Názory signatářů (strana 4 / 8)
<< Předchozí stránka
Následující stránka >>
-
Stanislav Hubinka:
- 64 let
-
Jan Krýsa:
- 40 let
-
Vladimír Kus:
- Obě dámy Tachecí- Výborná, jsem měl tu "čest" poznat osobně. Nekomunikativní, arogantní, sebestředné s neustálou potřebou strhávat pozornost ke své osobě. Nedej bože, aby se tak nedělo, v ten okamžik létají hromy blesky. Věřím, že vše bude vráceno do "starých" kolejí. Neustále "hapy" plagiát Frekvence a Impulsu je tak něco odporného, že by člověk plakal...Nechápu radu! Nějakou vizi musela mít na stole. Za stav a dopad by měl být taktéž odpovědný "ten" , kdo Tachecí tento post „nadělil“. Odcházející zaměstnance nelituji, je to více méně vysvobození, ale vlastně je lituji ,a to z důvodu, že být svědkem „popravy“ svého „dítěte“ je traumatizující.
-
Miloslav Jirásek:
- Současná podoba neodpovídá veřejnoprávnímu mediu, ale komerční stanici.
-
Martin Sochor:
- Radiožurnál jsem poslouchal, protože byl jiný. Teď je stejný jako ostatní komerční rádia, tak poslouchám Prahu a nebo nic.
-
eva březinová:
- dobrý den, víte vždy jsem měla ve zvyku - když jsem se vrátila do Prahy, ještě v autě zapnout Radiožurnál, kde jsem měla jistotu, že okamžitě uslyším staré známé a hlavně příjemné hlasy a aktuální informace. Dnes skutečně nemám kam přeladit, doslova s hrůzou jsem vyslechla jakýsi pořad STYL a myslela jsem si, že si dcera hrála s autorádiem a přeladila. Rádii, kde jsou moderátoři rozjuchaní je opravdu u nás dost, vyhovoval mi seriozní styl, příjemná dikce a hezká čeština. Nic proti paní Výborné, ale tím že byla spjata s jiným radiem se na ni zde velmi těžko zvyká.
-
Jana Odložilíková:
- 46 let
-
Josef Šimek:
- 60 let
-
David Pytlík:
- Neposlouchatelné znělky a předěly, při kterých se nedá udělat nic jiného, než vypnout... Chybějící ranní Hoffman...
-
Lubomil Pospíšil:
- Arogance a nezájem diskutovat problémy je všeobecný trend v této zemi. Každý chce rozhodovat z pozice své dočasné funkce a to pak vede k "blbým náladám". Rádiožurnál ČR je jeden z nejzajímavějších pořadů!!!
-
Helena Štěpaníková:
- nesouhlasím s bulvarizací Radiožurnálu
-
Stanislav Jičínský:
- 37 let
-
Ladislav Hajný:
- žádám okamžité zrušení hudební redakce,nechci poslouchat naše reliktní zoombie, vraťte Hoffmana!
-
Alan Gavel:
- Nejsem spokojen s jazykovou úrovní vysílání a změnou charakteru zpráv, které mi nyní přijdou zkratkovité a při logicky častém opakování mě nutí vypnout rádio či přeladit.
Mrzí mě také vypuštění některých pořadů např. ranních komentářů. Vlastně mi více chybí věci, o kterých se dalo uvažovat a ne je jen vyslechnout.
-
Tomáš Culík:
- Jsem velmi nespokojen s novou tváří Radiožurnálu a plně souhlasím s názorem všech podepsaných. Chci zpět rádio plné informací a zajímavostí provázené profesionály!
-
Petr Šneberger:
- body 2. až 3. petice vyjadřují přesně můj názor - není co dodat
-
Jan Houštěk:
- Od změn už se rádio prakticky nedá poslouchat v reálném čase, ještě že funguje podcast. Kromě jiného mi vadí neuvěřitelné množství vycpávek typu "za chvíli uslyšíte", "před chvíli jste slyšeli", "posloucháte radiožurnál teď a tady". Zpravodajsví je vulgární a senzacechtivé, místo opakování stejných zpráv každých patnáct minut by to chtělo jít víc do hloubky.
-
Hana Bradáčová:
- 35 let
-
Tomáš Gerö:
- Vždy jsem komentoval ČT se slovy " kdyby byly stejní profesionálové jako Český Rozhlas". Bohužel jsem s tím přestal.
-
Eva Špelinová:
- nový "sound" moderátorských hlasů, připomínající ukřičená komerční rádia;výběr hostů L.Výborné a jejich "odlehčený" projev - vulgarismy ap.
-
Ladislav Kypta:
- 34 let
-
Eva Kabourková:
- Neni to sice zadny holy fakt, se kterým by se dalo argumentovat proti pani reditelce. Ale kdyz jsem videla jeji vystupovani, udelalo se mi zle..
Chci taky stary radiozurnal. (PS: pokud by tam chteli obnovit porad Nocni proud, jsem jednoznacne pro :))
-
Jitka Tajerová:
- Jsem věrná posluchačka Radiožurnálu (věk nad 55 let) a mé připomínky jsou totožné s předchozími.Je mi velice líto, jak se zachází se staršími výbornými redaktory, kteří jsou nahraováni dravými amatéry, kteří měli zůstat na soukromých rádiích. Znám to z vlastní zkušenosti, něco podobného potkalo i mne v mém zaměstnání.
-
Zuzana Slavíková:
- 28 let
-
Mojmír Beneš:
- 64 let
-
Milan Honzík:
- Nové vysílací schema je stejné jako Frekvence 1. Protože však žije z povinných poplatků a nemá tudíž existenční starosti, musí vysílat podle požadavků svých "dobrovolných" poplatníků!Odmítání jakékoliv kritiky paní Tachecí není dobrá cesta.
-
Jaroslav Šubrt:
- Vadí mi nepříjemné zvuky (randál) vkládané mezi zprávy,včetně neustáleho pocinkávání.Doslova to na posluchače vybafne.Chybí mi řada zrušených pořadů.Škoda je konce pana Kroce a dalších.Postupně si začínám zvykat na ČRO 2, tam také prokládají své bloky zvuky, ale to je nebetyčný rozdíl. Jarda 60 let. Asi už jsem starý a nerozumím tomu.
-
Prokop Souček:
- Diskotékový projev moderátorů Bílka ale i Shánělové, backgroundová hudba při rozhovorech. Hloupé "našlapané" jingly. - Je mi 25 let.
-
Lukáš Fila:
- 27 let, inženýr
-
František Šnajdr:
- Je mi 64r. Jsem dlouholetým posluchačem zpráv na ČRo. Vadí mi nový způsob podávání zpráv, rychlý, agresivní, nejhorší jsou oddělovací signály, "pípání mobilu". Skutečně jako na kolotočovém vysílání komerčních rádií. Agresivní vystupování paní Tachecí a způsob její komunikace nechám bez komentáře.
-
Tomáš Schrödl:
- Dle mého názoru bylo staré vysílá daleko zajímavější po zpravodajské stránce. Výběr hudby byl daleko pestřejší. Současná hudební produkce mi připadá celkem fádní a stále dokola se opakující.
-
Jana Galajdová:
- Je mi 21let a Radiožurnál poslouchám už leta. Nejvíce se mi nelíbí, že minimálně pětkrát do hodiny slyšíme:" A za chvilku uslyšíte..."místo, abychom to rovnou slyšeli. Z hlediska hudby: vždy se na Radiožurnálu objevovaly hudební novinky velmi brzy. Teď není slyšet ani jedna za celý den a jen se hrají staré sice hezké, ale už dost obehrané písničky.
Škoda, že už není motožurnál, ti moderátoři a informace mi chybí.
Děkuji za možnost vyjádřit se a věřím ve zlepšení.
-
Michaela Nekovářová:
- Nesouhlasím s bulvarizací Radiožurnálu, chybí mi kvalitní moderátoři, kteří ovládají mluvené slovo v českém jazyce, např. Jakub Železný apod., důležité je pro mě nepovrchní zpravodajství s odborným komentářem a zajímavosti z vědy a techniky.
(36 let)
-
Olga Landovská:
- 27 let
-
Petra Bláhová:
- 24 let. Chybí mi důkladná analýza událostí a diskuze hostů i posluchačů.Komerčních rádií máme dost.
-
Helena Dolečková:
- chybí mi většina zrušených rubrik, nelíbí se mi hudba a ze všeho nejhorší je úroveň moderátorů. Radiožurnál byl mou nejoblíbenější stanicí a jsem hodně zklamaná, jak se zhoršil. slušně řečeno: nedá se poslouchat.
-
Erik Fasching:
- Katastrofa, něco podobného provedli v Jižních Čechách s country stanicí Eldorádio, jen tak dál, všechny stanice budou stejně jednoduše komerčně stupidní, bude v podstatě jedno, kterou si naladíme.
-
Petr Baďura:
- nový Radiožurnál je nevkusná komedie!
věk:34
-
Květoslav Kaděrka:
- Nechci přelaďovat, chci pravdivé a politiky neovlivněné informace. Paní Tachecí, když si nás neváží, ať odejde !!!
-
Vlado Brožík:
- Ako môže v takom mediálne civilizovanom štáte, akým je ČR, riadiť prvý okruh verejnoprávneho rozhlasu niekto až natoľko arogantný, ako je B.Tachecí? Osoba s takýmto fatálnym deficitom slušného správania by nielen že nemala zastávať nijakú vedúceu funkciu, ale nemala by byť vo verejnoprávnom médiu zamestnaná vôbec.
P.S. Otázka na Radu ČRo: nemala by byť integrálnou súčasťou nominácie managerov do vedenia jednotlivých okruhov CRo aj povinná prehliadka u psychiatra?
-
Ľubomír Kaščák:
- Zrušení Motožurnálu je skandální!!! Je mi 30 let a skutečně nemám kam přeladit! Komerční rádia typu F1, Evropa 2, KissHády, apod. se fakt poslouchat nedají.
-
Ondřej Baláš:
- 26
-
Petr Šaněk:
- 41 let
-
Iveta Procházková:
- Nová znělka by mi ještě tak nevadila, ale vyškrtnutí např. projevů p. Hoffmanna či rozhovorů s meteorology mi opravu vadí. Toto je jasný posun do komerční sféry, nikoliv více veřejnoprávní médium!
-
Jiří Pradáč:
- Dění v Radiožurnálu připomíná normalizaci i akce kolem České televize v nedávné minulosti. Kde jsou chytré a výstižné ranní poznámky p. Hoffmana!?
-
Veronika Procházková:
- K teto petici se pripojuji z duvodu, ze me nova "tvar" Radiozurnalu zklamava a odrazuje. Postradam byvaly pristup k divakovi, poradum i nektere porady a "ucinkujici" samotne. Radiozurnal diky tomu jiz neposloucham kazde rano. V. Prochazkova
-
Stanislav Navrátil:
- Vadí mi, že zrušili Hoffmana, Kočičkovou i Klusákovou (část).
-
Martin Urbánek:
- Chybí mi motožurnál, moderátoři - Kroc a další, katastrofální projev Bílka - toho možná kolem půlnoci na uspání :-)
-
David Hnizdil:
- Schazi mi rozhovor s meteorologem a podobnost s komercnimi radii typu frekvence atd.
-
Antonín Hanzalík:
- Podle mých představ, je
současný stav velice vzdálen pojmu a cíli veřejno-
právního rozhlasu.
-
Petr Wildmann:
- 35 let, v práci kolegové poslouchají komerční stanici a tak doma chci poslouchat seriozní radio. Chybí mi celá řada starých pořadů - Motožurnál, Tipy..., ZDZ a mnoho dalších
-
Pavel Sobol:
- 27 let
-
Antonín Hanzalík:
- Podle mých představ, je
současný stav velice vzdálen pojmu a cíli veřejno-
právní televize.
-
Valentýna Křížová:
- příklon k servilitě a familiérnosti, komerce. V ničem se neodlišuje od komerčních rádií typu Impuls nebo Faktor. Teď už chybí jen "dobré rááááno!"
-
Lenka Wildmannová:
- Nesouhlasím se zrušením celé řady pořadů (knihovnička, filmžurnál atd.), dále mi chybí plno "starých" dobrých hlasů - p.Klusáková, p. Hofman, p. Kočičková a další. Radiožurnál poslouchám snad od 16 let(je mi 31).
-
Pavla Fofonková:
- věk: 29 let
-
Radek Tulis:
- Odmítám (nařízenou) nepřirozenou dynamiku moderátorů, přeplácanou zvukovou grafiku stanice, připodobňování komerčním stanicím, odmítám poslouchat Lucii Výbornou, odmítám absenci pana Hoffmana, odmítám paní Tachecí, s jejím vystupováním a arogancí, ve funkci ředitelky RŽ.
-
Ladislav Horký:
- ztráta kvality, serióznosti, vlastní tváře, pokles na úroveň komerční stanice, unavující smyčka ranních zpráv a vyčpělé muziky.
-
Vratislava Koukolová:
- věk 27
-
Lukáš Erben:
- Je lepsi pan Hoffman s nazorem nebo Lucie Vyborna bez jakehokoliv nazoru? Ja hlasuji pro to prvni - a plati to o cele bulvarizaci CRO.
-
Stanislav Beránek:
- S Tachecí se radio stane tragickou kombinací komerce,lobbistů a populismu.
-
Jan Krejčí:
- Tak už jsem přeladil na rádio Česko. Posledním hřebíkem byla podoba aktuálního zpravodajství opakovaná jak kolovrátek v podobě čtení zpráv ze serveru novinky.cz.
-
Petr Čedík:
- 43 let
-
Pfeffer Miloš:
- Všimli jste si paralel nucených odchodů I.Hoffmana,Z.Bubílkové atd?
-
Lukáš Benda:
- 28 let
-
Jiří Macura:
- 35 let
-
Pavel Piňos:
- když pominu všechny ty hrůzy u nových "redaktorů", rušení tradičních jistot ve vysílání (tradičních v nejlepším slova smylu), a nahrazení špatné hudební dramaturgie jinou ale neméně špatnou... nejvíc mě osobně mrzí odchod paní Klusákové a pana Hofmana.
podle mého názoru Radiožurnál potřeboval opravdouvou změnu v hudbě ale jeho posláním by mělo být zpravodajství a ne tahle komedie...
-
Lubomír Sloboda:
- Velmi se mi nelibi nove vysilaci schema CRO, dle meho NAZORU evidentni priklon ke stylu komercnich radii, zruseni mnoha rubrik, vymena moderatoru, etc ...
Je mi to lito, ale musel jsem preladit ... :-/
-
Pavel Karlík:
- Radoižurnál potřeboval trochu inovace, nicméně dramatické rušení pořadů, angažování moderátorů, z nichž je nádech komerčních rádií pořád trochu cítit a celková schematická stylizace do role komerčního rádia je něco, co mě přimělo vyjádřit nesouhlas touto formou
-
Jiří Březina:
- Chci seriozní rádio, osoba paní Tachecí tu možnost vylučuje.
-
Pavel Michek:
- věk 28 - Omlouvám se za první nepovedený podpis na první pokus.
-
Božena Rýdlová:
- Rozhlas neposlouchám, ale moji venkovští příbuzní ano. Naříkají nad výběrem hudby, paní Pawlovskou, moderátory a přebytkem duchovních pořadů.
-
Jaroslav Seda:
- 30let
-
Leoš Richter:
- Je to běs, je to běs! Prosím o vrácení koncesionářského poplatku za měsíc leden
-
Jan Matějka:
- rád bych se paní ředitelky zeptal kde bere to sebevědomí že je neomylná
-
Jan Šnajdar:
- 29 let
-
Ingrid Gallasová:
- Zachovat Radiožurnál v původní podobě, nejsem příznivec příliš hlučných rádií, kde na Vás z mnoha takových vyhrává hudba s neplodnými větami mezi. V autě poslouchám jen Radiožurnál, rozhovory a zajímavosti.
-
Milan Baše:
- Na Radiožurnálu ubývá redaktorů s kultivovaným projevem,např.V.Kroc,N.Hávová,J.Lejpová,E,Zeliziová,V.Štechrová,P.Kudrna a další.
-
Jiří Plandor:
- Prosím o navrácení kultitovaveného projevu vašeho zpravodajství. Nespojujte zprávy nesmyslně k sobě, ačkoli spolu vůbec nesouvisí. Děkuji.
-
Daniel Vláčil:
- 34 let, chybi mi analyzy, kultivovanost, stridani moderatoru, porady typu motozurnal, Svetem krizem krazem, Kroc, Hoffman, Novacek a dalsi inteligentni osobnosti
-
Michal Kocmanek:
- Jako koncesionar chci platit jen za skutecnou zurnalistiku,ne za komercni tlachani.K tomu jsou radia,ktera prave proto neposloucham.
-
zdeněk Žalský:
- 50 let
-
Petra Pilátová:
- Vadí mi povrchnost zpráv, rádoby vtipnost i těch, kteří byli seriózní (Jan Pokorný) chybí mi ranní poznámka IH, muzika je sice lepší než před změnou, ale stále čekám více alternativy, folku apod. Vyloženě mě iritují dopravní zpravodajové z lidu. Mrzí mě to, ale přeladím a doufám, že se jednou budu moci vrátit k serióznímu Radiožurnálu.
-
Kali Švecová:
- Komerčních rádií je dost, Radiožurnál byl jedinečný a jediný poslouchatelný!
-
Lukáš Werner:
- 23 let.
-
Bořivoj Palán:
- 36 let. Nechci další komerční rádio. Ráno bez "Ranní poznámky Ivana Hoffmana" je jaksi prázdné, chybí "Motožurnál" ve staré podobě, k tomu samozřejmě Vladimír Kroc, kontroverzní "Ptá se Ester Kočičková", "Velké malé zprávy"....
-
Simona Heidenreichová:
- Proč byl přeřazen p. Kudrna na neposlouchatelnou stanici a p. Kroc zminimalizován?
Náhrada Lucií Výbornou a ostatními je neadekvátní a spíše tragická...
-
Tomáš Čechal:
- 24
-
Honza Žůrek:
- 28
-
Jiří Procházka:
- 27 let
-
Jan Olexa:
- 60 let
-
Michal Skramusky:
- Nejsem spokojen s pani arogantní ředitelkou Tachecí to co predvedla v televizi je take vrchol hnusu a chovani kravy a histerky utrzene ze retezu.
-
Michaela Strnadova:
- Lidi, co chteji veci kvalitni je mene, ale stale tu jsou.
-
Josef Trachta:
- Odmítám komercionalizaci Radiožurnálu!
-
Jan Horčík Horčík:
- Připojuji se k této petici už také proto,když jsem shlédl na Čt. jak s arogantní nabubřelostí paní Tachecí ponižovala a urážela moderátra a to mě ještě více popudilo.(Důchodový věk v dohlednu).
-
Vladimír Pleštil:
- OK1TPG, 50 let
Vraťte nám Radiožurnál, prosím!!!
-
Michaela Richtrová:
- radsi ne
-
Jana Horáková:
- Byl z vysílání odstraněn nejlepší pořad Ranní poznámka Ivana Hoffmana, poklesla úroveň zpravodajství, kvalitní komentátoři byli nahrazeni slabšími a tím celková úroveň poklesla
-
Dana Horáková:
- Postrádám Ranní poznámku Ivana Hoffmana a rozsah zpráv a komentářů ve 12.00 hod.
-
Josef Navrátil:
- Chci vrátit styl vysílání před před 1. lednem 2008. Nejsem zvědav na trapné vystupování p. Tachecí
-
Eva Kotasová:
- Chybí Ranní poznámka Ivana Hoffmana, Pavel Kudrna, Vladimír Kroc
-
Petra Valová:
- 30 let
-
Tomas Novotny:
- 36 let, totální znechucení ze změn od počátku roku.
-
Anna Telčerová:
- 38 let
-
Alena Pejčochová:
- Nemám zájem o další komerční rádio a chci zpátky svůj Radiožurnál s ranní poznámkou Ivana Hoffmana.
-
Petr Stuchlik:
- Platim koncesionarske poplatky proto,ze chci seriozni zpravodajstvi a ne ukricene radio.
-
Arnošt Vlach:
- Radiožurnál nesmí být stejný jako ostatní komerční stanice!!
-
Robert Chochruň:
- Nelíbí se mi zprávy každou čtvrthodinu, chybí mi původní podoba motožurnálu včetně moderátorů.
Původní koncepce mi naprosto vyhovovala.
Věk:29
-
Kamil Zezula:
- -odmítám stále dokola se opakující krátké zprávy - proč, už jsem to slyšel ?
- proč odešli pan Kroc, Hoffman... ?
-
Petra Vojnovicova:
- 27
-
Jiří Mareš ml.:
- 31 let.Hodně cestuji pracovně autem a Radiožurnál jsem pravidelně poslouchal celý den.Od 1/2 ledna jsem přeladil na BBC, aspoň si zlepším angličtinu a nebudu poslouchat přiblblé žvásty Lucie Výborné.
-
Markéta Londinová:
- 22let.
Vřele doporučuji panu Kasíkovi pozorně vyslechnout Dobré ráno s pí. Tachecí. To je síla.........
-
Lukáš Vodnárek:
- 25
-
Jan Pupík:
- Jsem šokován osobností paní Tachecí a jejím vystupováním. Podle mne je z hlediska pozice, kterou zastává, naprosto nekompetentní.
-
Jana Konvalinová:
- Po revoluci jsem začala poslouchat komerční rádia typu F1. Brzy jsem se jich nabažila a zakotvila na Radiožurnálu. Po Novém roce po zapnutí rádia jsem si myslela, že mám přeladěno na komerční stanici. K mému nemilému překvapení jsem zjistila, že to je Radiožurnál. Po týdnu poslouchání (hodně jsem trpěla) jsem přeladila na Prahu.
-
Dalimil Žůrek:
- Když jsem si 2.1. ráno v autě pustil jako vždy rádio (tedy CRo1), tak jsem znovu přepnul, protože jsem si v první chvíli myslel, že mi to přepnul můj 3,5 letý syn (který si v autě přes Vánoce hrál) na Frekvenci 1, nebo Impuls. Je mi smutno, co se s Radiožurnálem stalo a v mých očích došlo ve vysílání k výrazné změně k horšímu. Asi si budu muset brát do auta CDčka. Kompletní názor s výhradami jsem zaslal výkonnému řediteli J. Havlovi e-mailem minulý týden.
-
Tomáš Baumrt:
- Radiožurnál neposlouchám(neposlouchám žádné rádio), ale když jsem shlédl rozhovor s ředitelkou radiožurnálu(jde o rozhovor pro Dobré ráno s ČT), nemohu jinak, než pomoci posluchačům radiožurnálu svým podpisem pod touto peticí. Paní ředitelka není schopna odpovědět na jednoduché otázky, natož obhájit novou koncepci
-
Eva Kramolišová:
- 54 let
-
Jaromír Londin:
- Svoji agresivní obsahovou a personální revolucí proměnila pí. Tachecí Radiožurnál ve stanicí komerční formy . "FAKTA" pí. Tachecí o navýšení publicistiky a informačních bloků jsou pouze výčtem a součtem časových programových spojek. Nic nevypovídají o tolik proklamované kvalitě nové programové struktury. Osvědčený, stabilní a kultivovaný formát bezohledně změnila v tzv. "TRENDY" radio.
-
Ludmila Zárybnická:
- věk: 30
Radiožurnál jsem posouchala právě proto, že byl jiný, na moderátorské exhibice a vtíravé, křečovitě veselé hlasy nejsem zvědavá. Je mi líto, že Radiožurnál jako takový vlastně přestal existovat. Nyní už to není rádio pro mě, já ho v této podobě poslouchat nebudu a doporučím všem přátelům a příbuzným, aby ho bojkotovali také.
-
Kryštof Zrcek:
- student PF UK, vadí mi publicistický přístup typický pro komerční sféru..
-
Pavel Mikulášek:
- 55 let
-
Rudolf Papík:
- Dočasně(alespoň doufám, že jen dočasně) jsem přeladil na polská rádia (RMF, 3,...). Změny v ČRo snad nemohou být na věčné časy. Chce to nepolevit v tlaku a vydržet. Čas od času naladím Radiožurnál v naději, že se třeba již něco změnilo, ale slyším zase tu podbízivost a žertování moderátorů ve stylu Snídaně s Novou a mám chuť rozbít rádio, ale věřím, že...snad ...
-
Martin Martinsson:
- Ja uz se nicemu v Cechach nedivim.Hotovej kocourkov.Jeste,ze mame pani Teleci profesionalku.
-
Jarmila Mikulášková:
- věk 61
-
Jaroslav Macháček:
- Proboha ! Moderátoři zpráv = katastrofa ! Přesná kopie sourkomých stanic ! Vraťte původní příjemné a naprosto profesionální hlasy s bezchybnou výslovností !
-
Tomáš Párys:
- Radiožurnál je 1.program Českého rozhlasu ! Opakuji rozhlasu ! Tedy byl.Nová podoba se začíná nápadně podobat soukromým rádiím.Zpravodajství (např. počasí) je podvarveno hudbou a z vysílání je zřejmá až přílišná "akčnost".Rozhlasový PRVNÍ program by měl být alternativou vysílání komerčních rádií s kvalitním zpravodajstvím, které nespočívá pouze v tom, zda se moderátorka "moc usmívá" (případ Lucie Výborné).A prosím - vraťte původní podobu znělek. Stávající nejsou ani "moderní" (pakliže chcete "modernizovat") ani hudebně zdařilé... Aha, já jsem vlastně zapomněl, že vše, co bylo do teď bylo špatné... že ?
-
Jiří Hloch:
- Nelíbí se mi noví moderátoři, "džingly" atd.
Starý Radiožurnál byl lepší...
-
petr holický:
- prosim vratme se k tomu udelat z CRo radio maximalne podobne BBC
-
Jaroslav Číp:
- Souhlasím se všemi argumenty uvedenými v petici.
-
manželé Horští:
- věk - 30 let. Mrzí nás zničení křestanského magazínu, ve kterém se křestanská tematika stala okrajovou agendou.
Navíc do toho agresivní vstupy, zprávy, jingly, nejde to poslouchat.
Přeladili jsme na Proglas a s radiožurnálem bohužel končíme. :-/
-
Jitka Zapletalíková:
- Proč se mi nelíbí:
1, výměna moderátorů se přiblížila komerčním stanicím ( proto je moc neposlouchám a mám naladěn Radiožurnál). Kde jinde by se mělo mluvit hezky česky když ne v rádiu. Čeština je tak hezký jazyk.
2, změna času -Zápisník zahraničních zpravodajů. Z toho už byla tradice v sobotu po 12. hodině, už tak se mi nelíbilo, že bylo vysílání změněno na 13. hod. Sobota dopoledne po 10. hodině je nejhorší varianta. Moderování pořadu už taky není to pravé. Těšívala jsem se na něj daleko víc.
3, taky muzika už není co bývala. Staré písničky jsou hezké, ale když se hrají pořád dokola už hezké být přestanou.
Nepoznávám tuto stanici a jsem ráda, že je nás více.
-
Renata Škrobálková, Mgr.:
- Dobrý den,
donedávna jste byli jediné rádio, které se dalo poslouchat bez puncu sebechvástání - nezajímá mně, co si zrovna vymyslela Halina Pawlovská - chci Knihovničku Radiožurnálu, nezajímá mně žádný Styl magazín (nebo jak se to jmenuje) ... a to, že Ivan Hoffmann už nemá svoji pravidelnou ranní poznámku - to mně FAKT mrzí. Na to jsem se každé ráno těšila. Přebrepty Vašich "nových" redaktorů sce nepotěší, nicméně nezkazí náladu tolik jako změna celkového zaměření stanice. Zkuste s tím něco udělat!!!!!!!!!
Díky, Renata Škrobálková
-
Petra Kušková:
- Můj oblíbený Radiožurnál již není Radiožurnálem. Jedná se o zrušení stanice, proč zůstal pouze název, který mate lidi???
-
Slámová Danuše:
- Často se u nás poukazuje, jak jsou v Británii i jinde ve světě udržovány tradice. Když však u nás vznikne nějaká tradice, jako byl dřívější Radiožurnál, okamžitě se najde nějaký iniciativní p.....c, který, jak známo je horší než nepřítel, a tuto tradici zruší. Proč to, co jinde obdivujeme, u nás neobstojí? Vraťte Radiožurnálu jeho dřívější
tvář, jeho vysokou kvalitu.
-
Josef Bikar:
- 39 let
-
Andrea Bikarová:
- 33 let
-
Martina Bergerová:
- novinky ve vysílání Radiožurnálu velmi přiblížily jeho úroveň ke komerčním stanicím (tzn. velmi ji snížily...)
můj přibližný věk je 27
-
Tereza Plačková:
- Stanici Radizurnal jsem dlouho velmi rada poslouchala a format z roku 2007 mi naprosto vyhovoval. To uz bohuzel nemohu rici o novem schematu, kde mu chybi spousta oblibenych poradu. Zmeny bych rozhodne hodnotila jako krok k horsimu. Komercnich stanic jiz v Cesku je dost, proc vytvaret dalsi?
-
Jiří Guth:
- Musím přiznat, že už jsem přeladil (na ČRo6/Česko/BBC) a svým způsobem jsem B. Tachecí vděčný, že si pocvičím angličtinu. Až budou požadavky petice splněny, rád se vrátím, protože Radiožurnál se mi lépe přijímá a přece jenom je to "úplný", ucelený program.
-
Andrea Píchalová:
- Propad kvality Radiožurnálu je až šokující. Poslouchat Výbornou každé dopoledne je jako za trest. Hlavně ty její věčné přeřeky a neutuchající rozjásanost.
-
Milan Dropka:
- Každé firmě občas prospěje změna. Změna chytrá, konstruktivní, nápaditá a vtipná, změna provedená s pokorou a skromností. Výše uvedené paní Tachecí rozhodně nevěřím, myslím, že pro uvedenou funkci nedozrála a obávám se, že nikdy nedozraje...
-
Libor Čižmář:
- pryč s lacinou komerční průměrností
-
Stanislav Češka:
- Nelíbí se mi:
-odstranění moderátorů jako Kudrna, Kroc,Lutonský a.j. (příjemné hlasy a profesionální projev) a jejich nahrazení rozjuchaným a křečovitě veselým projevem "nových hvězd",
- vyhazov p. Hoffmana a jeho komentářů,
- chybějící rozhovory s meteorology,
-odstranění pořadů jako Motožurnál, Zápisník dom. zpravodajů, Světem křížem krážem atd. tedy nesmyslná snaha nahradit dobré a zavedené pořady bloky moderátorů s často pochybným obsahem (např. rozhovory L. Výborné),
-proč moderuje Zápisník zahr. zpravodajů p. Pyško, to byly výkony rozhlasových redaktorů tak špatné?
-myslím, že kdyby pí. Tachecí dostala z ČR vyhazov už 1.1.2008, bylo by to pozdě!!!
-
František Hráč:
- Kdyby blbost a arogance nadnášela bude p. Tachecí létat. Ať si klidně letí, ale na soukromou stanici........a ne za naše peníze.
-
Miloslav Čapek:
- 22 let
-
Richard Karmazin:
- 25
-
Stanislav Papajoanu:
- arogance p.Tachecí
-
Miroslav Sedláček:
- 63 roků
-
Věroslava Zámostná:
- Nové hlasy - podobající se neposlouchatelným rádiím. Zrušení úžasné poznámky pana Hofmana.
-
Jiří Meduna:
- 34 let. Není co dodat, vše již bylo řečeno.
-
Dagmar Šnajdarová:
- 33 let.
-
Lukaš Palysa:
- 32 let- BYLO to jediné seriozni rádio a ted neuvěřitelný bulvár.
-
Vladimír Wimmer:
- věk 54 let
-
Karel Fous:
- Zglajchšaltování stanice v plném rozsahu tohoto výrazu. Dryáčnické mluva nových komentátorů. Zmizela kultura slova (naštěstí zatím zůstal pan Pokorný). Nabouraná letitá struktura vysílání, která měla svou posluchačskou obec. Podivné upoutávky, znělky a jakési ruchy. Překrývání mluveného slova s jingly nebo s jiným příspěvkem tak, že není slovům rozumět. Je toho dost.
-
Pavel Slánský:
- čro-1 se stal tímto dalším bulvárním rádiem-Frek.-1,
Evropa-2,Impuls atd.
-
Kolářová Marie:
- Nerozumíme rychlému drmolení moderátorů vedoucímu až k jejich zakoktávání,
chceme i nadále pořady v pevný čas, např. přehled tisku přesně v 8.15 tak, jak to bylo dříve, a ne pokaždé jinak,až hudba dobouchá.
-
Jana Zakouřilová:
- Věk 56
-
Jaroslav Ing.Zakouřil:
- věk 60 let
-
Jana Koterzynová:
- 45 let
-
Pavel Koterzyna:
- 45 let
-
Alice Olmová:
- dramaturg
-
PhDr. Zdeněk Vávra:
- Moderní podoba rozhlasového vysílání rozhodně není v podbízivosti až vlezlosti, ve familiérní, žoviální a ležérní mluvě ani v naprosté povrchnosti, neznalosti faktů a souvislostí o sdělovaných událostech a jevech. Děkujeme, odejděte!
-
Martin Vohralik:
- Uz jen pro namyslenou a prazdnou osobu pani Tacheci.
-
Tomáš Tymel:
- Moc mi chybí vstávání s ranní poznámkou Ivana Hofmana a motožurnál byl už klasický a dobrý pořad. Škoda.....
-
Petra Kosarova:
- 26
-
eva KAŇÁKOVÁ:
- Nevyhovuje mi prosazování zájmů vedení, které nebere v úvahu názory posluchačů.Pro koho je zde vysílání ? Pro posluchače nebo pro manažery a jeich osobní ambice?
-
Lenka Čípová:
- Věk 45
-
Richard Laichman:
- 43let Souhlasím a podepisuji! Radiožurnál se přiblížil soukromým,komerčním stanicím a těch je víc než dost!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ing. Helena Mašindová:
- 59let
-
Radovan Machotka:
- Vždy jsem se domníval, že posláním veřejnoprávního rozhlasu je člověka INFORMOVAT. V tom se Radiožurnál lišil od ostatních rádií, která se jen snaží posluchače zaujmout, aniž by mu cokoliv užitečného zdělovala. Radiožurnál se bohužel natolik zbulvarizoval, že JEHO INFORMAČNÍ HODNOTA JE NULOVÁ
-
Olga Jarnotová:
- 25 let
-
Jaroslav Humlicek:
- je mi padesat let.
S bodz 1-4 petice souhlasim-verim ze se pani reditelka uplatni v nejakem komercnim radiu a najde si sve posluchace.
-
Marie Popelářová:
- Radiožurnál byl dosud profesionálně laděná stanice, kde měli prostor lidé, kteří skutečně měli co sdělit. Duchovně laděný pořad v němž pop píseň skočí nemilosrdně mluvčímu do sdělované myšlenky opravdu v současné době ztrácí svůj smysl.....Na Radiožurnálu jsem vždy cenila kultivovaný a uvolněný projev, zajímavá témata jdoucí do hloubky problému, rozhovory kde je do tématu zasvěcen nejen host, ale oproti němu sedí i dobře informovaný tazatel, odvahu zvát si nejvyšší politiky (diskutovat na úrovni), rychle reagovat na poptávku po diskuzi k aktuálním tématům politickým i společenským.... , ročník nar.: 1976
-
Miroslav Reitinger:
- na "starém dobrém Radiožurnálu " bych vylepšil ve větší míře jen hudební dramaturgii , ale ne tak , jak to předvedl nový koncept , který zprznil skoro vše!
-
Michaela Famfulíková:
- Vadí mi celková bulvarizace Radiožurnálu
-
Marie Svobodová:
- 60 let
-
Josef Berný:
- Po shlédnutí pořadu dobré ráno jsem se rozhodl podepsat tuto petici. Lidé jako paní Tachecí by neměli vést seriózní veřejnoprávní radio. Z mého pohledu se celková úroveň zpráv velice pohoršila a nové tváře( chcete-li hlasy) jsou naprosto neadekvátní a příliš komerční. Zprávy Radiožurnálu mi začínají přimomínat zprávy televize Nova.
-
Tomáš Pospíšek:
- nesouhlasím s komercionalizací jediné poslouchatelné zpravodajské stanice!
-
Markéta Hyndráková:
- CoPostrádám RADIOŽURNÁL.Tohle se nedá poslouchat.Fakt není už kam přeladit.Prosím udělejme s tím něco.A ta arogance paní ředitelky? Srašné až děsivé.Co bude následovat?Chci slušné lidi a bezvadné zpravodajství,tohle opravdu snad nemyslí vážně.
-
Michaela PLachtová:
- Na nové znělky si člověk určitě zvykne, ale důvod proč neposlouhám komerční rádia je hlavně v neprofesionálním vystupování hlasatelů.
-
Václav Štěpař:
- Po tom, so jsem videl Dobré ráno, ve kterém Tachecí předvedla kus neskutečné arogance a nabubřelosti, jsem se rozhodl podepsat tento protest.
-
Dana Berná:
- snížená kvalitka zpravodajských pořadů, růst komerce a povrchnosti.
-
Zdeněk Lehovec:
- Posloucham Radiozurnal na ceste autem. Postradam komentar I.Hoffmana a podrobny rozbor pocasi. Vadi mi nadbytecne upoutavky nasledujicich poradu a prilis agresivni akcent moderatoru. Jsem spokojen s podrobnejsim - pokud bude i aktualni -dopravnim zpravodajstvim. Hudbu take nemusim mit tu nejposlouchanejsi. Dekuji.
-
Tomáš Berný:
- Povrchnost zpravodajských pořadů a vyhození Ivana Hoffmana. Celkové snížení kvality a nárust komerce.
-
František Šeletek:
- 28 let, chybí mi ranní poznámka I. Hoffmana, příliš bulvární zprávy(např. jestli štěpánek chodí s vajdišovou), chci živé vstupy do radiofóra a kvalitní moderátory!!! Pryč s Bílkem, Výbornou a Halinou!!!
-
Irena Bartošová:
- Novou podobu Radiožurnálu odmítám, protože z našeho života mizí jedna hodnotná jistota za druhou. Dosavadní Radiožurnál jsem za kvalitní jistotu v mém životě měla ráda. Kvalitní a chytré pořady a rozhovory jsou nyní nahrazeny modely, které si mohu naladit na mnoha jiných frekvencích, ale chytrý Radiožutnál s mými oblíbenými komentátory již nenajdu. Obávám se, že již nikdy.
-
Jana Hyndráková:
- Plně souhlasím se všemy body petice,opravdu mě nezajímají tkzv.celebrity a co dělají,kde hrají golf a nakupují a co jedí atd..Chci zpět své bezva moderátory,jejich hlasy mi chybí,a také vysílací schéma je otřesné.Chybí mi publiciistika.Nechci bulvár.Pomalu není co poslouchat.
-
Jana Kroumanová:
- Radiožurnál nepotřebuje žádné věčně rozjuchané redaktory.
-
Aleš Březina:
-
-
Jiří Holomčík:
- Obávám se, že " Tachecí čistky", jako syndrom dobře metoucího nového koštěte nelze ani komentovat. Řízení RAdiožurnálu touto "profesionálkou" je stejné, jako když koukám z okna a nikdo nejde.
-
Alexandr Rusevský:
- Veřejnoprávní Český rozhlas podle zákona MUSÍM platit. V pořádku to IMHO není, ale budiž. Nebudu ale platit za další ubohý komerční koutek rozjuchaných hýkajících pozitivních pseudomoderátorů, stupidně 2x za sebou opakovaných zpráv (zřejmě pro hlupáky) Dříve jsem Radiožurnál poslouchal při cestách autem po ČR, dneska jsem nucen si připravovat hudbu na CD - to co se na mě vyvalilo po 1.1.2008 je tragédie srovnatelná s komerčními hrůzami českého radiového prostoru.
-
Petr Černoch:
- Nedá se věřit veřejnoprávnímu médiu pokud v jeho vedení stojí nedůvěryhodná osoba (B. Tachecí), z jejíhož vystupování jezřejmé, že jediný názor, který poslouchá a uznává je pouze ten její.
-
Josef Tejc:
- 30 let
-
Václav Kučera:
- byla zrušena poznamka Ivana hofmanna. Nelíbí se mi některé nové postavy. Nelibí se mi chování p. Tachecí.
-
Stanislav Materna:
- Komerčních rádií je v éteru nespočet. Radiožurnál byl jen jeden.
-
Dana Gabrielová:
- Souhlasím s výše uvedeným. Paní Tachecí ať zkončí. Chybí mi Pavel Kudrna, na něho nikco nemá s spol.
-
Michael Pondělíček:
- Nechci za své peníze další frekventizovanou radiostanici, chci věcné komentované zprávy od veřejného média!!!
-
Zdeněk Lokaj:
- Můj věk je 25 let a jsem pravidelným posluchačem Radiožurnálu.
Vadí mi zejména příliš agresivní styl nového formátu, stejně tak angažování některých komerčních moderátorů, kteří pouze čtou a je evidentní, že nevědí co.
Dále mi vadí zrušení některých pořadů, neboť se vše slilo do "okének" moderátorů, takže si zájmové skupiny nemohou poslouchat své oblíbené pořady. Navíc z éteru zmizela různorodost a hravost, kterou vysílání dávali různí moderátoři - každý jinak.
Děkuji.
-
Jan Novák:
- Kde je pan Hofman ?
-
Petr Dvořáček:
- 58 let
-
Radek Stach:
- používat v kratičkém a často naléhavém dopravním zpravodajství schema "za chvíli uslyšíte" je neuvěřitelný nápad.
-
Petr Vlášek:
- Vážení,
budu stručný. 1. Jako dlouholetý posluchač Radiožurnálu svým podpisem vyjadřuji obavu nad ztrátou veřejnoprávního rádia na které jsem byl zvyklí a jeho dalšího směřování.
2. Současná podoba Radiožurnálu se mi nelíbí.
3. Odmítám rádio vedené paní Tachecí.Manažer ve vysoké funkci který se chová a vyjadřuje takovým otřesným způsobem jakého jsme byli svědky ve vysílání České televize je nepřípustné.
Děkuji
-
Klára Menšíková:
- 25 let
-
Alois Fürbacher:
- Stálé pořady naprosto rozházené po celém vysílacím čase. Nelze si tak vybrat některý z oblíbených pořadů ČRo1 a ztráta naprosto perfektních redaktorů (hlasatelů)
-
Pavel Weichet:
- věk 64 let
-
Hana Vidimská:
- Rozpuštění oblíbených pořadů (Zápisník) do dopoledního proudu, zrušení pořadu "Ptá se..." tedy jediné politické satiry široko daleko, zrušení "Knihovničky" Jany Klusákové ve prospěch nicneříkajících povídaček Haliny Pawlovské, agresivní předěly s pípnutím navozujícím dojem, že právě dorazila SMS, rozžvatlaný optimismus nových moderátorů, povrchnost, bulvarizace, ústup od závažných témat, klouzání po povrchu, ledabylá výslovnost..... a je toho ještě mnohem, mnohem více. ....
-
Alex Lastuvka:
- Očekávám, že se radiožurnál přeorientuje strukturou vysílání na BBC, RFI nebo France Inter, a nezústane ve schématu bulvárního "Rádia Jásot". Až do změny jsem přeladil na RFI.
-
Miroslav Kranich:
- 29 let, vysokoskolak
-
Magda Matoušková:
- bývala pracovnice v ČR
-
Jana Pospíšilová:
- bez komentáře
-
Lubomír Maren:
- 58 let
-
Josef Kvapil:
- 45 let
-
Ing. Karel Karmazín:
- Informace mám rád objektivní, věcné a hodnotné. Takové, které člověka kultivují. V případě, že se nepodaří vrátit Radiožurnálu původní tvář, nevidím důvod tuto stanici dále poslouchat.
-
Lenka Hlubučková:
- Chybí mi příjemné vystupování moderátorů (včetně jejich rotace) a hlasatelů.
-
Pavel Vlasák:
- Komerčních stanic s redaktory rádoby "vtipnými, trvale veselými a trvale ničícími ČJ" máme dostatek. Nedělejte nám z této stanice další NOVU.
-
Miloslav Martinek:
- Když něco spolufinancuji, tak chci mít podíl na spolurozhodování. Doporučuji vrátit paní Tachecí zpět do bulváru, kde jí hulvátství nikdo vyčítat nebude.
-
David Dubec:
- 31 let
nelibi se mi nova tvar Radiozurnalu a za takovou konercni stanici odmitam plati.
David Dubec
-
Daniel Střelec:
- 28 let
-
Lukáš Malý:
- :-)
-
Jaroslav Volhejn:
- Chybí mi ranní rozhovor s meteorologem. Nyní je předpověď počasí ve zprávách zmatečná a často nepřesná.
-
Barbora Vaníčková:
- věk 22 let
-
Vít Richter:
- Zhoršení úrovně zpravodajství-dnes 16.1.08 5:00-5:30 dvě následující (za 15minut) zpravodajské relace obsahovaly úplně odlišné sety zpráv (kde je hlavní zpráva dne?). Chybí podrobnější meteorologické zpravodajství-měl jsem v oblibě ranní rozhovor s meteorologem. Nechci předjímat zpravodajství o nových knihách H. Pawlovské, ale již jméno potvrzuje příklon k bulvarizaci rubriky.
-
Pravomil Novák, ing.:
- 49 let
-
Zdeněk Houdek:
- zrušení oblíbených pořadů (Vytočte nás)
-
Pavel Pilch:
- Odmítám jej kvůli osobě ředitelky Tachecí, která se myslím dost jasně prezentovala jako naprosto nevzdělaný a arogantní člověk, který je ku škodě každému kvalitu žádajícímu dílu.
-
Štěpán Kareš:
- 28 let
-
daniela petrošová:
- 28 let
-
Jana Vlasáková:
- Nekvalitní projevy moderátorů, komentátorů a zpravodajců
-
Iva Wilczáková:
- Vadí mi "rozjuchanost", Alexej Pyško to používá stále. Pani hlasatelka s drnčivým "R" má dle mého problém. Není to solidní konzervativní styl. Zrušené pořady jako Motožurnál, Host Jany Klusákové. Se zařazením paní Haliny Pawlovské je to snad jen šprým...
Konfrontační styl paní Tachecí je až neuvěřitelný.
Změny jsou třeba, ale toto je zoufalé. Prosím o solidní a nebulvární program.
-
Tomáš Krejčí:
- Vraťe prosím kultivovanost moderátorů a serióznost zpravodajství do veřejnoprávního vysílání.
-
Jiří Koukola:
- 29 let
Rozhodně nejsem konzervativní člověk, ale nemyslím si, že "změna za každou cenu" nutně znamená posun k lepšímu.
-
Vladislav Pištora:
- Mimo jiné chybí ranní rozhovor s meteorologem.
-
Josef Ing. Kolář:
- Obecný vzkaz redaktorům veřejno-právního českého rozhlasu: Přestaňte šířit nenávist, přestaňte rozdělovat Českou republiku, vraťte vážnost českému rozhlasu.
-
Olga Blanářová:
- Nelíbí se mi splývání zvuku Radiožurnálů s komerčními stanicemi. Nesouhlasím s novým stylem zpravodajských vstupů a novými medarátory.
25 let
-
Martin Bulíř:
- 29 let, mimo úpadku kvality Radiožurnálu se připojuji k petici po shlédnutí diskuzního pořadu s paní ředitelkou Tachecí. Protestuji proti neprofesionalitě a urážlivému vystupování představitelky veřejnoprávního média.
-
Radoslava Dariusová:
- Vše podstatné již bylo napsáno. Vyřešila jsem to tím, že jsem Radiožurnál v současné době přestala poslouchat.
-
Jiří Karásek:
- Vážil jsem si serioznosti Radiožurnálu. Komerčních stanic máme dostatek.
-
Martina Tinková:
- Věk 28 let. Nemám další komentář.
-
Hynek rozsíval:
- NE BULVÁRU
-
Petr Šeda:
- K výše uvedeným bodům přidávám ještě nové znělky. Podle mého názoru značně snižují punc profesionality a serioznosti, kterou měl Radiožurnál před změnami velmi vysokou.
-
Viloš Musálek:
- 56
-
Pavel Bartolomějev:
- Jediné, co se dosud dalo poslouchat, byl Radiožurnál a R1: RŽ dnes je neprofesionální, zprávy někdy až bulvární, počasí jak od rosniček, chybí rozhovory s Meteorologem: jak známo, pokles kvality je obecný jev dneška, takže vlastně RŽ jde s dobou. Změna hudby mi nevadí, kvůli ní jsem to stejně neposlouchal, obsah převažoval v důležitosti, proč to člověk poslouchal. Ubohé podbízení se jakýmsi "pseudoposluchačům" je nízké.
-
Miroslav Pospíšil:
- Nechápu, proč stále znovu a znovu v naší zemi vynalézáme kolo. Stačí přece převzít to, co již bylo dovedeno jinde k (téměř) dokonalosti: BBC.
-
Hana Řízková:
- Nechci poslouchat druhou Frenkvenci 1. Chci zpět své oblíbené moderátory.
-
Josef Marek:
- Vadí mně, že se z poslední poslouchatelné stanice stal další Impuls a Frekvence1 a Evropa2
-
Jaroslav Sochůrek:
- 35 let
-
Vladimír Pažout:
- Zpravodajství zbulvarizováno, povrchní,
-
Zdena Hrochova:
- zmeny nevedou k lepsimu
postradam moderatory typu V.Kroce, D.Takace,ranni poznamku I.Hoffmana snaha byt IN moc nefunguje
-
Hana Kmoníčková:
- Radiožurnál bylo jedinečné radio.
-
Věra Nováková:
- Jednoznačně změna k horšímu,
chybí rozhovor s meteorologem,
moderátor p. Kudrna, motožurnál atd.
-
František Mudroňka:
- To nelze slušně napsat !!
-
Jarka Křížová:
- 46
-
Miroslav Pavlišta:
- 55 let
-
Martin Štochl:
- bylo to a doufám že znovu bude skvělé rádio. (ve stejné skladbě jako dříve)
-
Miloš Sedláček:
- Po zrušení vysílání BBC (kterou považuji za nejlepší zpravodajskou stanii na světě) v češtině mám k dispozici pouze slabší signál BBC v angličtině. Ze stanic vysílajících v češtině poslouchám prakticky jen ČR1 a ČR6. Od začátku r.2008 mám pocit, že se vysílání ČR1 z mého hlediska dost zhoršilo - je tam víc hudby, zprávy jsou kratší a bulvárněji laděné a chybí mi i pravidelné a originální ranní poznámky. Proto se připojuji k petici proti změně tohoto vysílání.
-
Martina Lacinová:
- 30 let
-
Ludmila Tvrdoňová:
- Radiožurnál nyní připomíná jakoukoliv pokleslou komerční stanici. Vše, co ho v dobrém odlišovalo, je pryč.
-
Pavel Čech:
- odmitam kvuli arogantni pani Tacheci
-
Jan Fafejta:
- Naprosto souhlasím s výhradami, které formuloval p. Kučera a navíc mi vadí hlas a způsob jakým refereruje každé ráno hlasatelka, jejíž jméno bohužel neznám - o počasí - připadá mi, jako kdyby to bylo hlášení o nějaké krizové situaci v ohrožení života ...
-
Lenka Slabáková:
- 20 let
-
Karel Žáček:
- To co z Radiožurnálu udělala paní Tachecí je strašné. Chci zpět podobu z roku 2007, jinak odmítám platit koncesionářský poplatek.
-
Tomáš Hořejší:
- K tomu všemu se p. Tachecí chová velmi neslušně až hulvátsky a vztekle.
-
Tomáš Hudec:
- Radiožurnál mám standardně naladěný v autě a vždy jsem ho poznal. V současné době se musím vždy podívat jestli si manželka nenaladila svoje rádio Čas, protože mi ,bohužel, tyto stanice v poslední době splývají.
-
Božena Malánová:
- Současná podoba Radiožurnálu se nedá poslouchat. Vraťte, prosím, zpět oblíbené dřívější pořady, seriózní zprávy, předpověď počasí a kvalitní moderátory p. Kudrnu, Kroce, Klusákovou.
-
Jiří Krob:
- Zbytečná zvuková grafika snažící se konkurovat komerčním stanicím, odklon od charakteru rohlasové stanice "veřejné služby".
-
Hana Koptová:
- 55 let
-
Pavel Prokop:
- 35 let
-
Jaromír Košťák:
- Děkuji za možnost vyjádřit nesouhlas. "Představení" paní Tachecí v TV, to byl otřes. Pokud by se někdo z mých podřízených takto choval, okamžitě bych se s ním rozloučil. Tohle (slušněji se to nazvat nedá)nemá mít ve slušné společnosti místo. Jestliže vede redakci v podbném duchu, pak lituji všechny zúčastněné.
-
Petr Krstev:
- Ředitel, který si pustí do týmu Lucii Výbornou, tam nemá co dělat. L. Výborná, například, věří, že sova je vegetarián. Asi zrovna chyběla ve škole. A co ty ostaní případy?
-
René Rohel:
- 32 let
-
Dan Černý:
- Vážení, problém je hlubší. Paní Tachecí nespadla z nebe, byla pověřena generálním ředitelem ČRo Kasíkem a schválena Radou. Jestliže ryba smrdí od hlavy, není jí JEN \"osoba Tachecí\". Za pozvolnou destrukci veřejnoprávního média žádejme odstoupení Václava Kasíka. Jinde v Evropě by v takové alarmující situaci odstoupil sám. On vše schvaluje a přitom se schovává. Ostudné jednání.
-
pavel merunka:
- Dali Hofmana pryc, nebot sil do bordelu v teto zemi, krasna prosta cenzura.
-
Rudolf Řežábek:
- Viděl jsem p. Tachecí v České sodě. To je vše. To stačí.
-
Iva Krejčová:
- Vratte stary Radiozurnal, Barbora Tacheci mu velmi uskodila. To radio by tam melo byt pro sve posluchace, ne pro jeji ambice.
-
Michal Grešl:
- chybí zvl. Hoffmenn, Klusáková, věcnost a nepodbízivost
-
Zdenek Škařupa:
- Radiožurnál naprosto ztratil svoji osobitost a identitu a je nerozeznatelný od obvýklých komerčních rádií
-
Olda Veselý:
- důchodce
-
Josef Rudolf:
- Je mi 61 let. Velmi mi vadí osobní projevy moderátorů. Proto jsem poslouchal téměř výlučně Radiožurnál, kde to na rozdíl od jiných nových stanic téměř nebylo. Mně osobně VELMI vadí to, co se udělalo s motožurnálem. Za takovéto vysílání je vybírání poplatků ostudné. Stanice obdobného ražení se živí jinak.
-
Jan Kmoníček:
- 57 let, vzděláním elektrotechnický inženýr
-
zdeněk žlůva:
- Viděl jsem vystoupení padí Tachecí v raním vysílání čt. její chování mě donutilo s tím poprvé v životě něco dělat
-
Jan Šinágl:
- Ředitelka radiožurnálu B.Tachecí je obrazem stavu společnosti. Další zkouška demokracie a (ne)vyspělosti naší země. CHUCPE!!!
-
Štěpán Martínek:
- Nemohla by se paní Tachecí vrátit odkud přišla...?
-
David Voda:
- Střízlivost, věcnost, důrazné odlišení skutečných informací od infotainmentu - to byla hlavní devíza bývalého Radiožurnálu. Rád jsem jej sledoval, protože vážnost ke světu informací patří.
-
Radka Návarová:
- 21 let
-
Kamil Donát:
- Solidní zpravodajství přeměnila na
vysloveně komerční. Nechápu, proč
to vedení rozhlasu připustilo. To jim
tak málo záleží na dosavadní vysoké
poslechovosti ČRo1?
-
Radovan Kyselka:
- věk: 39 let
-
Michal Karvánek:
- Radiožurnál potřeboval změnu. Absolutně nezvládnutá hudební dramaturgie, některé pořady o ničem. Změna přišla a zavedla nové pořady o ničem, aby ty o něčem nahradily. Mladé, krásné rádio - to je cíl paní Tachecí. Hloupý a škodný.
-
Milan Netrh:
- Zaměstnanci veřejnoprávního rozhlasu musejí mluvit pravdu, musejí umět česky a ve zprávách uvádět informace mající pro obyvatele této země význam. Veřejnoprávní rozhlas nesmí sloužit ke vzájemné propagaci pokleslých bavičů ani zaměstnanců rozhlasu.
-
Vratislav Šiler:
- Věk 28 let
-
Jana Svobodová:
- 45 let
-
Jiří Schneider:
- Zastavte podporu plytkosti z veřejných peněz!
-
Viliam Fáber:
- Nejvíc chybí Ranní poznámka Ivana Hoffmanna
-
Marie Skljarenková:
- 70 let
-
Leoš Maňaska:
- 25 let
-
Jana Kekrtová:
- 26 let
-
Martin Samuel Maňaska:
- 27 let
-
Jiří Sedláček:
- S body petice v podstatě souhlasím, hlavně si ale myslím, že by funkce ředitele/ředitelky Radiožurnálu měla být svěřena někomu, kdo jí již lidsky a profesně dorostl. Takoví lidé bezpochyby existují, ale současná lodivodka RŽ tím člověkem rozhodně není.
-
Anton Král:
- velmi čašté ohlašování jmen redaktorů
-
Andrea Smrčková:
- Počet zrušených pořadů je podle mě alarmující! Rádio sice nemá být "konzerva", ale to už mi připadá příliš. Bloky, které moderují noví lidé nejsou ani přibližně srovnatelným ekvivalentem. Odmítám poslouchat rozhovory s "hvězdami" českých seriálů nebo jiných pochybných pořadů. Jejich místo je jinde, nikoli na vřejnoprávní stanici. Bohužel nyní nenacházím důvod, proč Radiožurnál poslouchat, jeho nový program mi nenabízí vůbec nic přitažlivého a přínosného.
-
Linda Taláčková:
- 31 let
-
Jiri Waisser:
- Nesplnuje informacni funkci bez analyz, rozboru a podstatnych informaci z ruznych oboru. Pouze strohe zpravy a povrchni bulvarni informace po par minutach prerusovane popovou hudbou - sama vata obalena popem. Ocekaval jsem aspon priblizeni kvalite byvale ceske verze BBC, soucasny format je pro komercni radio (byt s rozsirenym zpravodajstvim). Exreditelka komercniho radia je pro tento typ radia zcela nevhodna.
-
Petr Příkazský:
- 45 let
-
Tomáš Kocych:
- Nekompetentní a doposud nepodložený zásah do vysílacího schematu. Nevhodné a neprofesionální personální obsazení postů moderátorů, včetně místa ředitelky. Neústrojné a nefunkční přenesení "osvědčených" postupů z komerčního rádia (množství předělů, používání češtiny s nedostatečnou slovní zásobou, rozhovory s bulvárními matadory, zaručeně chytlavá témata apod...). Nedobrá hudební dramaturgie se posunula k tuctovější, časově i žánrově omezenější.
-
Karel Plaček:
- Rádio sestoupilo do 2.ligy.Stalo se neživé, formální i když podle Tachecí rádoby přitažlivé. Ty hudební cajdáky co teď hrajete, to je hudební bulvár. A Výborná udělala z dopoledního vysílání zaplivanou nádražní kavárnu s pivními řečmi jak je zvyklá. Vraťte vše zpět včetně moderátorů, Hoffmana, živých meteorologů.Radiožurnál byl vypiplanou úrovní informační, empatické sexy hlasy moderátorek, stručné inspirativní komentáře redaktorů k politice!!!! Teď z toho udělala Tachecí ukoptěnou nudu !!!!!!!
-
Stanislav Kozderka:
- To, co předvádí paní Tachecí jak ve funkci ředitele Radiožurnálu, tak i při svých veřejných vystoupeních v této funkci, je naprosto otřesné.
Současný Radiožurnál je ubohá komerční slátanina, na hory vzdálená rozhlasu veřejné služby.
-
Jan ILLEK:
- Věk: 40
-
Jan Kratěna:
- S bodem 1-3 souhlasím bez výhrad. K bodu 4 - osobně bych sice přivítal jiný druh hudby (alternatiní), ale chápu, že vzhledem k širokému spektru posluchačů to asi není možné. Zajímalo by mě, zda ČRo provádí objektivní a nezávislé průzkumy spokojenosti posluchačů a jaké výsledky zaznamenal po programové změně.
-
Karla Kamlerová:
- 50 let
-
František Baláš:
- Co dodat? Souhlasím s požadavky. Hodně mne překvapilo arogantní vystoupení ředitelky p. Tachecí na ČT1 ve Studiu 6.
-
Drahomír Cvachovec:
- Osobně vítám informace bez kudrlinek a obalů. Pro komerční stil máme jiné frekvence. Úvahy pana Hofmana nutili člověka se zamyslet nad věcmi kolem nás. Myslím, že ředitelce Tachecí schází zpětná vazba z jejího těsného okoli z důvodu tvrdého jednání kterým ona sama disponuje. Proto je neustále přesvědčená o správnosti svého počínání.
-
John Silver:
- Paní Barbora tachecí se zaprodala, když ještě těsně před krachem IPB propagovala kvality a neotřesitelné postavení této banky. Nevěřím proto, že by mohla být objektivní při výkonu své funkce ředitelky.
-
Radek Petrjánoš:
- Je mi 18 let, jsem studentem gymnázia. Radiožurnál byla jediná rozhlasová stanice,kterou jsem pravidelně poslouchal. Od Nového roku, ale zcela ztratila svou tvář a člověk nepozná zda poslouchá ČRo nebo Frekvenci 1. Také mi velmi chybí Ranní poznámka Ivana Hoffmana.
-
Marie Pražáková, Ing.:
- Chybí mi zasvěcené komentáře typu Hofmann i nedělní Ester Kočičková. Dříve byl Radiožurnál při ladění stanic hned rozpoznatelný, dnes čím dál tím víc zapadá do průměru komerce
-
Jarmila Švecová:
- Chybí oblíbené pořady. Komerční, chaotická podoba moderování.
-
Miroslav Hájek:
- Paní Barobara Tachecí je na první pohled osobou, která by ředitelnkou vysílání být neměla. Nerozumím, jak se mohla na toto místo dostat. Její vystupování v televizi vypovídá o její lidské nezralosti.
Připadá mi, že změny v rozhlase prosadila prostě proto, že ona chce. Nikoliv proto, že byly potřeba. Kdyby změny prosazovala s cílem skutečného zlepšení vysílání, svému okolí by více naslouchala.
Mrzí mne, že ambice paní Tachecí předřadily důležitost hudby před kvalitou zpravodajství, zrušily pořady, které jsem rád poslouchal a stály místo osvědčené a mnou ctěné hlasately. Ctěné pro kvalitu jejich češtiny i schopnost vtipně reagovat.
Měl jsem zkrátka pocit, že poslouchám inteligentní rozhlas a zprávy mi předkládají inteligentní lidé, ne jen upovídaní povídálkové.
-
Adam Kunc:
- odmítám bulvární způsob vystupování moderátorů, jejich dikci.
-
Milan Smutný:
- 1) Herci se svým afektovaným (hereckým) vystupováním by neměli nahrazovat profesionální moderátory;
2) Nahradit ohlášky v podání nádherné moderace Jiří Petroviče hlasem herce Etzlera zdeformovaný kouřením (takžéž osobní vášen paní ředitelky Tachecí..), je skrytou propagací kouření;
3) Rozvolnit serioznost stanice tzv. free-cool-and-in "nevázanou" utykanou komunikací mezi moderátory nepatří k tváří veřejnoprávního média.
-
Andrea Morcinková:
- Dobrý den.
Mé přání je jediné, aby byl Radiožurnál takový, jaký byl.
Nejvíce je mi teskno po panu Moravcovi a kultuře jazyka českého.
A co mi nejvíce vadí? Příšerný pořad Lucie Výborné(neodbornost, jazyk, nevhodné, zbytečné a hloupé otázky...). Dnes například slyším asi po desáté..."To řekl Michal Bílek."
Nevkusné chování(pořad v Dobrém ránu) paní Tachecí.Paní ředitelko, paní ředitelko...
Se srdečným pozdravem a díky
Andrea Morcinková (37 let)
-
Michal Švec:
- Chybí oblíbené pořady.
Podoba moderování shodná s komerčními rádii.
-
Katerina Cermakova:
- Nelibi se mi nahrazeni zajimavych a osvedcenych poradu a kvalitnich moderatoru soucasnou koncepci raaaadia.
-
Katarína Lichtnegerová:
- Je mi 29 let a ani po skoro třech týdnech poslouchání nové formy si nedokážu zvyknout. Vadí mi.
-
Leso Jiří:
- věk 33
-
Kristián Kužel:
- Veřejnoprávní stanice, která se snažila kvalitativně přiblížit BBC se ze dne na den proměnila v nepřehledné komerční rádio. Kristián Kužel 25 let.
-
Petr Šabata:
- 24 let
-
Helena Vedralová:
- 59
-
František Bartoš:
- Připojuji se k petici.
-
Stanislav Osmera:
- Nechci aby se moderatori porad smali jak 12ti lete deti, prehnane zovialni ton v rozhovorech take nepatri do kvalitniho radia, moderatori by meli mit alespon zakladni vzdelani a informace o udalostech, aby nedochazelo k tomu ze neco uplne popletou a nevi o tom.
Takovych radii ke kterym se ted radiozurnal priblizuje je v eteru velke mnozstvi, nepotrebuje dalsi.
-
Vojtěch Stejskal:
- Absence poznámky Ivana Hoffmana a současně zápisníků zahraničních zpravodajů!
-
Antonín Šmuk, JUDr.:
- vše podstatné uvádějí autoři petice
-
Jan Kubát:
- Dříve jsme z radiožurnálu přelaďoval jen když začala hrát hudba. Staré neřesti zůstaly a nové přibili. Za své peníze chci moderní veřejnou službu, né cirkus.
-
Jiří Raška:
- Jako povinnemu radnemu platici rozhlasovych poplatku (= prispevateli na provoz CRo + platy zamestnancu) se mi ani trochu nelibi styl komunikace pani Tacheci – ja jsem Pani Manazerka a nikdo mi do meho skveleho rizeni nebude mluvit. Arogantni afektovane a nafoukane vystupovani by si mela dovolovat jen v soukromych sluzbach, ne na verejnopravni instituci.
-
Pavel Kovařík:
- Souhlasím s tím co již bylo napsáno.
-
Petr Kadlec:
- Změna na Radiožurnálu jde úplně jiným směrem, než by bylo záhodno, je to ještě horší než před změnou, přál bych si změnu spíše směrem k ČRo6 ovšem navíc s kvalitní hudbou, na ČRo6 je bohužel pouze mluvené slovo a nelze jej naladit FM, komerční hudbu a komerční publicistiku zajišťují komerční rozhlasové stanice, za to přece nemusíme platit rozhlasové poplatky!
-
Milan Dražďák:
- Nerušte oblíbené pořady a hlavně bez reklam!
-
Tomáš Kuncl:
- 32 let
-
Michal Zajic:
- Stary zmizel bez nahrady. Vznikla nova stanice.
Copak je to za porady
Neposloucham vice...
-
Michal Zajic:
- Stary zmizel bez nahrady. Vznikla nova stanice.
Copak je to za porady
Neposloucham vice...
-
Miloš Solař:
- narozen 1964
-
Petr David:
- podtrhávám zejména bod 3.!
-
Sylvia Lukášková:
- Za takové vystupování by se mohla stydět i pavlačová drbna, natož ředitelka rozhl.stanice
-
Jaroslav Rambousek Ing.:
- Souhlasím s drtivou většinou připomínek prezentovaných ostatními signatáři. Nechci přelaďovat, ( ono už skoro není kam ) i když je mi již "trestuhodných" 60 let. Navíc poplatek za rádio je povinný, ať se mi líbí, nebo ne.
-
Aleš Dočkal:
- Jsem natolik oddaný posluchač rozhlasu, že ŽIJI CELÝ ŽIVOT BEZ TELEVIZE. Poslední léta jsem poslouchal jedině Radiožurnál a Prahu. Teď už poslouchám jenom Prahu.
-
Anna Bílková:
- Čím dříve paní Tachecí z rozhlasu uteče, tím lépe
-
Jakub Macek:
- K podpisu se rozhoduji po třídenním soustředěnějším poslechu nově koncipovaného Radiožurnálu. Proměna tematického profilu je zřetelná - i když příklon k bulvárnosti je opravdu prokazatelný jen cestou argumentované tematické analýzy.
-
Zdeněk Jankovský:
- Jsem proti velkému tříštění bloků mluveného slova hudbou. Např. pořad Nad věcí, kde, řekl bych, toto musí urážet i samotného hosta, kterému je dán velmi zúžený prostor k projevu.
-
Michal Petlan:
- Tachecí není profesionál.
-
Petr Havlín:
- Stary Radiozurnal mel take svoje chyby ale tahle cesta je opravdu k horsimu. Komu asi mohli vadit vzdelani a nekomercne uspesni hoste Jany Klusakove? Ted jeste zavest Halo tady Impulsovi a premena je hotova (:-))
-
Věra Jindrová:
- Změna je k horšímu
-
Tomas Cermak:
- Nemam zajem o dalsi komercni radio ktere se neda poslouchat. (41 let)
-
Oldřich Růžička,Ing.:
- Redaktor Pokorný není a nikdy nebyl apolitický.Ten by měl být i s Tachecí ihned odvolán.
-
Vladimír Kněz:
- 34 let
-
Vítězslav Fuňk:
- Nejvíc mi chybí "Ranní poznámky Ivana Hoffmana".
-
Zdeněk Jindra:
- Nelíbí se mi radiožulnál v této podobě.
-
Michael Vrba:
- věk 56
-
Ladislav Lamač:
- Kam a proč odešli známí moderátoři Kroc, Kudrma, Takáč a jiní. Pan Pokorný je výborný, ale každé jitro ho poslouchat ve stejný čas rozhodně není nejlepším řešením. Vždyť přeci každý má jiný styl a to právě zvyšuje poslechovost. Podobných připomínek by byla řada.
-
Miroslava Havelková:
- 45 let
-
Jan Oth:
- mám zájem o informace, nechci slyšet něčí názor, který obsahuje stanovisko, co je dobré a co špatné
-
Helena Ťoková:
- věk 50
-
Pavel Merta:
- Žoviálnost a "vlezlost" to je to co mi vadá na většině soukomých rádií. Proto jsem dřív poslouchal Radiožurnál. Co mám poslouchat teď - když totéž je i na Radiožurnálu?
-
Dagmar Fliegerová:
- Chci opět zpět radiožurnál, nyní je z radiožurnálu "naše vaše raaaaaaadio"
-
Kamil Flieger:
- Vadí mi hloupá znělka "Radiožurnál - Vaše zpravodajství - Vaše radio". Pokud bylo pro posluchače škodlivé, poslouchat Ranní poznámku Ivana Hoffmanna, pak si neumím vysvětlit, proč Barbora Tachecí vyměnila tento skvělý pořad za tachání Lucie Výborné. Ještě Terezu Pergnerovou a Leoše Mareše a bude to dokonalé...
Jediné, co bylo třeba oproti roku 2007 na Radiožurnálu zlepšit, byla hudební dramaturgie, a te se bohužel zhoršila. Proč se nevysílá širší spektrum písniček? Zdá se mi, že velká část nyní vysílaných odrhovaček je z let 1970-1990, a to je špatně.
-
Jan Šíma:
- Je ostuda, ze jeden clovek muze vsechno na cem stovky lidi dlouho pracovali beztrestne znicit.
-
Eva Valášková:
- Velmi mi chybí vždy aktuální "Poznámka Ivana Hofmanna".
-
Petr Jandl:
- Bulvár nemá nic společného s veřejnou službou !
-
Michaela Eckertova:
- Pociťuji lítost nad změnou, vnímám ji jako krok zpět a ne dopředu.Vadí mi pokles celkové úrovně, jak intelektuální, tak snížení se k bulváru a snaha získat posluchače, kteří asi ani tímto zásahem nebudou mít o tuto programovou "službu" zájem. Nejoblíbenějším slovem paní Tachecí jsou "fakta", ale to nestačí, názory jsou to nejdůležitější a prostor pro jejich konfrontaci. Vadí mi i její výběr spolupracovníků, uvítala bych více žen, ale ne typu paní Pawlovské a pod. Pí .Tachecí, podle mne, na tuto funkci nemá ani rozhled, ani úroveň. Kdy přijme fakt, že zvedání očí ke stropu, okolí vnímá jako projev její nezralosti, netrpělivosti, neúcty, nevychovanosti. Působí jako žena těsně před zhroucením, jako někdo kdo vykonává práci, kterou nezvládá. Držím ji palce, aby se vzpamatovala
-
Vilma Lukeslová:
- publicistika přerušovaná hudbou- např. Nad věcí. Posluchač je snad schopen vyslechnout půlhodinu povídání bez přerušování.
-
Pavel Ondračka:
- Nový Radiožurnál už nelze poslouchat ani v době zpravodajských relací. Kvalitní práce odborných redaktorů je l utopena ve verbální a zvukové směsce, adekvátní průměrné komerční stanici. Playlist, který na komerčních stanicích agresívně vypichuje nové hity, s chronickou pravidelností na Radiožurnálu opakuje ve stejný čas stejné nahrávky notoricky známých interpretů. Dokonce i komentáře o kvalitní hudbě jsou rámovány podprůměrným populárem. Dříve šlo hudební výplně tolerovat a čekat na další užitečné informace, dnes je nutno okamžitě vypnout.
Mimochodem, kdo si vlastně žádá každý den stejnou písničku od interpreta, který jich nahrál stovky? Posluchači, kteří chtějí slyšet jenom to, co znají zpaměti? N Anebo redaktoři, technici a úředníci, kteří ušetří duševní práci, prostor na hard disku a mají zjednodušené vyřizování autorských práv?
-
Magdalena Kovaříková:
- Radiožurnál jsem přestala poslouchat kvůli projevům moderátorů, nepříjemným znělkám (dřív člověk poznal, že poslouchá Radiožurnál, aniž by mu to muselo být neustále opakováno) a kvůli zrušení pravidelných pořadů, příp. jejich rozkouskování do celého dne. Taky mi chybí ranní poznámka Ivana Hoffmana.
-
Jiří Czepan:
- Páč nechci platit za komerci.
-
David Vacek:
- Programová kvalita a pestrost se propadla někam tam kde začínají reklamy na nic, tlachání o ničem lidí co nemají co říci a do toho mi pustí Daru, nebo nějakou kutálku asi, aby mě přesvědčila, že to ještě není úplně to dno kam se dá dojít a hlavně reprízovat, reprízovat a dlouho, dlouho, k čemu pestrost...masy si žádají pomeje...tak jim je asi hold dají....sweet dreams Radiožurnál, jak to vypadá ...opouštím Tě a mozek si beru s sebou...
-
Eva Motičková:
- Chybí mi pan Hoffmann, chybí české písničky,ranní počasí je hrozné. PRosím udělejte s tím něco díky.
-
Kateřina Pavlitová:
- Vadí mi nahrazení Jany Klusákové Halinou Pawlowskou a zejména nefér argumenty, které pí. Tachecí k jejímu vytěsnění použila - paní Klusáková představovala nově vyšlé knihy, což je standartní praxe - filmoví kritici také píšou o filmech, které jsou nové uváděny do kin. Chci mít přehled o nových knihách a ne o tom, co zrovna čte Pawlowská.
-
Filip Slánička:
- 29 let
-
Tomáš Volek:
- V současné době je patrná komercionalizace statnice, která neodpovídá veřejné šlužbě, kterou by Český rozhlas financovaný z koncesionářských poplatků měl poskytovat.
-
Zdeněk David, JUDr.:
- Ztráta i toho mála, co v Radiožurnálu bylo dobrého. Sice o něco málo lepší hudba, ale jinak sklouznutí k uřvaným rádiím, kde každý každému tyká, vnucuje mu svatby Karla Gotta a pohybuje se na této úrovni. Úroveň hlasatelů příšerná a vlezlá. Zpravodajství by mělo vypadat jak na radiu 6 (které však lze naladit jen omezeně). To nelze převzít něco, co je evidentně kvalitní ? Hudba by měla být vysílána na evropské úrovni - ne pod diktátem zdejších vydavatelství. Kdo má pořád poslouchat Vondráčkovou, Filipovou apod. Jako by nebyla současná světová populární hudba (proč se nepouští novinky, které znějí z radií všech okolních států - pro český rozhlas neexistují U2, Radiohead, REM, atd. atd.). Horší než před rokem 1989.
Můj hlas pod touto peticí je tedy nejen k odstřihnutí této dnešní zoufale neprofesiální podoby Radiožurnálu, ale i té minulé !
-
Rudolf PAVEL PAVEL:
- záleží mi na seriozní informaci a úctě k člověku - díky :-)
-
Jiří Jelínek:
- 54 let
-
Jana Doležalová:
- chybí hlasy některých moderátorů, který představovaly kvalitu ( Pavel Kudrna)
chybí relace o počasí z 4eského hydrometeorolog. ústavu
změněná strukura hudby se vrátila pouze ke starším nahrávkám, chybí dříve oblíbené výjezdy Radiožurnálu a reportáže z akcí
útlum tipů na víkend
nepříznivé změny vysílacích časů, zrušení zápisníku domácích zpravodajů
-
Mirek Vlachovský:
- Chci zpět starý Radiožurnál!
-
Irena Bisová:
- 72 let, arogance pí.Tachecí je až k neuvěření???
postrádám pravidelné pořady - knihovnička, o kom se mluví, vaše téma, dva na jednoho, Ester Kočičková, děti vám to řeknou CELISTVĚ VYSÍLANÉ, poznámka I.Hofmana a mnoho dalších
ŽÁDÁM POŘADY V PRAVIDELNÝCH ČASECH!!!
Nechci žádné programové "BLOKY"
-
Ladislav Stejskal:
- 34 let
-
Oldřich Crha:
- věk: 50 let
-
Marcel Košťál:
- souhlasím !!!!!!!!!!!!!!!!
-
Dominik Wieluch:
- 31 let
-
Jan Káňa:
- v "novém" Radiožurnálu převládá forma nad obsahem, informace jdou méně do hloubky.
-
Milan Zápotočný:
- Bohužel zmněna k horšímu
-
Jaromír Zajac:
- Změny chápu jako snahu přetáhnout posluchače komerčních rádií. Od státního rádia chci zaměření na kulturu a vzdělání, ne přizpůsobování se většinovému vkusu komerce a bulváru. J.Zajac
-
Jaroslav Janků:
- Chybí mi ranní poznámka Ivana Hoffmana, Jana Klusáková a její Knihovnička, Vladimír Kroc a mnoho dalších! Chybí mi Světem křížem krážem, Dva na jednoho a Motožurnál!
Vadí mi znělka, která působí jako by se prolínaly dvě stanice. Přeladil jsem proto jinam, ale není to ono. Škoda, pokud to nezmění, začnu v autě posloucha cédéčka.
-
Jiri Korunka:
- Dobry den, vadi mi ze ted Radiozurnal pripomina Impuls, same hihihi hahaha, mam rad vecne zpravy a diskuze, jednoduse receno si drive Radiozurnal na nic nehral. Dekuju JK
-
Karel Kraus:
- Vzhledem k tomu,že jsem byl svého času spolupracovníkem ČRO, tak mě neprofesionalita a komerčnost uráží.To k takové stanici nepatří!
-
Vladimír Poledňák:
- Zejména by mne zajímalo, kdo se zasloužil o ukončení působení
p. Hoffmana.
-
Pavel Valášek:
- Chybí mě pravidelné pořady, rušit umí každý bl..., tvořit je složitější.
-
Hana Placha:
- Jsem naprosto zdesena co se deje v radizurnalu, vice jsem vsak zdesena naprosto neuveritelnou aroganci nove reditelky i jeji ignoraci teto podpisove akce a ignoraci nespokojenych posluchacu,ja vidim na obrazovce TV denne nejake odpuzujici vystoupeni ruznych cinitelu, ale tohle hraje prim..Bulvarni casopisy nekupuji a nectu, bulvarni radiostanice neposloucham a za bulvarni radiozulnal odmitam tedy platit . Je mi 51 let,SS vzdelani,ekonomka
-
Jan Mertl, Ing., Ph.D.:
- Pípání mezi zprávami, překotné moderování, struktura vysílání, celkově změna k agresivnímu a vnucujícímu se stylu, který odvádí od skutečné informační hodnoty rádia.
-
Lucie Gallo:
- vek: 27 let
-
Vladimír Parez:
- Vraťte nám Ivana Hoffmana!!!
-
Jiří Jež:
- odmítám další sbližování s tupými komerčními radii, zachovejte původní tvář Radiožurnálu a buďte hrdí na to, že nabízíte narozdíl od ostatních skutečnou kvalitu
-
Dagmar Bednářová:
- 34 let
-
Jaroslav Úlehla:
- chybí mi Hoffman
-
Alena Votická:
- 30
-
Karel Brůha:
- výběr hudby, rozjuchanost
-
Stanislav Brabec:
- Co mi vadí : hlava celé proměny, její arogance směřující až k dryáčnictví. Potěš pánbůh všechny, kdo jsou nuceni s paní Tachecí jednat. Její vystoupení v ČT 1 a nechutná role v dialogu s moderátorem nemá pojmenování.
-
Pavel Jirků:
- Vadí mi odklon od seriozních zpráv a silná podoba schematu s komerčními rádii. Byla to poslední seriozní rozhasová stanice . Škoda.
-
Monika Deislerová Wetzlerová:
- 37 let
-
Pavel Vrbovský:
- 38 let,
-
Lenka Fialová:
- Nevadí mi až tak živější podoba Radiožurnálu, ale zrušení pořadů, které byly velmi kvalitní, chytré a pro Radiožurnál typické (poznámky pana Hoffmana, pořad Ester Kočičkové, Zápisník domácích zpravodajů...), mne velmi mrzí. Nebráním se všem změnám, ale nechci, aby jsme tu měli jen další komerční rádio, která raději vypínám.
-
Jiří Šesták:
- Měl jsem rád pořady typu Dva na jednoho, Okno do světa, pořad s E.Kočičkovou/O.Lávkou, seriál týdne atd. Dále se mi nelíbí odchod profesionálních moderátorů na jiný kanál a najmutí místo nich moderátory patřící, dle mého názoru, spíše na komerční rádia (např.L.Výborná). "Staré" vysílací schema bylo příjemnější než současné :-(
-
Jiří Drašnar:
- Mimo jiné mi vadí neskutečně odporné zvukové předěly a pazvuky ve znělkách pořadů a rádoby bodrý a kamarádský způsobu moderování, tedy takový, který používají komerční rádia. Od radiožurnálu očekávám nepodbízivý a klidně plynoucí informační servis.
-
Ladislav Šmíd:
- Radiožurnál byl protiváhou komerčních rádii - teď se jim bohužel přiblížil - a to se mě osobně nelíbí. Nyní poslouchám Blaník - ale není to ono :-)
-
Radomíra Záveská:
- Kromě toho, ce je uvedeno v bodech petice a s kterými bezvýhradně souhlasím, mi také chybí pravidelná předpověď počasí z Hydrometeorologického ústavu
-
Hana Slabáková:
- Hudba se nedá poslouchat, je to pořád to samé. Dopoledne s Lucií Výbornou je nudné, takové rozhovory s celebritami jsou všude, navíc moderátorka nehovoří správně česky.
-
STANISLAV BÁRTA:
- 32 LET
-
Josef Chvojka:
- Souhlasím s výše uvedeným textem v plném rozsahu.
-
Libuše Nováková:
- vysílání roztříštěné, povrchní, postrádám dřívější zajímavé rubriky
-
Libor Jüttner:
- Současná podoba Radiožurnálu je pro mne málo přínosná, poskytuje převážně totožné informace jako jiná masová média. V hlavním čase mi chybí pořady zaměřené na získání a udržení společenského přehledu posluchače (náš pravní řad v pratickém životě, výstavy a kulturní akce, i ty mimopražské, ekonomické informace) ale také pořady monotématicky zaměřené - něco na způsob okénka do nějaké konkrétní problematikyí.
-
Ivan Marek:
- 45 let
-
jaroslav flodyna:
- po shlednuti televizni debaty s p.Tacheci povazuji za nutne tuto petici podporit
-
pavel venera:
- Radiozurnal se mel priblizit k BBC, bohuzel vsak spadl na uroven Frekvence 1 ci Impulsu. Zkratka - "jedno z mnoha radii v eteru", nic vic.
-
Roman Golis:
- Text petice je jasný. Chceme kvalitní informační rádio, ne druhý Impuls. Platíme si za něj.
-
Milan Buzek:
- Nechci komerci abulvár, chci seriózní rádio a hlavně Hoffmanna, který to co řekl, tak vždy sedělo. Mluvil k meritu problému a proto politikům vadí!
-
Jana Reichová:
- Zkušenosti z 16let působení v českém etnickém vysílání v Sydney
-
Tomáš Pokorný:
- Z veřejnoprávní stanice plné profesionálů (Kroc, Kudrna, Sladký, Chum, Hoffmann, Hávová a další) se stala polokomerční stanice typu "Frekvencoimpuls" s moderátory (resp. moderátorkami) s úrovní o třídu (příp. více) horší... Ztratil jsem své oblíbené hlasy a pořady, které ty nové nemohou nahradit...
-
Zdeněk Bajer:
- Nechci bulvár.
-
Václav Dostál:
- Je to smutné, bohužel to zapadá do širšího chmurného rámce zpovrchňování a zglajchšaltování veškerého veřejného života.
-
Milan Frič:
- také mě se nelíbí nový přístup moderátorů
-
Jana Ryšavá:
- Je to všechno nešťastné. Specielně se mi nelíbí způsob mluvy Lucie Výborné. Chybí mi přes den p. Kudrna.
-
Philipp Štrajt:
- Kultivovaný a inteligentní projev nahradily kecy, kecy, kecy.....Už opravdu není co poslouchat
-
Jaroslav Krucký:
- Má nejoblíbenější stanice se změnila a je na úrovni Impulsu či Frekvence1. Cybí mi poznámky I. Hoffmana a klasický motožurnál,který jsem poslouchal přes 20let.
-
Jiří Všetečka:
- Patřil jsem ke spokojeným posluchačům Radiožurnálu ...
-
Pavel Machata ing.:
- Změna k horšímu,jak úrovní,tak formulacemi.Požaduji návrat k pojetí r.2007.
-
Miloš Fryš:
- Je nepochopitelné, jak se může z nejposlouchanější veřejnoprávní stanice ČRo přes noc stát afektovaný, nevzdělaný bulvár. Když jsem viděl paní ředitelku této stanice Barboru Tachecí v jejím zatím posledním vysoupení v ČT, pochopil jsem. Vrcholem bylo, když srovnala počet signatářů pod touto peticí (4000) s počtem obyvatel republiky a tvrdila, že je nás 8 milionů. Skutečný počet obyvatel ČR je 10 349 372 ke 30. září 2007. Zodpovědní činovníci by měli všem svým koncesionářům a posluchačům podrobně vysvětlit, jak je možné, že do tak důležité funkce se dostala tak nekvalifikovaná a nekompetentní osoba.
-
Vladimír Kabele:
- Proč pořád opakovat co posloucháme? Myslím, že většina posluchačů RŽ nesurfovala stanicemi a věděla, co má naladěno.
Sebechvála, jak je to, co se nám servíruje nejlepší atd. může zabrat na nesvéprávné jedince.
Proč musíme slyšet minutu před zprávami, co v nich bude.
Paní ředitelka chce fakta, ale z RŽ se vytrácejí. Místo nich se tam ve stále větší míře dozvídám názory laiků. Děkuji, tohle nechci.
-
MUDr.David Marx, PhD:
- Nechci se rádo budit s rozjuchanými moderátory švitořícími o banalitách. Nechci namísto kultivovaného zpravodajského projevu poslouchat klopýtavou češtinu se špatně položenými přízvuky.
-
Jan Kadeřábek:
- veřejnoprávní služba by měla kultivovat, nikoliv se podvolovat mase čím dál víc
-
Stanislav Synek:
- Plně souhlasím se zněním petice - s tím, že považuji za zcela zásadní, aby moderátoři mluvili správně česky a neafektovaně a aby se zpravodajství neorientovalo na zdánlivě důležité "aktuální" a "žhavé" události, nýbrž aby se snažilo o vidění věcí v širších souvislostech (nikoli vytržené z kontextu), v delším časovém období (nejen to "aktuální"), o dlouhodobější sledování kauz etc. Informace o tom, jaká je dopravní situace v ulici Milady Horákové, není tak důležitá, aby ji bylo nutné vysílat do celé ČR čtyřikrát do hodiny.
-
Vladimír Vacátko:
- 22
-
Tomáš Tkáč:
- Paní Tachecí se snaží kvalitu nahradit kvantitou. To jsou ta její fakta. Kvantita se dá u ní změřit, kvalita je to, co pozná posluchač, ale co už jí nezajímá.
-
Stevan Villalobos:
- Komercionalizace veřejnoprávního média
-
Radek Červinka:
- Chybí mi hlavně ranní poznámka.
-
Vladimíra Kvasničková:
- Nekompetentní moderátoři, poznámky se nedají poslouchat a upoutávky na radiostanici jsou obtěžující
-
Josef Kvasnička:
- Je to Nova bez obrazu
-
Vladimír Fuksa:
- Změna je překotná, nedostatečně připravená, neprověřená a bezohledná vůči posluchačům, pro které (samozřejmě někdy s výhradami - např. hudební dramaturgie) byl RŽ jistotou. Není známo, jaké měla Tachecí zadání, není známo, na základě jakého průzkumu a jakých výsledků bylo rozhodnuto ke změně přistoupit. RŽ se z konzervativního, seriozního - a tím unikátního - rádia stal jedním z mnoha, přiblížil se obsahem i formou komerčním stanicím.
-
petra čejková:
- aspoň jedno rádio by si mohlo zachovat úroveň, ne??? nemíním za koncesionářské poplatky poslouchat, jak celé dopoledne volají lidé z ulice názory na stokrát omletá témata....třeba jak se vyrovnávají s poplatky u lékaře nebo kdyby byl prezident žena....
-
Jan Miňovský:
- Dříve byl vedle ČRo6 mojí jedinou stanicí. Teď mi zbyl pouze ČRo6 :-(
-
Vladimíra Pečínková:
- 33 let.
-
Petra Sedlmajerová:
- Děkuji vám za vaši posluchačskou i občanskou iniciativu!
-
Anna Šimaliaková:
- Hoffman, motožurnál, meteorologové, vaše téma, 2 na 1, filmžurnál, o kom se mluví, knihovnička...a mnohem více...
-
Lenka Raubová:
- Bulvaru je vsude kolem spusta a ted uz clovek nema uniku ani na Radiozurnalu. Mrzi me to ...a hlavne nebavi.
-
Otta Podpleský:
- Je to přechod k čisté komerci, nic víc, nic míň.
-
Vaclav Heinrich:
- Libive znelky nahradily nenahraditelnou poznamku I. Hoffmana, ktera me provazela nekolik let pri ceste do zamestnani.
Vyskyt (byt dobre) Lucie Vyborne jsem povazoval za spatne naladeni stanice. Osobity raz stanice se vytratil a Radiozurnal zacina splyvat s Impulsy, Frekvencemi1.... BOHUZEL.
-
Jaroslava Divišová:
- věk: 52,6
-
Martina Novotná:
- Každý den zapínám přijímač s obavami že uslyším Jana Krause nebo Jitku Asterovou.Tak potom opravdu vypnu rádio- není kam přeladit !!!!!!!!
-
Jaroslava Poláková:
- příliš nepodstatné zpravodajství
-
Daniel Kofroň:
- nelíbí se mi zrušení motožurnálu
-
Bohumíra Dolanská:
- bulvarizace zpravodajství
povrchní komentáře
omílání tzv. hitů
neprofesionální rétorika
-
Jaroslav Dolansky:
- bulvarizace zpravodajství
povrchní komentáře
omílání tzv. hitů
neprofesionální rétorika
-
Jan Šavrda:
- Když jsem 1. ledna slyšel Radiožurnál, nemohl jsem uvěřit svým uším. Jedním slovem strašné.
-
Radovan Pokora:
- Je to hrůza už nemám na cestách co poslouchat :-((
-
Hana Nováková:
- 47,Naprosto nesnáším upoutávky, poslouchat minutu, co uslyším za 5 minut, mezitím reklama a zase znovu...paní Tachecí, nejsou jen fakta a názory, ale i forma a obsah, Chci ráno ,kdy vstávám pravidelné pořady, které mne orientují v čase !!!! a své oblíbené komentátory zpět.
-
Ing. Michal Springer:
- nemám slov a ta arogance je strašná. ale máme co jsme chtěli.
-
Ludmila Polová:
- 43 let - Od paní Tachecí jsem nečekala, že zavede bulvár.
-
Radmila Ferlíková:
- plně souhlasím s uvedenými argumenty
-
Marcel Patlejch:
- Chybí nám přehled tisku, velké malé zprávy, I. H., motožurnál. Přebývá nám Tachecí, Výborná, Bílek.....
-
Miroslav Hrnčíř:
- věk 48 let
nesouhlasím se změnami, které proběhly v ČRo 2 v roce 2007 a se změnami v ČRo 1 Radiožurnál od 1.1.2008
Paní Tachecí dělá svou práci, tak jak je ji dáno a jak to umí. Zamyslet by se měli lidé, kteří ji instalovali do funkce. Což není její působení na F1 dostatečnou výstrahou?
-
michael dvořáček:
- myslim,ze verejnopravni stanice hrazena z koncesionarskych poplatku nemusi mit sledovanost na urovni komercniho radia,jeji prinos je,ze zverejnuje zpravy ze svyho pohledu a prave jeji moznost se nazorove odlisit od komercniho radia a vypustit ze zprav emotivne ladene nazory na udalosti,coz obvykle znamena vzdat se role stanice se zamerem vysilat pro vysoky pocet posluchacu,student 20let
-
Martin Jelínek:
- Po vystoupení paní Tachecí na ČT, jsem nabyl dojmu, že by měla spíše "školit" v oboru žurnalistika. Nechtěl bych být jejím studentem!
-
Hana Krňávková:
- příklon ke komerci, familiárnost, nevhodné "happy" image
věk: 33
-
Jaroslav Fotr:
- Když jsem shlédl výstup pani Tachecí,už se ničemu nedivím......
-
Daniela Gregorová:
- 30 let
Vyhovuje mi Lucie Výborná jako moderátorka se osvedcila i na CRo 2, nevyhovuje mi zkraceni reportazi a neustale prokladani hudbou a upoutavkami.
-
Petr Šplíchal:
- Projev nové ředitelky radiožurnálu Tachecí v ČT (Dobré ráno)
-
Stanislav Zouhar:
- Nechci přeměnu jediné solidní stanice na další rádobyvtipný kafemlýnek typu F1, nebo Impuls. Prozatím jedu na ČR2. Je mi 50 let.
-
Jiří Prošek:
- V tuto chvíli se dá v ČR reálně sledovat zpravodajství BBC-Radia Česko. Bulvár a brak na Radiožurnálu nemá s veřejnoprávním zpravodajstvím nic společného. Paní Tachecí by si měla alespoň občas naladit BBC, aby slyšela úroveň veřejnoprávního vysílání v civilizované části Evropy.
-
Václav Liška:
- Měl jsem potíže již dříve s hudbou na této stanici, ale vyvažovaly to jiné přednosti.Ty po novém roce zmizeli, ladím ČR 2.
-
Dalibor Bradáč:
- 34 let, dlouholetý pravidelný posluchač
-
Josef Aron:
- Mel jsem moznost poslouchat pul roku radio v New Orleans. O tolika žánrově vyhraněných stanicích s kvalitní hudbou i mluveným slovem si muzeme nechat jen zdát. V Česku se skoro ze všech stanic valí jen neforemný verbálně-hudební průjem, radiožurnál už je v této kategorii bohužel také.
-
Aleš Beseda:
- Jsem otřesen a znechucen chováním B. Tachecí v TV diskusi. Pod jejím vedením se Radiožurnál stává jen dalším z mnoha komerčních emitentů škodlivého hluku zamořujícího veřejné i neveřejné prostory. Tachecí=mediální Mussolini.
-
Marie Kundrát:
- Pro celodenní poslech nemám rád komerční radia. Letošní radiožurnál tento nádech má !!!!!!!
-
Václav Jelínek:
- Přeladili jsme na Radio 1, chybí nám Jana Klusáková!
-
Josef Kundrát:
- Pro celodenní poslech nemám rád komerční radia. Letošní radiožurnál tento nádech má !!!!!!!
-
Václav Kraus:
- I mě chybí mimo jiné Ivan Hofmann. Naopak nemusím jednoduchost, povrchnost a masovost.
-
Ivona Horáčková:
- Odmítám novou formu vysílání CRo1 a neprofesionální chování ředitelky Barbory Tachecí ve své nynější pozici.
-
Petr Kubáč:
- Ať Radiožurnál pořádně informuje nebo ať se živí z reklam když je teď neodlišitelný od komerčních stanic.
-
Jiří Šubrt:
- 40 let.
-
radek lomsky:
- od 7. 1. do 11. 1. jsem se každý den ráno (od 6:30 - 7:00) dozvěděl pouze, že v Buenos Aires je 33 respekt. 32 stupňů C.
-
jiři jirout:
- frekvence2nebo bbc
-
Pavel Moravec:
- MOC mi vadí zrušení-MOTOŽURNÁLU,Pořad který je moc poučný v otázkách motorismu!
věk-51let
-
Miroslav Mikulenčák:
- Otřesné, arogantní vystoupení paní Tachecí v ČT mě přimělo rovněž reagovat. Chci rozhlas veřejné služby, ne další bulvární kolotoč!
-
Lenka Krausová:
- Nejvíce mi chybí poznámka Ivana Hoffmana. Ale verim, ze se vrati, ani komunistum se jej nepodarilo umlcet.
-
Hana Baránková:
- Pokládám za nutné, aby moderátoři mluvili spisovnou češtinou.
-
Tomáš Rezek:
- 35 let
-
Pavel Toman:
- 26 let
-
Radim Slovák:
- věk 29
-
Josef Kadlec:
- Veřejnoprávní rozhlas musí platit všichni, co mají radio. Pokud má méně než 100% posluchačů, někoho okrádá. A paní Tachecí posluchači ubývají, sama to v rozhovoru přiznala.
-
Dana Nedělková:
- Od začátku ledna, kdy jsem zjistila, že vysílání ČRo 1 se profiluje komerčně bez intelektuálního náboje, tuto stanici neposlouchám. Velmi mne mrzí odchod Ivana Hofmana.
-
Mirek Bílka:
- 37 let
-
Robert Boháček:
- Jsem proti snaze vytvořit další komerční, hloupou a nekvalitní stanici. Argumentuje rozšířením zpráv, ale ty samý věty a omezené informace se pouze 5x do hodiny opakují dokola. Informační hodnota, jakou jsem znal z dřívějška a kterou potřebuji ke své práci se vytratila. Věřím, že si to konečně někdo uvědomí, a že tato iniciativa nevyšumí. Jsem s pozdravem
-
Tomáš Nedělka:
- Neobyčejně arogantní a samolibé jednání nového vedení ČRo 1 je samo o sobě neprofesionální. Jako koncesionář veřejnoprávního rozhlasu žádám okamžitou rezignaci pí Tachecí na svou funkci.
-
Milan Novotný:
- bod 2-zcela souhlas
bod 3-kultura jazyka ano
bod 4-i dechovka (40%národa je starší nad 55 let a polovina je venkov!)
-
Zdeněk Kučera:
- 48 let
<< Předchozí stránka
Následující stránka >>