánek:
- 62 let
-
Antonín Maršálek:
- 59 let
-
jan nimrichter:
- Nechci,aby radiožurnál připomínal komerční programy s pouťovými vyvolávači namísto moderátorů.
-
Ludvík Turek:
- jsem v duchodu, nemam vlastni e-mail, pise me syn
-
Věra Turková:
- jsem v duchodu, nemam vlastni e-mail, pise me syn
-
Vladimiír Daťka:
- Jeden z mála pravidelných závanů inteligentního ducha po novém roce zmizel a velmi chybí - Ivan Hoffman
-
Tereza Zimmerová:
- věk 21 let
-
Jan Kratochvíl:
- Nízká kvalita, co dodat.
-
Přemysl Kouřil:
- 38 let
-
Vít Štěpánek:
- Chování B. Tachecí v ranním vysílání České televize potvrdilo, že se jedná o narcistní, agresivní a arogantní osobu, která veřejnoprávní rozhlasové stanici nemůže přinést nic dobrého. Pryč s tou osobou, než Radiožurnál úplně zničí.
-
Petr Vörös:
- Samozřejmě neodmítám Radiožurnál jako takový! Odmítám však změny nevedoucí k lepšímu a nesouhlasím, aby vedení měla na starosti žena, která na to nezvládá. Je příliš zaujatá, jednostranná a emotivní. Nemůže úspěšně dlouhodobě rádio vylepšit. Špatné rozhodně nebylo natolik, aby musely být změny tak razantní.
-
Michaela Sehnalová:
- 36 let
-
Martin Radouš:
- Kdo znal Radiožurnál a pustí si ho dnes ví, proč tato petice vznikla. Také nechci Frekvenci 2, Impuls 2. Chci zpátky solidní redaktory a pořady! Veřejnoprávní rozhlas nemůže vést diletant-ka.
-
Kateřina Vydrová:
- Nelíbí se mi výběr skladeb, který spíš odrazuje. Určitě se mi nelíbí styl paní Výborné.
-
Heřman Riedel:
- Dobrý den,
nemám příliš mnoho času poslouchat rádio, televizi jsem si pro jistotu ani nepořídil. Radiožurnál poslouchám nepříliš často, ale rád. Ale poté, co jsem slyšel úvodní zněmku (pořád mi zní jako porucha a ne znělka) a viděl výkon paní Tachecí na internetu, připojuji se k Vaší petici.
-
lenka misíková:
- Je mi 45 let, Radiožurnál poslouchám celý den a naprosto souhlasím s obsahem petice
-
Jiří Hlaváček:
- postrádám pol. komentáře, vědecké
a technické novinky, rozhovory s významnými vědeskými a profesními kapacitami, nechci rozhovory s celebritami a herci kterým je na RŽ
dávána laciná příležitost.
-
Dana Kabelová:
- 39 let
-
Libor Macalík:
- Naprosto není důvod poslouchat Frekvenci 2, protože otupuje. V autě je to nebezpečné. Několikahodinový kontinuální poslech způsobuje nevolnost.
S ČRo1 končím. Souhlasím s 3181. signatářem.
-
Alžběta Baránková:
- 17
-
Martin Brychta:
- upachtěnost, ukoptěnost,
zpravodajská nesystémovost
-
Jindřich Tandler:
- Nové vysílání kopíruje styl komerčních stanic a dle mého názoru se také podstatně zhoršila kvalita zpravodajství.
-
Renata Rosendorfská:
- jsem ročník 1970
-
Martin Šídlo:
- 40 let
-
Karel Svoboda:
- Schema Radiožurnálu jsem znal zpaměti, stanici jsem naladil podle sluchu. Teď ztratil dost ze své tváře.Po shlédnutí Dobrého rána jsem se zhrozil, v jakých rukou se to po ČT ocitl i ČRo.Paní T. jsem nemusel nikdy, sice si zlepšila výslovnost, její mimika a chování jsou však stále hrozné.
-
Vladislav Býma:
- Radiožurnál na mně působí lacině a podbízivě.Ztratil seriozní charakter.
-
Tereza Lukešová:
- modernizace radiožurnálu nikoliv bulvarizace
-
Linda Obenbergerová:
- Radiožurnál nepotřebuje přilákat inzerenty, nýbrž zachovat jistou úroveň nikoli pro ty, kteří se chtějí poslechem rádia bavit, ale pro ty, které zajímají fakta, názory a komentáře, jaká by veřejnoprávní médium tohoto formátu mělo přinášet.
-
Martin Ungerman:
- Nepotřebuji poslouchat, že Ondřej Brzobohatý dělá rád chlebíčky a moderuje Megašou....od toho je bulvár
-
Richard Ptáčník:
- 53 let
-
Zdeněk Ručka:
- Chybí mi mé oblíbené pořady - především Ranní poznámka Ivana Hoffmana. A také se nemůžu zbavit pocitu, že nový Radiožurnálu ztratil svou původní osobitost.
-
Vít Poláček:
- Radiozurnal by skutecne mel byt verejnopravni, coz nyni neni a ROZHODNE by nemel mit ve vedeni tak arogantni lidi jako je pani Tacheci.
-
Vít Ulrych:
- K petici se připojuji mj. po shlédnutí záznamu rozhovoru s B. Tachecí, která je příkladem arogance moci, ironicky lze říci, jen více takových žen, škoda, že jí podobných není více i v politice....Opravuje jiné a sama ani neví, kolik v naší republice žije obyvatel. Je mi z ní zle......
-
Vladimír Lipský:
-
37 let
-
Miroslava Svěchotová:
- Nový název Radiožurnálu Frefvence 2.
-
Dana Hábová:
- 25 let
-
Veronika Šléglová:
- i jako mladý člověk nesouhlasím s komercializací a bulvarizací jediného rádia, které podávalo relevantní informace. Také bych ráda slyšela opět profesionály jako je například Ivan Hoffmann.
-
Pavel Rausa st.:
- Uvítal bych méně akustického smogu, jako je randál z podkresů, džinglů a místo pitvoření více serioznosti
-
Vratislav Chodora:
- věk 27 let
-
Jakub Ouhrabka:
- 31 let
-
Josef Zimmer:
- 35 let
-
Ignác Mucha:
- Je mi 40 let a jIž dlouhá léta mám na všech rádiích naladěný Rž. Nechci nyní přelaďovat! Není Barbora Tachecí trojským koněm, který by nás měl uvrhout do náručí komerčních stanc a pohřbít Rž?!
-
Pavla Kreuzingerivá:
- Zklamání pravidelné posluchačky
-
Peter Žmolík:
- ČR 1 jsem měl vždy naladěn jako číslo 1, v aute a všude, kde se dala tato stanice uložit do paměti. Jelikož hodně cestuji, nejméně půl roku z roku jsem mimo ČR, tak jsem tuto stanici poslouchal i přes internet, od USA až po Honkong,Na některé věci se těžko hledá "věcný" argument, prostě nový Radiožurnál se mi líbí méně než starý, a to se nepovažuji za konzervativce. Momentálně z Bombeje Vás všechny pozdravuji.pž
-
Miroslav Holík:
- Ivan Hofman je jen jeden, stejně jako jeho ranní poznámky, Barbor Tachecích jsou tisíce
-
Přemysl Vohnout:
- Verejnopravni medium by melo zustat mimo komercni pole. Tak jako to dela Ceska televize. Mimo jine mne ponekud prekvapil vystup pani Tacheci v CT
-
Bob Stránský jr.:
- 37 let
-
Milan Novotný:
- Barboro, vydrž! Tak má vypadat normalizace!! Vždyt pánové Hoffman či Lutonský mysleli a měli vlastní názor! Nepřijatelné!
-
Milan Novotný:
- Barboro, vydrž! Tak má vypadat normalizace!! Vždyt pánové Hoffman či Lutonský mysleli a měli vlastní názor! Nepřijatelné!
-
Hynek Zdráhal:
- S textem petice naprosto souhlasím.
-
pavel dostál:
- chybí mi motožurnál,poznámka Ivana Hofmanna, vadí mi nekvalitní hudba,prostě šílené
-
Michaela Ingrová:
- 28 let. Absence původních moderátorů, pořadů. Chybí mně konzervativní podoba, která k veřejnoprávnímu médiu patří.
-
veronika dostálová:
- prostě se to nedá poslouchat a to je pro mne podstatné!
-
Tereza Filipová:
- 28 let
-
Pavel Kocian:
- Vyřazení komentářů I. Hofmana z vysílání
-
Petra Maňáková:
- 34 let
-
Petra Maňáková:
- 34 let
-
Michal Janeček:
- Radiozurnal ztratil na krase a prijemnosti projevu, pr ktery jsem ho zejmena v aute pri svych sluzebnich cestach po cele CR poslouchal. Novi moderatori nemaji skolene hlasy, nemaji patricnou vyslovnost, neumi reagovat na telefonaty a nepripravene situace zivych tlf vstupu, a podobne. Je slyset, ze se snad i snazi, to je jim k dobru, nikoli vsak vysledek, nestaci na to. Vysledek stanici vyrazne uskodil. Odstraneni redaktora I. Hoffmanna ma sice srozumitelne formulovany duvod, podle mne to je ovsem nespravne reseni. Byl-li to jeden nazor, ktery zaznival, necht (viz napr. MfD) zazni takovych nazoru vice. Nazory takovych Ivanu Hoffmannu potrebujeme, abychom je porovnali s nazory svymi - osobne si ho vazim i pro to, ze s nim obcas nesouhlasim. V cislech - posloucham CRO1 RZ o priblizne 80% mene (tj. z 3-4 hod denne kontinualniho poslechu si pustim parkrat "zpravy v celou" a pockam na Dopravu). Uz nejsem skalnim posluchacem, a povazoval jsem se jim nejmene 12-15 let. mj
-
Stanislav Labounek:
- Když se dostane k moci arogantní a sebestředný člověk,nemůže to jinak dopadnout.Je funkce za sebe,nebo pro vazbu na p.Mathého?Bohužel,asi to druhé.Smažete?
-
Pavel Prokop:
- Vše bylo napsáno, vystoupení paní Tachecí v ČT mluví samo za sebe.
-
Jan Rotrekl:
- Radiožurnál jsem nikdy neposlouchal, ale když jsem shlédl rozhovor s B.Tachecí v ČT tak jsem to prostě musel podepsat
-
Jiří Jerie:
- Radiožurnál mám puštěný v kanceláři, o změnách jsem dopředu nevěděl a 2.1. jsem myslel, že mi kolega přeladil na Impuls. Mé zklamání vzrostlo, když ve 14.00 nezačal můj oblíbený Motožurnál. Je mi smutno po pořadech typu seriál týdne, dva na jednoho, filmžurnál, máte na to a zejména ranní poznámce. Prosím vraťte mi Radiožurnál, který mám rád a kterému rád platím.
-
dobromil nacházel:
- Jsem otřesen vysoupením paní ředitelky v pořadu "Dobré ráno" na ČT.
-
Radovan Pajonk:
- V kanceláři kde spolupracuji s třemi dámami jsem roky „bojoval" a přesvědčoval proč zrovna Radiožurnál. Teď když jsem to dokázal, tak ČRo nastoupilo cestu komerce...
-
Michaela Ingrová:
- 28 let
-
Urban Jan:
- Vývojové změny jsou potřebné, ale toto se vůbec nepovedlo. Skoro by bylo lepší se vrátit ke starému schematu.
-
Martin Pavlík:
- Nedělejte ze sebe Frekvenci 1, ta uz tady je
-
Miloš Hojsák:
- "Nový Radiožurnál" silně zavání "Novažurnálem". Jsem dlouholetý posluchač Radiožurnálu a provedené změny mně naplňují přesvědčením, že se jedná o realizaci politické objednávky. Pan Hoffman je toho důkazem.
-
Jana Eibenova:
- Chybí mi pořady, které nesly ve svém názvu jména vynikajících redaktorů Např."20 minut Martina Veselovského", "Poznámka Ivana Hoffmana","Zahraniční denník Marie Woodhamsové" a dalších zahraničních zpravodajů, atd. Veškeré tyto pořady splynuly v jedno chaotické dopolední a odpolední mainstreamové vysílání, anebo byly zrušeny a z nových redaktorů mám pocit, že jsou to jen zprávaři, kteří opisují zprávy slovo od slova z agentur či dokonce jiných rádií a snaží se zpěvavou "nováckou" intonací podlézat koncesionáři. Kusé a povrchní zprávy čím dál tím víc prokládá snad ještě horší hudební rejstřík. Co se také stalo s poledními pořady "Na cestách" Vladimíra Kouby, "Filmžurnál" Jolky Krásné, "Dva na jednoho" Vl.Kouby a N.Hávové či "O kom se mluví"? Byla to radost je poslouchat a jelikož se jednalo o téměř půlhodinové bloky, měl pořad možnost jít do větší hloubky daného tématu.
-
Bohuslav Viktora:
- 55 let
-
Božena Hradilová:
- 51
-
Martin Miklas:
- Odmítám přeměnu Radiožurnálu ve "Frekvenci 2"
-
Jiri Solc:
- Kde je rozhlas? Zůstalo je rádio. Přelaďuji na Prahu.
-
Miroslav Jonáš:
- Nechci zmeneni rozhlas komerci a main streamem ktery prinasi pani velkopodnikatelka Tachecí
-
Filip Kochannyj-Goralčuk:
- 33 let; Radiožurnál přestávám poslouchat. Zbývá BBC. Chci kvalitní veřejnoprávní rozhlas.
-
Ondřej Král:
- Je to další krok v bulvarizaci medií.
-
Ladislav Kolmačka:
- Radiožurnal byl dodnes vyjímkou, nezasažený tolik komerčností jako ostatní radia. Zprávy nebyly tolik negativní, které jsou předností ostatních komerčních radií. Hudba nebyla zaměřena tolik na agresivitu a zahraniční šlágry. Kdy to vážení redaktoři konečně pochopíte, že člověk chce být živen pozitivními zprávami v jakékoliv formě / hudba, slovo, životní úvahy /. To ovšem není asi v záměru veřejnoprávního rozhlasu. Ti, kteří rozhodovali o této změně, by asi měli poznat na vlastní kůži nějakou životní tragedii v nejbližším okolí, aby poznali, na co lidský tvor čeká a to na pozivní energii a ne agresivita na každém kroku.
-
eva Halamová:
- Hudba se už několik let nedala poslouchat, přesto jsem tuto stanici vyhledávala pro zasvěcené komentáře, pohled na věci od lidí, kterých si vážím. Teď už nemám důvod, proč bych tuto stanici poslouchala.
-
Martin Ryšánek:
- 36 let, vzorem by mělo být BBC se svým nekomerčním obsahem a důrazem na objedktivnost
-
Jaroslav Kryl:
- vadí:nové znělky, jingly, předěly a nevhodná hudební dramaturgie. Rovněž odvolání Ivana Hofmana a u Jana Pokorného příliš silná dramaturgie slova.
-
Petr Marek:
- Zhruba do začátku prosince 2007 jsem při ladění jednotlivých stanic Radiožurnál celkem bezpečně rozpoznal, a to vedle rozsahu zpravodajství zejména podle seriozního projevu moderátorů a reportérů, kteří netlachají, nejsou familierní, rozjuchaní a rádoby vtipní. Jestli je cílem současného vedení "vyrovnat" se Impulzu, Frekvenci a ještě horším podobným, ať pokračuje v nastoleném trendu, ať ale současně hledá jiný způsob financování než z prostředků posluchačů platících koncesionářské poplatky.
-
Jiří Černý:
- 60 let
-
Martin Flegr:
- Uz Radiozurnal neposloucham, novy je hrozny.
-
Libor Brůna:
- Podepisuji s pocitem silného pesimismu,nezmění se vůbec NIC,protože arogance vládne naší demokratické společnosti.Pro neomylnou paní Tachecí 7 tis.podpisů pod peticí proti změnám Radiožurnálu nejsou dostatečně silná fakta na to, aby se nad svou arogancí aspoň zamyslela.
-
Filip Pavelka:
- Automechanik mě informoval, že to zázračné tlačítko s dvěma šipkami nemůže vydržet takový nápor jakému je vystaveno v poslední době a doporučuje návrat k původní frekvenci přelaďování, jinak prý za nic neručí.
-
Bedřich Pola:
- 44 let - Na ČT se už několik měsíců nemohu dívat, teď je na řadě i neuvěřitelně zbulvarizovaný Radiožurnál. Jsem znechucen, za povinné poplatky je mi nabízena mimořádně nekvalitní služba.
-
Martin Topinka:
- Nová forma Radiožurnálu je pro mne osobně naprosto nepřijatelná - neprofesionalita, přílišná komercionalizace, alibismus, vyzdvihování jednotlivých moderátorů - ne chci zpět seriózní informační nezávislé médium (Nejsem starý člověk)
-
Kamila Dvořáková:
- souhlasím, také nechci přeladit
-
Vladimír Matoušek:
- 46 let
-
jiri figer ml.:
- stoji to za picu!!!!!!!
-
Rut Šrámková:
- Paní Tachecí je opravdu odvážná paní. Tvrdí, že jí jde především o kvalitu mluveného slova. Také, že už nebudeme slyšet rozjuchanost a násilné veselí...Tak nevím, co p. Tachecí poslouchá za radio?
-
Miloš Rejsek:
- 33 let
Především mi vadí úzká, komerční hudební dramaturgie radiožurnálu, a dále bulvarizace zpravodajství.
-
miroslav haslik:
- je jak radio F1
-
stanislav vyplel:
- Zásadně nesouhlasím se změnou pořadů a moderátorů.
-
Michal Neveril:
- Byl jsem puvodne posluchacem. Dnes jiz nejsem. Velice premyslim, proc bych mel platit poplatkem "komercni radio", ktereho reditelka ani nevi, kolik zije v CR lidi.
-
Miroslav Baše:
- Tendence komercializovat česká media nemá jen pí. Tachecí. Slušelo by se poučit se na zahraničních stanicích, které jsou také pod tlakem komercializace, ale stále jsou dále, než výsledek neustálých reforem v ČR
-
Potácel Jan:
- Není dobré, když na mne po zapnutí rozhlasu někdo křičí a to ještě pražským žargonem a nesrozumitelně.
-
Vladimír Novotný:
- Veřejnoprávní rozhlas má zůstat veřejnoprávním. Neupadat mezi komerční zlozvyky.
-
Leona Barboříková:
- Nesouhlasím s dnešním schématek radiožurnálu, odchodem zkušených redaktorů jako je Jana klusáková, Ivan Hoffmann a další
-
Jiří Cvrk:
- působí hloupěji
-
Jiří Šácha:
- Mezi komerčními rádii chci mít svůj "přístav", jestliže se nezmění nové uspořádání, budu poslouchat jinou stanici
-
Josef Nečesal:
- Nejvic mi vadi odstraneni ranni poznamky Ivana Hofmana! myslim, ze to vzdy bylo k veci a melo myslenku.
-
Václav Holub:
- Radiožurnál jsem poslouchal kvůli zpravodajství, komentářům, a aktuálně zaměřené publicistice. Většinu hudby- hitů, jsem naopak vypínal. A byl jsem ušetřen přiblblého rozjuchaného tempa moderátorů.
-
Lukáš Perutka:
- Vadí mi komercionalizace zpráv a vůbec bulvarizace celého kanálu.
-
Jan Votava:
- Paní Tachecí, vraťte se odkud jste přišla.
-
Lubomír Cingl:
- Myslím, že Radiožurnál by měl zůstat kvalitní nezávislé veřejnoprávní médium jako do roku 2007, které se nebude podbízet mainstreamovým proudům a zůstane ostrůvkem kvality mezi komerčními stanicemi bez obsahu. Nová podoba totálně diskredituje tradici a know-how Radiožurnálu a kdyby existoval alternativní nezávislý informační seriózní radiový kanál, Radiožurnál by již nikdo neposlouchal (já tedy rozhodně ne)
-
Roman Lenský:
- Změna Radiožurnálu z veřejnoprávního na komerční rádio (fakticky, obsahem) je v rozporu s povinností platit koncesionářské poplatky. Je to podobné, jakoby ČT 2 začala vysílat latinskoamerické seriály, je to změna podstaty. Radiožurnál by již neměl být veřejnoprávním médiem.
-
Marie Vaňková:
- Rychlá, emotivní řeč - komerční podání projevu osob v jednotlivých pořadech, nepříjemný hlas M. Bílka není schopen nahradit výborného Vl. Kudrnu, ztráta výborné skladby programů z roku 2007, z oblínených moderátorů zůstal jen V. Žmolík. (Je mi 60 let.)
-
Pavel Reis:
- 34 let
Nějak nám ten zpravodajský Radiožurnál zpovrchněl... Aby z něj zachvilku nebylo "ukecané" komerční rááádio!
-
René Mewald:
- Trávím hodně času v autě, a díky zrušeným pořadům jako komentář I.Hoffmana, Motoržurnál od 13:00 přestávám radiožurnál ladit. Noví moderátoři používají spoustu balastu a výplní, za den stokrát slyšíte upoutávky typu "a co proVás máme dál" nemluvě o zbytečnostech typu na zelené vlně "víte kam". Vedle těchto změn pak vystoupení BT bylo poslední kapkou pro připojení se k petici. Jedinou kladnou změnou je dle mého názoru lepší výběr muziky.
-
Jozef Kaščák:
- Serioznost se vytrácí a závoj stylu komerčního rádia je nevkusný!!!
-
Barbora Spacilova:
- 17let
-
petr kadleček:
- Stanic jako Frekvence 1 máme dost .Další nepotřebuji.
-
Tomáš Matela:
- Nechci dalši bulvarní radio typu F1 nebo Impuls!!! Chci kvalitní informace od skutečných odborníků.
-
Hana Farská:
- velmi rychlá mluva, která připomíná kulomet
-
Jan Bulíček:
- Zdá se mi, že Radiožurnál nám frekventovatí nebo impulsovatí. Je smutné, když moderátor 3krát oznámí, že se: "Za moment podíváme do divadla malých forem v Liberci" To mu zabere vždy tak 20 vteřin. Tato informace se prokládá písničkami a nakonec po dlouhém čekání se dočkáme minutové reportážičky.
-
Věra Brůnová:
- Jsem ráda, že mám možnost i já připojit svůj podpis pod tuto petici, protože přesně vyjadřuje můj názor na současnou podobu Raiožurnálu.Dříve jsem jinou stanici neposlouchala, v poslední době jsem přeladila na regionální stanici ČR Hradec Králové a mám pocit, že v mnohém by se mohli v Radiožurnálu od redakce této stanice poučit. Je smutné, že je nutné v petici volat po správném užívání českého jazyka. To snad by měla být u rozhlasových moderátorů naprostá samozřejmost.
-
Jaroslava Bartošová:
- Zhoršení úrovně mluvené češtiny.
-
Jiřina Dokoupilová:
- Přála bych si hodně, aby se něco stalo, nechci být skeptik, držím palce
-
Roman Hubáček:
- Rádio veřejné služby má stát na ověřených informacích, věcných i hlubších rozborech témat, na diskusích znalých odborníků, polemice respektujících se názorových proudů. Schopnost být včas na místě, u zdroje, je předpokládána. Nemá to být "moje" úžasné, pohodové rádio, má to být informační průvodce i věcný názorový korektiv. Ze současné podoby mám trochu oslizlý pocit juchavých závodních časopisů starého režimu.
-
Zuzana Tesařová:
- věk 36
-
JIŘÍ LARIŠ:
- Je mi 35 let.A stanici poslouchám od dětství,(domino,zákruta atd.),dokonce jí dávám přednost i v autě,před komerčními stanicemi a jsem silně znepokojen obsahem a způsobem prezentace naší vlajkové lodi etéru.
-
Štěpánka Burešová:
- Věk 30-40
-
Josef Červenka:
- Nechci aby u nás vládla arogance a sprostota (pí Tachecí).
-
Jan VÁŇA:
- Nesouhlasím s novým vedení Radožurnálu a myslím si že Barbora Tachecí chce nastolit vysílací schéma tak jako tomu bylo za její vládnutí na rádiu Frekvence 1. Proto jak už jsem měl možnost si poslechnout radiožurnál tak tam přešla většina moderátorů již z miňovaného rádia
-
Roman Šafránek:
- Kde mám svoje pravidelné pořady "Ranní poznámka Ivana Hoffmanna" (6:40, 7:40) nebo "Denní tisk" (6:25, 7:25). Nynější úpravy ve vysílání jsou moc komernčí, ČR RŽ jsem považoval za konzervativní rádio, což po změnách neplatí.
Posluchač 32let
-
Anežka Červenková:
- 37let
-
Martin Bernáth:
- Dost nechutností....
-
Alexej Beránek:
- Chci zpět Ivana Hoffmana!
-
Jan Sodomka:
- 33
-
Viktor Glier:
- Je mi 23 roků a přesto pro mě byl "starý" ČRo 1 - Radiožurnál jedinou stanicí, kterou jsem rád pravidelně poslouchal. Vyhovovala mi jeho konzervativnost.
-
Alena Poláková, ing.arch.:
- došlo ke komercionalizaci veřejnoprávní rozhlasové stanice, neprofesionální projev moderátorů je neakceptovatelný
-
Klára Kavanová:
- MUJ POSTOJ- Radiozurnal jsem poslouchala i kdyz tam byla desna hudba - ale ted se to vubec neda
-
Kateřina Šimáčková:
- Bulvarizace
Bodré výstupy moderátorů
Stresující znělky
Odstranění Ivana Hoffmana
Pokračování ve špatné hudební dramaturgii
-
Vladimír Zelenka:
- pí.Tachecí by byla užitečnější v Blesku či Šípu...
-
Václav vyskočil:
- Radiožurnál jsem poslouchal víceméně výlučně. Nejvíc mi chybí ranní Hofman, a vvůbec je celkově změna k horšímu. Ve srovnání s ostatními českými stanicemi se mi dřív zdál Radiožurnál nejobjektivnější, nejsolidnější s dobrou programovou strukturou. Asi budu posloucht televizi.
-
Janka Píšová:
- V novém vysílání chybí dosud kvalitní programy, nebo byly převedeny do kolize s vysíláním v ČT - ranní pozn.Hoffmana, Motožurnál, převedení času Zápisník zahr. zpravodajů atd. Doporučuji snížit ranní zpravodajství, kdy zprávu od 6 hod. do 8 hod. slyším min.8x.
-
petr masopust:
- +navíc otřesné a arogantní vystoupení p. Tachecí při rozhovoru v České televizi mi připomíná chování p. Bobušíkové
-
Arnošt Skalický:
- Souhlasím s výše uvedenými požadavky.
K okamžité reakci mne vyburcovala neuvěřitelná arogance paní ředitelky Tachecí.
-
Josef Kučera:
- 36 let,
Tenhle Radiožurnál poslouchat nemohu a nebudu. Kam jsi se poděl zdravý rozume?
-
Vladimír Chvátil:
- Poslední kapkou bylo vystoupení Barbory Tachecí v dobrém ránu. Člověk s takovýmto chováním (sprosté chování vůči moderátorovi, demagogie, omílání pořád toho samého dokola za současného stěžování si, že potřebuje víc času, aby mohla něco říct, znevažování názorů ostatních, atd.) nemá co dělat ve veřejnoprávních médiích.
Člověk s takovou kulturou vystupování si patrně ani nemůže uvědomit propad kvality stanice, neboť je to patrně pod jeho rozlišovací schopnost.
-
Marian Jurečka:
- 26 let
-
Pavel Hering:
- Původní forma Radiožurnálu téměř splňovala moji představu o informačním rozhalsovém mediu. Nová bulvární forma je krokem zpět.
-
Josef Trtek:
- Ma se jednat o radio verejne sluzby, nikoli priblizeni a prebrani potencialnich posluchacu komercnimu sektoru . Za toto poslani radiu nalezi rozhlasove poplatky od vsech vlastniku rozhl. prijmacu. Verejnopravni radio ma jit primerene s dobou, a ne se snazit predbihat realnou dobu a nahanet mene konzervativni posluchace za vsech okolnosti.
-
Ivan Koruna:
- Jako jeden z nedobrovolných plátců daně z rozhlasového přijímače bych přivítal, kdyby se mé platby použily na vzdělání sl. Tachecí v zásadách zdvořilého veřejného vystupování.
-
Aleš Vocílka:
- Radiožurnál po změnách nedokážu rozeznat od komerčních rádií!
-
Václav Kozuk:
- 28 let
-
Václav Vejrosta:
- Chci zachovat Radiožurnál v původní profesionální, nekomerční, nebulvární podobě
-
Vladimír Adámek:
- Povazuji nové vysílání za komerční, směřující k bulváru, těchto stanic je dostatek anení na ně potřeba přispívat penězi posluchačů
-
Jiří Lach:
- Dobrý den, mám tyto konkretní poznámky:
- znělky nejsou dobře voleny a připomínaji rádia typu F1 a Impuls (jsou příliš bombastické)
- hudební skladba - to, co je již dávno nutno zlepšit -zůstává stejná - odpovídá spíše 80. letům 20. století
- moderátoři jsou mnohdy nepřipraveni
-
Ivana Štěpánková:
- Nechci ve zpravodajství ze zahraničí poslouchat takové koniny jako že se zvyšuje počet hracích automatů v USA (13. nebo 14.1. Konvalina) a Romanu Navarovou, která o MfDnes mluví jako o Mladé frontě (to je dnes úplně něco jiného) a o Hillary Clintonové jako o Clinton. Jak jí bude rozlišovat, bude-li "Clinton" zvolena prezidentkou, od jejího manžela (číslem jako Bushovi?) Tachecí jde o vlastní slávu, nikoli o zmodernizování Radiožurnálu.
-
František Hamprecht:
- Nechci "vaše ráááádio",to si mohu přeladit na desítky podobných stanic v ČR,chci zpět náš jedinečný Radiožurnál...
-
Michal Dlask:
- Proč proboha zrušili Motožurnál a proč před zprávami v celou říkají, co řeknou ??? HROZNÉ
-
Luboš Elšlégr:
- Komercializace a povrchnost nové verze
-
Lukáš Provazník:
- 25
-
JUDr. Vladimír Valenta:
- Nevadí mi změna jako taková, ale její podoba a směr. Komercializace, rozuměj unifikace nebo také Mc´Donaldizace (společnosti - viz kniha Gerge Ritzera) u veřejnoprávní instituce, kterou zatím tato změna vykazuje, mne přesvědčuje o posilování zdrojů sycení "konzumních" potřeb posluchačů (nechť patří komerci), namísto podněcování a podpory samostatného, vícevrstevného vědění a myšlení.
-
Michal Tvrzník:
- Kdyby tam ráno nebyl pan Pokorný, už by se to nedalo poslouchat vůbec. NEJVÍC mi chybí Ivan Hoffman!
-
Miloslav Novák:
- Arogantní ředitelka pí. Tachecí. Nemá přehled o tom, co vlastně řídí. :-(
-
Kamil Pečenka:
- 30 let
-
filip vrána:
- Velice pochybuji, že paní Tachecí je člověk naslouchající jiným názorům. Mohu se však mýlit. Nicméně její vystupování je na můj vkus velice arogantní, což by vedoucí představitel veřejnoprávního média neměl činit.
-
Marie Seidlová:
- Především kladu důraz na nastolení spisovné češtiny a korektní výslovnost cizojazyčných vlastních jmen a názvů.
-
Luděk Petrilák:
- Nedělejte z nás hlupáky, prosím.
-
Lukáš Veselý:
- A Barbora Tachecí nemá na aktuální pozici co dělat.
-
Vladimír Novotný:
- Poslouchat současný Radiožurnál je jako číst místo Respektu Blesk!
-
Milan Schwarzkopf:
- Na původním vysílání jsem cenil seriozní formát i obsah. To jsou věci, které od Radiožurnálu jako veřejné služby čekám.
-
Vít Doležálek:
- Hluboký pokles úrovně zpravodajství.
-
Lukáš Pecka:
- Radiožurnál jsem poslouchal kvůli přehlednému zpravodajství, občas obohacujícím komentářům, aaktuálně zaměřené publicistice. Většinu hudby, tzn. převážně normalizačních hitů, jsem naopak vypínal. Radiožurnál jsem poslouchal navíc také proto, že jsem zde byl ušetřen rozjuchaného tempa vždy dobře naladěných moderátorů. Už nemohu dobře naladit...
-
Petr Holcner:
- Představitelé Rady ČRo (Jaklová, Florian) nemají co vyčítat emotivnost a nevěcnost, ale mají se zabývat vysíláním.
-
Blanka Ševčíková:
- 56 let
-
Jaroslav Švarc:
- stanice upadla do komerce,nelíbí se mi to!
-
Radomír Voznica:
- Veřejnoprávní média na celém světě si zakládajína své konzevativnosti, nestrannosti a neměnosti.Pravidelné rubriky, pořady s osvědčenými lidmi(např. ARD, ZDF).
Tachecí zpět ke komerci a do soukromí! Vždyť ona se hádá už od ČT.
-
Filip ševčík:
- 26 let
-
Lucie Valenová:
- Je mi 20 let a Radiožurnál pravidelně poslouchám, tedy poslouchala jsem. Bylo to jediné rádio, kde jsem neslyšela ten free projev, který se tzv. přibližuje mladým. Ovšem když jsem viděla v televizi arogantní projev paní Tachecí, nedivím se, že prošel Radiožurnál takovou změnou k horšímu jak obsahem, tak i formou. A prosím paní Tachecí, aby svou neschopnost dělat kvalitní program neschovávala za potřebu získat nás mladé k poslechu.
-
Karel Sodomka:
- Paní ředitelka je ostrá jak břitva a neměla by být tak agresivní je to k jejímu neprpspěchu
-
Daniel Harabiš:
- Je to jednoduché,žádná ubohá Tachecí mi nebude diktovat,co musím za své peníze poslouchat.Ona je jen můj zaměstnanec a nás všech co platíme a ona musí poslouchat naše rozkazy a přání a ne naopak.Lidi proberte se a pochopte to už konečně.
-
Martin Vosyka:
- VŠ pedagog, 37let
-
Emil Frantel:
- My, posluchači bývalého Radiožurnálu jsme prostě blbci. To jsou fakta. Rozumíte mi?
-
Václav Lorenc:
- 28 let
-
Jan Ptáček:
- 22 let
-
Růžena Valenová:
- Všechna komerční radia se soustředí na jen poslechovost mladých. Uvědomte si, že nás z tzv. střední a starší generace (je mi 52 let) přibývá a s prodlužováním věku nás bude více než mladých, jejichž zájem o média je roztříštěn různými směry. S nekoncepčími a komercionalizujícími změnami zničila Tachecí vysílání jednoho z mála seriozních rádií, kde kvalitní zprávy byly nahrazeny neustálými připomínkami, co uslyšíme. Vyměňte Tachecí za pana Hoffmanna a uvidíte tu závratnou křivku poslechovosti. Vyzývám všechny, ať hromadně odhlašují koncesionářské poplatky, snad Radě pro vysílání dojde, kdo je a kdo není přínosem pro radio.
-
Martin Kašpárek:
- Chci aby radiožurnál byl takový jaký byl. Jeho pořady byly velice zajimavé a nyní je to hnusná stanice s nezajmavými a nudnými pořady a z nových znělek např na zprávy dostávám kopřivku
-
Renata Večeřová:
- Vadí mi nucený huráoptimismus moderátorů a pípání ve zprávách. Starý Radiožurnál jsem hned poznala po sluchu, dnes mám pocit, že slyším nějaké komerční rádio.
-
David Kučera:
- Dobrý den, od Nového roku mi chybí "stálice" která by byla ekvivalentem BBC. Bohužel mne změny, které se staly vedou k tomu, že pomalu a jistě musím přeladi.
-
Jaromír Nop:
- proboha proč?
-
Vendula Filipová:
- Protestuji proti zničení jedné z mála stanic neagresivního profesionálního projevu, zajímavých reportáží, rozhovorů, zpráv a pořadů typu "Nad věcí".
-
Lucie Břešťanová:
- Děkuji,za petici a věřím,že
se povede něco změnit.
-
Ondrej Zouzal:
- souhlasim se znenim zvlaste bodu 2, 3 a 4 - akorat bych pripojil, ze nemusim slyset porad ty stejne moderatory jako minuly rok, noc proti zmenam, ale trvam na cistote jazyka a korektim vyjadrovani.... slangu a hiphop kecu slycham dost z ostatnich radii, ke kterym se bohuzel nyni CRo pripojil...mate o dalsiho posluchace mene
-
Blanka Mikulková:
- 40 let
-
Svatopluk Bartík:
- rozhovor s pí.Tachecí dne 11/1 na ČT => no comment
-
Veronika Stefkova:
- Je mi 29let. Ranni poznamka Ivana Hoffmana patri k Radiozurnalu. Bez ni to neni ono. Lucie Vyborna ma hroznou vyslovnost a kazi jmeno Radiozurnalu. V rannich zpravach jsou neustale upominky, co uslysime ve zpravach pozdeji misto toho, aby rovnou rekli, co se stalo. To je komercni styl.Mam rano jen omezeny cas a chci se dozvedet, co se stalo. Proto posloucham radiozurnal.
-
Tereza Nedělková:
- Reklamy pro zviditelnění jednotlivých moderátorů během dne, odvolání velice schopného a oblíbeného Ivana Hofmana
-
Tomáš Volný:
- Zprávy "starého" radiožurnálu byly kvalitní, momentálně jsou to jen krátké utržky zaznamenané z vlaku.
-
Jiří Sloup:
- Rád jsem si večer po návratu z práce odpočinul u inteligentních pořádů, ze kterých byla cítit vyzrálost, zkušenost a zároveň klid. Klid, který v dnešní hektické době člověk potřebuje vnímat daleko více, než kdy jindy. Duševní podporu, která mi nyní bude chybět.
-
Jiří Stárek:
- 58
-
Magdalena Kutišová:
- 35
-
Tomáš Mátl:
- Nelíbí se mi povrchnost, žoviálnost a odmítám neužitečné informace typu "dnes je nejtepleji v Austrálii".
-
Oldřich Sládek:
- Je mi 36 let. Poslouchal jsem rád Radiožurnál právě proto, že byl takový, jaký byl.
-
Jiří Kubík:
- Pryč s Tachecí!!!
Vraťte motožurnál, Jana Hofmana, Zbyňka Štíbra a další zkušené moderátory a dobré pořady.
-
Petr Slepánek:
- "Stará" verze Radiožurnálu kultivovala posluchače vytříbeným jazykem, profesionalitou a svou nezávislostí. "Nová" verze je úplným opakem.
-
Martin Choura:
- 45 let je mi a jsem spolužák B.T. z gymnázia
-
Klára Čandová:
- Byla bych ráda, aby mohla opět slyšet ze své (dříve) preferované rozhlasové stanice zpravodajství, které bude obsahovat fakta (tolik oblíbená u paní ředitelky Tachecí), stejně přehledná a konstruktivní jako dříve. Emotivní a žoviální, místy velmi vtíravý nový "ráz" stanice mi nepřijde hodný veřejnoprávní stanice. Jsem ráda, když se věci mění - ovšem zde došlo dle mého názoru ke změně směrem vzad. (K.Čandová, 28)
-
Pavel Kminiak:
- Byl jsem stálý posluchač, ale od 1. ledna přelaďuji pravidelně na jinou stanici.
-
David Exl:
- Za pana Hoffmana a jeho ranní poznámku
-
Tomáš Idunk:
- Dnes nevím, jestli poslouchám F1, Impuls či ČRo, bohužel jsem za tu poslední stanici nucen platit :-( Odstraňte prosím všechny změny které udělala B. Tachecí vč. jí samotné (pro B. T. nějaká konkrétní fakta = dotěrné znělky upozorňující pravidelně na to, co máme naladěno, Motožurnál zpět Hofrfman zpět, hrací model skadeb zpět, B. Tachecí zpět do F1) . Děkuji
-
Pavel Bernášek:
- 37 let
-
Ondřej Cihlář:
- Souhlasím s názorem: "RadioŽurnál změny potřebuje, ale JINÉ!" -než ty které páchá pí. Tachecí a její ráááádiová družina...
-
Blanka Bernášková:
- 30 let
-
Michal Mimra:
- 45 let
-
linda melnicenkova:
- Vyhovoval mi původní s původními moderátory a původní seriozní koncepcí, chybí mi např. slovo Ivana Hoffmanna, nelíbí se mi osobní prezentace a způsob moderování tohoto rádia souč. moderátory, budí u mě nedůvěru v uváděné zprávy a informace.
-
Zdeněk Sykáček:
- Vytržené zprávy z kontextu mě nebaví.
-
Ludmila Slavíková:
- Souhlasím s výše uvedeným, navíc mám OBROVSKOU výhradu k nečekanému ostrému pípnutí při vysílání. Vždy mám pocit, že se mi zasekl normální srdeční tep a naskočí mi husí kůže.Děsím se, že se za chvíli ozve znovu!
-
Vítězslav Zbořil:
- Komerční rozhlas se nedá trvale poslouchat, což neplatilo o ČR1-Radižurnál. Poslouchal jsem ho každé ráno s poznámkou pana Hofmana a Ozvěnami dne a vždy, kdy to bylo možné. Po vysoupení paní B. Tachecí v pořadu dobré ráno jsem od ní dostal vysvětlení, co se to vlastně s Radiožurnálem stalo. Její vystoupení hovoří za vše.
-
Lukáš Kubíček:
- 21 let
-
Marta Helingerova:
- priklon k bulvaru, zruseni kvalitnich poradu
-
Lukáš Lízner:
- 28 let
-
Jakub Serbousek:
- 24 let, paní Tachecí tězce překročila mantinely veřejnoprávní rozhlasové stanice, ztotožňuji se s názorem, že Radiožurnál ztratil tvář a dnes výrazně splývá s řadou jiných komerčních rádií.
-
Martin Doležal:
- Jako veřejnoprávní rádio, od kterého tak očekávám určité společenské a kulturní hodnoty, si nedovedu představit, že reprezentuje Barbora Tachecí
-
Libor Bolda:
- (29 let)
-
Michal Barčík:
- Příliš "vysmáté" radio.
45 let
-
Jitka Žáková:
- Jistě - nic není dobré natolik, aby to nemohlo být ještě lepší... Ale v případě nového schématu Radiožurnálu nejsem ani za 15 dnů přesvědčena, že TOTO je LEPŠÍ varianta toho, co bylo až do nedávna DOBRÉ
-
Alois Dostál:
- Současný styl radiožurnálu sklouzl k bulváru a působí neprofesionálním dojmem. Na zpravodajské stanici se musí uvádět skutečná fakta, jinak ztrácí serióznost a nezaslouží koncesionářské poplatky.
-
Richard Vyhlídka:
- Lucie "Hrozná" a Milan "Žloudek" - to se vážně nedá poslouchat!
-
Kateřina Pohlová:
- 24let
-
Martina Filipová:
- Chci vysílání, ze kterého si udělám vlastní názor na dění a budu se moci ztotožnit nebo vymezit vůči fundovaným názorům redaktorů a komentátorů, ne jen minutové střípky bez souvislostí. (nar. 1973)
-
Hana Králová:
- 53
-
Jana Šedivá:
- nesouhlasím s nynější podobou Radiožurnálu,vysloveně mi nevyhovuje - je z něj komerční stanice a s tím bohužel jako posluchač nemohu souhlasit.Paní Tachecí jde přes mrtvoly
-
Lucie Králová:
- Chybí mi zkušení novináři a nové tváře z komerčních stanic by se měly vrátit zpět.
-
Libor Prokop:
- Nechci dalsi vysilani podobne s komercnimi stanicemi. Chci za svuj poplatek inteligentni, positivne motivujici vysilani.
-
Vladimír Uzel:
- Stejné arogantní vystupování, které p. Tachecí předvedla v ČT, hovoří samo za sebe o kultuře vysílání nového Radiožurnálu.
-
Pavla Vaculíková:
- 43
-
Jiří Vlček:
- 48 let
-
Miroslav Zborovský:
- Takzvané "zkvalitnění" hudebního repertoáru mi připadá jako krok zpět. Neustále opakování hitů z dob dávno minulých ,mně osobně nutí přeladit. Bohužel! Očekávám více současné hudební tvorby , která svou kvalitu bezpochyby má.
-
Adam Burkuš:
- média se musí v dnešní době snažit být progresivnější,ale to, jakým způsobem to provádí Barbora Tachecí je skandální anaprosto arogantní!!!
-
Lukáš Richtr:
- Formát ČRo z roku 2007 a dříve je naprosto vyhovující.
-
Jan Linhart:
- Nechci další Impuls nebo Frekvenci 1, chci svůj oblíbený Radiožurnál. Proč kazí to, co tak dobře funguje?
-
Jiří Krákora:
- Rovněž se připojuji k petici. Jiří Krákora
-
Pavel Květoň:
- Tachecí, Výborná, Bílek - strašný
-
Ondřej Pečenka:
- 25 let
-
Petra Horáková Krištofová:
- Chci slyšet profesionály.
Chci slyšet informace.
Chci "můj" Radiožurnál tak, jak ho znám z roku 2007.
-
Eduard Gajdoš:
- bulvarizace zpravodajství, ztráta soudnosti a desorientace ředitelky v problematice názorů a fakt
-
Jan Kováč:
- stop paroubkizaci českého rozhlasu!
-
Martina Hamáčková:
- navíc k řečenému prosím méně anket a smskových vyjádření posluchačů, neposlouchám ČRo proto, abych se dozvěděla, co si myslí tetka z Horní Dolní o bezdomovcích
-
Pavel Vtelenský:
- Nové vedení a pokud mám platit, nechci, aby takto byly peníze využívány. Dále paní ředitelka, to je vrchol civilizovaného světa!!!
-
Václav Šlauf:
- Uvědomuje si p.Tachecí že je placena koncesionáři? Co by se muselo stát, aby sama uznala že se Radiožurnál stává komerční stanicí!?!
-
Karel Pěchovič:
- Nová koncepce je pravým opakem mého pohledu na veřejnou službu.
-
Radim Penka:
- Arogance, komercializace
-
Robert Biječek:
- 39 let
-
Daniel Straka:
- Pod vedením paní Tachecí Radiožurnal přestává plnit svou úlohu veřejné (veřejnoprávní) služby.
-
Alena Poláková:
- 62
-
Milan Kovanda:
- 30 let
-
Petr Halas:
- 37 let
-
Zdeňka Kroulíková:
- To už není Radiožurnál, to je mix Frekvence 1 a Radia Impuls. Prostě hrůza, žvanění, žvanění. Zprávy bulvárního obsahu, počasí jako na Nově a pořady, které za něco stály zrušeny.
-
Ota Fajt:
- 26
Nerad prichazim o jednu z toho mala stanic, ktere se jeste daji poslouchat kvuli zcestne vizi pani Tacheci, milovnice fakt :(
-
Lenka Chocholoušová:
- K mé práci byl v r.2007 Radiožurnál nejlepší, nejkulturnější a s pořady, které člověka obohatily, ale projevem moderátorů nijak nezneklidnily a při práci nerušily. Teď mám v kanceláři ticho, jedině rozhovor v 10.00 hod zatím díky hostům,kteří nejsou provokativné "Free" a 100% IN se dá poslouchat. (věk 44 let)
-
Robert Topolář:
- 34
-
Sylva Lískovcová:
- Schází mi ranní poznámky pana Ivana Hoffmanna. Proč neakceptujete inteligenci posluchačů a vnucujete "mazlivé hlasy" moderátorů?
-
Jiří Kovanský:
- Zprávařům není rozumět (narozdíl od těch minulých), klipovitost a důraz na formu vytlačily informační hodnotu. Na první pohled nevidím rozdíl od Rádia Impuls, kde se \"s aktuálním zpravodajstvím\" hlásí krajánci s naprosto banálními událostmi z regionů, které navíc nedávají do souvislostí se stejnými událostmi v jiných regionech apod. ....
-
Jiří Hlavatý:
- 54
-
Pavel Krámský:
- 41 let. Co se stalo s "mojí" stanicí, kterou jsem poslouchal mnoho let? Mám pocit, že poslouchám Novu nebo Frekvenci 1. Změna mi obecně nevadí, ale protože platím koncesionářské poplatky, tak požaduji kvalitu a ne bulvár. Chci informace a ne zkratky.
-
Adam Čížek:
- věk 29 let
-
Rostislav Gromnica:
- Je mi 23 let a studuju na FF Ostravské univerzity. Myslím si, že soukromých rádií a neseriózních informací "pro masovou zábavu" je dost...až příliš.
-
Martin Kozelský:
- Zřetelná bulvarizace!!!
-
Filip Marek:
- Radiožurnál je veřejné, nikolivěk však komerční médium. Proto byl u mě oblíben. Změnu v komerční "slátaninu" odmítám.
-
Štěpán Kotouč:
- 28
-
Markéta Pánková:
- Zmizelo jedno z posledních rádií, které stálo za to poslouchat. Není snad dost komerčních stanic?
-
Tomáš Strejček:
- 30 let
-
Jiří Stupka:
- 27let
-
Jan Kostovič:
- 20 let
-
Martina Kubová:
- Nová podoba se mi nelíbí, byl roznodně lepší. Impulsů a Frekvencí mám dost, chci seriozní rádio. I když jsem "mladá" 28let, takové rádio mě zajímá.
-
Jan Hajek:
- ztráta objektivity a informacni verohodnosti
-
Ivana Cihlářová:
- 33 let
-
Stanislav Marks:
- Rádiožurnál poslouchám dlouhodobě kvůli odlišení od ostatních komrečních celoplošných rádiích. Současná změna je výrazné přiblížení k nim. Nejhorší je plytkost zpravodajsví a způsob přinášení zpráv, který nemá daleko k TV Nova v polovině devadesátých let. Akorát chybí zvířátka na konci...
-
Jitka Polívková:
- 35 let
-
Petr Smrž:
- 33 let, dnes jiý bývalý posluchač
-
Milan Kermes:
- 32 let, nemám co dodat
-
Michal Horáček:
- 38let
-
Jiří Elsnic:
- Nebudu presne popisovat co vsecho mi na soucasnem vysilani Radiozurnalu vadi protoze jsou to pouze nazory nebo pocity, ale "fakt" je, ze jsem v prubehu nekolika dni prestal Radiozurnal poslouchat.
-
Petr Vejmelka:
- 33
-
Michal Frýda:
- Radiožurnál jsem poslouchal protože nechci komerční neprofesiálnost, ketrá je typická pro všechny komerční stanice. Radiožurnál byl pro mne ostrov profesionálního zpravodajství v záplavě komerce. Bohužel minulý čas je nyní na místě. Paní Tachecí, my jsme ti, kdo vás platíme, to znamená, že vy nás musíte poslouchat. Pokud s tím nesouhlasíte, odejděte!!!
-
Miroslava Altmannová:
- 23
-
Mirka Greplová:
- 40
-
Jan Grepl:
- 44
-
Jiří Janeček:
- Věk: 32l
-
Petr Střížek:
- Změny obecně mi nevadí, ale Radiožurnál se pro mne v roce 2008 stává neposlouchatelným rádiem a to mi vadí.
-
Petr Schmid:
- Poslouchal jsem zatím dvakrát a pokaždé musel přeladit. 1. Rozhovor paní Výborné s Radkem Johnem, který si dělal reklamu na svůj pořad na Nově a v étero padlo slovo jako hajzl..., 2. Rozhovor s nevím kým, který dělá rozhovory s fotbalistama.. Ano, statisticky mluvené slovo možná tolik neubylo, ale kvalitativně je to bulvár! A od toho jsou jiné stanice, ne?
-
Petr Martinek:
- Chci obnovení inteligentního, ale zároveň i nejposlouchanějšího celoplošného rádia v ČR. Současný Radiožurnál je bohužel Rádio 4. cenové kategorie.
-
Jaromír Vosáhlo:
- 47
-
Pavel Zamouřil:
- 26 let
-
Jaroslav Krpec:
- komerční připodobnění se Frekvenci1 a Impulsu
-
Karel Novák:
- ve vedení veřejnoprávního media nechci dalšího "paroubka" nebo "ratha" měl by to být spíše slušný a kompetentní člověk, alespoň podle mého skromného názoru
-
Antonín Strejc:
- 42 let
-
JAN HRŮZA:
- proč vyhodily HOFMANA?KUDRNA a tu výbornou nee.
-
Jana Šťastná:
- radiožurnál v celé naší rodině ztratil posluchače (v počtu čtyři). Tento formát je pro nás nepřijatelný.
-
Marie HRŮZOVÁ:
- komerce je všude dost!!!!!!
-
Martin Svoboda:
- 29 let
-
Lukas Musil:
- Bulvarnost, povrchnost
-
Bohuslav Heikenwälder:
- Silně mi vadí redaktor Pokorný se svými legráckami a nedodržováním pravidel slušného chování vůči kolegům v rozhlase a posluchačům.Vzkažte mu,že není moudré být moudřejší než je nutno.Už několik dní přelaďuji na ČRo Brno.Věk 43,technik.
-
Josef Štembera:
- Chybí mi pravidelné ranní poznámky Ivana Hofmanna!!!! a rozhovory ve 12.30.
-
Jan Vykoupil:
- věk 36let, bývalý věrný posluchač, zděšený novou podobou stanice a osobou paní ředitelky (mnou placené formou koncesionářských poplatků)
-
Igor Motíl:
- Chci ranní poznámku Ivana Hoffmana kvůli které jsem si stanici zapínal
-
Pavel Resch:
- Moc Vás podporuji, držím Vám palce, máte moji stoprocentní podporu.
-
Jaroslav Štverák:
- můj názor z 05.01.2008: http://stverak.blog.respekt.cz/clanok.asp?cl=20784&bk=84888
-
Miroslav Strnad:
- Nevhodný výběr informací a styl moderátorů (Bílek, Navarová, Výborná); rozmělnění a zbulvarizování Křesťanského týdeníku (zrušení jeho jasného formátu).
39 let
-
Petr Kusák:
- Kvalitni zpravodajstvi, diskuze s obdorniky, mnoho komentaru, nejkvalitnejsi predpoved pocasi - radio pro ty, co se chteji neco dozvedet. Kam se podelo? (vek 22 let)
-
Blanka Stanikova:
- nehorazna arogance pi.reditelky nemuze prispet ke kvalite vysilani
-
Petr Scheib:
- Nový Radiožurnál je ubohý. Je to opravdu radiožurnál nebo Impuls? Už nebudu mít radost z toho, že naladím radiožurnál i 100 km od Berlína...
-
Martin Vondráček:
- Nenapadá mě jediný důvod, proč měnit něco co funguje. Kam se poděli mí oblíbění moderátoři a pořady (např. motožurnál)?Po shlédnutí televizního rozhovoru paní Tachecí v \"dobrém ránu\" jsem se ujistil, že nejméně profesionální je sama ředitelka radiožurnálu.
-
Milan Paukert:
- Vadí mi afektované vyjadřování hlasatelů a různé pípání v programu
-
Jan Wiesner:
- Celkem mi to je jedno ale po shlédnutí rozhovoru s B.Tachecí nemám jinou možnost než tuto petici podepsat
-
Dalibor Vít:
- Zdůrazňuji zejména bod č. 2 a 3 této petice.
-
Jan Sladecek:
- Radiožurnál je k neposlouchání a takovou směs arogance sebestřednosti a omezenosti jako předvedla B.Tacheci jsem dlouho neviděl
-
Josef Margecín:
- Komerce nás válcuje ...
-
Antonín Dvořák:
- Poznámka: Projev paní Tachecí v dobrém ránu se až příliš blížil projevu pana Paroubka po prohraných volbách. Lidé, s takovým projevem, by neměli vystupovat na veřejnosti, nedejte bohové dokonce řídit veřejnoprávní média.
Soudím, že by paní Tachecí měla odstoupit, nebo lépe být odstoupena.
-
Jiří Hloušek:
- Jsem pro změny, ale nikoliv pro změny ke komerčnímu podprůměru, které vedou k naprosté ztrátě identity a jedinečného obrazu předchozího Radiožurnálu. Zastavte, prosím, tuhle přeměnu co nejdříve. Buďte důvěryhodní!
-
Eva Miksova:
- Méně hudby,více slova
proč je nejschopnější redaktor Pokorný v ranním bloku,kde nejsou využity jeho schopnosti?
-
Rudolf Marek:
- To, čím se Radiožurnál lišil od ostatních stanic, zejména seriozní mluvené slovo, zmizelo a hlavně o víkendu se tam objevilo tlachání "o ničem" jak je běžné na komečních stanicích od přeškolených dýdžejů
-
Milan Hynčica:
- zhoršené zprasvodajství tím že vysílají zprávy častěji není čas je důkladně rozebrat
-
Jakub Hejda:
- Jestliže paní Barbora Tachecí nezvládá ani své chování na veřejnosti (arogance, lži, naprostý netakt), pak nemůže řídit rozhlas.
-
Ctirad Bayer:
- 8 mil. lidi v ČR mluví za vše
-
Pavel Mžyk:
- právě jsem musel hodinu poslouchat naprosto trapný a nedůležitý rozhovor s Lukášem Pollertem. Hrůza. Chybí mi staří moderátoři. Po shlédnutí paní Tachecí v ČT si nemyslím, že by tato "dáma" měla pobírat manažerský plat z mých poplatků.
-
Pavel Titz:
- Dřív byl Radiožurnál jedinečný, především svou celkovou kvalitou. Nyní se formou i obsahem stal jednou z mnoha stanic, které jsou komerční a tudíž nekoncesionářské. Kde je tedy rozdíl? Žádám návrat k původní koncepci a kvalitě.
-
Jaroslav Klon:
- Nechci, aby se Radiožurnál přiřadil ke komerčním stanicím, které neposlouchám!
-
Jan Kafka:
- Chci opět poslouchat kvalitní rádio a ne kopii Frekvence 1 či Impulsu.
-
Jaromír Zárybnický:
- 30 let
-
Marek Burza:
- Chaos, neprofesionální hlasový projev, velké množství přeřeků a věcných chyb, zvukově nekonkrétní znělky, ač se moderátoři snaží být k posluchačům servilní, celkově tok vysílání "odsýpá" daleko hůře než předtím a působí k posluchačům méně vstřícně.
-
Jiří Balcar:
- vek 28 let
-
Radek Platoš:
- Něco vím o řízení změn - takto ne! Nehledě na pochybný obsah změn, arogance k zaměstnavateli (koncesionářům)k prosazování změn nepatří a paní ředitelka ji prokazuje soustavně.
-
Jiří Vachek:
- Milá paní Tachecí, od 1.1. poslouchám české vysílání BBC. Hádejte proč.
-
Jan Ternbach:
- Nelíbí se mi obsah nového zpravodajství.
Nelíbí se mi degradace předpovědi počasí.
Chybí mi ranní poznámka.
-
Stanislav Fořt:
- to, co dnes zaznívá je opravdu něco jiného, než všichni očekáváme od ČRozhlasu, který si platíme...
-
Vladimír Spěváček:
- úplně přesně stejné vysílání, co si můžu naladit 10x jinde
-
Erika Rychnovská:
- NECHCI PŘELADIT!!!!
CHCI NÁVRAT K PUVODNÍMU VYSÍLÁNÍ.
P.Tachecí ať zkusí kariéru o dveře /nejlépe několikery/dál!!!
-
Marie Buchtová:
- 45 let
-
Petr Paul:
- Absolutní neprofesionalita většiny.
-
Milan Malík:
- věk: 43
-
Marek Michenka:
- Nelíbí se mi nová koncepce Radiožurnálu. 33 let
-
Tomáš Vránek:
- 62 let
-
Jindřiška Beránková:
- 34 let
Vadí mi špatná mluva a nekultivovaný projev nových moderátorů. Velmi častými se staly "přeřeky" a chyby ve výslovnosti cizích slov.
-
Luboš Bokštefl:
- 44 let
-
Dana Bernardová:
- Lituji zaměstnance, kteří v osobě šéfa mají sebestřednou arogantní nekomunikativní a útočnou osobu.
-
Drahoš Dvořák:
- Nelíbí se mi nová forma radiožurnálu - neustálé pípání mě ruší. Dotváří tak celkový příklon ke komerčnímu nikoliv modernímu médiu. Pořady typu ranní poznámka, předpověď počasí, či motožurnál v jejich původní podobě oželím (byť velmi nerad), ovšem nové znělky jsou pro mě naprosto nestravitelné.
-
Ivan Pastrňák:
- katastrofa přebreptů
-
Jana Kořínková:
-
-
Vítězslav Kořínek:
- 39 let
-
Vítězslav Velek:
- Nechci celý den poslouchat "chraplák" Etzlera,čí kdo to namluvil ,který mi vnucuje čí vlastně je to radio, které mám naladěno.Nechci podléhat tlaku celebrit ,či pseudo celebrit.Nechci komerční radio.Nemám to ve svém věku 55-ti let zapotřebí.
-
Milan Jílek:
- Od ČRo očekávám především kvalitu, např. v hudbě písně ověřené časem, tedy s melodií , harmonií, kontrapunktem a jinými atributy, které jsou spjaty s kvalitními autory a interprety.
-
Šárka Musilová:
- věk 27 let
-
Alena Žáková:
- ztráta kultivovanosti a dobré češtiny
-
Petr Pokorný:
- Nesouhlasím s pro mne radikální změnou programového schématu, jedná se veřejnoprávní medium, které má sice oslovit široké spektrum posluchačů, ale ne s tímto negativně revolučním přístupem.
-
Jaroslav Peterka:
- Býti nadřízeným paní Tachecí a shlédnout její rozhovor v TV ze dne 11.1.2008, bylo by to pro mně dostatečným důvodem k přeřazení na jiné, méně významné místo. O "kvalitě" nového vysílání ani nemluvě !!! Původní Radiožurnál rozhodně nebyl prost chyb, ale jeho inovovaná tvář je snad pokus o vtip !?
-
Karel Čacký:
- "35" proč odstranili motožurnál
-
Alena Ženíšková:
- Je mi 25 let, nepovažuji se za posluchačku středního a vyššího věku. Nezaznamenala jsem pozitivní změnu ve výběru hudby, spíš se ještě zhoršila. Hudební styl ČR1 se přiblížil spíš stylu F1 nebo Radiu Impuls. Nevadí mi délka ani obsah zpravodajství. Postrádám však komentáře a konkrétně Ivana Hoffmana považuji za jednoho z nejlepších glosátorů současnosti. Vůbec nevadí, že je to výrazná osobnost se specifickými názory. Novinová tvorba Karla Čapka je také výrazně spjata s Lidovými novinami...
-
Tomáš Rygl:
- podepisuji se až po delší době (tolik potřebné ke zvyknutí si)
-
Jiří BREI:
- Je mi 44 let a minulé schéma mu vyhovovalo svojí odlišností od komerčních stanic a profesionalitou, se kterou byly jednotlivé pořady dříve uváděny. Je škoda, že některé hlasy zmizely, či byly přesunuty jinam. Myslím, že pořady ve stylu "aktion news" jsou hodny komerčních rádií, nikoli však seriózní stanice, za kterou Český rozhlas považuji.
-
Dagmar Beranová:
- 41 let
-
Eva Hessová:
- Hrůza....herecké, afektované, moderování se nedá poslouchat, Alexej Pyško mi znechutil víkend a Lucie Výborná... ta všední den. Nepamatuji si názvy všech pořadů, které jsem přes den poslouchala, možná mi trochu vadilo moc stejných zpráv přes den, ale od 1.ledna 2008 je snad nejlepší Zelená vlna.A výstup paní Tachecí v ČT je arogance a afektovanost sama....
-
Polyxena Pernicová:
- vysílání pořadu "Děti vám to řeknou" v "novém pojetí" je neuvěřitelné!!! Rozkouskovat celistvý pořad do mnoha jednotlivých otázek může jen naprostý diletant!!!
-
Jaroslava Onderová:
- Více moderátorů typu I. Hofmanna a pořadů uváděných dr. Koukolíkem
-
Michal Čapek:
- věk 30 let
-
Tereza Janečková:
- Nechci, aby Radiožurnál byl komercionalizován.
-
Radek Matlach:
- méně slov, více hudby (ta je ovšem příliš jednostranná), zbytečně časté vsupy o ničem (radši 3x denně pořádnou zprávu než 8x denně vstup typu - "tak právě přijeli všichni pozvaní prezidenti, jednání začne asi za hodinu."
je mi 36 let
-
Josef Trcalek:
- Radiozurnal je verejnopravni.Nechci dalsi komercni "ucinkane" radio. Poslechovost nemuze byt modlou.
-
Radim Kanok:
- Při poslouchání rádia jsem jsem téměř vždy po skončení písničky rychle přeladil, abych nemusel poslouchat moderátory. Jedině u radiožurnálu jsem "zůstával", protože to mělo "hlavu a patu" dnes si ani nevšimnu, která stanice je naladěná. A za to musím platit poplatky.
-
Lenka Hrochová:
- bulvarizace, jásavé hlasy a žertování moderátorů
-
Oldřiška Samková:
- Škoda "rádia, které vás poslouchá" . Stává se z něj "Rádio, které nikdo neposlouchá". Komercionalizace radiožurnálu likviduje jeho vyjímečnost mezi ostatními rozhlasovými stanicemi.
-
Jiří Samec:
- nechci další F1
-
Pavel Jůra, PhDr.:
- Proboha, komerčních stanic jsou u nás desítky. Je mi 53 a chci alespoň jednu stanici, kde slyším rozumně podané informace.
-
Marcel Straka:
- Arogantní Tachecí, praštěná Výborná,
chybí Hofman
-
Jan Tomíček:
- Chci hudbu různých žánrů pro všechny.
-
Miroslav Suchánek:
- Paní Tachecí je nekompetentní, protekční, a naivní figurka, která nemá žádné předpoklady pro řízení takové významné instituce, jakou je Radiožurnál. Její "reprezentativní" vystoupení v Dobrém ránu je toho jasným důkazem.
-
Vladimír Bradna:
- Vše co jsem měl rád na původním Radiožurnálu se vytratilo. Po léta +/- pevné schéma je pryč. Např. z Motožurnálu je z původního uceleného pořadu jen pár příspěvků.
-
Zdeněk Vavroušek:
- Taková poslouchatelná stanice to byla a BT jí udělá agresivní a neosobní.
-
Radomír Hýža:
- Nechci slyšet Frekvenci 2.
-
Kateřina Hánová:
- plně souhlasím s výše uvedenými požadavky petice.
-
Vladimir Zelenka:
- nechci další bulvární rádio
-
Jan Trávníček:
- 1)Amatérští moderátoři
2)Příklon ke komercionalizaci
3)Mě, koncesionáři, nevyhovující schéma vysílání
4)arogantní ředitelka
5) podbízivost neslučitelná s veřejnoprávním médiem
-
Zuzana Klusáčková:
- 30 let
Velmi mi chybí knihovnička Jany Klusákové
-
Tomáš Balátě:
- věk: 42 let, vzdělání SŠ
-
Miroslava Škeříková:
- 24 let
-
Vít Kouřil:
- Předchozí vysílání nebylo zdaleka ideální, ale většina současných změn vzdaluje Radiožurnál médiu veřejné služby.
-
Milada Novotná:
- 54 let
-
Libor Marik:
- Koncepce a vystupovani pani reditelky
-
Jiří Konvalinka:
- 20 let
-
Vratislav Zouhar:
- Další důkaz prorůstajícího konzumismu a postupné likvidace toho, co má aspoň trochu slušnou úroveň.
-
Libor Dongres:
- Nechci komerční rádio, s cr1 jsem byl naprosto spokojen a nevidím jediný důvod ke změně.
Pryč s potrhlou ředitelkou.
-
Kateřina Fišerová:
- 22 let
-
Jindřich Vaněk:
- To není nová tvář nějakého rádia, to je jakási pokřivená komerční škraboška, která nás posluchače nikoli informuje, motivuje a baví, ale odrazuje. To není veřejná služba za rostoucí koncesionářský poplatek.
-
Milan Taláček:
- Pravidlo ústupu: Mějte vždy připraveno vysvětlení, pokud by to náhodou nevyšlo.
-
Jan Babjak:
- Co dodat? Kdybych Chtěl poslouchat Frekvenci 1, Impuls či jakékoli jiné komerční rádio, tak si ho pustím, jenže já chtěl poslouchat rozhlas? Kde se ztratil?
-
Ivana Hirschová:
- souhlasím s peticí
-
Jan Hirsch:
- 36let
-
Vladimíra Kučerová:
- Vadí mi snaha o komerční typ rozhlasové stanice, protože těch máme dost!
-
Dagmar Hlávková:
- 32 let
-
Milan Bažant:
- Jak rekli mnozi - proste se to neda poslouchat.
Nesouhlasim s "vymenou" redaktoru a vubec celou presentaci "noveho" Radiozurnalu. Je to jako parodie na Frekvenci 1
-
Michal Malének:
- Coby obecně vzato odpůrce čehokoliv veřejnoprávního (čti povinného, nuceného, státně nestátně chytrohoráckého) jsem až doposud považoval Radiožurnál za světlou výjimku, která se zdá mít smysl. Má i tato poslední výjimka zaniknout?
-
Patrick S.:
- POdepisuju to !!!!
-
Jiří Mojžíš:
- Nehrajte prosím Nohavicu a méně Olympic
-
Aleš Cimala:
- 40 let
-
Roman Ovčáček:
- Stejných průměrných a podprůměrných stanic je spousta, Radiožurnál byl jiný.
-
Pavla Tejrovská:
- Držím palce petici!
-
Luboš Moravec:
- Nemám nic proti změnám, vývoj nezastavíme. Ta, která proběhla na Radiožurnálu, je však dost nešťastná, tato stanice tak ztratila svou jedinečnost. Současné programové schéma i volba moderátorů mi zkrátka pro takovou stanici nepřipadají vhodné, protože pak splývá s rádii jako je F1 nebo Impuls. Velmi mě mrzí, že přicházím o jednu ze svých oblíbených stanic.
-
Milan Homola:
- 31 let, Komercni radia neposloucham prave kvuli tem vecem, ktere se zacinaji na CRo1 ted objevovat. Tedy doufam, ze se se vse vrati ke staremu!!!
-
Silva Navarová:
- 70 roků
-
Richard Sobotka:
- vek 31
-
Petr Matouš:
- 33 let
-
Věra Matoušová:
- 31 let
-
Libor Šrámek:
- Nové vysílání jako celek nepříjemné není, ale některé změny a někteří moderátoři nebyli třeba. Lucie Výborná například nemůže nahradit Vladimíra Kroce. Václav Žmolík má zase víc prostoru než předtím, a to také není správné. Směšuje didaktičnost projevu a snahu být tzv. "in". Můžeme doufat, že vysílání se časem ještě vylepší.
-
Marek Planicka:
- "pratelskych" radii je na svete vic nez dost. Kvalitnich informativnich a subjektivne objektivnich verejnopravnich jen par. Po nekolika letech v Italii s ubouhou kvalitou a povrchnosti mam radeji neco kousaveho a vecneho co jde do hloubky. Radsi si poslechnu 5 minut neprofesionalniho meteorologa nez nekolik zbeznych ale profesionalnich vet hlasatele.
-
mičulka marek:
- 35 let.
-
Vladimír Vele:
- 24let
-
Eva Karamanová:
- VŠ, 25 let
-
Alena Lengálová:
- 32
-
Jaroslav Palysa:
- Je to velmi nešťastné, když někdo chce něčeho dosáhnout a nehledí na druhé. Mé oblíbené rádio je pryč a opět tu je lhostejnost a nevraživost. Slogan který Radiožurnál měl „Rádio které vás poslouchá“ je bohužel minulostí. Je vidět, že pani ředitelka Tacheci lidem nikdy nenaslouchala „to nemá asi ani ve zvyku (ČT Dobré ráno 11.1. 2008)“, ale spíše jen rozkazovala.
-
Tomáš Andrejsek:
- Radiožurnál jsem poslouchal desítky minut denně v autě několik let. V poslední době se však nedá poslouchat delší dobu. Stal se přesně tím, proč nemohu poslouchat Impuls či Frekvenci 1. Lucie Výborná je velmi kvalitní moderátorka - ale na jiné stanice. Seriózní a koncentrovaná publicistika vymizela. Zprávy jsou nekvalitní, komentáře omezeny na minimum. O hudební stránce ani nemluvím. Kromě fascinace Hříšným tancem snad nestojí ani za řeč.
-
Milan Rychlý:
- Je to příšerné, nedá se to poslouchat.
-
Olga Blatná:
- 40 let
-
Ludmila Blatná:
- 65 let
-
Olga Blatná:
- 40 let
-
Vítězslav Kazík:
- nejvíce souhlasím s body 2 a 3
-
Lubor Přikryl:
- Petici podepisuji proto, že paní Tachecí je naprosto nepřístupná kritice a není možné zabránit degradaci stanice jiným (standardním) způsobem, než tlakem veřejnosti.
-
Jan Hříbal:
- Souhlasím se zněním petice!
-
Radek Tomaschek:
- 24 let. Když jsem poprvé slyšel "upravenou znělku" myslel jsem že se mi to rozladilo. Horší je ale bulvarizace seriózního média.
-
Jaroslav Jiráček:
- Ubylo slova, ještě více toho inteligentního a věcného.
-
Miroslav Múdry:
- věk 38 let
-
Karel Rozehnal:
- 75 let, prosím, vraťte Radiožurnálu podobu před 1.1.2008, vraťte Ivana Hoffmana s jeho každodenní poznámkou, odborníky z meteorologie, obsažnost, pravidelný čas informací z té či oné oblasti
-
Eva Hončíková:
- věk 23
-
Vít Košátko:
- Nevím, zdali jde několika slovy uvést věcný argument, proč se mi současná podoba Radiožurnálu příliš nezamlouvá. Snad je mi jen líto, že dochází k podivuhodným experimentům právě u zcela uznávané a preferované rozhlasové stance jakou Radiožurnál jistě byl.
-
Lucie Šislerová:
- Chybí mi střídání moderátorů, pestřejší hudební produkce, nemusím poslouchat jen ty největší hity.
-
Martin Dvořák:
- Agresivní rétorika pí. Tachecí, zkomercializování vysílání, otřesní noví moderátoři v čele s pí Pawlowskou a pí Výbornou.
Neschopná Tachecí ven.
Věk : 27
-
Jana Wulkanová:
- 20
-
Radka Janáková:
- 35 let
-
Tereza Šírová:
- Raději pořádné zprávy jednou za hodinu, než zajímavosti každou čtvrthodinu. Chybí mi pan Hoffmann. To vše bych ale přežila, kdyby mi to sdělil a vysvětlil slušný člověk, který bude uznávat i jiný názor, než je ten jeho, a hlavně nebude urážet všecky kolem tak, jak to předvedla paní Tachecí v Dobrém ránu s ČT. Díky, ale tohle nechci.
-
Miroslav Petr:
- Kde je kvalitní Radioforum!!!
-
Aleš Kuběna:
- vždy jsem kladně hodnotil serioznost a jedinečnost Radiožurnálu, 39 let
-
Jiří Hebík:
- dělal jsem 15 let v soukromém rádiu,smrdí mi to komercí, očekávám suchá, věcná fakta, šroty si mohu poslechnout jinde
-
Doc.PhDr.Ing.Karel Přibyl CSc.:
- Radiožurnál byl kvalita, velmi komplexní rozbory témat, profesionální moderátoři s velmi širokým přehledem. Teď je to rádio tragické úrovně, povrchně informující. Ono co se asi tak dá stihnout do dvou minut ,které maji teď nařízeny dodržovat pro reportaž. Chudák pan Nováček, ten stihne tak dva nádechy a už ho odstřihnou.
-
František Navrkal:
- Radiožurnál poslouchám vždy před spaním. Nerad bych přelaďoval!
-
Eva Maderová:
- 63
-
David Tyl:
- Výrazná podobnost nynějšího vysílání s komerčními rádii (Frekvenci1, Impuls) stírá dosavadní jedinečnost CRo 1. Škoda.
-
Zdeněk Wachfaitl:
- Tachecí se mi vůbec nezamlouvá stejně jako Drtinová. Je to mediální paskvil.
-
Miriam Šrámková:
- 38 let
-
Martin Člupek:
- věk 52
-
Martina Dokoupilová:
- 28 let
-
Milan Koudelka:
- 39
-
Soňa Pyšňaková:
- věk 32
-
Jaroslav Kodet:
- chybí mi pravidelné ranní poznámky Ivana Hofmanna,
ranní sportovní přehledy ve 3/4.
S pozdravem
-
Lukáš Marek:
- Tak jsem se dočkal, konečně jde můj koncesionářský poplatek do komerčního média.
-
jan chlíbec:
- paní tachecí je zcela nekompetentní - jedním z příkladů je, že odvolala vysílání ivana hofmanna.
-
Blanka Sixtová:
- Pokles vážnosti, příklon k bulváru. Výběr spolupracovníků (např. paní Fuchsová, které to sluší spíš v Neireportu nebo v AHA).
-
Veronika Havránková:
- Po vystoupení paní Tachecí v televizi velmi lituji její kolegy, kteří s ní přichází denně do styku. Tohle je možné snad jen u nás.
-
Daniela Trenzová:
- Nová podoba Radiožurnálu se mi jeví jako podbízivá, nekultivovaná, neseriózní, ústní projev moderátorů je místy až trapný. Poslech nového Radiožurnálu se nedá vydržet ani tu půlhodinu ráno u snídaně (pozn.:nejsem konzervativní kmet, je mi 33 let).
-
Michael Šmarda:
- Myslim, že za naše koncesionářské poplatky si zasloužíme odpovídající úroveň. Kdybych chtěl poslouchat něco takového tak jsem si dávno přeladil na jakékoliv jiné radio. Neberte nám to co máme rádi.
-
Peter Boledovič:
- Po 2 týdnech poslouchání nový Rariožurnál hodnotím jako prázdné, bezduché komerční rádio okresní úrovně bez informační hodnoty.
-
Daniela Zahradníková:
- 34 let
-
Tomaš Sikora:
- 33
-
Jakub Ščurkevič:
- Nelíbí se mi postoj vedení ČRo (konkrétně paní B. Techecí), které se k lidem chová velmi arogantně na to, že se jedná o veřejnoprávní médium. Odvolání pana Hoffmana je podle mne zcela neodůvodněné.
-
Josef Babka:
- Věk 23 let
-
Antonín Přibyl:
- Petici podepisuji proto, že podle mě názoru Radiožurnál kráčí stejnou cestou jako před časem Česká televize, i ta ve snaze získat nové diváky zbulvarizovala zpravodajství - a výsledek? Ve sledovanosti hlavní zpravodajské relace ji předehnala i TV Prima.... (více)
-
Jana Strnadová:
- Paní Tachecí mě i mé blízké svým vystoupením v televizi utvrdila v názoru, že ve své nynější funkci je zřejmě omylem a přinejmenším by měla projít kurzem asertivního chování a školením pro vyšší managmant.
-
Tomáš Krejčí:
- Nejsem pro bulvarizaci, která nastupuje na místo tradičního Radiožurnálu.
-
Miroslav Návrat:
- Podporuji tuto akci. Toto rádio poslouchám jen málo, ale ze všech nejvíc. Zatím jsem neměl možnost jej od nové renovace poslouchat. Zařaží mě rovněž arogance paní Tehecí.
Byl bych rád, kdyby v této zemi existovalo alespoň nějaké seriozní médium. Ovšem nějak se mi zdá, že už zde takové nenajdeme.
-
Richard Slabý:
- Přivítal bych spíše postupný příklon k Českému rozhlasu 6, než cestu nastoupenou v poslední době.
-
Igor Hnízdo:
- Chci zpátky své moderátory. Určitá modernizace ano, ale ne tak, jak si to představuje paní Tachecí. Všechny, co mají něco proti, vyházet, stát nad všemi jako Führer a tvrdit, že jsou to fakta. Haha
-
Marek Vojtěch:
- český rozhlas není jen obyčejné rádio,jakých je 10000000000000.Chci aby to tak zůstalo!
-
Pavel Duká:
- změna redaktorů, zmatený motožurnál, chybějící komentáře ke zprává z domova i ze světa,
-
Martin Šíp:
- Proč vytvářet z Radiožurnálu další mainstreamové rádio?
-
David Pala:
- je to propaganda za naše peníze, ne služba veřejnosti
-
Aleš Hlávka:
- Prosím o návrat k seroosnoti na Radiožurnálu. Dále o opětovné zavedení pořadu Motožurnál (dříve Pozor, zákruta). Prosím opět o Ranní poznámku Ivana Hofmana,....
-
Martin Lichý:
- 34 let
-
Šárka Pečevová:
- Chci zpátky p. Hoffmana, p. Klusákovou, Motožurnál a objektivní zprávy. Nechci rušivé podkresy u zpráv, nechci zběsilé pouťové tempo.
-
Tomáš Lovětínský:
- 1) vadí mi u všech pravidelných zpráv ty headliny - naprosto zbytečné a zkracují faktický prostor pro zprávy.
2) předpovědi počasí podané pracovníky ČHMÚ mi přijde důvěryhodnější
-
Jiří Feitl:
- 28
-
Václav Baroch:
- Rádio Radiožurnál bylo dosud originální a jedinou stanicí v ČR. pí.Změny v Radiožurnálu tento originál ruší a stanice se tak řadí mezi stovky běžných stanic, kde se však řadí mezi jejich podprůměrnou úroveň.
pí.Tachecí znám osobně a nepovažuji ji za schopnou vést dobře jakýkoli podnik.
Myslím si, že situaci lze řešit nejlépe a jedině odvoláním pí.Tachecí.
-
Věra Klašková:
- Jsem opravdu ráda, že tato petice vznikla, ty plané řeči v dopoledním programu a rádoby blíž k lidu se nedají poslouchat. Je to hrůza.Dík
-
Marcela Bühnová:
- ztratil jakoukoli solidnost a výkřiky o mém rádiu a panu Pokorném jsou nesnesitelně protivné,chci objektivní zpravodajsou stanici bez efektů.
-
pavel imrich.ml:
- 33 let
-
Vlasta Wirzova:
- Nelíbí se mi zpravodajství, je málo obsáhlé. To hlavní se nedozvím.
Nebílí se mi stále se opakující čtení pro mne nevýznamnch zpráv z obcí
a různých hloupostí(Blesk a další mělké časopisy nekupuji-nečtu a nechci je ani ve veřejnoprávním rozhlase.
Nakonec:tato stanice byla mým denním společníkem(řekla bych nadneseně že i životabudičem) díky hudbě, kterou uváděla. Po pár dnech velmi často přelaďuji a ABBU nemusím.
A jsem rozzuřený volič.
-
Kamil Novák:
- 23 let
-
Eva Nováková:
- 23 let
-
Jaroslav Haluza:
- 57 let
-
Miroslav Černoch:
- U zpráv chci seriozní informace, ne zábavnost ani vtipnost; celkově přehlednost a strukturovanost, ne jakési nepřehledné "plynutí" pořadů. Návrat dobrých a seriozních moderátorů a komentátorů (Ivan Hofman, Vladimír Kroc, Jana Klusáková apod.). Paní Tachecí ať se vrátí do komerčních médií, pro která má předpoklady.
-
Jana Mašátová:
- Plne se ztotoznuji s touto petici, nove schema se mi nelibi.
-
Zbyněk Hlaveš:
- Take jsem se musel po Novem roce ujistit, ze mam spravne naladeno-bohuzel, mel jsem...:-(
A k pani BT snad jen 2 fakty: 1) 4000 podpisu odpurcu noveho vysilaciho schematu ani ne 2 tydny od jeho spusteni je nevyznamne cislo...Opravdu??? Snad tedy az nas budou miliony...!"
2) "Nikdy jsem nerekla, ze nam jde o zvyseni poslechovosti CRo1..." Opravdu??? Pokud ano, je na zamyslenou pro vedeni CRo a vlastne nas vsech, jak lze s takovouto koncepci uspet v konkurzu na reditele vlajkove lodi verejnopravniho rozhlasu.
-
Adéla Procházková:
- 27 let
-
Vratislav Kopačka:
- Po zániku celodenního vysílání české redakce BBC je změna Radiožurnálu dalším krokem vedoucím k "větší zábavnosti" a bezduchosti veřejnoprávních médií.
-
Michal Podlešák:
- Radiožurnál byl jiný než komerční stanice, navazoval na tradici a byl konzervativní, jak má veřejnoprávní rozhlas být. Už není. Petra Bílka znám z Faktoru, jsem z Budějovic, dobrý průměr, ale čím přispěje Radiožurnálu, to tedy nevím, tady průměr nestačí, prostě změna za každou cenu .To se v plné míře týka i Lucie Výborné .
-
Jiřina Schmarcová:
- V době, kdy se předmětem komerce stává úplně vše, je patrně obtížné uchovat veřejnoprávní charakter Radiožurnálu. Pak bych ovšem doporučovala, aby byl jeho statut změněn. Má-li p. Tachecí představu o zkvalitnění této stanice formou zavedení pořadů, které prosadila na Frekvenci 1 - promluvy p. Asterové o sexu - dle slov p. Tachecí velké obohacení eteru/ je již nejvyšší čas. Podobně je tomu i s výběrem nových moderátorů, kdy zrychlená kadence řeči má snad navodit dojem dynamiky, zakrývá však pouze nedostatečnost obsahu vyjádření. Přerušování pořadů opakování jmen moderátorů je vskutku ubohý pokus o změnu.
Ráda bych věděla, jaký je skutečný cíl této změny. Jde o to vymývat mozky i těm, kteří se dosud komerčním rádiím vyhýbali? Kdo nahradí p. Hofmana, který je jako jeden z mála novinářů schopen úvahy v širších souvislostech?
-
Anna Dejlová:
- Z Radiožurnálu se stalo komerční rádio, Chybí moderátoři p. Kudrna, p. Kroc, p. Klusáková a její Knihovnička, p. Hofman ...
-
Štěpánka Fantová:
- Chybí mi kometáře/poznámky Ivana Hofmana!
-
Tereza Krištůfková:
- Je mi 23 let, každé ráno jsme vztávali s Hofmanem a ted NIc naše duše jsou prázdné.
-
Milan Eder:
- 32 let
-
Paskal Nerad:
- Je mi 24 let a komerřních radií mam dost.....
-
Eva Rajlichová:
- Petici podepisuji proto, že podle mého názoru Radiožurnál kráčí stejnou cestou jako před časem Česká televize, i ta ve snaze získat nové diváky zbulvarizovala zpravodajství - a výsledek? Ve sledovanosti hlavní zpravodajské relace ji předehnala i TV Prima. Prostě ztratila své staré diváky a nové stejně nezískala... Navíc hudební dramaturgie Radiožurnálu byla dlouhodobě slabá, ale teď se v hlavních vysílacích časech hrají výhradně jen skladby staré cca dvacet a více let. Proč to mi opravdu není jasné...
-
Dagmar Čamková:
- Věcně? Pokles na úroveň průměrných komerčních stanic, chybějící objektivní a zajímavá publicistika, strašidelná čestina a ještě strašidelnější ledabylá výslovnost, trapně neupřímná rozjuchanost....smutek ze ztráty další "jistoty".
<< Předchozí stránka
Následující stránka >>