Názory signatářů (strana 5 / 8)

<< Předchozí stránka   Následující stránka >>

Pavel Chabiča:
Nová podoba radiožurnálu se mi nelíbí a stále si na ni nemohu ,,zvyknout". Nevím, co více udělat proto, aby se věci změnily. Cesta komerce, kterou se nynější vedení rozhlasu ubírá nemůže být přece v zájmu veřejnoprávního sdělovacího prostředku ani normálních posluchačů.
Tomáš Pavlíček:
Protestuji proti novému stylu Radiožurnálu, proti zrušení mnoha mých oblíbených pořadů, a ústupu mluveného slova na úkor hudby. Také bych si přál aby pořady, co ještě zbyly, nebyly přerušovány každých 5 minut hudbou. Děkuji.
Jiří Fencl:
ocenil bych rozsireni popularne-ekonomickych poradu pro rozsireni zakladni vzdelanosti posluchacu (např.úvěr a jeho splaceni, odlozena spotreba, apod.
František Fleišman:
Kromě jiných postrádám nejvíce paní Klusákovou a pana Hoffmana.
Jelena Kocmanova:
Uz samo vystoupeni te kr... reditelky v Dobrem ranu je duvodem pri podpis, nevim na co si hraje, ale mohla by si aspon overit Fakta o poctu obyvatel teto zeme
Světlana Vaňková:
Komerčních stanic je dostatek, ráda bych opět slyšela neafektované, klidné a věcné vysílání.
Miroslava Olšinová:
studentka
Vlasta Kindová:
Je to nehorázné.
František Plch:
Paní Tachecí, prosím, nedělejte nám z Radiožurnálu komunikační "port" IV. cen. skupiny. Uvědomte si laskavě důležitost mluveného slova prostřednictvím zasvěcených, profesionálně vedených a pro mnohé posluchače tisk suplujících komentářů.
Lubomír Posker:
Agresívní komerční styl kontrastuje s dřívější podobou. Radiožurnál byl balzám na duši v záplavě komerce a podbízívé reklamy radií na sebe sama. Teď působí jako B tým Frekvence-1.
Michal Jursík:
26 let
Jiří Vágner:
Nový radiožurnál se změnil ve velmi průměrné komerční, hudební rádio. Paní Tachecí zřetelně nezvládá roli ředitelky. Manažersky, argumentačně, schopností jasně argumentovat, prezentovat atd.
Tomas Skopec:
Nechci dalsi komercni radio za me poplatky.
libor Weinstein:
40 let
Radek Stiburek:
Radiožurnál za krátkou dobu šéfování paní Telecí sklouzl na úroveň komerčních stanic. Právě to mi velmi vadí, ukřičené znělky, různé pípání a hudba do mluveného slova - takových rozhlasových stanic je mnoho, Radiožurnál byl jiný, pohodový a hlavně profesionální. Proč museli skončit pánové Kroc, Železný, Hofmann...?
alexander Tomsky:
Všude v západní Evropě je státní rozhlas a televize kulturním médiem, ne-li institucí a vpodstatě vysílá pro střední vrstvu - kdyby měl radiožurnál 400 000 tak je to dost. Nezapomínejme že národ vymírá (pokles porodností od 1979 - 1997) byl značný a kvůli internetu klesá i zájem o tradiční média(denní tisk, tv a rozhlas).
Josef Furik:
41 let
Henrieta Furiková:
37 let
Bedřich Zenáhlík:
Je mi 43 let, rád bych viděl Český rozhlas jako pokud možno nekomerční alternativu k záplavě mnoha komerčních stanic.
Helena Volovská, MUDr.:
ročník 1965
Tomáš Váňa:
23 let
Jana Váňová:
50 let
Jiří Strnad:
nar. 1949
Martin Vonášek:
Boj proti bulvarizaci rád podpořím, ale měli bychom termín bulvarizace přesněji definovat. Těch "10" mil. obyvatel si totiž bude myslet, že jde zase o hrstku šílenců kteří bojují proti hamburgerům apod.
Martin Stoklasa:
Chaotická skladba , neobsažné, plytké tlachání v dopoledních hodinách (viz hosté-P.Nesvadbová,Polert) to ať poslouchá fan klub ve 3 hod ráno !
Jiří Špelda:
27 let
Pavla Volenová:
29 let
Václav Cinádr:
Tak arogantního a sebestředného člověka jako je paní ředitelka aby pohledal.
Marie Martinková:
Vážená paní ředitelko,na změnu Radiožurnálu už padlo tolik kritiky,že sned není možné vznést další.Chci věřit,že si neděláte z posluchačů legraci,že jste změny dělala s dobrým úmyslem.Chápu,že ne každý novinář dosahuje úrovně p.Moravce,ale L.Výborná to opravdu nemůžete myslet vážně.Osobnost,která by zajímala posluchače těžko přijme její pozvání a to co nabízí většinu posluchačů nezajímá.Vím,že nejde udělat změnu ze dne na den,ale co třeba dárek k velikonocům?Vraťte nám prosím naši oblíbenou stanici.Moc děkuji za přehodnocení,vím že je těžké přiznat nešťastný chybný krok,ale o to víc si Vaší velkorysosti budou věrní posluchači Radiožurnálu vážit.Odejít a úctou není ostuda,dejte šanci někomu schopnějšímu.Přeji hodně zdravého rozumu.Martinková
Jan Mareš:
Žádám paní Tachecí, aby hlasitou kritiku posluchačů přestala brát jako nutné zlo doprovázející její převratné změny a začala jí brát jako reklamaci zboží, které si bohužel všichni majitelé rozhlasových přijímačů musí kupovat.
Pavel Málek:
Po dnešním vystoupení Tachecí v rozhlase se nemohu nepřipojit !
Jiří Kvasniak:
Pro mne osobně je tragédii to,že i když platím koncesionářský poplatek,nemohu si naladit v rádiu českou zpravodajskou stanici a poslouchám raději Bayern 5 aktuel.
Gabriela Kubátová:
Od ledna 2008 Radiožurnál už není RADIOŽURNÁL.Postráda lidi i témata, které ho dělaly tak jediněčným nezi českými radiostanicemi.
Zuzana Kršková:
40 let
Jana Slezáková:
23 let
Tonda Hruška:
Jako si formou TV-poplatků platím za kultivovanou TV, chci za své peníze také kultivované rádio, na které mám právo. Nějaké tachecí experimenty si strčte. Děkuji.
Jiří Čunta:
57 let
Jan Graas:
Doporučoval bych ještě do petice přidat bod za odvolání paní Tachecí. Někoho tak arogantního a namyšleného jsem už dlouho neviděl.
Věra Čuntová:
Nelíbí se mi rozmělnění a rozkouskování progr. bloků do celého dne, stále stejní moderátoři (po dvou týdnech poslechu už nudní), hosté vybírání podle bulváru. Rovněž hudba se zasekla někde v průměru před zhruba 20 lety. I když rádiožurnál není hudební rádio a já jsem důchodkyně tak tohle mě opravdu nebaví.
Andrea Chudařová:
21
Marek Horák:
26
Zuzana Králová:
Připojuji se k této akci a souhlasím s názorem, že toto nové vylepšení Radiožurnálu je opravdu více komerční. Kam se poděli pan Pavel Kudrna, I. Hoffmann, Vl. Kroc a další mně velmi sympatičtí lidé? Co dnes slyším na této stanici je pouze podbízení se, chybí mi kultivovaný a srozumitelný komentář. Zprávy ty se nedají vůbec poslouchat, musím si kolikrát ztlumit hlasitost a pod. také pořadu typu: Automotorevue, zelená vlna atd...Je mi z toho smutno...
Stanislav Mírovský:
Změny ve vysílání Čro 1 radiožurnál, provedené novým vedením od letošního roku, udělaly z oblíbené stanice rozhlasu komerční bulvár. Argumenty, kterými ředitelka změny obhajuje, jsou absurdní a arogantní. Věrní posluchači se s nimi nemohou ztotožnit. Proto jsem podepsal tuto petici .
Karel Čermák:
Málo české hudby!!!
Karel Holý:
Krásný změny,ale k horšímu,takže přeladˇuju. Sbohem Radiožurnále !!!
Ludmila Holišová:
Také se připojuji, vůbec se mi nelíbí, co jste paní Tachecí provedla s vysíláním. Poslechla jste si, například profesionální komentář pana Pyška v Zápisníku !!!
Alena Khazalová:
Nevhodné/zbytečné zvukové obaly, vyřazení osvědčených programů (ranní poznámka, knihovnička, vstupy meteorologů..) a redaktorů (p.Kudrna, Kroc apod.), arogantní vystupování p:Tachecí - Radiožurnál je "náš", ne p.Tachecí, jak tvrdí, vždyť pracovala v komerčním rádiu.
Karel Hložanka:
´´Gheta´´ zrušena paní Tacheci ,budou zřejmě nahrazena novým ´´chaotic ghetem´´.
Jana Veselá:
Děkuji paní Tachecí za to, že jsem díky ní začala vyhledávat i jiné stanice než Radiožurnál, který jsem poslouchávala téměř stabilně.Po několikerém poslechu rozostřené znělky se mi dělá fyzicky špatně. Minuty, přidané ke zpravodajství neznamenají, že zpravodajství je kvalitnější nebo obsažnější - spíš naopak. JV
Jiří Bulušek:
40 let
Jaroslav Chrást:
Změny na ČR1 jsou ukázkou politického zadání Rady pro vysílání a to od představitelů všech politických stran bez vyjímky. Je to praktické nastolení cenzury názorů občanů tlumočených tak dokonale například panem Hoffmanem. Opakuje se situace s paní Bobošíkovou. Zajímalo by mne kam míří paní Tachecí po splnění zadání. Pravděpodobně do Bruselu jako její televizní vzor, paní Bobošíková.
Václav Beneš:
Český rozhlas byl po bulvarizující se české televizi jednou z posledních výsep inteligentní a kultivované žurnalistiky. Nechci aby se z něj stala nejposlouchanější stanice za cenu přizpůsobení se průměrnému šedému a lacinému komerčnímu vkusu.
Miroslava dLABAČOVÁ:
nOVÝ FORMÁT SE MI NELÍBÍ,JE STEJNÝ JAKO OSTATNÍ KOMERČNÍ STANICE. PROJEVY PÍ. TACHECÍ JSOU VŽDY FALEŠNĚ RÁDOBY SLADKÉ A VŽDY VELICE IRONICKÉ AROGANTNÍ. tAKÉ NEUSTÁLE VYCHVALOVÁNÍ NEJ NEJ NEJ NEJSOU NAMÍSTĚ. tROCHA VÍCE POKORY BY JÍ ROZHODNĚ VÍCE PROSPĚLA. oSTATNĚ STEJNOU SI JI PAMATUJI I Z TELEVIZE. JE ŠKODA,ŽE TATO JISTĚ CHYTRÁ ŽENA NEMÁ VÍCE SEBEKRITIKY A ŠKODÍ NEJEN SOSBĚ ALE I ROZHLASU
Petra a Miloslav Chytilovi:
Prosím o možnost otevřené dlouhodobé diskuze ke změnám Radiožurnálu a to přímo na této stanici. Není dobré ignorovat rozhořčení tisíců posluchačů a skrývat se za číslo 8 mil. ja je uvádí paní Tachecí. JAK ONA VÍ KOLIK Z TĚCHTO LIDÍ RADIOŽURNÁL OPRAVDU POSLOUCHÁ ?? Většina lidí přece poslouchá soukromá rádia, a my kteří jsme měli rádi radiožurnál, protože byl jiný, máme být tedˇ podle Vád " MODERNÍ "? DĚKUJEME ODEJDĚTE !!!!!!!!
Petr Hartl:
Poslouchám radiožurnál mnoho let a opravdu nechci nikam přelaďovat, nakonec není ani kam, jak správně uvádíte. Paní Tachecí by měla odejít zpět do komerce - tam nechť si sestavuje program podle všech posledních trendů...Ale jedno se paní ředitelce nedá upřít - její veřejné vystoupení jsou obdivuhodně arogantní a kličkující, v tom je rozhodně světová třída...
Libor Brůna:
Současné vedení usiluje o to,aby otrávilo co nejvíc posluchačů,docela se jim to povedlo a já už jsem ve stavu,že si pletu telecí s Tachecí ! Tahle baba má dar rozhodit lidi,kteří ji jenom z dálky s otevřenou pusou sledují,lituji všechny,kteří s ní přijdou do styky přímo !
ing. Jitka Kaličinská:
50 let
Marta Vaňurová:
Proč nám ubližujete? Neberte nám naše moderátory a pořady, které jsme měli rádi!!! Styďte se!!!!
Jakub Mateiciuc:
Je to smutné, vyhazovat kvalitní lidi a chovat se jako slon v porcelánu, paní ředitelko.
Helena Vokurková:
56 let
Slavomír Písačka:
Nechceme Tlachací Radiobulvár. Prosíme vrátit původní koncepci, původní moderátory a pravidelné pořady v pevných časech.
Zdenek Mateiciuc:
Dnes ( 18.1. ) jsem poslouchal dopolední diskuzní pořad s ní o Radiožurnálu. Svým chováním mi velmi připoměla našeho pana presidenta.. Neochota připustit jakýkoliv vlastní omyl, nevnímat lidi okolo sebe, prakticky - mít rád a být zamilovaný pouze do sebe sama. Vadí mi toho samozřejně hodně. Snad, snad nejvíce vyhazov Hofmanna, ale i jiné. Nejvíce mi ale vadí její arogance k nám, k posluchačům českáho rozhlasu. Všimne si rada ČR a pan ředitel ČR, že toto je přinejmenším velmi neslušné. Dříve to řešili lidé defenestrací, doufám, že ji časem někdo slušnější také vyhodí, a nemusí to být oknem.
Ludmila Pelková:
Chybí pan Hofmann!!!, někteří moderátoři jsou málo profesionální, schází komentáře,besedy s posluchači, názory pozvaných hostů, zprávy jsou povrchní a je jich relativně málo na zpravodajskou stanici, hudby je naopak příliš, atd., tato stanice je nyní na úrovni komerčního Impulsu či Frekvence 1!
Radoslav Hudec:
27 let
Miroslav Petříček:
Potřebné změny jdoucí ovšem zcela opačným směrem než by měly jít.
Jan Formel:
A prosím o ranní poznámky Ivana Hofmana.
Marie Gaubová:
Chybí mi moderátoři p.Kroc,Takáč,atd
Jiří Vobr:
Management asi usiluje udělat z Čro 1 Hvězdu. Drmolivý proud archaické hudby a nepodstatných informací, podávaných afektovaně až hystericky v jakési pig-češtině, přerušovaný zvuky, jež nejsou způsobeny atmosférickými poruchami...:-(
Vladimír Kadlec:
Nechci další komerční televizi. Čeký rozhlas není tržní stanice a má stát mimo jejich kupinu. To se týká i jeho "image" a progrmaové náplně.
Michal Mejtil:
39 let
Ondřej Pospíšil:
Chaotické zprávy-nepřijatelné vyhazovy nepohodlných moderátorů.
Karel Královec:
Přestože paní Tachecí velice ráda každého poučuje o správných významech slov, sama nějak nemůže pochopit rozdíl mezi veřejnoprávní a komerční rozhlasovou stanicí. A ještě k tomu předvádí neskutečnou aroganci.
Hynek Koudelka:
Za odváděný koncesionářský poplatek si nepřeji, aby: - mně moderátoři při zelené vlně omračovali "pohotovými moudry" typu: " ... i tak jsme jezdili v půl sedmé! (případně v jiném čase)" - každou stupiditu kroutili do neuvěřitelně košatých vět; snaha o familiérnost a vtip neustále dává informacím (pokud je mezi plevelem vůbec lze postřehnout) nějaký (snad) emoční náboj - okamžitá informovanost má smysl u dopravního zpravodajství, všechno ostatní by mělo být před odvysíláním řemeslně zpracováno tak, aby zpráva neklesala k bulváru, případně aby byla vyřazena jako nepodstatná atd. atp.
Jan Jílek:
Kvalitnější, nové obzory otevírající hudbu, prosím... jazz, ambient, atd...
Petr Lazárek:
Paní Tachecí je arogantní dáma neschopná zpětné vazby. Radiožurnál jistě změny potřeboval, nikoliv však směrem ke komerčnímu pojetí rozhlasového vysílání.
Petr Lukavec:
Bohužel paní Tachecí prosazuje své názory pouze arogantní silou. Takto ať postupuje ve fukci, kdy pro toho, kdy ji do funkce dosadí, má prosazovat jeho zájmy. Zde však je to něco jiného. Vysílání rozhlasu je vlastně námi nakoupená služba prostřednictvím konc. poplatků. Já, kdybych se takto choval při své činnosti (poskytoval služby bez ohledu na přání zadavatele), kdy poskytuji služby pro klienty, velice brzy bych skončil.
Adéla Nečasová:
Po zavedení změn se Radiožurnál příliš přiblížil komerčním rádiům; snaha o změny za každou cenu, značná rozkouskovanost (nepřehlednost) pořadů (např. "Děti Vám to řeknou.). A zejména: rozhovor s p. Tachecí na Radiožurnálu dne 19.1. - ve veřejnoprávním médiu bezprecedentní dávka demagogie!!!!!
Marie Zourková:
Chybí mi dřívější moderátoři
andrea svobodová:
1.Požadujeme zpět Pavla Kudrnu jako jednoho z nejkvalitnějších moderátorů,pana Hoffmanna také,velice se nehodí sladkobolná L.Výborná a jěště k tomu každý den, 2.Chceme si zapínat rozhlas na své určité pořady a proto požadujeme stálý čas pro stálé informace.3.vůbec nám nevadí, že každý den povídá o počasí jiný meteorolog je to odborné a výrazné4.za to mi velice vadí arogance p. Tachecí vůči nám posluchačům5.hudba chtěla obměnit,ale kromě zahr.hitů také českou hudbu alespoň v poměru 5O% na 5O%české produkce a to i starší6.zrušit vsuvky a šumy - kdo je nejlepší dokážu zhodnotit i bez něčího vtloukání do hlavy ,za to Vás neplatíme a komu to chybí může vždy přeladit na jiné stanice7.Na této stanici požadujeme odborníky a široké spektrum názorů do hloubky probraných to je důvod proč jsme poslouchali a to jste nám vzali.
Jaroslav Vrzák:
Paní Tachecí udělala z vysílání RŽ nechutnou placku.
Jaroslav Siblík:
34 let
Juliana Novotna:
40let
Václav Kabíček:
Hlasový projev některých nových moderátorů a "spíkrů": Klusákovou nahradit sběratelkou citátů Pawlowskou je hnus. To samé platí pro Zápisník zahraničních zpravodajů a nevhodné hudby k tomu.
Oldřich Novotný:
Chci opět poslouchat Radiožurnál s původním schématem, Ivanem Hofmanem a dřívějšími moderátory. Komerčních stanic je již více než dost. Další placenou z koncesionářských poplatků nepotřebuji.
Kulhánková Zdeňka:
56
Ing. Jiří Kulhánek:
59
Zdeněk Mitrenga:
Prostě nemám kam přeladit - možná jsem elitář, ale chci mít své elitní rádio, které se vymyká z šedi komerčních chrličů reklamozábavy bez ducha a falešných emocí. Věk - 35
Zbigniew Zawada:
27 let. ČRo1 jsem poslouchal cca od svých 20 let. Začátkem letošního roku jsem byl donucen s tímto zvykem skoncovat :-( Bulvarizace médií je vskutku zarážející: nejdřív Lidovky pak Fronta následovaly ji Události na ČT 1 a teď ČRo1... V mezidobí nezapomněli zrušit na čas dokonce i BBC - asi proto, aby někdo nechtěl srovnávat ČRo1 s BBC... Jen to britské BBC se zrušit nepovedlo... V 50'tých to dělala politická strana, dnes to dělají lidé z komerčních důvodů. Není ale ČRo stejně tak i ČT veřejnoprávní, a tudíž nekomerční???
Sylva Svobodová:
32 let - toho času na mateřské dovolené
Karel Svoboda:
je mi 34 let považuji se za mladšího posluchače a radiožurnál se mi v roce 2007 libil, (vyhrady se vždy najdou), ale situace v roce 2008 je pro mne zklamáním
Jarka Procházková:
Změna ke komerci se mě nelíbí.Očekávám změnu k lepšímu.Nevím proč, ale pí Výborná apí Pawlovská se mě nelíbí .
Vít Dvořáček:
"Nová podoba Radiožurnalu" není ničím jiným, než snahou o vytvoření komerčního radia majícího oproti konkurentům výhodu v tom, že posluchači nemusí trávit čas poslechem množství inzertní reklamy. Cenou za toto je ovšem ztráta veřejnoprávní kvality, která se projevuje nahrazováním kvalitních kultivovaných moderátorů a redaktorů lidmi, jako je L. Výborná, jejichž úroveň projevu, bohužel, patří skutečně do bulvární sféry. Nemluvě o rušení množství pořadů, nesmyslnému rozmělnění mnoha jiných a zkrácení některých ozvěn dne. Chtěl bych ještě podotknout, že s nástupem paní Tachecí došlo k strmému a nevídanému poklesu veřejnoprávní kvality Radiožurnálu, ke kterému se paní ředitelka nebyla schopna postavit jako manažer ctící zodpovědnost, o čemž svědčí její bezprecedentně neprofesionální selhání (chování) v Dobrém ránu na ČT.
Marek Strmiska:
Král je mrtev, ať zemře král !
Vlastimil Nárožný:
redaktoři-osobnosti s přehledem jsou upozaděni ve prospěch neosobních, tuctových čtečů a povídálků.
Věra Matějková:
25 let. Jsem proti zrušení pořadů zaměřených na užší skupiny posluchačů. Také nesouhlasím s novým schématem vysílání, které stírá rozdíl mezi důvěryhodným informačním zdrojem a ostatními mainstreamovými rádii. Petici podepisuji po vystoupení Barbory Tachecí v Radiořurnálu 19.1.
Dagmar Vránová:
Dnešním rozhovorem na RŽ od 11 - 12 s p. Žmolíkem mě pí. Tachecí vyburcovala k podpisu petice a podání stížnost. Vadí jí stále stejný hlas I. Hoffmana, ale po ČHMÚ požadovala, aby jí do vysílání dodávali stále stejný hlas meteorologa. A glosy sportovního dění od stále stejné K. Neumannové jí nevadí? Svá tvrzení opírá pouze o své dojmy a představy o "moderním rádiu". Nechci takové rádio a nehodlám ho jako koncesionář platit!
Antonín Šidla:
Po hudební stránce se z Radiožurnálu stává nudné, neposlouchatelné rádio hrající světové "odrhovačky". Přiblížení ČR1 ke komerčním stanicím vůbec nebylo potřeba. Ano, chtělo provést nějaké změny, ale ne tímto způsobem. Jsou i jiné cesty ke zkvalitnění, či úpravám této stanice.
Jitka REJCHRTOVÁ:
61 let
Věra Běťáková:
Jak by asi řekla sama "velká" Barbora Tachecí, "myslím si" (a to nejen já, ale i moji přátelé a rodina), že na Radiožurnálu se změny k lepšímu (takové bych uvítala) pod jejím vedením opravdu, ale opravdu "strašně moc" nepovedly. Postrádám I. Hoffmana, Kroce, Kudrnu... , vadí mi zmatenost a familiérnost vstupů, marně očekávám soustředěnou a inteligentní informaci o vycházejících kniihách.
Josef Němec:
souhlasím se zněním petice.
Miloslav Formánek:
Nechceme žádnou další bulvární stanici, ale starý dobrý seriozní ČR1.
Jaroslava Bernatíková:
Po vyslechnutí dnešního vysílání Radiožurnálu v době od 11 do 12hod. nejde, než se pod tuto petici podepsat také. Za celé roky, co tuto stanici poslouchám, jsem nic tak hrozného neslyšela.
Zdeněk Matuška:
B. Tachecí nebere ohledy na názory koncesionářů a dělá si rádio sám pro sebe. Rozdíl mezi komerčním rádiem a veřejnoprávním rádiem by měl být i v obsahu a stylu vysílání a ne tento rozdíl smazávat. Úroveň češtiny špatná, velmi časné přeříkávání se, hovorová čeština či slang sem nepatří. Projev P. Tacecí byl dnes neprofesionální, plný sebeuspokojení, neochoty ke kompromisu, projev jako takový byl ostudou češtiny i českého rozhlasu.
Petr Posolda:
27 let, nesouhlasim s novou koncepci vysilani, kterou prosazuje pani Tacheci. Po jejim vystoupeni v dopolednim Radiozurnalu 19.1. si myslim, ze se na pozici reditelky nehodi.
Ludmila Čechová:
Znovu se opakuje,co zde před několika léty bylo v souvislostí s ČT. Arogance moci. Tachecí = Bobošíková. Současný Radiožurnál se mi nelíbí, přepínám na Český rozhlas 2 Praha, ale co když tam bude za čas Tachecí číslo 2?
Radek Fejtek:
Radiožurnál se i pro mne stává neposlouchatelným ....
Ondřej Vrla:
Myslím, že veřejnoprávní rozhlas by měl zaplnit mezery mezi programy, vysílanými stanicemi komerčními, které žijí pouze z reklamy a tedy ze sledovanosti. Radiožurnál mílovými kroky míří jejich směrem a doufám, že ta spousta skvělých lidí, kteří Radiožurnál tvořili se nerozuteče dřív, než se kompetentní lidé chytnou za nos a vrátí zpět, co už stačili napáchat. Jen víc živých rozhovorů s Barborou Tachecí!!!
Ondřej Šmíd:
Dle prvotního poslechu nelze vůbec rozeznat komerční stanice a Radiožurnál, a to ani podle hudby, ani podle zpravodajství. V neposlední řadě pí. Tachecí se nechová tak, jak by se chovat měla.
Jaroslav Kolman:
moc mi vadí zvuková grafika, ale i ostatní změny, kdybych nemusel ctít zákon, nedal bych na takové rádio ani haléř
Ludmila Matušková:
souhlasím s předchozími příspěvky. P. Tachecí se nedá poslouchat, úroveň bulváru. VADÍ MI TAKÉ ZRUŠENÍ PRAVIDELNÝCH POŘADŮ - SVĚTEM KŘÍŽEM KRÁŽEM, IVAN HOFMAN ATD.
Otakar Pospíšil:
Paní Tachecí: Děkujeme, odejděte!
Ivan Kula:
Dnešní vystoupení pí. Tachecí mě opět utvrdilo v přesvědčení, že proti manipulaci s "fakty", které paní ředitelka předvedla v dnešním rozhovoru je třeba vystupovat rázněji a hlavně vytrvat. Bude to dlouhý proces, protože názory pohých 6ti tisíc posluchačů i přestože si jich nesmírně váží, nezmění její pohled, na to, co zbývajících 694tisíc posluchačů chce slyšet. Musí se ozvat i oni, nicméně se obávám, že přeladí a nechají si vymývat mozky povrchností, hloupými plky a balastem. Vy zbývající posluchači, dejte vědět, že také nesouhlasíte!
Markéta Vokurková:
věk: 23 let Plně souhlasím s textem petice, naprosto vyjadřuje můj názor. Hudební dramaturgie se mi velmi nelíbí, především časté opakování skladeb. Upřednostnila bych tematické bloky před "rozkouskováním"
Eva Pechánkova:
Jsem velmi zklamaná, dnes mě ještě nová pí ředitelka popudila svou arogancí a celým postojem v pořadu v 11 h, v relaci s p. Žmolíkem.Kde jinde se my, nespokojení posluchači se máme obracet? Z mého milého radiožurnálu se stává komerční, neseriozní stanice!!!
Vladimír Martinek:
Způsob diskuze paní Tachecí v sobotu 19.1.2008 se mi jeví jako nepřijatelný a doufám, že bude stejně posouzena příslušnou radou
Svatopluk Dvořák:
Podepsal jsem už první e-petici, dnes (19.1.2008) po poslechu další reakce Barbory Tachecí na připomínky posluchačů Radiožurnálu podepisuju i tuto. Připomínky byly velmi mírné a B.Tachecí se velmi kontrolovala, ale protektorský tón je jí zřejmě vlastní a používá ho nejen vůči svým podřízeným. Jedna posluchačka to vtipně přirovnala k chování učitelky v mateřské školce. Vzpomněl jsem si okamžitě na učitelku v seriálu ČT My všichni školou povinní a kouzelnou roli paní Gabriely Vránové.
Vlastimil Neklapil:
pokud by se jednalo o komerční stanici, je mi to jedno, ale za tuto stanici jsem povinen platit a tedy mám právo vyjádřit svůj názor. Nebo je snad nějaká možnost vyjádřit svůj nesouhlas tím, že platit přestanu ?
Jaroslav Hampl:
Mlácení prázdné slámy a ze zahraničí je informací minimum. JH.
Jiří Polešovský Ing:
Chybí zejména komentátor p.Hofman. Informace by měly být objektivní, nefiltrované. politicky, jinak plný souhlas s peticí.
Roman Pjevič:
Chci aby Český rozhlas zůstal prostorem "pozitivní deviace" v moři komerčních stanic, pro něž je hlavní ideologií sledovanost, líbivost... v praxi povrchnost, stupidita. Musí tu existovat hráz proti postmodernímu pseudonáboženství, jež se hlásí k jedinému smyslu života: "Ubavit se k smrti !"
Martin Pokorný:
Rozdíl mezi komerčním rádiem a rádiem, na které se platí koncesionářské poplatky by měl být i v obsahu a stylu vysílání a ne tento rozdíl smazávat. Například i přetahováním kamarádů z komerčních rádií (zejména jednoho rádia). Naprosto otřesnou podobu má zpravodajství.
Alena Kopecká:
Nechápu, proč musí pí Tachecí veřejně urážet bývalé moderátory třeba pana Kudrnu nebo paní Klusákovou, které Tachecí nesahá ani po kotníky. Skutečná autorita se nebuduje silou, ale skutečně mentálně i intelektuálně vyzrálí lidé tu autoritu prostě mají. Způsob budování autority paní Tachecí je však tragikomický.
Roman Vybíral:
Argumentace paní ředitelky Barbory Tachecí na dotazy, názory a připomínky posluchačů v dopoledním vysílání ČR Radiožurnál dne 19.1 2008 mě konečně dovedla i přes moje totální pracovní vytížení k reakci. Její vystoupení mě vede k závěru, že vůbec neví, o čem mluví, ač je o tom hluboce přesvědčena. Prakticky všechny její reakce na názory k jejímu působení v ČR jsou demagogické - viz její výlev o tiskovém mluvčím, jako jedním ze signatářů této petice... Na vedoucí místo jednoduše nestačí, pod tlakem je schopna pouze škodit a nikoli tvořit, jak si myslí .... Z ČR Radiožurnálu stačila za krátkou chvíli udělat torzo rádia veřejné služby... RpRTV ji buď umravní nebo proběhnou personální změny, což platí mimochodem pro některé její tzv. nejlepší moderátory v ČR, jako je pan Bílek, který skutečně patří mezi afektované bulvární, rádoby optimistické pouťové vyvolávače ...
Eva Hlaváčková:
věk 30 1. roztříštěnost zpráv a zrušení stávajícíchc bloků, rozmělněnost celého vysílání 2. odstranění schopných redaktorů ( Václav Sochor) 3.zrušení zavedených pořadů 4.náhrada seriosního radia, zábavně hudenbí stanicí komerčního rázu ( vše co bylo trošku seriosní muselo pryč - př. Knihovnička) 5. katastrofální pododba večerního radiofora ( živá obsáhlá a interaktivní relace se změnila v plytkou a nicneříkající) 6.Po vyslechnutí paní Tachecí na Radiožurnálu nevím jestli je záchrana možná.
Miroslava Čimerová:
Až dosud jsem byla k mé oblíbené stanici shovívavá a očekávala, že se srovná. Bohužel dnes po odvysílání pořadu, kdy paní Techecí odpovídala na dotazy posluchačů jsem pochopila, že budu muset přeladit. Snad procento sledovanosti přesvědčí paní Tachecí, že o tom kdo a co je nejlepší nerozhoduje ona, ale posluchači. Asi neví, že na této stanici oslovuje jinou skupinu posluchačů, než byla zvyklá z minulého působení, jinak by snad svoje odpovědi formulovala do inteligentnější podoby, nebo to už neumí?
Ivana Kejklíčková:
Po dnešním vystoupení paní Tachecí v Radiožurnálu musím zareagovat otřepaným příslovím "samochvála smrdí", mrzi mě, že stejně jako v totalitě se lidé nevybírají podle kvality, ale dle loajálnosti.
Simona Dušková:
Koncepce změn je často nelogická (viz zrušení předpovědi počasí s Hydrometeorologickým ústavem, zrušení řady výborných pořadů, změna moderátorů atd.). Způsob, jakým pí. Tachecí vystupuje a reprezentuje rozhlas Radiožurnálu a obhajuje své změny není jednak důstojné ani vhodné.
Adam Zezula:
20 let
Milena Nováková:
30 let
zdeněk šindlář:
chybí mi všechny zrušené pořady, nejvíce poznámka Ivana Hofmana. To je na tom nový RZ tak špatně, že musí moderovat p. Pokorný ( nebo to málokdo tak umí)? Šéf by měl šéfovat a ne "flirtovat" v přímém přenosu po ránu- snad jen na komer. stanici. Přeladit bych mohl snad na Prahu, ale co když tam změní ředitele ( a obsadí např. p. Bobošíkovou)? A zase musíme vše změnit. Proč?????
Jiří Bulíř:
Nesouhlasím s degradačními změnami v radiožurnálu 1. zrušení přímých vstupů meteorologů; pokles informační úrovně 2. povrchní zpravodajství 3. zrušení řady diskuzních pořadů 4. mrzí mne odchod vynikajícího komentátora Ivana Hofmana
Pavel Barbořík:
BT nemána v rozhlase co dělat!!!
Václav Menšík:
Nelíbí se mi že zrušili pořad Děti vám to řeknou, Ptá se Ester Kočičková a že hrajou divnou muziku.
Miloš Pernica:
Příliš mi začal připomínat doby před rokem 1989. Dále nemám čas na pořad, který nemá ani vlastní časový rozvrh. A hlavně byli odejíti ti lidé, pro které jsem si ten čas dokázal najít.
Jiří Kejklíček:
1) Postrádám "pichlavé" ranní poznámky pana Hoffmana, byl to pro mě bezkonkurenčně nejlepší pořad !! 2) Moderátor pan Kudrna byl pro mě "ztělesněním" celé stanice Radiožurnál !
Petr Marek:
Zásadní problém vidím v provedených změnách na Radiožurnálu, takže už zaníká rozdíl mezi např. Impulsem, Frekvencí 1 a radiožurnálem. Angažování nových osob, které jsou spojeny s prací v komeční a bulvární oblasti. Vadí mi arogantní způsob vystupování paní Tachecí a vadí mi, ža paní Tachecí veřejně lže. (viz. článek Josefa Chuchmy v MF Dnes 19.1.08).
Hana Menšíková:
Paní Tachecí mě dnešním vystoupením v živé diskusi přinutila vyhledat petici na internetu a připojit svůj podpis. Je možná dobrá manažerka pro soukromý sektor, ale proč nutí konzervativním posluchačům veřejnoprávní stanice své novinky a ještě je přesvědčuje, jak je to moderní?
Lenka Vančurová:
Paní Tachecí se snažila být v dnešním Radiožurnálu tak sladká,vstřícná až byla falešná. Opravdu velký skok oproti rozhovoru v ČT.
Ivana Janečková:
Rádio je tu snad pro nás posluchače a ne proto, aby se konečně paní Tachecí vyžívala ve funkci!
Jan Přikryl:
Změny vysílacího schématu v některých případech zcela nelogické, přílišná snaha předžvýkat posluchačům informace a nenechat je myslet za sebe, naprostá plytkost něketrých vstupů.
Andrea Kutějová:
petici podepisuji až poté, co jsem si vyslechla rozhovor s paní Tachecí na radiožurnálu. Dala jsem ji šanci vše vysvelit, ale pan Železný v nejlepší kondici a včasech slávy TV Nova, by se od ní demagogii mohl učit. Velké sklamání jak z formátu tak moderátorů, a značný příklon ke komerčnímu vysílání.
Michal Menšík:
Dal jsem paní Tacheci šanci a naivně doufal, že se podle jejích slov vysínání usadí a doladí, ale po jejích reakcích na dotazy a poznámky posluchačů v dnešním(19.1.2008)rozhovoru v Radiožurnálu s Václavem Žmolíkem, mě definitivně přesvědčila o svém despotismu, ačkoli se neustále vydává za velikou demokratku. Vysílání v nové formě se mi nelíbí
Blanka Bulířová:
35 let
Alena Londinová:
Nechci modernost a kvalitu v od pí. Tachecí, p. Kasíka
Jan Sáraz:
Bulvárních médií máme dost, tak ať je zachováno alespoň seriozní vysílání tohoto veřejnoprávního rozhlasu. Z důvodu "globální bulvarizace" jsem přestal poslouchat Frekvenci 1, Impulz poslouchám až večer. Doposud mi byl Radiožurnál výborným společníkem na častých služebních cestách.
Ludmila Konečná:
Paní ředitelka Tachecí provedla arogantně změnu pro změnu! Nahradila stávající kvalitní a časem prověřený program komerční slátaninou.
Pavel Harmuth:
55 let
Alicja Adamusová:
Vaše veřejnoprávní úvahy na téma podpis tiskového mluvčího (signatáře petice za "ministerstvo dopravy") nemají obdoby. Podle Vás tedy svým podpisem projevuji názor celé České advokátní komory?... absurdní.
Věra Polívková:
Proč neodpoví na dotazy v Radiožurnálu např. nadřízený p. Tachecí, to musíme poslouchat jenom ji, přece má nadřízeného, aby zhodnotil, že lidé něco chtějí a ona to říká podle svého a neustoupí
Hana Čechová:
Dnešní projev p. Tachecí na RŽ byl ukázkou neuvěřitelné mediální manipulace. Stejný pořad ve stejný čas je "ghetto", ale stejný moderátor ve stejný čas je "znak moderního rádia". Komeční stanice se liší od RŽ kvaliou moderátorů ,ale přetáhla tam moderátory z komerčních rádií, znělky se jí velice líbí, ale budou se předělávat. Kdo to bude platit? Ctí svobodu a demokracii, ale nedodržuje ji.
Blahoslav Popela:
Změna se mi nelibí. Rádiožurnál tápe a v podstatě nemá žádný obsah. Myslím, že v nedavné minulosti a v dnešní době, kdy se neustále něco mění, byla pravidelnost pořadů, jejich 'dlouhověkost' a neměnost právě to co jsem nejvíce oceňoval. Byl to jeden z mála pevných budů. I když tomu nerozumím proč, přijde mi, že i kvalita, miněno technická kvalita, vysílani poklesla.
Petr Anastasovský:
Komercionalizace vysílání, porušování principu veřejnoprávnosti, pořady pro menšiny jsou rozmělňovány, velké množství opakujících se zpráv, tlak na sledovanost, špatná a pozdní prezentace důvodů změn... a sposuta dalšího
Emílie Dvořáčková:
Vadí mi i dalším lidem v mém okolí chaotičnost vysílání, změna není k lepšímu. Paní Tachecí lidem nutí myšlenku, že zase někdo ví co je pro ně nejlepší a to už tu bylo...
Věra Katzerová:
Právě poslouchám Volejte paní ředitelce a hodina vychloubání opravdu stačí. Vratťe zpět pana Kudrnu, pana Hofmana a dejte zpět paní Tachecí.
Eva Olivová:
32 let.
Hana Zavrtálková:
věk: 22let
Lukáš Herman:
ve vysílání postrádám rozum a obsah
Václav Frömmel,MgA.:
Je mi 33.let a nehodlám se smířit s generálními změnami v programu veřejnoprávního Radiožurnálu, který jsem si oblíbil. Zbyla mi už jen Vltava.
Filip Hvízdal:
Nelíbí se mi, že veřejnoprávní stanici vede člověk, který nebere ohledy na názory koncesionářů a dělá si rádio sám pro sebe. Též se mi nelíbí, že hudební redakce téměř vůbec nevysílá písničky z jiných evropských států (např. Polské, Německé, Španělské,...)
Jan Ondřich:
protože si ho platím a za své peníze echci Tachecí.
Zuzana Vyvialová:
24
Ondřej Šebelík:
Prý není možné po bezmála třech týdnech hodnotit "facelift", kterým Radiožurnál prošel, protože se bude ještě vyvíjet. S tím nesouhlasím. Změny, které byly provedeny mají evidentně dlouhodobý charakter (noví moderátoři a forma, kterou se ČRo1 prezentuje přeci nejsou plánovány jen na dva měsíce). Navíc, odpůrcům až tolik nevadí drobné detaily a chyby, které se vyladit dají, ale generální změny, zakotvené do rozhlasu. Příchod nových "hlasů" měl být přínosem, ovšem některé jsou vyloženě protivné. Nemám nic proti dobré náladě, ale pokud z reproduktorů slyším některé moderátory, kteří mluví, jako by právě zaslechli nejlepší zprávu svého života nebo podařený vtip (za což je ovšem musím obdivovat), na optimismu mi to nepřidává.
Miloš Morávek:
Poslouchám ted Tachcecí. Je to hrůza. Je to prostě TLACHECÍ!!!! AŤ TÁHNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alexandra Potůčková:
Především zcela postrádám důvod tak výrazné změny!Nechci,aby se tato zpravodajská stanice podobala Frekvenci 1.(Chybí mi např.pořad "O kom se mluví",poznámky I.Hoffmana,k horšímu se změnil týdeník "Očima zahraničních zpravodajů"a malý prostor dostávají výborní komentátoři-např.P.Nováček.Nemluvě o již dřívější změně v podobě Radiofóra!Celý ranní blok by se mohl nazývat - dobré jitro s Luckou.Atd.atp.)
Vojtěch Vondráček:
Již neexistuje žádný kvalitativní rozdíl meziˇČr1 a ost.většími komer. radii.Bohužel.
Kunová Jaroslava:
Vážení, Radiožurnál jsem ráda poslouchala pro jeho vy vážený vysílací program. To co se nyní ozývá to je "čistokrevné vysílání komerčního" bulvárního /vysílání. Byl to do konce roku 2007 takový únik právě před takovým komerčním vysíláním,kterého je v radiovém vysílání většina.Děkuji.
Hana Češková:
Jako žena ženě bych Vám ráda sdělila, jak mě mrzí, že místo dobrých schopností žen ukazujete pravý opak
kateřina grégrová:
35 let
Jiří Kůra:
Nechci Frekvenci 2.
Jakub Mikulecky:
Kam se ztratila intelektuální lázeň pro moje uši, kde je pan Ivan Hofman a jeho trefne poznámky. Proč znásilňovat tak seriozní tradici, něčim tak nevhodným jako je druhá Frekvence 1. Inu, jaký je pán, takový je i pes...
Markéta Dvořáčková:
32 let
Marian Vybíral:
Je mi 20 let. Na klasické formě Radiožurnálu jsem vyrůstal, se zaujetím poslouchal Ranní poznámky Ivana Hoffmana, jako řidič si vážil Motožurnálu a tak bych mohl pokračovat (zrušení Hudebního telegrafu, Vašeho tématu, iŽurnálu, zábavného a poučného Kvízu radiožurnálu, Ptá se Ester Kočičková/Olaf Lávka, výrazné omezení Sportžurnálu či samotných vstupů meteorologů z Komořan - pro paní Tachecí...pouze oni podávali 100% FAKTA). Nepřijímám změny od někoho kdo káže vodu a pije víno...narážím na těch 8 000 000 obyvatel ČR o kterých mluvila v Dobrém ránu ČT...paní Tachecí doplňte si základní vzdělání,to je FAKT a ne názor!
Petr Horský, 32 let:
Cílená likvidace křesť anského týdeníku. Dnešní vysílání - politická situace v Srbsku a Kosovu, pak primárky ve Státech. K tomu unylý popík " Nigts in white satin - never reaching the end..." s křesťanskou tematikou pranic společného - nejde zjevně o náhodu ale o cílenou likvidaci. A možná jde i o cílenou likvidaci celého Radiožurnálu.
Pavel Jíra:
K obsahu petice se připojuji. Mimo to velmi postrádám Poznámky Ivana Hofmana a nevím čím se znelíbil Jan Pokorný, že byl degradován zpět na pozici moderátora. Tím nechci říci, že je moderátor špatný.
Michal Bárta:
POkud bych chtěl poslouchat komerční rádio pak přeladí, ale já chci poslouchat Radiožurnál, teď místo něj vysílá něco jako komerční stanice.
Václav Roman:
Nový Radiožurnál mi připadá jako komerční rádio nevalné úrovně. Otravné znělky a koktající, nečesky mluvící moderátoři - takový kabát si vlajková loď Českého rozhlasu, potažmo my posluchači, nezasloužíme!
Juraj Grexa:
Věk 24 let.
Petr Arsenjev:
Vadí mi zvukové znělky s vložený podprahovým pípáním. Vždycky sebou trhnu, protože si myslím, že mi přišla smska nebo je něco s mobilem. Nepříjemný vlezlý hlas nových redaktorů.
Martin Stodola:
33
Richard Fiala:
Otravuje mne množství jako vejce vejci si podobných komerčních rozhlasových stanic v českém éteru. Proto protestuji proti tomu, aby se jim začal podobat i Radiožurnál. Jinak ze stanic ČRo více sleduji Prahu, Vltavu a Š(v)estku, případně Česko. Chybí mi tu ale přesný výčet pořadů, které byly zrušeny - tady jsem to nikde nenašel.
Tomáš Půček:
veřejné vystupování paní Tachecí bylo ohromující(ironie).
Michal Šrámek:
Paní Tachecí, dost už bylo totality!
Pavel Kadlec:
Radiožurnál potřeboval pouze změnu ( a to důkladnou!!!) hudebního formátu.Zpravodajství, tak jak ho známe až do těchto dní bylo na vysoké profesionální úrovni. On ten problém vlastně nastal už ve chvíli, kdy se do vysokých funkcí začali infiltrovat lidé z bývalého radia Alfa, pamatujete se ještě na něj??
Pavel Filip:
1. Zrušení ranní poznámky Ivana Hofmanna 2. Zrušení telefonátů s meteorology (Stanislav Racko a jiní) 3. Bulvarizace zpráv 4. Necitlivé odstřihování konců hudby 5. Arogance vedení ČRo v obhajování nesmyslného schématu 6. Nekvalifikovaní noví moderátoři - viz kiks s výslovností Donald Tusk, časté přebrebty a další prohřešky 7. Zrušení nedělní knihovničky Jany Klusákové
Kateřina Dvořáková:
Jediný seriozní stanice se změnila na styl jakési F1 nebo snad jiného komerčního radia. Snad by i bylo lepší, kdyby na stanici šli 24 hodin zprávy s komentářema, ale ne v současném stylu.
Terezia Václavková:
Díky inovaci Radiožurnálu jsem se stala posluchačkou středoproudového rádia tvářícího se solidně a informativně. Vzhledem k tomuto paskvilu bych nerada přeladila na Evropu 2. Tolik štěstí najednou v jednom roce bych asi opravdu nedokázala unést. proto bych ráda vrátila podobu Radiožurnálu zpátky....
Lubomír Dubový:
Lituji ztráty serioznosti, objektivity, aktuálnosti a odmítám nárůst bulvarizace Radiožurnálu
Tomáš Gajdošík:
dávám důraz na bod 2. a 4.- jejich obsah vystihuje zabránění pádu radiožurnálu do průměrnosti komerčního bahna
Miloš Skořepa:
42 let
Michal Nový:
Je nepochybné, že Barbora Tachecí hodlá z veřejnoprávního média udělat médium jiného charakteru, kterých je již tak dost. To je však vzhledem k jakési tradiční povaze této stanice naprostý krok vedle... Navíc její "výstup" v České televizi mě přesvědčil o tom, že za těmito kroky stojí absolutní neprofesionalita, neschopnost komunikovat a arogance. O slovu hloupost se raději nebudu zmiňovat.
Lubomír Kováč:
Po 14-i dnech poslechu nové podoby ČR1 jsem nabyl dojmu, že mohou vysílat jen několik písníček ze 60.- 80. let, denně několik písniček ABBY, BEATLES, RICHI E POVERI, DRUPI a pod. Z českých jen KUBIŠOVÁ, CHINASKI, KRYŠTOF.. Na prstech jedné ruky by se daly spočítat písničky mladší 20-i let!! P. Colsrisová nezpře bývalou zprávařku z Kiss Morava, p.Bílek to také nezvládá.. Proč uvádět nekolikasekundový příspěvek- Zelenou vlnu?!Celá koncepce rádia je totožná s F1, nebo Impulsem!! Děs a hrůza
Štěpán Barták:
Udělat pěkně v tichosti z veřejnoprávní rozhlasové stanice stanici komerční, to je vskutku mazanější nápad, než to, co zmocnění lidé udělali s Českou televizí. Ta byla "pouze" osazena tvárnými jedinci bez problémů plnícími politickou objednávku. Inu, čas pokročil a metody nám pokročily s ním.
Jiřina Šlajsová:
41 let
Josef Šlajs:
44 let
Lucie Opletalová:
Nepotřebujeme tu další komerční rádio! Paní Tachecí se nechová v diskuzích jako profesionál - její vystupování je arogantní, navíc by měla zapracovat i na výslovnosti. Pochybuji, že člověk s takovým vystupováním může vést veřejnoprávní rádio a tým lidí v něm pracujících. Pochybuji, že člověk jejího formátu může vést jakýkoli tým lidí.
Jiří Ditrich:
platím poplatky aby existovala alespoň jedna nekomerční stanice, dnes musím poslouchat BBC ( a někdy jim moc nerozumím )
Josef Glaser:
Citelně postrádám fundované komentáře a osobní stanoviska redaktorů a komentátorů, se kterými sice nemusím souhlasit, ale která vedou k zamyšlení...
Ladislav Kern:
Chci zpět klasický radiožurnál. Odmítá poslouchat modifikace Frekvence 1.
Irena Březinová:
´Poslouchám Radiožurnál při práci. Nemám čas se celý den soustředit na poslouchání. Měla jsem své oblíbené pořady, které mi vzali. Děsí mě stupidní hesla a pazvuky, které imitují můj mobil. Hrozím se nad příšernou češtinou nových "moderátorů" a "vždy skvělou náladičkou". Chci zpět starý Radiožurnál !
Jan Šejnoha:
Vraťte prosím Radiožurnálu kultivovanou tvář!
Barbora Havlová:
Tachecí- síla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Božena Čechalová:
Bulvarizace, neprofesionalita nových a vystresovanost starých moderátorů, paní Tachecí po jejím projevu v Dobrém ránu ČT ze slušnosti nekomentuji. Playlist už má lepší i ta Frekvence 1. Chci alternativu, nikoliv konkurenci komerci!
Jan Poslušný:
23 let
Pavel Svoboda:
Prosím, nechcete vysílat zprávy v AJ ? Proč se ptám ? Protože 2/3 písniček ve vysílacím čase je v AJ. Začínám bý na písničky v AJ alergický. V hudební části jsou obrovské rezervy. Publicistika je zajímává, ale chybí ji více kontaktů pomocí telefonátů od posluchačů. Proč poslouchám Radiožurnál ? Protože tam je oproti ostatním stanicím více prostoru pro aktuální zprávy. Děkuji Vám, že můj požadavek na zlepšení hudebního vysílání vyslyšíte. Zdravím Vás
Karel Kučera:
NE komerci,kde se od rána do večera ozývá TO samé. Paní ředitelka Brambora Tlachecí je opravdu fundovaná řečnice a diskutérka.
Jiří Klimeš:
Méně hudby, více slova. Jsme v Evropské unii,proč jen samá angličtina. Jsou také písničky české, slovenské, italské, španělské, polské, bulharské a jiné ( když už se bez nich nemůžeme obejít). Ve zpravodajství chci fakta ne dohady a bulvár. Úsudek si udělám sám. Klimeš
Zuzana Bartoňová:
33 let
Miroslav Lacina:
Vivat komerce :o((
Iva Taušová:
Prostě se mi nový Radiožurnál nelíbí.
Ivana Hurtová:
Podbízívý styl, pokles kvality zpravodajské práce. Z veřejnoprávního rozhlasu se stává bulvár a jsem pro návrat ke klasice a tradicím. Vadí mi bulvarizace a vlezlost "vašeho rádia" Velice nelibě vnímán "akční" tón moderátorů, trend k ukřičenosti, nátlakovosti sdělení. Stejně užvatlaných rádií s bezduchou slovní výplní je u nás dost. Vraťte nám Ivana Hoffmana.
Vít Lelek:
věk 38
Oldřich Zálešák:
46
Milan Kasimír:
Podbízívý styl, pokles kvality zpravodajské práce.
Alois Fridrich:
Jezdím deně autem po celé republice a jíž řadu let jsem poslouchal Radiožurnál.Po této změně už to není co dříve a žádné jiné rádio mne nevyhovuje velice mne to mrzí a bohužel teď jezdím v autě kde je hrobové ticho.
Jana Mudrová:
49 let
Stanislava Bažantová:
K dobrému vstávání mi chybí ranní poznámka Ivana Hoffmana!
Petr Bažant:
Zrušením "Poznámky"Ivana Hoffmana mně chybí materiál pro přijatelnou výuku občanské výchovy!
Zdeněk Černý:
Nechci radio Arogance
Petr Hostinský:
25 let
Šárka Fejtková:
věk 33
Jana Zvěřinová:
K podpisu nemalou merou prispelo i arogantni vystoupeni pani Tacheci v televizi. Vek: 26
Vít Palaščák:
30 let - jsem vážně tak starý pro ten "starý" Radiožurnál??? Chybí mi Ivan Hoffman. K Tachecí si raději komentář odpustím...
Martin Zikmunda:
Ztráta solidního přístup typu BBC. Když jsem si po novém roce pustil R., myslel jsem, že mám přeladěné rádio! Velice mne překvalila ztráta známým jmen a hlasů (pan Hoffman, bývalí reportéři BBC). Velice nelibě vnímám samoúčelné "hlášky" typu "A víte kudy kam!", (které mají udělat COOL radio ?), ale ve skutečnosti je to jenom vata. Velice nelibě vnímán "akční" tón moderátorů, trend k ukřičenosti, nátlakovosti sdělení. Poslední kapkou, proč se připojuji k petici je záznam rozhovoru s paní Tachecí v ČT, který jsem dnes shlédl. Záznam ukazuje, že paní Tachecí není manažer na pravém místě (nezvládá emoce, je arogantní, podle mne si je zcela vědoma průšvihu, ve kterém se nachází a hledá obranné pozice, včetně rukou založených na prsou - každá psychologická příručka o tomto píše). Manažer veřejnoprávní ínstituce se takto nemůže chovat, je-li placen z veřejných poplatků.
Radim Zapletal:
Především jsem proti vyhazovu autora úžasných komentářů Ivana Hoffmanna.
Eduard Doubek:
Vystoupení paní ředitelky v "Dobrém ránu" mě šokovalo.Ubohost!
Karolína Sochorová:
16 let
Karel Hosnedl:
Protestuji proti přeměně Radiožurnálu z veřejnoprávního rozhlasu na bulvár a jsem pro návrat ke klasice a tradici.
Jiří Kliber:
Hlasový projev některých redaktorů zejména v otevřené komunikaci ale také někdy v jakémsi osobním jejich hodnocení dosahuje frekvence naprosté nesrozumutelnosti, kadence je nepatřičně vysoká, tito lidé mluví tak, jako v hospodě s kamarády.
Jan Dreiseitl:
Jsem dlouholetým posluchačem Radiožurnálu, který jej vždy poslouchal pro kvalitní zpravodajství a rozumnou náplň mluveného slova. Po zjištění, že mi moderátor po ránu přednáší pranostiku pro dnešní den, se pro mě Radiožurnál zařadil ke komerčním stanicím. Informace o horoskopech, pranostikách, celebritách patří na komerční stanici, ne veřejnoprávní rozhlas, na který jsem zákonem nucen přispívat.
Eva Krejčová:
vadí mi bulvarizace a vlezlost "vašeho rádia" a zrušení některých pořadů - např. poznámky Ivana Hoffmana
Aleš Kostelka, ing., CSc.:
Myslím, že ČRo 1: - By si měl vyjasnit pro koho chce vysílat, m.j. zda pro ty, kteří mohou nebo chtějí poslouchat pozorně úseky dlouhé max. několik málo minut, nebo úseky delší. Zda chce zejména bavit, zda spíše informovat (a zda banality počítá jako informace) nebo zda také přivést k zamyšlení, reflektovat důležité a složité problémy. - Měl by si to vyjasnit a pravidelně vyjasňovat ve spolupráci s posluchači. - Měl by veřejně sdělit a pravidelně sdělovat, jak to dělá teď a jak v budoucnosti. Deklarované záměry nové ředitelky jsou příliš všeobecné, na straně druhé její "konkrétní" kvantifikované argumentace např. o změnách délek zpravodajství nic neříkají - nepostihují kvalitu obsahu. - By měl u publicistických pořadů dlouhodobě měřit a zveřejňovat průměrnou délku věnovanou souvisle jednomu tématu - nastavit si tím zrcadlo, zda, případně jak rychle směřuje ke klipovovosti.
Robert Budík:
Osoba p. Barbory Tachecí
Jarmila Pchálková:
53 let
Matěj Tejchman:
21let
Jiří Pchálek:
58 let
Marek Zejda:
Chci Radiožurnál a ne Ráááááádiožurnál
Jana Knápková:
Jsem nespokojena se změnami, které proběhly na Radiožurnálu. Stejně užvatlaných rádií s bezduchou slovní výplní je u nás dost. Vraťte nám Ivana Hoffmana.
Pavel Konečný:
50 let
Jan Hamerník:
Mluvené slovo se změnilo z 80% procent na bezduché mlácení prázné slámy, nedá se poslouchat déle než 15min. Jako hudební kulisa k práci ( pozadí ) je radiožurnál v této podobě také nevyužitelný.
jiří Heinrich:
radiožurnál se změnil v" kolotočovou " produkci. Mimo jiné je žádoucí, aby veřejno právní rozhlas, alespoň se zprávách a moderátoři promlouvali spisovnou češtinou.
Jana Špačková:
1. komerční vysílání 2. změny personální 3. chování p. Tachecí není vůbec profesion. a na takovém postu co je nemá co dělat ,krom toho myslím že pokud je to placeno z našich peněz máme do toho jako polsuchači také co říct.Pokudf bylo 4000 podpisů málo myslím ,po tiskovce bude mít rádio opět méně posluchaču a více podpisů. Věk 32
Svatava Antošová:
Nevadí mi, že z Radiožurnálu zmizely některé rubriky (např.ranní poznámka Ivana Hoffmana) nebo někteří nezáživní moderátoři, naopak to vítám. Vadí mi, že se z Radiožurnálu, který byl rozlišitelný už po několika vteřinách poslechu, stalo další "soukromé" rádio, které se od těch skutečně soukromých stanic téměř v ničem neliší. Paní Tachecí vsadila na zvukový obal, pod kterým je jen agresivita a plytkost, sdělení minimální.
Radovan Sloup:
Schéma ranního vysílání je žalostné, připadá mi to jako pelmel koření, vysypaného do jednoho hrnce. Zkracování písniček, dříve jen u Love Hurts a Ozzyho před celou se stalo normou. Pokorný je prima, ale jen 20 minut denně......
Oldřich Popelka:
Paní kačerka Tachecí nemá moji důvěru!!!
Petr Sýkora:
NECHCI hodnotit celou stanici, mohu jen přidat střípek: Vyposlechl jsem cca 8.1. rozhovor Lucie Výborná + Ondřej Brzobohatý a bylo opravdu STRAŠNÉ! Takovou směs samolibosti a povrchnosti aby jeden pohledal!
Jiří Bažant:
Souhlasím s peticí. Vše již bylo napsáno.
Jana Nejmanová:
Je mi sice teprve necelých 23 let, ale Radiožurnál jsem poslouchala po celý den a vždy mi přišel nejkultivovanější radiovou stanicí v Česku. Musím jen souhlasit s tím, o co signatářům petice jde. Jelikož spisovnou češtinu, výbornou žurnalistiku, věcnost a informace po celý den, širokou škálu hudebních žánrů, nebylo možné slyšet téměř nikde jinde. Navíc výměna moderátorů pro mě byla naprosto šokující, jelikož Lucie Výborná se prostě poslouchat nedá. Ty "staré hlasy" prostě chybí.
Eva Čejková:
Změny na úkor kvality. Paní Tachecí argumentuje rozšířeným mluveným slovem, ale to, že se nedá poslouchat, opomíjí.
Jiřina Kyselá:
Ta tam je pohoda při poslechu hlavně večerních pořadů, např. "Nad věcí", je to škoda.
Pavel Sklenar:
Vek 38 let.
Josef Čepička:
52 let, dříve pravidelný ranní posluchač
Jana Brabencová:
30 let.
Libuše Zemková:
Zkrátka nechci další Frekvenci 1, která se pomalu blíží bulváru - rozkřičení komentátoři, katastrofy a drby.
Pavel Novák:
Dnes jsem to v autě dopoledne poslouchal. Nesvadbová- hrůza. Hudba-sterilní, zprávy o ničem. Ale jako radio pro feministky velice slušné.
Radovan Havel, MUDr.:
Odkazuji pouze na velmi dobrou analýzu situace z pera Jana Zilvara na Strategii. A za větu roku považuji výrok B.T., že Halina P. knihy kupuje, čte a přemýšlí o nich...
Oldřiška Margecínová:
To nejsou zprávy ale halekačky jako na komerčních stanicích.
Pavel Balcar:
Zabraňme bulváru alespoň tam, kde je to možné.
Vladimír Ficner:
Bylo odstraněno mnoho kvalitních pořadů, za mimořádně závažné považuji zrušení Automotorevue a novou podobu Zelené vlny.
Aleš Čabla:
Kde je Hoffman, Motožurnál, zprávy v celou atd. ??????????
jana Nutilová:
nelíbí se mně podoba radiožurnálu a jsem znechucena jeho ředitelkou, po zhlédnutí videa you tube přímo zděšena
Tomáš Vařil:
No musím konstatovat, že to jak jsem byl pyšný na to jaké dobré rádio poslouchám a ne nějaké překomercializované, teď mi zbyly pouze oči pro pláč. Abych řekl pravdu tak když jsem si ČRO1 pustil 2.1. v práci tak jsem byl celkem vyděšenej koho si tam dali přes svátky na záskok, bohužel počínaje 7.1. do dneška jsem zjistil že to nebyl záskok, ale pokus o zlikvidování slušného a posluchačsky zaměřeného rádia. A jediné co mohu říci ja že jsem z toho opravdu smutný.
Antonín Cabúk:
Chovaní ředitelky ČRo K nazorům většiny .Držění lasa před vykopnutím.Neslušné chovaní v Mediích.Pokus o medializaci o kterou nestojíme. ps:Paní ředitelko 16-2=12 ? je dvanáct jo bohužel je to 14.
petra Jara:
věk 32
Marian Kolrus:
Radiozurnal2007 byl oazou v pousti nevkusnych, vlezlych a obsahove prazdnych ceskych radii, proto podobu RZ2007 urcite zachovat!!!!
Jiří Adam:
Změna Radiožurnálu je hazardem s důvěrou občanů veřejnoprávnímu rozhlasu, že za koncesionářský poplatek dostanou objektivní a inteligentní informace. 61
Jiří Mgr Počarovský:
Bulváru je již dost!
Igor Slovák:
věk 40 let
Miroslava Duchková:
Nesnáším spojení "tady a teď". Podporuji všechny požadované body, hlavně bod 3. - velmi mi vadí afektovaný moderátor a chci slyšet správnou češtinu !!!
Pavel Sláma:
Nenechám si vzít jedinou rozumnou stanici v éteru, zvlášť když si jí platím !!!!!!!!!
Silvie Froulíková:
Do vyslání zařazovat odborné diskuze a příspěvky. SF, věk 31 let
Vít Baisa:
Odmítám jakýkoli bulvár a komercializaci. Už tak máme dost málo kvalitních médií, nevidím důvod jejich počet nadále snižovat. (přibližný věk 23).
Jaromír Nop Ing.:
Nová koncepce nevyhovuje více lidem. Předpokládat nárůst sledovanosti v r. 2009 je naivní, tento vývoj může zařadit Radiožurnál mezi "mrtvoly". Po r.2010 mu už nebude možno nijak pomoci. Stanic bulvární úrovně máme v Čechách víc než dost,
Jiřina Nopová:
Nelíbí se mi bulvární charakter, časté opakování znělek a upoutávek. Rovněž se mi nelíbí nové hudební vstupy.
Petr Gregor:
Chci zpět profesionální a informační rádio No.1. Děkuji za kladné vyřízení.
Šimon Kokoška:
Nikdo kdo neví kolik v ČR žije lidí nemůže pracovat v médiích natož ve vedoucí funkci
david Capoušek:
Kdo a proč vůbec p.Tachecí do funkce nainstaloval? Určitě byl vypsaný konkurz - kdo další se ho zúčastnil? Radiožurnál měl samozřejmě i své chyby, ale tuhle paní si fakt nezasloužil.
Čestmír Podlaha:
narozen 1946
Lenka Voltrová:
úžasné mluvené slovo na nekomerční stanici
Daniel Žingor:
37
Ondřej Kasík:
Věk: 25 let
Petra Polanská:
věk 25
Karel Auer:
Z Radiožurnálu se stala Frekvence 2 !
Lucie Březinová:
Rozpuštěním tématických pořadů do proudu hudby a hovoru o věcech nepodstatných pro mě ztratila tato stanice smysl. Nemám čas ani energii poslouchat rozhlas celý den a "vychytávat" závažnější informace. Hudba je výrazně horší než v minulosti, znělky rušivé a noví moderátoři ke kvalitě také zrovna nepřispěli. Je mi 31 let.
ales netolický:
Současně s podepsáním této petice žádám o vyšší profesionalitu a slušné chování ředitelky radiožurnálu - pí.B.Tachecí. Vystupuje jako buran a chápu jasné důvody, proč byla z ČT vyhozena. Doporučuji poděkovat a rozloučit se s ní z ČRo.
Jindra Volčková:
Chci zpez staré vysílaní Radiožurnálu a chci slyšet známé hlasy,ktere jsem poslouchala 10 let každý den.Děkuji.
Martin Groh:
dokud ještě trochu IQ zbývá, boj nekončí...
Dana Růžičková:
proč se mi nelíbí "nový" Radiožurnál: pomluvy; drby; zesměšňování; nepodložené info přebírané z bulvárních plátků. Vypadá to, že ztratili všeobecný přehled a zaměřili se jen na určitou skupinu lidí - ty, kterým výše uvedené vyhovuje :-(
Edmund Segeťa:
50 let.
Václav Kovařík:
Rozklad slušnosti a serioznosti veřejnoprávního Českého rozhlasu pokračuje.Za peníze poplatníků probíhá jejich devalvace a bulvár paní Tachecí na Radiožurnálu to jen potvrzuje.Jsme tu pro Vás je pouze fráze.Věřejnoprávní peníze tečou do jiných kapes než do programu.Vzali jste nám to hlavní náš názor obyčejných lidí.
Marian Sárközi:
35 let. Nechci další stanici typu TV NOVA. Děkuji.
Aleš Toth:
student 24 let
Eva Trejbalová:
Radiožurnál v podobě 2008 se nedá poslouchat, zní jako komerční rádia, která vypínám. Věk: 44 let
Marie Janečková:
S obsahem petice plně souhlasím.
Ladislav Novotný:
Prosím o vyhození p.Tachecí, máme snad mnohem lepší manažery a nemusíme kvůli ní poslouchat jiné radio.
Libor Ždánský:
35 let
Marek Havlíček:
Důvodem je kompletní překopání programové skladby, nedostatek odborných pořadů a opuštění cesty, která Radiožurnál odlišovala od povrchního komerčně založeného vysílání soukromých stanic. Alternativa za starý Radiožurnál nyní není.
Bohumil Hála:
Věk 26 let
Pavel Polák:
Odmítám styl vysílání vhodný pro komerční rádia, palba slov, úroveň zpráv šla dolů,chybí komentáře pana Hoffmana.
Jan Mňuk:
Odmítám ten výrobek roku 2008 jako naprostý zmetek. Odmítám odtraňování výrobních závad v uváděném horizontu 1 až 2 roky !!. Odmítám proto, že závady jsou naprosto neostranitelné a drobné kosmetické úpravy jsou nanic. Požaduji návrat tradičního výrobku z roku 2007 ! N E B O Ť - tradice jsou hodny následování, na nich je třeba stavět , ony jsou předmětem zdokonalování a ne předmětem ničení !! Kdo dal právo Tachecí, generálnímu , Radě,brát tisícům poslucháčů to, co se jim líbí, co jim vyhovalo po obsahové stránce, aniž by se posuchaču zeptal co vlastně chtějí měnit ???????
Marek Zloch:
Vysílání komerčních rádií mne jejich provedením odpuzuje. Nyní tak pracuje i Radiožurnál !!! Ztratil svou kulturní úroveň!!! Zařadil se do kategorie "uřvaných rádií".
Sava Klimeš:
likvidace kometářů pana Hofmanna a dalších pořadů komentujících kriticky politickou situaci a změna celkového soundu stanice svědčí o aktivistické manipulaci a nekulturnosti paní Tachecí. Takto z RŽ neudělá veřejnoprávní stanici na úrovni BBC
martin soukup:
Radiožurnál neposlouchám, tuto paní ale platit ze svého nechci. Hodně štěstí.
Veronika Bayerová:
Neni pravda, ze Radiozurnal poslouchaji jen starsi lide, mi je 27 a Radiozurnal posloucham, jedina pozitivni zmena jsou mi blizsi pisnicky, ale o tom toto radio neni a nemusela se kvuli tomu menit koncepce, ze?
Miroslav Pátek:
Starý dobrý Radiožurnál byl mojí informační jistotou, příjemným a moudrým společníkem. Škoda. Přátelé, měl jsem Vás rád, bděte!
Jakub Novák:
23 let, Už 14 dní hledám stanici, která by se alespoň zčásti podobala té, kterou jsem dosud denně poslouchal...zatím marně. Radiožurnál v současné podobě je pro mě nepřijatelný. Cítím strašný smutek.
Petr Homolka:
zpravy mozna jete OK --- ale proc mam pocit ze posloucham Frekvenci1 nebo Impuls --- chci zpet svuj/nas Radiozurnál
Miloslav Staněk:
28 let
Juraj Bot:
Tolko arogantnosti, ješitnosti a namyslenosti ako predviedla pani T. v TV som ešte nevidel a to som zil 8 rokov v USA,. Nechapem ako takeho cloveka odporucil psycholog na funkciu co robi.
Magda Stankova:
Jsem zklamana z nove podoby Radiozurnalu. Dlohodobe to bylo jedine radio, ktere se "dalo" poslouchat - ted bud preladit (nevim kam) nebo vypnout...
Jiří Henych:
22
Ladislav Soukup:
Veřejnoprávní nemá mýt uniformní a podbízivé. Na to si rozhlas neplatím! A člověk, který to nechápe, nemá co dělat v čele ČRo1.
Milan Černík Ing.arch.:
Dosazení Tachecí do funkce je součástí budování modře duhové totality pod vládou idiotů . Z každého veřejnoprávního media budou urychleně odstraněni lidé , kterým dosud nezmodral mozek , současné dění v Czechia Bananas lze srovnat jedině s Husákovskou normalizací po roce 69 . Zdaleka nejsme u konce personálních výměn všude , kde je nějaký přístup k mediím , nakonec příběh dementního plukovníka ( bývalého veksláka a taxíkáře )Trubice a jeho zprávy je dostatečnou indicií , co se po zfalšovanýách volbách v roce 006 zde děje , Hnus .
Marcela Cernikova:
Po shlédnutí záznamu z vysílání čt1 jsem přesvědčená, že politicky motivované dosazení zcela neschopné kariéristky nebylo náhodné a má za cíl zlikvidovat poslední zbytky veřejnoprávního charakteru vysílání českého rozhlasu. Není asi náhodou, že Barbora kopíruje roli L.Talmanové ve vztahu k Topolánkovi, jako Tachecí ve vztahu k Ivo Mathé. Chci, aby byla co nejdříve odvolána.
Zdeněk Škop:
Je to velká škoda, věřím, že to není nevratné.
Petra Smolíková:
Pripojila bych pozadavek na zmenu ve vedeni Radiozurnalu - na cloveka schopneho bez emoci vysvetlit sve postoje.
Květoslava Tošovská:
Situaci vystihl přesně jeden ze signatářů: Radiožurnál byl Marek Eben mezi rádii. Já dodávám - teď je to Tereza Pergnerová. Text petice je naprosto výstižný.
Jaroslav Tošovský:
Koncepce vysílání je stejná jako na komerčních radiích. Proč byly zrušeny ranní předpovědi počasí v 5,25 a 6,25 hod?
Martin Tomášek:
Děláte z toho plevel typu Blaník a Impuls. Já osobně jsem přeladil na Wave a Radio1.
Robert Metelec:
Je to bulvarizace ...
Kateřina Oleksíková:
29 let, na mateřské dovolené, doposud mi hrál Radiožurnál celý den, nyní nepoznám, zda se jedná o F1, Impuls, absolutní souhlas se všemi body petice
Jarmila Ganderová:
S obsahem petice plně souhlasím
Jiří Kubík:
22
Petr Hadrovský:
Radiožurnál jsem začal před lety poslouchat právě pro jeho odlišnost od komerčních rádií. Nyní mě mrzí, že se k nim jeho forma přibližuje.
Eliška Lapková:
paní Tachecí je arogantní, namyšlená a psychopatická fůrie!!
Jiří Volf:
35 let
Martin Oulický:
HOFMAN BACK
Roman Vančura:
protivná ženská
Jiří Topka:
Do obnovení původního stavu přestávám radiožurnál poslouchat.
Petr Švejda:
takto arogantní lidé nemají ve vedení Českého rozhlasu co pohledávat
Petr Hadaščok:
S takovým vedením to lepší být nemůže !
Josef Krieger:
59
Anna Spěváčková:
Nechci ukřičené drmolící moderátory mluvící špatnou nekultivovanou češtinou. Chci podrobné zprávy a komentáře. Požaduji široký rozsah hudby od hudby vážné, přes lidovou až k country, hlavně pro střední a starší posluchače.
Pavel Šafařík:
Nelíbí se mi, když Lucie Výborná přetváří Radiožurnál na nový hybrid Radiožurnál-Frekvence1. Neustálé vyzývání k odpovídání na leckdy trapnou, bulvární otázku dne formou SMS-ky je trapné a nedůstojné Radiožurnálu. Naproti tomu vítám omlazení výběru hudby. Hudba byla slabinou "minulého" Radiožurnálu.
Ludmila Kouřilová Kouřilová:
60 let
Michal Taičman:
19 let
David Pecina:
Provedené změny se mi nelíbí, radiožurnál byl mezi radii něco jako Marek Eben mezi moderátory. Nechci se spokojit jen s konstatováním, že je to škoda - připojuji se k petici.
Alžběta Karhánková:
27let
Jan Fassmann:
Souhlasím není co dodat, je mě 35 let.
Tomáš Hollomotz:
Během směn jsem dost dlouho poslouchal Radiožurnál, protože se odlišoval od záplavy komerčních stanic, ale to co slyším v poslední době se mi vůbec nelíbí.
Martin Tříska:
19 let
Ladislav Dycka:
Po ukončení českého vysílání BBC to byla poslední zpravodajská stanice na VKV která se dala poslouchat. Kvůli Ivanu Hoffmanovi a čtení ze zahraničních médií jsem si dokonce organizoval práci abych je mohl slyšet v kanceláři.
Ivan Filippov:
To ze ty zmeny jsou neprijatelne pro verne posluchace je zpusobeno tim ze nova reditelka je arogantni nesnasenlivy tvor ktery by nemel v zadnem pripade ridit statne pravni stanici.
Pavel Mašek:
Věk 19 let
Jiří Schleiss:
Chci kvalitni tj nekomerční stanici a navíc mám antipatie k paní ředitelce Tachecí již z dřívější doby.
Linda Truhlářová:
souhlasím s obsahem petice
Jitka Kráčmarová:
41 let
Iva Reitingerová:
věk 41
michaela rafajajova:
25let
Jana Mašková:
40 let
martin rafaj:
29let
Rostislav Procházka:
Je mi 25 let.
Veronika Kriegerová:
Nepřeji si přispívat ročně 540kč na paní ředitelku, která ani neví kolik obyvatel má ČR. To je fakt.
Zdeňka Kriegerová:
53 let
Vlastislav Mašek:
42
Zdeněk Lužný:
paní Tachecí by měl někdo přistřihnout křídla... člověk s jejími způsoby je hned tak nevidí, ona se už vůbec nechová profesionálně... ať si zamete před vlastním prahem...
Jan Kučera:
34 let
Anna Svárovská:
věk 25
Miloš Měšťan:
je škoda seriózního vysílání
Macek Rostislav:
Paní ředitelka to nemá v hlavě v pořádku.
Petr Votruba:
Paní ředitelka má ráda fakta. První fakt je ten, že pokud nelže ČSU, tak Česká republika měla k 30. září 2007 10 349 372 obyvatel (http://czso.cz/csu/redakce.nsf/i/obyvatelstvo_lide). To jsou fakta. Pokud paní ředitelka je též placená z mých POVINNÝCH odvodů na ČRo, pak je fakt ten, že si nepřeji, aby pro mne pracoval někdo tak arogantní, že se ani neobtěžuje odpovídat na otázky mého zástupce (redaktor ČT) a donekonečna plýtvá časem (opakování svých odpovědí jak pro blbé) mnou zaplacené ČT! Nehodlám platit člověka, kterého obtěžuje i podat vysvětlení svých kroků za mé peníze, plýtvá zdroji a dělá z lidí blbce. Ať se přesune do politiky, tak bude jako ryba ve vodě.
Jana Holeňová:
emotivnost, nevěcnost, "nových celebritních komerčních a bulvárních hlasů"
Martin Křivda:
Po zhlédnutí "diskuse" v Dobrém ránu ránu na ČT nelze než podepsat a přestat se "jen" stydět za nový formát....
Josef Richter:
34 let
Richard Křístek:
30
Marie Málková:
Podoba a charakteristika Radiožurnálu vzala za své díky paní Tachecí. Vraťte nám jej zpět!
Martin Huňař:
31 let
Martin Fuchs:
věk 33
Petra Matoušková:
29 let
Pavel Prchal:
stop žoviálnosti!
Vladimír Málek:
Souhlasím s názorem, že se Radiožurnál ztrácí mezi komerčními stanicemi. Vadí mi hlavně driáčnický způsob projevu nových hlasatelů. Nezajímají mne informace, které patří bulváru.
Jiří Nobilis:
Chudáci zaměstnanci Radiožurnálu, kterým "velí" osoba, která potřebuje lékařskou pomoc!
Aleš Ryška:
Jsem velmi rozhořčen zrušením relace Ranní poznámka Ivana Hofmanna. Jedná se dle mých mnohaletých zkušeností o naprosto profesionálního novináře a komentátora.
Šárka Vlková:
Komerci ne!
Miroslav Pavelka:
v zemi kde je "žije" 10 miliónů lidí si docela draze platím něco kde jsem věděl přesně že najdu informace, hudebních stanic tu jsou mraky
Jan Chlubna:
Velice se mi nelíbí "zrychlená" forma vysílání,tolik typická pro komerční stanice jako např. Impuls nebo Frekvence 1. Zkracování písniček, násilné odebírání slova reportérům nebo hosům ve studiu,neboť je "nutné" pustit další zkrácenou písničku a nějaký reklamní slogan na "nový Radiožurnál". Jaké opodstatnění má moderátory neustále povinně opakované spojení "Radiožurnál tady a teď"? Pro posluchače je to velmi obtěžující a ano - připomínající komerční stanice, které musejí ze své podstaty neustále připomínat, že jsou TADY. Radiožurnál ale nemá být komerční stanicí.
petr matous:
neni uz te komerce v mediich trochu moc???
Petr KŘÍŽ:
komercionalizace, happy moderátoři, úpadek do průměru... 30let
Lubomir Puzej:
plne podporuji petici a navrat k formatu z roku 2007
Jana Němcova:
plne souhlasim s textem petice
Monika Lampová:
Ráda bych slyšela běžné zprávy o všem co se děje v ČR a ne komerční informace, kterých je všude dost. Měla jsem ráda komentáře Ivana Hofmana a to mi moc chybí. chci aby se se mnou moderátoři bavili normálně, správně česky a bez podbízení. Kromě stanice ČRo 3- Vltava chci také jednu normální stanici pro poslech zpráv a informací z oblastí veřejného života, občanské společnosti a aktuální zprávy z regionu. Děkuji za pochopení a možnost se občansky vyjádřít.
Radim Špaček:
Tento styl rádia odmítám proto, že mi vzal alternativu ke komerčním rádiím. P.S. možná bych měl p.Tachecí poděkovat, že mě přiměla přeladit na BBC
Elena Fantova:
Je mi úplně jedno, kde se paní Tachecí sebestředně prezentuje, ale zajímá mě to, co vysílá ČRo 1. A to se skutečně nedá poslouchat. Mimochodem nechápu, jak může mít B.T. podporu pana generálního Kasíka, když on je přece vyhlášený tím, že sebeprezentace spojené se jménem Radiožurnálu bytostně nesnáší....
Daniel Tocháček:
30
Vít Veselý:
40 let
Václav Kohel:
Nechci poslouchat Frekvenci 2 ! A ať mi vrátí ranní poznámku Ivana Hoffmana !!!
Rudolf Lojek:
Odmítám posunutí Radiožurnálu ke komerčním stanicím v obsahu i formě. Náročnějšímu posluchači zbývá tak už jen ČR6, žel omezený vysílacím časem a AM vlnovým rozsahem.
Štěpán Havlíček:
Vadí mi slogany typické pro komerční stanice, co to na Radiožurnálu má co dělat. A propuštění Ivana Hoffmana je chyba. Měl tak zajímavé komentáře. (můj věk: 24)
Antonín Dolanský:
Podepisuji bez výhrad
Jan Both:
Plně souhlasím a podporuji.
Aleš Kozohorský:
Odstraňte Tachcecí!!!!
Josef Fuxa:
29 let.
Přemysl Jelínek:
Je mi 17 a poslouchám ČRo již několikátý rok. Vždy mi jeho pořady a i hudba vyhovovali, tekže se nedá říci, že by před 1.1. radiožurnál nebyl pro mladé. Velmi jsem využíval rádia na přání, odkad jsem si své oblíbené pořady (většinou dle téma) stahoval do mp3 řpehrávače a každé ráno mě navíc ČRo budí. Nejenže mi zrušili nějaké pořady (z čehož mě nejvíc vadí Světem křížem krážem a absence Kroce) ale když jsem dnes ráno vstával tak jsem si myslel že místo radiožurnálu mám puštěnou nějakou amatérskou stanici (snad jediné co se nezměnilo byly upoutávky na denní tisk). Nejenže mi vzali moje pořady, ale nedali mi žádnou jinou variantu. Místo aby přilákali nové posluchače chtějí ztratit ty staré.
Radim Dolanský:
Viděl jsem rozhovor paní Tachecí v Dobrém ránu na ČT1. Tato paní by prostě a jednoduše neměla vykonávat funkci ředitelky Radiožurnálu. Snad si to vedení ČR uvědomí co nejdříve, naprovovat její chyby bude už teď obtížné... Zdravím, Radim Dolanský
Šárka Jirkovská:
fakta nejsou vše. Ale názory mohou být někomu nepohodlné. Bohužel se toto rádio stalo dalším tuctovým rádiem.
Libor Štěpanovský:
nechci frekvenci 2
Ivo MUDr. Dusil:
50 let
Martin Piela:
Dobrý den Jsem plátcem koncesionářského poplatku a tímto bych chtěl vyjádřit svůj nesouhlas s p. Tachecí o modernizaci radiožurnálu. Radiožurnál má svou bezpochyby nespornou tradici. Toto není rádio které má jednoho majitele. Radiožurnál je rádio platících občanů. Prosím neberte nám poslední nekomerční národní dědictví našich rodičů...
Petr Hampl:
Odmítám ho už jen z jednoho důvodu . Zrušení mého oblíbenéro Motožurnálu .
Norbert Dubský:
V autě neposlouchám než Radiožurnál. Dříve jsem byl po pár hodinách nabitý informacemi. Dnes po dnu stráveném v autě ten pocit rozhodně nemám!! Navíc starý formát vysílání mě vždy příjemně uvolnil - tohle je děs!!
Petr Bednárik:
Věk: 22
David Matoušek:
Tachecí je amatér. Důkaz: Televizní vystoupení.
Jiří Überall:
Myslím, že všechno už bylo mnohokrát výstižně opakováno, připojuji se bez výhrady k většině názorů, odsuzujících změny které nastaly po příchodu pí. Tachecí.
Blanka Šmondrková:
Souhlasím s výše uvedeným. Za sebe chci vyjádřit nelibost nad způsobem komentování některých událostí Lucie Výborné, kdy vznese otázku a lidé posílají své názory přes SMS anonymně. Pro mě osobně v tomto způsobu nevidím vůbec žádný přínos této akce, kdy neznámý člověk vykřikne svůj názor aniž by ho dál vysvětlil či vedl diskusi. Z mého pohledu naprosto zbytečná výplň vysílání. Další věcí je hudební stránka, kdy jsou vysílány pouze již tisíckrát ohrané písničky a člověka to nudí a skutečně ho to nutí přeladit.
Pavel Michal:
Na audit si netroufám. Mrzí mne však naivní povrchnost výběru informací.Nepřesné úvody.Chápu nazaučenost moderátorů, na komerci stačí bavit, obsah hraje menší roli. Před tím to nebylo o mnoho lepší, asi nejsou peníze. Např.:Ale to není důvod, aby byl jen jeden extremní notorický sexuolog na úrovni minulého století a aby jeho partner byl agent StB prý za církev. Oba nepřipraveni, oba nekonzultují.Jen "kotel". Jistě audit renomované zahraniční firmy Vám pomůže více. Přeji náročné posluchače, nikdo z nás nerozumí všemu, to je přirozené, ale to neznamená, že obsah musí být na úrovni 60 IQ.
Jan Chyský:
50 let
Alexandr Kříž:
38 let
Jan Kilián:
Nevyhovuje mi trend k bulvárnosti veřejnoprávního media ,na které platím poplatky.Radí-li mi kdokoliv,abych si přeladil,nevím skutečně kam,protože komerční privátní radia nejsou to,co v éteru hledám.
Ondrej Pialek:
Nelibi se mi vystupovani p. Tachaci.
František Hazdra ing.:
souhlasím s obsahem petice
Zuzana Sedláčková:
Nejsem apriori proti změnám, RŽ už je potřeboval. Nicméně vylepšená Zelená vlna a trochu delší zprávy to nezachrání ... A jen mimochodem, H.Pawlovská jako "nejsečtěleší osoba", kterou paní Tachecí zná, vypovídá spíš o autorce výroku.
Karel Chlápek:
Přimlouvám se zejména za ranní poznámky pana Ivana Hoffmana.
Lubor Otahal:
Zrušení ranní poznámky I.H. bez náhrady jinou,lepší.Plytkost a povrchnost informací,daná natahováním času relací bez dostatku relev.informací.Snaha po komerční formě(spěch hlasatel.dikce,nové znělky...),někdy i obsahu.Vedení,které nechápe veřejnopr. zodpovědnost vůči koncesionářům.
Zora Šepsová:
28 let
Pavel Hanuška:
Neprofesionalita redaktorů (do očí bijící případ pořad Nory Fridrichové, vysílaný po půlnoci z pátku na sobotu 12.1.2008). Vypuštění poznámky Ivana Hoffmana, zrušení knihovničky apod. Radiožurnál jsem poslouchal pravidelně od jeho vzniku (často cestuji autem), ale dnes už ho mám vymazán z paměti autorádia, protože se to prostě nedá poslouchat.
Petr Šafařík:
Přál bych si, aby ani v rámci této petiční akce nezapadla skutečnost, že se Radiožurnál již v minulosti bohužel vzdaloval od toho, jak by měla vypadat seriózní veřejnoprávní stanice (už dříve kultivovanější posluchače odrazoval velmi lacinou hudbou, „dýdžejským“ stylem některých moderátorů atd.). Kéž by se přispěním této petice více občanů kriticky zamyslelo také nad tím, jak se proti požadavkům kladeným na veřejnoprávní média prohřešuje stanice Český rozhlas 6 - závážně selhává v povinnosti zprostředkovávat posluchačům pluralitní informace a názory. V menší, ale nikoli zanedbatelné míře to platí i o Rádiu Česko. Všem, koho zajímá mediální problematika a komu také u jiných témat nestačí plochý a často značně ideologicky zabarvený domácí mainstream, doporučuji sledovat menšinové sdělovací prostředky, např. týdeníky A 2 a Literární noviny nebo Britské listy.
Věra Vytisková:
Souhlasím s výhradami.
Tomas Navratil:
33 let
Milan Krsek:
Je ponižující umožňovat svými poplatky bujení plevele v místech,ve kterých by měla být garantována alespoň základní kulturnost.
Pavel Dolejší:
60
Jan Böhm:
21 let
Pavel Holub:
celá tvář stanice se podobá F1 a Impulsu, rychlá mluva, neustálé hudební předěly, zrušení oblíbených pravidelných pořadů, chybí mi i normální předpověď počasí přímo meteorology, trapné -víme kudy kam-po několikerém poslechu za dopoledne v autě, musím přeladit...
Antonín Marek:
CHci rž. takový jaký byl.Komerční média typu F1 mě nezajímají. Ať jde paní Tachecí dělat"revoluci" tam. Nejednám emotivně ale s klidem.za toto platit nechci!
Tomáš Krejčí:
http://www.youtube.com/watch?v=KykARznNs70&feature=related to hovoří za vše...
Gabriela Podroužková:
32
Růžena Zemánková:
Radiožurnál je nyní nejhorší ze všech dostupných stanic,odmítám za ni platit,nelze to poslouchat
Šárka Speváková:
Velmi postrádám ranní poznámky Ivana Hoffmana. Proč vedení odstranilo z rozhlasu to nejlepší, co tam bylo?
David Vesely:
Dobry den, O tom, co se deje v Radiozurnalu me prekvapilo a zajimam se o to i kdyz by mi to mohlo byt jedno, protoze ziji v Anglii. Pamatuju si vzdycky, kdyz jsem chtel relaxovat, ziskat informace nebo poslouchat pisnicky, ktere nejsou ohrane jak nak komercnich stanicich, tak jsem vzdycky preladil na Radiozurnal. Jsem proti zkomerciolizovani teto stanice a jsem pro pokracovani dobre tradice! Jako clovek, ktery zije v Anglii vidim, ze verejnopravni stanice jsou odlisne od komercnich a dokonce na komercnich TV je vic dokumentu nez na ceskych. Nevim, proc Radiozurnal by mel stratit ducha, tradici a vyjimecnost. Drzim Vam palce a mate moji podporu i mych anglickych kamaradu. Pani Tacheci by se mela stydet za jeji neprofesionalni vystup v CT....Nechci, aby takovy clovek mel vedouci funkci ve verejnopravnim mediu!
Petr Pechek:
CRO1 dle mě nenaplňuje podstatu veřejnoprávního vysílání.
Viki Viki:
Pořád jsem doufala, že je to jen sen, ze kterého se probudím......., že nás posluchače jen někdo testuje, co vydržíme.......(s nadsázkou). Po tiskové konferenci už nedoufám. Je to náhoda, že mi připomínala film z Hollywoodu??? Je tam všechno, všechen ten komerční pozitivismus, všechno je "skvělé a báječné", ba dokonce "jsem z Vás trochu nervózní" a na konci i trochu dojetí při děkování Kasíkovi, za to, že ji každý den vyslechne. Kterýpak PR zapracoval ? Bohužel mne zklamali "kolegové" novináři, moc si nedovolili, hlavně, že "odpustili ten mlask", "vždyť chyby dělá každý, kdo pracuje" a hlavně, "jak se nám to báječné a kvalitní rááádio podařilo, uvidíme za 2 roky"..... Jo na jaře nám vnutí nové znělky.... Proč mám z toho všeho pocit, že jde o celou lobby -ředitel, rada atd.? Ještě poslouchám, protože chci vědět, co kritizuji, ale už dlouho nebudu.
Richard Stávek:
kromě výše zmíněného chci zpět mé oblíbené komentáře Ivana Hoffmana
Marek Nikolič:
Hrozna hudba zustala, dobre zpravodajstiv bylo vymeneno za hrozne zpravodajstvi. Uz nemam duvod poslouchat radio.
Vladislava Krajčová:
Jednoduše proto, že toto není Radiožurnál, ale další rádio
Ivan Švestka:
Doposud jediné seriózní rádio nakročuje pomalu, ale jistě k bulváru. Když jsem poprvé slyšel nové znělky, myslel jsem, že mám špatný příjem (podivný šum)
Michal Slunečko:
Odmitam ráno v autě poslouchat neobratné moderátory. Chybí mi Poznámka I.H. Nesmyslná povrchnost zpravodajství. ...v neposlední řadě absolutně nepřijatelná arogance Tachecí jako člověka, kterého musím platit z poplatků a který to má vést...
Václava Holubová:
Pí Tachecí nechápe v čem se stanice podobá komerčním. Vedle stálého opakování hlášek a sloganů, týkajících se jména stanice, vysílání a jmen moderátorů, je to hlavně způsob řazení zpráv, tj. řazení bez souvislosti. Dnes např. v 9,30: v jednom vstupu: "psi zakusují zvěř v lese"," vztah Číny a Tchaj-wanu", úspěšní střelci v NHL". Přestože by se spíš hodilo mluvit o sportu zvlášť atd. Tyto směsky bez souvislosti mohou mít za následek jen otupování posluchačů, nikoli rozvoj jejich myšlení a názorů.
Jan Liszka:
Pokud se někomu zdálo vysílání už příliš konzervativní tak to v dnešní "umělohmotné" době byla odvaha zasluhující další podporu a ne důvod ke změně.
Jitka Ludvíková:
Paní Tachecí,zamyslete se nad sebou!
Karel HEGENBART:
komerčních a ujásných rádií je kolem nás víc než dost
Václav Janda:
Osobně postrádám ranní poznámky I. Hoffmana, i když jsem s obsahem mnohdy nesouhlasil, měly intelektuální úroveň.
Tomáš Vrbický:
Opravdu není kam přeladit!
Ivo Kapitán:
věk 28
Marta Němcová:
věk: 28
Naděžda Tvrdíková:
povrchní zpravodajství,projevy moderátorů jako v komerčním rádiu
Kamil Butala:
Dobry den, je mi 30 let a CR1,2,3 posloucham od sveho detstvi. V 90ty ch letech jsem se odklonil ke komercnim radiim, ale vzapeti jsem se vratil k CR a byl vdecny za jeho imunitu vuci vsem "modernim trendum" komercnich stanic. Trendy jsou zamereny pouze na efekt a unika kvalita jak informacni (je nahrazena emocemi) tak poslechova (prevazne "nove" - nikoliv kvalitni skladby, ). Poslech CR pro me byl vzdy prijemny jelikoz jsem pocitil klid, prijemnou pohodu a zajimave informace z ruznych oboru. A to i presto, ze jsem sam pracoval jako moderator v komercnim radiu a velmi aktivne pusobil jako DJ tanecni sceny.
Lucie Hladka:
Hudba je priserna uz roky a vubec se nezmenila, v coz vetsina z nas doufala!!! Existuji miliony pisni, ale stale CRO hraje rano Richi e Poveri, Novak, Semelka a dalsi hity z 80. let, ktere si mozna 1x za rok radi poslechneme, ale ne proboha porad dokola!!!! Kvalita moderatoru a zpravaru hrozive upada, zejm. pana Pokorneho. Naucte vase moderatory vyslovovat cizi jmena. Katerina Causidisova ma neprijemny a po ranu velmi iritujici hlas. Uroven Tacheciho CRO je k placi, ne k poslechu.
Jana Paštěková:
Vím, že 35,-Kč není moc, ale když už je platím, tak za Rádio a ne nějaké takové rááádio apod. Je zajímavé, jak se něco dokáže radikálně změnit doslova přes noc.
František Kubelka:
Kdo pořád vnucuje lidem,co nechtějí a bere jim oblíbené?
Bea Fleissigová:
chci rádio, kde mě nebudou otravovat svými šplechty mladí namyšlení moderátoři ve stupidních pořadech, meloucí své role rychle a bombaticky
Milada Holoubková:
komerčních stanic je v nabídce dost, zajímá mě rozmanitý obsah, věcné informace, zajímavé rozhovory se zajímavými lidmi
Rostislav Bílík:
Komerční model veřejnoprávního rozhlasu.
Martina Řepíková:
33 let
Jiří Hodák:
Ne že by předtím byl Radiožurnál něco extra, ale dalo se to poslouchat. Teď je to ale skutečně mnohem horší.
Radomír Poncza:
Jsem přesycen bulvárem a reklamami. Skutečně mě zajímá komentované i nekomentované zpravodajství z domova i zahraničí. Momentální hity si můžu dneska koupit kdekoli a poslouchat kdykoli, A dramatický hlas moderátora mě spíše naštve, když mluví tímto hlasem hovadiny.
Honza Šmikmátor:
Až do konce roku 2007 byla hudba skvrnou na štítě Radiožurnálu. Od začátku letošního roku je na stejné úrovni jako zbytek produkce, třebaže se kvalitativně neproměnila (ačkoli to bylo slibováno). Je to zoufalé, protože opravdu není kam přeladit. Věk: 28
Lukáš Zádrapa:
Rádia neposlouchám přesně kvůli tomu, na co si stežuje většina petentů, a má-li i zbytek úrovně Radiožurnálu, který i tak měl dost vad, být obětován "modernizaci", je to důvod podpořit tuto spontánní snahu o nápravu.
Tomáš Vyšín:
Ač nerad, musím souhlasit s poslancem za ČSSD p. Křečkem. Změny, které provedlo nové vedení- zprávy, moderátoři atd., vedou tuto stanici směrem ke komerčním rádiím. Ovšem za ty nemusíme platit koncesionářský polatek.
Marek Blucha:
Odmítám dále názor paní Tachecí, že ČRo1 je stanice pro starší posluchače. Mě osobně je 23 let a tuto stanici poslouchám již 5 let, je (byla) to jediná stanice, která mi zprostředkovávala informace o které mám zájem, ne jen "drby", které nabízejí komerční rádia.
Pavel Hříbek:
osoba pani tacheci je verejnopravne neverohodna, uz jen proto by mela byt odvolana
Petr Horak:
Rad bych dosahl stavu kdy budou v radiu fundovane rozebirany klicove udalosti v oblasti politiky, ekonomicke, kulturni. Budou predkladany ruzne pohledy na problemy. Ale nechci dalsi bulvar, potom mi zbyva uz jen ceska verze toho co se drive nazyvalo BBC. Dekuji
Jaroslava Sedláčková:
nespisovný jazyk
Jan Kranát:
40 let
Petr Robiček:
Je mi 49 let,Radiožurnál poslouchám celý život a doufám,že se vrátí do své původní podoby.Jinak přestanu radio poslouchat
JIří Pešek:
Věk: 21 let
Martin Mareček:
42 let
David Štěpek:
Devalvace úrovně zpráv mě přinutila informace získávat poslouchat pouze pomocí CT24 a internetu. Rádio, jako snadno dostupné médium jsem musel opustit. Bohužel.
Pavel Pohlei:
Chybí p.Hofman, Knihovnička, Světem křížem-krážem, půlhodinky o hudeb.a film.novinkách od 12,30, Atelier pí Grimové."Fičák "je snad produktivní jen brzy ráno.
Jaroslav Šiška:
Tachecí nemá na to udělat z Radiožurnálu opravdu nestranné médium. Je přílíš poplatná komerci. A ta její nesnesitelná arogance.....
Ivan Anděra:
Směs hudby a informací "co dům dal" postrádá hodnotu. Je to jako když by knihovna byla organizována na principu "cash and carry", t.j. vyber si z bedny, kde je vše smícháno, ber nebo běž.
Martin Matousek:
Pani Teleci je ........ a neskutecne drza.V zivote bych pod takovim clovekem nemohl pracovat.Nedovedu si ji predstavit pri mesickach chacha
Tomáš Medek:
je mi líto, ale skutečně se to nedá poslouchat. Nikdy jsem nebyl příznivec kopretiny ani Impulsu právě pro jejich "zpravodajství, zvukové předěly atd". Chci vyvážené zpravodajství a rádio, co mohu v klidu poslouchat celý den. A to bylo možné jen u Radiožurnálu do 31.12. 2007. Od 1.1. je to stejný pel-mel jako kopretina a Impuls. Je smutné, že paní Tachecí není schopna vymyslet novou podobu rádia ale použila právě model těchto dvou rádii. Domnívám se, že to nesvědčí o její profesionalitě neboť zkopírovat něco, co funguje jen na úzkou skupinu lidí a použít to do veřejnoprávního rádia - to je holá pitomost. Ale asi si potřebuje nabít ústa aby pochopila v čem je síla a obliba Radiožurnálu. Je smutné že tento argument nechce přijmout a zuby nehty se drží své vize. TM
Michal Sturc:
18 let Proč citujete z AHA? jediné co se mi líbí že přibyla doprava, ale ta sebepropagace
Hubert Tomešek:
35. let
Vladimír Janáč:
39 let
Jan Holoubek:
Plně souhlasím!!!
Alena Londinová:
Chci zachovat původní Radiožurnál v původním formátu, "nechci " si nechat vnutit p. Kasíkem posvěcenou "modernost a kvalitu " pí. Tachecí.
Eva Kaděrová:
věk - 26 let
Jan Kotlín:
Programová skladba neodpovídá státnímu rozhlasu. Osoba paní Tachecí není dostatečně zkušená pro vykonávání této funkce. Svoje nedostatky kompenzuje arogancí.
Martina Rolincová:
věk: 26
Iva Miklendová:
Koncesi jsem platila a radiožurnál poslouchala hlavně proto, že jsem kromě možnosti poslechnout si názory nezávislých komentátorů, komentárorů radiožurnálu, pllitiků a odborníků byla ušetřena určitého typu informací o které nestojím a které se nachází v bulváru popřípadě jsou předmětem diskusí na jiných komerčních stanicích. Pokud bude zpravodajství informovat o depresi pana Muka a podobně pak ať je raděj kratší. Chápu tuto petici jako pokus důrazně sdělit vedení Radiožurnálu a radě - tudy ne prosím.
Andrea Vybíralová:
28let
Aleš Cais:
Přibližný věk: asi 40. Český rozhlas / Radiožurnál pro mě vždy představoval seriózní zdroj informací a správné češtiny. Netušil jsem, že i do státního média prosakuje bulvár... (to OPRAVDU NIKOMU nevadí odliv posluchačů?). Teenageři přece mohou poslouchat Impuls...
Kamil Podroužek:
Radiožurnál nenaplňuje deklarovaný pojem veřejnoprávního média. Ve svém vysílání nebere v potaz skupinovou strukturu společnosti. Nedostatčně reflektuje život společenských minoritnedává, nedává žádný prostor nonmainstreamovým názorovým proudům,. Malá pozornost je věnována jednotlivým regionům ČR, mizivá pozornost je ve vysílání věnována občanskému sektoru, tedy spolkům a občanským aktivitám. Skladba pořadů, jejich řazení, výběr komentátorů a výběr hostů nereprezentují nejen názorové, ale už ani politické spektrum společnosti. Radiožurnál se tak z pohledu posluchače stal názorovou platformou pragmatického establishmentu s pragocentrickým neokonzervativním myšlením. Je symptomatické, že spolutvůrci tohoto vývoje, jehož je změna ve vedení rádia pozorovatelným vyvrcholením, v tom nevidí nic nepatřičného.
Jakub Nadvornik:
Pani Tacheci, uz jen za to co jste predvedla v CT nemate v CRo co delat. Takovou ukazku arogance, okazaleho pohrdani a poucovani (tedy demonstrace vlastni ubohosti, omezenosti a hlouposti) uz jsem dlouho nevidel. PS: v CR je cca 10, nikoli 8 mil. lidi. To je fakt. Nebo pro vas clovek mladsi 12 a starsi 79 neni clovek?
Petr Kuliš:
38 let
František Soukupová:
Pokud chci dechovku, naladil bych si asi "Plzeň", pokud "kotlíky", naladím si "Karolínu", pokud něco "in", naladím si jakoukoli uřvanou soukromou stanici, pokud chci serioznější zpravodajskou stanici, mám dnes smůlu.
Marek Konečný:
Prosím Tachecí pryč! Hoffmana zpět a uklidnit hudební podkreslení, je to jak výbuchy ve filmu!
Jaroslav Skoupý:
Snad jedinou poznámku. Paní Barbora Tachecí se vyjádřila o Lucii Výborné jako o profesionální novinářce. Já mám o její profesionalitě jiný názor. Pamatuji si její působení na ČRo2, kde mělo do profesionality daleko. Do paměti se mi vryl její zoufalý rozhovor s biskupem Václavem Malým.
Alena Rossi:
66let,dlouholetá posluchačka Radiožurnálu, bohužel nyní hrubě nespokojená se změnami, drásají uši i duši.Snad nám někdo pomůže!
Jana Holoubková:
Poslouchám ČRo proto, že zkrátka nejsem natolik otupělá, abych poslouchala stanice typu Frekvence 1. A, jak správně podotknul pan redaktor Potůček v Dobrém ránu, z Radiožurnálu se stala jakási Frekvence 2.
Pavla Veselá:
Chci starý dobrý radiožurnál. Nechci bývalé ssm-ácké funkcionáře Tachecí a Pokornýho.
Jan Sandera:
28 let
Jan Holoubek ml.:
dojíždím denně za prací z jihočeské metropole do Prahy, když bych chtěl poslouchat v rádiu bulvární sdělení a "cool" hudbu, najdu si impuls nebo F1 sám - jsem svéprávný. Pokud potřebuji seriózní informace a léty prověřený střední proud hudby, byl jsem zvyklý poslouchat radiožurnál, díky paní Tachecí jsem o tuto možnost přišel, zbyl mi už jen nestálý signál ČR Praha a Vltava, věřím, že do těchto frekvencí se vliv té rádoby mediální manažerky nerozšíří.
Helena Beguivinová:
Nová forma Radiožurnálu nepřináši nic, co by nenabízely mnohé komerční stanice, zato přestává poskytovat to, čím se od nich odlišoval, především v dobrém. Proto není ani zjevné, odkud by se měli vzít ti noví posluchači, až dosavadní příznivci Radiožurnálu všchni odejdou.
Lenka Holpuchová:
Radiožurnál byl jedinečné zpravodajské rádio na úrovni, touto změnou se stal tuctovým rádiem - jedním z mnoha.
Ivan Valenta:
Vraťte Hoffmana, pí Klusákovou !
Radim Lampart:
cro se napotřebuje podbízet masám. nebojím se , že by dosavadní seriozností ztratil posluchače.
Pavel Dokladal:
32 let
Jaroslav Bis:
Když jsem dnes v 8:04 slyšel v hlavních zprávách, že "Srbsko ztratilo Kosovo v roce 1998...", řekl jsem si, že to je opravdu vrchol. Kde jsou fakta, po kterých volají?
Tomáš Čermák:
Nechci další F1
Václav Bartůšek:
Tzv. větší dynamika vysílání se prezentuje "nabuzeností" moderátorů, neustálou vtíravou sebeprezentací stanice, záplavou vnucující se popmusic - to jsou všechno atributy komerčních stanic od kterých se veřejnoprávní rozhlas musí lišit. Proboha nenechme všechno "zglajchšaltovat" podle vkusu "širokých mas"!

<< Předchozí stránka   Následující stránka >>