Názory signatářů (strana 8 / 8)
<< Předchozí stránka
-
Ondřej Gracias:
- (27 let)
-
Antonín Klempa:
- 48 let
-
Ivana Svobodová:
- Změny za každou cenu se nevyplácí - viz diskuse. Tuto stanici jsem poslouchala celé dny, i když mi stále vadil výběr hudby. Někdy jsem jen kvůli tomu radio vypnula, ale pak mne mrzelo, že jsem neslyšela zprávy a hlavně výborné komentáře. Teď mi to nemrzí a vypínám stále častěji, po včerejší "masáži" posluchačů a téměř jásavému fandění svátku tak zprofanovanému jakým MDŽ je, už se así k Radiožurnálu nevrátím. Je mi to hodně lto, ale co je moc to je moc.
-
Zdenka Dr. ZACEK:
- I kdyz ziji jiz dlouho ve Francii, se zajmem jsem si poslechla radiozurnal, zejmena pana Hoffmana. Zmena mne nenadchla a ted uz RZ neposloucham vubec. Z. Zacek, 51 let
-
vladislav maciejczyk:
- Připojuji se ke všem čtyřem bodům petice. Programové schéma, např. když celé dopoledne každých 15 minut se velmi dlouho mluví o určité události, pro někoho třeba nezajímavé, dělá program nudný, nutí přelaďovat na jinou stanici. Tento měsíc je to už podruhé, kdy posloucháni radiozurnálu dopoledne je pro mne "nezajímavé"
-
Vladimíra Chlupáčková:
- 58 let
-
David Šulc:
- Nechci poslouchat pár nevzdělaných troubů, kteří mluví jako špatný zahraniční student češtiny.
-
Janka Šárová:
- 54 let
-
Marie Prusková:
- Dnes 5.3. po delší době poslouchám Radiožurnál a slyším příjemný a kultivovaný hlas Jiřího Chuma. Znamená to "blýskání na lepší časy" ? Kéž by se vrátily i ostatní profesionální "hlasy" !
-
Alena Brabcová:
- Chybí mi oblíbené pořady: Světem křížem krážem, Test pro spotřebitele, Filmžurnál, Motožurnál, Dva na jednoho a další. Také mi chybí dřívější moderátoři. Pana Pokorného mám ráda, ale nemusím ho slyšet každý den ve stejnou dobu. To střídání bylo rozhodně lepší. Dříve se v ZZZ pouštěla hudba země, o které se mluvilo, proč to nejde dnes?
-
Jiří Kubín:
- Děkuji za možnost takto se vyjádřit.
Pro upřesnění, je mi 28 let
-
Helena Svobodová:
- 50let
-
Antonín Dlask:
- Nová podoba Radiožurnálu ztratila vážnost a kvalitu pro náročnější posluchače. Je mi smutno, protože skutečně není kam přeladit.
-
Tupý David:
- Radiožurnál přestal být seriózním zpravodajským rádiem, ale stal se komerečním rádiem typu F1, Impuls, E2 apod.
-
Anna Jánská:
- Stále marně čekám na nápravu Radiožurnálu pokaženého nemocnou paní ředitelkou.
-
Bohumil Klouček:
- Kvalitní veřejnoprávní stanice se změnou stylu přiřadila ke komerčnímu průměru. Zcela bez ohledu na nemalý okruh "svých" posluchačů, kteří nemají náhradu.
-
Karel Nekola:
- Nelíbí se mi přiblížení se frekvenci 1, polední magazín styl, cybí mi noční radiožurnál kde se vysílalo uvolněněji ale na úrovni, Několik hodin anket mě nebaví, časté opakování zpráv. věk 31 let
-
Jan Paták:
- Komerčně nasměrovaný, TADY a TEĎ - kdy také jindy? Chybí Motožurnál, který byl přínosem pro všechny. Celé vysílací schéma udělalo rázný krok směrem k tuctovému rádiu.
-
JANA a ÁDA Vondráškovi:
- Máme ráno nastavený budík na radiožurnál v 7 hodin. Vadí nám
znělka převedená do rachotu. Vadí nám upozorňování ..to je váš
radiožurnál...ale co nám především chybí, jsou před 8hodinou ranní fejetony i roztříštění dalších pořadů do malých celků....
-
Miroslava Šnejdarová:
- 30 let
-
Jan Hlaváč:
- Nikdy mi nevadilo, že platím poplatky za rozhlas. Ted mi to vadí, platím a nemůžu poslouchat to co jsem měl rád, co mi vyhovovalo a jak vidno, nikoho z vedení rozhlasu to nezajímá. Copak opravdu v té demokracii uplně vymřela ohleduplnost, slušnost a už platí jenom : můžu co chci a je mi jedno co si o tom myslí jiní? My posluchačí chceme mít stále radiožurnál za svoje rádio, aníž by nám to musel někdo neustále připomínat vnucovacím způsobem. Vraťte radiožurnálu osvědčenou a oblíbenou podobu a uvědomujte si, že rádio je pro posluchače. Respektujte jejich názory a požadavky.
-
Jiří Lakomý:
- Nechci poslouchat povinně placenou komerci.
-
Radek Valter:
- 36 let
-
Miroslav Hájek:
- věk 40
-
Michal Hrala:
- Souhlasím s níže uvedeným, své obdobné názory jsem již napsal přímo do redakce Radiožurnálu.
-
Lenka Hralová:
- Neposlouchatelný je především p. Bílek, který pravidelně klesá hlasem ještě před koncem věty a zbytek překvapeně "doříkává". Oproti vstupujícím např. zahraničním zpravodajům, zní jako školák.
Napodobování komerčních rádií Radiožurnál zahubí.
-
Martina Wiererová:
- agresivní nová znělka, roztříštěnost původní struktury pořadů, pokles úrovně slovniho projevu nových moredátorů či reportérů
31 let
-
Petr Dvořáček:
- To jak Radiožurnál vypadá dnes je prostě HRŮZA!!!
-
Ladislav Láska:
- Zpravodajství a pořady by se neměly opakovat v takové míře, jak je tomu dnes. Stává se mi, že i několikrát za den slyším stejný pořad - a nabývám stále pocitu, že ať poslouchám ČRo půl hodiny, nebo celý den, stále vím to samé. Stějnětak bych rád zdůraznil nehodnotné zpravodajství a tendenci opakování hudební vložky a její značnou komercizaci.
-
Jana Hyndráková:
- Již jednou jsem já i moje dcera studentka VŠ,psala a vyjadřovala naši celkovou nespokojenost s vysíláním Radiožurnálu.Bohužel se nic moc nemění,stále tuto stanici nevydržíme poslouchat snad ani půl hodinu vcelku.Vždycky to zůstane jen ve stádiu pokusu,ale opravdu nejde u toho vydržet.Za chvíli musíme vypnout.Není tam už nic,co by nás zaujalo,tak,jako dříve.Nezbývá jen souhlasit s mnoha dalšími nespokojenými posluchači.Chybí nám naše oblíbené pořady a komentátoři.Dnešní komerční způsob vysílání se nám stále nelíbí a nejde si na to zvyknout.Bohužel přestává naše rodina tuto stanici poslouchat,opravdu se u ní nedá vydržet.Strašná podbízivost z pomalu každé minuty na nás přímo čiší,z daleka to nemá tu úroveň,co dříve.Chceme věřit,že se to jěště zlepší a proto vlastně píši tuto poznámku.Zdravím všechny nespokojené.Jana
-
Jan Kompér:
- když už změny,tak taky vůbec nemusím Hanu Shánělovou.ten její familiérně-spiklenecký projev mi už pěkně dlouho leze krkem.
-
Zdeněk Němeček:
- 50 let
-
ivan mikula:
- Vek 30let
-
Martin Štěpán:
- Je to opravdu neuvěřitelné!! Silně psychicky nemocný člověk dostane neomezenou moc nad rádiem. Předělá jej k obrazu svému. Pak je odstaven do ústavu.
Jeho zástupce chodí okolo tohoto výsledku po špičkách.
Nikomu to nevadí.
-
Marie Hartmanová:
- Nespokojených posluchačů je opravdu hodně. Hlavně starších. Ovšem nemají internet, tak se nemohou také připojit.
-
Petr Víteček:
- Co ještě udělat,aby vedení slyšelo naši nespokojenost?
To již není moje rádio! Uráží mě permanentní samochvála.
-
Aleš Michl:
- Rozhlas je pro veřejnost, proč se tedy nesmí veřejnost ke kvalitě vyjydřovat??
-
Soňa Vlasáková:
- Vše již bylo napsáno.
-
Jiří Nedvěd , Mgr.:
- Ani po odchodu arogantní pí. ředitelky se - bohužel - moc nezměnilo. Trvají manýry komerčních stanic, chybí pravidelnost / poznámky, Motožurnál/.
-
Nina Ing. Blahová:
- Vše bylo napsáno + pomalejší a zřetelnější vyjadřování (vnímání
nás dřívenarozených již není tak svižné).Navrácení k původnímu obsahu Radiožurnálu není konzervatismus, ale obhajoba inteligentního poslechu!
Věk 63 let.
-
Helena Kotálová:
- 30let. Nesouhlasím hlavně se zrušením pravidelných pořadů. Vadí mi téměř úplný zánik cestopisných pořadů a zavedení upoutávek a předělů. Zařazení hudebních skladeb z české produkce 80.let je pro mě naprosto nepochopitelné.
-
monika urbancová:
- Chybí mi staří dobří moderátoři, Chum, Kudrna a další, poznámky I. Hoffmana. Dobré programy typu Dva na jednoho, O kom se hovoří, Světem křížem krážem a další......dobré a dlouhé zpravodajství, zvláště ve 12 hodin ozvěny dne a v podvečer, podrobné informace o počasí přímo od odborníků zvláště ve čtvrtek...Bohužel opravdu se současnou podobou nejsem spokojena.
-
Zdeňka Lukášová:
- Úroveň Radiožurnálu poklesla naprosto nepochopitelným způsobem. Proč to vedení ČRo stále nijak neřeší?
-
Jasa Fialova:
- 50.
Co je vlastne duvodem k arogantnimu prehlizeni faktu, ze existuje nemala cast posluchacu /u verejne-pravniho vysilani stejne nejde o % poslechovosti, ze ne ?/, ktera potrebuje a proto pozaduje jednu seriozni celoplosnou zpravodajsko-publ. stanici s profesionaly ? Bez moderatorskych opicaren a vyhorelych hvezd bulvaru, bez trapne nezpusobilosti, zvukove agrese a dalsich projevu komerce ?
RZ = raaaaadio po 1.1.2008 je utok na zdravy rozum a smysly a urazkou drivejsich stalych posluchacu. Desetitisice posluchacu - koncesionaru vas najednou prestaly zajimat....
-
Helena Čistotová:
- 36 let.
Chci moderátory, kteří hovoří neafektovaně a správně česky + návrat Motožurnálu v nerozkouskované podobě + pana Ivana Hofmanna zrovna tak, tj. názor + mluvený projev.
Nechci slyšet výplně.
Podle mého názoru se Radiožurnál bohužel neubírá správným směrem. O jeho směru Pravém však nechybuji.
-
Irena Schutová:
- Obsah i forma na úrovni okresního rádia. Moderátoři neumí mluvit, obsah má ke zpravodajství hodně, hodně daleko. Nebaví mě poslouchat příspěvky o životě chroustů a to ještě na úrovni slohových práci žáků maximálně prvního ročníku střední školy. Proč má Českému rozhlasu být vzorem styl soukromých rádií?
-
Jiří Filip:
- souhlasím s peticí a upozorňuji, že neuvážené změny i v ostatních stanicích čro nejsou vždy ke prospěchu
-
Pavel Korotvička:
- Podepisuji hlavně za svoji skoro 94letou babičku, která skoro nevidí a Radiožurnál ráda poslouchala.
Já se samozřejmě připojuji, opravdu se to nedá poslouchat.
-
Karel Skalický:
- Šílená kadence otřesné slangové češtiny moderátorů paní Výborné, pana Bílka (horší jsou jen hokejové/fotbalové prostřihy krajských sportovních komentátorů), "odbornící" typu paní Pawlovské, povrchní témata našich "celebrit", hudba "hvězd" typu Kotwald & Hložek.. a další v petici "Nechceme přeladit" zmíněná fakta, činí pro mne veřejnoprávní rozhlas od ledna 2008 naprosto neposlouchatelným.
S peticí se neshoduji pouze v bodě 3, poslední věta "Nejlépe ty samé", která mi zavání tlačením něčí káry - to není můj případ.
Potřebuji alespoň jednu seriozní celoplošnou - veřejnoprávní stanici.
-
Jan Halva:
- Podepisuji jménem své babičky, které je 89 let, skoro nevidí a špatně slyší. Starý Radiožurnál byl jedinou stanicí, kterou poslouchala...
-
Ondřej Hudeček:
- at je radiozurnal tim radiozurnalem co byval i s modratory,kteri tam delali skvelopu praci a ne ted viz.lucie vyborna.at jde zpatky do komercniho radia.
-
Jiří Hrubý:
- Ve výčtu není zmíněn požadavek na zrušení zbytečných efektů jako jsou různá echa, pípání a další zbytečné zvukové projevy. Protože Radiožurnál poslouchám především při řízení auta, uvedené efekty velmi ruší a odvádějí pozornost.
-
michal just:
- Je mi líto že se další ze zbytků kulturního prostoru proměnil v komerční břečku.
-
Ondřej Dufek:
- Vyčkával jsem, jestli se něco pod vedením pana Píchy nezmění k lepšímu. Zlepšení jsem nezaznamenal, proto připojuji podpis pod petici.
-
Pavel Mucha:
- Proč neponechat alespoň jednu rozhlasovou stanici v konzervativním duchu?Hlavně nevzít do rádia drmoly, kterým, my starší, nerozumíme.A hlavně ne reklamy !!!!
-
Petr Veselý:
- Odmítám jeho bulvární podobu, neustále se opakující hudbu, odmítám neustále poslouchat "pro radiožurnál..." když vím co poslouchám
-
Petr Buncík:
- Nemám rád bulvár.
-
Jiří Urbaniec:
- Vadí mi ty neustálé, s prominutím přiblblé, upoutávky na to že poslouchám radiožurnál a co že mi mohou nabíd-nout. Já vím co poslouchám a tu jejich sebereklamu nesnáším. Dělá ze mne primitiva, který neví, co může od této stanice očekávat. I když po posledních změnách to není tak úplně jasné. Evidentně mi chybí - a jistě nejen mně - motoristická relace i když ty sportovní zprávy Chválím ty nové a aktuálnější zprávičky o dopravní situaci, i když forma se mi zdá připitomělá: napřed jednou větou co kde a pak totéž jeno malilinko podrobněji v zápětí.
-
eva spoustová:
- Mám závažné obavy z všeobecného trendu přizpůsobování náplně médií obecnému blbství. Obávám se, že za tímto trendem stojí zájmy skupinky mocných a bohatých, kteří vědí, že mase primitivů, která se zaobírá druhořadými nesmyslnými klepy, žvásty a pitomoučkými telenovelami se vládne snáze než dobře informovaným, vzdělaným, přemýšlivým a zainteresovaným sebevědomým občanům.Tento trend se mi jeví jako pozvolná nenápadná manipulace, která v důsledku vede v podstatě ke ztrátě osobní svobody občanů.
-
Magda Kallusová:
-
- breptající moderátorky /navíc s ne příliš sympatickými hlasy/,komolící jména-zpravodaj Hošek jmenován jako Hoška, meteorolog Tomáš Dvořák překřtěn několikrát za sebou na Jana apod.
- velmi mi chybí ranní relace z Hydrometeorol. ústavu-zejména milé špílcování mezi PANEM MODERÁTOREM P. Kudrnou a již výše zmíněným p. T. Dvořákem.Na jejich "duely" jsem se vyloženě těšila!
- celková skladba programu Radiožurnálu byla vyvážená a bylo možné jej poslouchat třeba celý den, aniž by obtěžoval. Přimlouvám se za vrácení původního stavu.
-
Kateřina Šilhánová:
- Byla by to obrovská informační a kulturní ztráta.
-
Karel Matoška:
- Současná podoba vysílání je devastací původního seriozního vysílání Radiožurnálu po všech stránkách. A toto se děje za peníze nás daňových poplatníků a koncesionářů!
-
Robert Horr:
- Taková inovace kterou předvedla paní Tachecí není k ničemu.
-
Dagmar Kalašová:
- 46 let.
-
Jaroslava Okáčová:
- Chci seriozní zpravodajství, vzor BBC, komentáře, polemiky. Odmítám výkřiky typu zůstaňte s námi, nadšení a elán v hlase, "divení se", vyhledávání rádoby "celebrit" k rozhovorům. Názory si utvořím sama, netřeba je zdůrazňovat dikcí. Přenechte prosím tyto způsoby komerčním rádiím typu Frekvence 1.
-
Michaela Exlerová:
- Je to smutné,ale byla jsem nucena přeladit.Toto opravdu nelze poslouchat.Prosím o navrácení původní podoby ČRo.
-
Petr Dvorský:
- chci vrátit zpět původní programové schéma včetně rozhovorů s meteorologem v původní podobě, navrátit nedělní reportáže cestovatelů v 23:00 a přemístit do původního času pořad pamětí posledních žijících svědků komunismu a války
-
Iva Cihelková:
- 47 let
-
Renaa Donátová:
- Přivítala bych na Radiožurnálu spisovnou češtinu a návrat Pavla Kudrny. Skutečně mi vadí příliš mnoho prázných "klišé" a nelíbí se mi ani změna hudební image.
-
Danuše Kilkovská:
- Od 1.1.2008 příliš komerční a akční, vůbec se mi nelíbí, chbí mi známí moderátoři a reportéři ( pan Kudrna)
-
Pavel Blažíček:
- Jsem až zděšen jak někdo může dovolit překopat oblíbený a fungující model veřejného rádia bez předchozího nástřelu vyzkoušení reakce posluchače...Buďme realističtí,starý RŽ je bohužel navždy minulostí,mnohé oblíbené pořady a opravdoví profesionální moderátoři jsou v tuto chvíli už legendou...jó to se to v autě jezdilo u zákruty a motožurnálu,vzpomínáte na vykouzlený lehký úsměv u ranní poznámky ....a co to přehledné a profesionální zpravodajství..?!Nechci být krve žíznivý,ale za takový současný paskvil by se mělo najít více zodpovědných lidí než jen paní Barbora Tachecí.A na rovinu-pravě ti lidé svoji špatnou prací a nekompetentností dopustili současný stav,kdy jsou rozlobeni,zděšeni a zklamáni tisíce koncesionářů posluchačů... Snad to někdo brzy napraví a my si najdeme alespoň jeden pořad na který se budeme moci těšit...mě tam zatím chybí...
-
Zdeňka Strachotová:
- Navíc se mi nelíbí dopolední besedování s herci, zpěváky. Paní Výborná se hodí zpět do F1 pro besedy s ženami v domácnosti. Ráda bych se zase vzdělávala, dověděla nové věci, aktuality. Zelená vlna byla také dobrá.
Noví moderátoři navíc nemají příjemný hlas.
Vyměnit Hofmana za Výbornou! Jak ubohé!
Píše se, že je stále méně inteligentních lidí. (nedivím se) Ale právě pro ty byl Radiožurnál.
-
Pavel Blažíček:
- ČRo v současnoti na mne působí např. oproti loňsku zastarale,prázdně, a na druhé straně hodně komerčně-je to opravdu často k přeladění..
41 let
-
Eva Stifterová:
- souhlasím
-
VLADIMÍR VESELÝ:
- ODMÍTÁM POSLOUCHAT NOVÝ RADIOŽURNÁL - NAŠE RÁÁÁÁÁDIO A CHCI ZPĚT ČESKÝ ROZHLAS RADIOŽURNÁL S PROGRAMOVOU SKLADBOU ROKU 2007.
-
Ivana Zelinková:
- Pane Pícho, zvažte prosím způsob vysílání. Výkřiky "Vaše rádio", "Styl a Milan Bílek, Milan Bílek "(jakoby s ozvěnou?), "Víte kudy kam" a další ....
neustále opakované věty nejen obtěžují a ruší ale jsou
s prominutím na zblbnutí.
-
Jana Matulíková:
- Stýská se mi po Radiožurnálu, jak jsem ho slýchala po spoustu let. Opravdu nemám kam přeladit. Praha je fajn, ale je jiná...Chtěla bych zpátky ranní poznámku a další pořady, které mi chybí!!!
-
Ing. Antonín Knápek:
- Rádio jsem zapínal jen v určitý čas denně a převážně na zprávy, protože jej nemohu poslouchat jako "echo" k mé práci po celý den. Teď, když jsou zprávy roztahané do celého vysílání, mi spousta informací ze zpáv naopak uteče.
-
Zdenek Kejklíček:
- I bez tachecí se to nedá dlouho posloucat to ujuchané radiooooooooooooo
Pane Pícha vraťte se do USA
-
Karel Kovářík:
- věk 28 let
souhlasím s požadavky "iprotest.cz", další velkou chybou současného ČRo1 je, že začal budovat kult osobnosti svých moderátorů, tj. snaží se upřít pozornost posluchačů na moderátora nikoliv na obsah, tato zvyklost komerčních-bulvárních rádií k veřejnoprávnímu médiu nepatří
-
Richard Ryska:
- ČR1 byl vždy základem mezi všemi českými rádii.
Chybí mi především Motožurnál, Dva na jednoho, Jana Lejpová, Jana Klusáková, Patricie Strouhalová, Vladimír Kroc, Pavel Kudrna, Železný a podobní kvalitní.
Bílek se svým hlasem, zmateným projevem a dalšími hrubými chybami do Českého rozhlasu rozhodně nepatří. Je to podvod na náročné posluchače.
Prosím o původní vyzrálé vysílání!
-
Ondřej Cibulka:
- ... a motožurnál :-(
-
Jan Pavlík:
- Z vysílání Radiožurnálu zmizely přímé vstupy meteorologů, jakožto nejfundovanější informae o počasí. Můžeme teď slyšt pouze předpovědi na 1 den, které jsou často, ke škodě věci, Radiožurnálem "upravované".
Není důvod nevěřit, že podobný postoj zaujímají pracovníci Radiožurnálu i k ostatním informacím. Ten, kdo není do problematiky zasvěcen, často nepozná, že není seriózně informován. Veřejnoprávní média byla zřízena bez pochyby k tomu, aby celkově kultivovala společnost, aby občané měli dostupné seriózní, spolehlivé, ověřené, úplné a nezkreslené informace. Za to si i platí. Pokud pro některé pracovníky toto poslání není prioritou, pak do veřejnoprávních médií nepatří a lze jim doporučit, aby svou iniciativu věnovali jiné činnosti, např. v komerčních médiích.
22. ledna 2008. RNDr. Jan Pavlík, meteorolog, Praha
-
Radomil KRAJCAR:
- Zásadně a hluboce nesouhlasím s pojetím Radiožurnálu 2008. Radiožurnál 2007 byl skvělý - vraťte mi ho! Na Radiožurnálu 2008 mi strašně vadí ty ušidrásající znělky
( pazvuk helikoptéry, svistotu, pípání, apod. ) a další nevkusná rčení! Chci kvalitní veřejnoprávní Radiožurnál 2007 a ne potřeštěné, bláznivé, nekvalitní ( obsahem i formou ) privátní rádio!!!! věk posluchače: 47 let
-
Ivana Čamková:
- Bohužel i po odvolání paní Tachecí stále platí výše napsané, proto se připojuji k petici.
-
Dušan Jašek:
- Věk-45 let
-
Peter Mikula:
- Nechci neposlouchatelne komercni radio, kterych jiz mame nezpocet.
-
Marie Škovierová:
- nový "Radiožurnál" = nové komerční radio - NE!!!!!!!!
-
Pavel Kotyza:
- Věk 29 let.
-
Květoslava LOUŽENSKÁ:
- Zpátky starý dobrý Radiožurnál!!!!
-
Jaromír Žilka:
- 48 let
-
Antonín Kurfürst:
- Připojuji se k petici: ani po odvolání Barbory Tachecí se Radiožurnál nedá poslouchat.
-
Věra Ježková:
- Chtěla bych zpátky původní vysílání, včetně komentátorů
-
Veronika Francová:
- Nejsem proti změnám. Možná na rozdíl od jiných signatářů netrvám na tom, aby vše zůstalo stejné. Osobně například nevidím (hudební) rozdíl mezi normalizačními hity a vyblitým popem současnosti. Jsem smířena s tím, že stanice s velkou poslechovostí bude prostě hrát střední proud. Ale obsah pořadů z poslední doby (Troškovo blábolení) mně nenechává v klidu a vidím to jednoznačně jako změnu k horšímu. (Je mi 26 let, kdoví, třeba jsem součástí "nové" cílové skupiny.)
-
Helmut Vajc:
- pan Hoffman zpět - jeho poznámky velmi postrádám!
-
Tomáš Dr Jirsák:
- Pravidelně jsem poslouchal Ivana Hoffmanna a Křesťanský týdeník, zpráv je 2x do hodiny až až.
-
Terezie Machková:
- věk: 30 - 39
-
Stanislav Čihák:
- Jako koncesionář jsem pro návrad Radiožurnálu do jeho původní lidsky příjemné formy bez zbytečných reklam a vstupů. Postrádám profesionální přístup pana Hoffmana a Křesťanský magazín v sobotním dopolední čase.
-
Zdeněk Klimeš:
- Zpátky starý dobrý Radiožurnál!!!!
-
Milena Zbranková:
- kritizuji chování moderátora Jana Pokorného, který skáče svým hostům i kolegům do řečí, nenechá je domluvit a uvádí je často do trapných situací. Naopak Dan Takáč nezměnil svůj příjemný přístup ani přes všechny příšerné změny. Je stále věcný a profesionální.
-
martin sumara:
- jedine ceske radio naladitelne v cele evrope nepotrebuji komercni bulvar ale seriozni informace
-
Miroslav Štýs:
- věk: 21 let
-
Milan Kubín:
- v dnešním přemedializovaném světě je lepší když různé rubriky,témata mají své pevné časy a ne plynulý proud informací v poslední době povrchní.Radiožurnal v minulém roce byl lepší,nyní už je prakticky jedno kterou stanici naladíte a to je škoda
-
Pavel Pangrác:
- Naše společnost je řízena neviditelnou rukou trhu. Za nejvyšší hodnotu je považován zisk a peníze, vše je považováno za zboží. Existují však oblasti, které zbožím nejsou (kultura, vzdělání, zdraví) a pokud je za zboží budeme považovat, bude úpadek kultury, vzdělání či zdraví naší společnosti dále pokračovat. Nenechme se dále ohlupovat.
-
Jaromír Stropek:
- Zatím jsem nezaznamenal zásadní vylepšení.
-
Pavel Janoušek:
- Už asi 15 let poslouchám výhradně Radiožurnál. Důvodem mi byly seriózní zprávy, minimum reklamy, rubriky, absence stupidních soutěží atd. Výhrady jsem měl pouze proti muzice-moc zastaralá. Teď se stanice stala komerční a bohužel jsem ji od začátku již několikrát přeladil.(mj.mi chybí vstupy pana Hofmana) Věk 40 let.
-
Ivana Hofmannová:
- Veškeré změny od ledna 2008 jsou podle mého názoru porušování povinností veřejnoprávního media. To má přinášet kvalifikované objektivní nestranné ověřené informace pro co nejširší spektrum posluchačů. Mluvený projev by pak měl být zřetelně jiný než na komerčních rádiích. RŽ není rádiem paní Tachecí, není to "její" rádio, je to rádio veřejné služby a jeho zprávy by neměly být "nejlepší a nejhezčí", ale veřejnoprávní. Ignorace Kodexu CRO ze strany p.ředitelky B.T. je trestuhodné. (věk 40 let)
-
Karel Kutálek:
- 25 let
-
leona alexová:
- 36 roků
-
Ivan Jakubec:
- Stary Radiozurnal byl lepsi. Novy je prilis komercni, neposlouchatelny.
-
Pavel Buchta:
- Nezačíná-li den poznámkou Ivana Hofmana, pak už Radiožurnál nepouštím.Stručný, vtipný, nestranný. Chybí mi taky debatní pořady s ohlasy posluchačů. Stále více vysílání je pro FAN-klub ODS. Nám ostatním by tedy měli být konces. poplatky sníženy a příznivcům KSČM zrušeny úplně.
-
Adam Koutný:
- Kde jsou mí oblíbení redaktoři? a Motožurnál? Proč tolik žen? A co tam dělají lidi jako Pawlowská. Je to Frekvence 2. Proč tolik reklamy, když Vás musím platit i proti své vůli? Hudební stránka je furt špatná. A znělka ....vaše rááádio je hrozná! Končím s Vámi ! Proberu s právníkem, zdali Vás musím vůbec platit.
-
Miroslav Golasovský:
- 61let
-
Libor Pavlištík:
- Nejsem až tak častým posluchačem Radiožurnálu, ovšem vzhledem k tomu že koncesionářský poplatek jsem nucen platit tak jako jiní, jsem se začal zajímat proč se sepisuje nějaká petice.Po shlédnutí diskusního pořadu s paní Barborou Tachecí jsem si utvořil představu, jak asi tato "dáma" přetvořila Radiožurnál k obrazu svému, nikoliv posluchačů.Ti jsou pro ni až na druhém místě, vždyť proč by ji měli nějací posluchači zajímat, když jim přijmy pro vysílání zajistí naši zákonodárci a ona proto nemusí ani prstem hnout!
-
Filip Cerny:
- Dekuji vam!
-
Josef Straňák:
- Vraťte českou zakrutu ( motoristický magazín) a Světem křížem krážem.
-
Jiří Carvan:
- Pořad Motožurnál (13:05-14:00) poskytoval motoristům mnoho užitečných informací. Tím nepřímo přispíval i k bezpečnosti provozu. Přimlouvám se za to, aby tento pořad byl obnoven.
-
Jaroslav Roznos:
- 32 let
-
David Pospíšil:
- Osobně nemohu přenést přes srdce ztráto Motožurnálu. Když jsem si zapnul radio v autě po novém roce tak jsem si myslel že jde o nějakou souromou stanici. Úroveň šla rapidně dolů a to se mi nelíbí. Takové jedinečné médium jakým Český rozhlas Radiožurnál je pro mě nenahraditelné.
-
Mirek Ficnar:
- Jak řekl spisovatel pan Lustig, člověk má nejen právo , ale především povinnost bránit se.
44 let.
-
Pavel Kyncl:
- 40 let
-
Šárka Studená:
- 29 let
-
Ladislav Vojtášek:
- Chci zpět náš starý Radiožurnál.
-
Marie Drozdová:
- Chybí mně Ivan Hofman a paní Klusáková,
hudební dramaturgie je zase strašná-chci zajímavou
hudbu, méně komerční!!
Nelíbí se mi, že každých 15 min.slyším doslovně TYTÉŽ zprávy, včetně citací.Chci kultivovaný projev- ne jako
paní Fridrichová
-
Jaromír Faltýnek:
- Radiožurnál je k nepoznání a hlavně k NEPOSLOUCHÁNÍ.
-
Jan Vysloužil:
- Zrušení oblíbených pořadů (Ranní poznámka Ivana Hoffmana, Motožurnál, pořad Jany Klusákové atd.) Bez osobností a profilovaných pořadů se to už poslouchat nedá. Můj věk: 34 let.
-
Petr Kouba:
- Jestli je Radiožurnál určen pro "mladé" nevím proč vedení RŽ předpokládá, že mladí jsou pitomci. Takový to na mne dělá dojem. Jsem mladý a vysílání se mi nelíbí. Mladý neznamená povrchní.
-
Dagmar Vaculíková:
- Současná koncepce se mi nelíbí, protože se příliš blíží komerčním stanicím typu "vaše ráááááááádio". Nemám tento typ vysílání ráda ani u televize. Více mně přitahuje seriózní vysílání se spoustou informací z různých oborů. Vyhovovala mi podoba rozhlasu, kterou jsme mohli poslouchat ještě koncem roku 2007 a kterou jsem byla zvyklá poslouchat již řadu let.Mrzí mně, že spousta dobrých a kvalitních redaktorů již vůbec není slyšet a zůstali jen diletanti.
-
Markéta Barcajová:
- Radiožurnál se mi líbil, protože se svým podáním lišil od komerčních rádíí, což se od 1.1.2008 bohužel změnilo. S přítelem jsme si říkali, co se stalo.
Věk 26 let
-
Jaroslav Graclík:
- Odmítám nový Radiožurnál zejména kvůli češtině a povrchnosti.
-
Lenka Šulcová:
- vadí mi afektované moderátorky a vsuvky,,vaše rádio",atd.
Chci zpět osvědčené redaktory a moderátory.Pí.Klusákovou,p.Hofmanna,p.Kroce.Nemyslím si, na rozdíl od pí.Tachecí, že jsou líní a nechtějí pracovat.Paní Tachecí přeji, aby se co nejrychleji uzdravila.
-
Libuse Hradilova:
- Chci Radiozurnal ve stylu BBC a ne poutoveho kolotoce. Slova typu "Cvachtanda", "Na konecne saliny v Brne se srazila dve auta", "na Jizni spojce u mysi diry" apod patri na radio Beat a ne na Radiozurnal.
Chci fundovane a aktualni zpravy. Pan Picha znamena pokracovani politiky pani Tacheci
-
Ales Hradil:
- Prvni rozhovor s panem Pichou na dnesni Idnes byl pro mne sok ... Tahle petice ma porad smysl!!!
-
Štěpánka Mudrová:
- 31 let
-
Eliška Pastuszková:
- Sláva-paní Tachecí je už pryč! Tak teď ještě vrátit Ivana Hofmanna, motožurnál, výborné moderátory (v čele s Danielem Takáčem) a opět poskytovat kvalitní a seriózní informace bez upoutávek na "ranní", "odpolední" a kdovíjaký ještě "Radiožurnál", počasí v Aténách a kdovíkde ještě a další "důležité" informace od "rozesmátých" redaktorů. Pak už si snad konečně budu moci opět po dlouhé době pustit rádio.
PS: A co je to vlastně to "selhání ve vnitřní komunikaci"?
-
David Kumhal:
- Predtim seriozni radio, dnes bulvar
-
Jiří Brodecký:
- Není pravda, že vše nové je lepší než staré.
-
Kateřina Koželuhová:
- Radiožurnál navenek přestal být seriózní zpravodajsou stanicí, orientující se na posluchače mající potřebu včasných a objektivních informací.
-
Ivan Košek:
- ...v podstatě vše důležité bylo již víceméně řečeno..Radiožurnál ztratil svůj typický zvuk, řada výrazově a hlasově velmi přijatelných moderátorů zcela zmizela..z nových nemám zásadních námitek např. k Lucii Výborné, v projevu velmi kultivované..naopak naprosto nepochopím angažování Petra Bílka, který svým bublavě podbízivým projevem a velmi slabou schopností pohotově formulovat na Radiožurnál nepatří v žádném případě!..chybí mi Jana Klusáková, Ivan Hoffman..rozhodně by mi nechyběly veškeré zvukové kudrdliny a další zvukové ozdoby současného Radiožurnálu! ..tolik z mé strany
-
Eliška Kocurková:
- Už dále nemohu ráno slyšet "bavičský" projev "moderátorky" Lucie Výborné , jak může p.Tachecí jako argument pro odvolání p.Hofmana říct, že nelze poslouchat jenostranný názor , proč ale mám poslouchat jednostranný "názor" paní "spisovatelky" Pawlovské?!! a ještě na to povinně přispívat?
-
Kamila Picpauerová:
- 27
-
zdenek mateiciuc:
- Nic zlého paní Barboře nepřeji, ale mám pocit, že do Bohnic patřila již před svým " masochistickým ředitelováním " v Řadiožurnálu.
Přeji ji rychlé uzdravení, jiného zaměstnavatele a nám, Radiožurnál bez jejich revolučních změn.
Těším se na Ivana Hofmana a mnohé další, kteří byli odejiti.
-
Jaromír Tichý:
- Nevyhovuje mně komercializace vysílání. 57 let
-
Irena Uhlíková:
- Současné vysílání Radiožurnálu -ne!
-
Marie Lengauerova:
- 61 let
-
Jana Nežádalová:
- Radiožurnál je teď přefeminizovaný, odchyluje se od kvality.
-
Vít Červenka:
- Frekvence 2? Ne, děkuji...
-
dagmar protivova:
- Velmi ráda jsem poslouchala "starý" radiožurnál s jeho moderátory,kteří mi hned ráno( po čtvrté hodině) dokázali zvednout náladu. Byla to jedna z mála stanic,kde nebyly slyšet rádoby vtipné, ale spíše než vtipné trapné, poznámky moderátorů. Je mi po něm smutno.
-
Jiří Ráž:
- Nechceme familiérnost, moderátory neovládající mateřský jazyk, ani skrytou reklamu formou rozhovorů se známými moderátorů. Nechceme, aby se rozhlas stal "rádiem" a ztratil vážnost, i naši důvěru.
-
Roman Matějka:
- Pokud bude pokračovat vysílání ve stylu bulváru přestanu na protest platit koncesionářské poplatky.
-
Zdeněk Jonáš:
- Rok narození 1982.Chybí mi atmosféra původního Radiožurnálu, v práci byli mou druhou rodinou.Nyní neposlouchám vůbec žádnou radio stanici.
-
Petr Cína:
- Radiožurnál poslouchám každý den, i po novém roce. Pokoušel jsem se přeladit, ale není kam. Postrádám ráno poznámku pana Hofmana,od 12.30 pravidelné pořady a samozřejmě motožurnál. Nechce se mi věřit, že pořady,které jsem měl na této stanici nejraději už neuslyším.
-
Vladimír Petr:
- Ovlivnění kultury vyjadřování části národa je pro radiožurnál velmi zodpovědné.
-
Zyněk Srbecký:
- Do konce loňského roku,kdy nastaly změny,jsem pořádně nevěděl,jak se tato stanice jmenuje a bylo mě to úplně jedno.Po změnách slyším denně za hodinu min.100x že poslouchám Radiožurnál a k tomu místy přiblblé informace.Pokud se rychle nezmění přeladím.Proběhl jsem celé radio a je kam přeladit.
Zdravím.
-
Jan Jindra:
- Ac posloucham radiozurnal zcela vyjimecne tak jsou zmeny k horsimu poznat...
-
Lucie Kostalova:
- vek 25-30 let
-
Petr Skoumal:
- Velkou podporu Naší petici,chybí mi motožurnál,střídání moderátorů hlavně ráno,pan Pokorný už se nedá stále poslouchat.Vratťe staré vysílání!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skoumal Petr
-
Kateřina Sejková:
- Nechci poslouchat Frekvenci 1, ale kvalitní rádio
-
Miroslava Štěrbová:
- 68 let
-
Petr Hájek:
- 34 let
-
Jana Pavlíková:
- Byla jsem zvyklá poslouchat Radiožurnál skoro celý den právě pro dobré zpravodajství zaběhlé stálé pořady a meteorologické zpravodajství. Od ledna jej neposlouchám, protože rádio typu Frekvence 1 se mi nelíbí a tak mi teď Radiožurnál zní.Nevím jakou stanici teď poslouchat, budu asi často lovit jiné stanice, třeba časem zase zaslechnu ten "můj Radiožurnál".......
-
Lenka POLÁČKOVÁ:
- Bohužel,ani po odvolání ředitelky Radoižurnálu nenastaly žádné změny. Rozhovory s kandidaty na prezidenta, ve formě jaká proběhla na Radiožurnálu, byla pro mne posledním impulsem k tomu,abych se připojila k petici. Nebyl to seriozní pořad, ale pouze show druhořadého komerčního rádia. Velice mne mrzí, že čas a vstřícnost obou pánů byla devalvována formou pořadu. Stejně tak nesouhlasím s evidentní komercionalizací Radiožurnálu jako celku. Platím poplatky bez reptání,ale očekávám, že i ČRo jako veřejno- právní médium bude naslouchat a respektovat názory svých posluchačů. Platíme je a ne špatně!
-
Rostislav Hovězák:
- Ale že násilně a neodborně vstoupí koktající moderátorka do ODBORNÉ PŘEDPOVĚDI POČASÍ Z PRACOVIŠTĚ ČHMÚ, nenechá jej přednést předpověď, ale vnese do ni vlastní, realitě neodpovídající invenci, tak to je příliš i na mně, platícího posluchače rozhlasu.
ČRO 1 Radiožurnál byl totiž jediný, který si ještě zachoval seriozní a vědeckou podstatu předpovědi počasí a její přenesení na posluchače. Poslouchám vás proto, že jste touto spoluprací s ČHMÚ odlišní od soukromých rádií, jejichž předpověď nestojí za nic. Vaše spolupráce s ČHMÚ by se měla prohloubit a neměla by se potlačovat na úkor tzv. atraktivity vysílání. Vše by mělo směřovat k rozšířené, podrobné a odborné předpovědi počasí. Dost lidí využívá vaši předpověď v zaměstnání nebo při volno časových aktivitách, což se týká i mně.
-
Jiří Veselý:
- Před 4 lety jsem "odešel" od Frekvence1, právě kvůli jeho měnícímu se stylu směrem k dryáčnickosti. O začátku 2008 jsem začal pozorovat podobné tendence i ve vysílání RŽ. Jsem konzervativní a dosavadní styl RŽ mi velmi vyhovoval. Serióznost, přemýšlivost, nevtíravost, zájmová a ohraničená gheta, to oceňuji.
-
Vladimíra Kullová:
- Nová podoba RŽ se mi vůbec nelíbí,nedá se to téměř poslouchat a po "starém" Radiožurnálu a jeho moderátorech se mi stýská.Doufám,že brzy dojde k nápravě a odvolání p.Tachecí bylo prvním krokem k této nápravě.
-
Petr Sobotka:
- Bulvarizace stanice. Paní Tachecí jednoduše není tou vhodnou osobou.
-
Jindřich Mikeš:
-
Chybí mi mnoho poledních a podvečerních pořadů
které se z vysílání jaksi vytratily.
-
Zdeněk Kotrč:
- ....a hlavně ti moderátoři!Chci se opět probouzet bez ataků mé nervové soustavy!
-
Dagmar Svobodová:
- Prakticky vše bylo napsáno - každý den jsem se skutečně těšila na poznámku pana Hofmana - a schází mi. Samozřejmě nejen on.
-
Robert Goldmann:
- Má smysl se podepsat, jestliže chci něco změnit. To, co mi chybí nejvíce, je poznámka I.H. - mělo-li něco vysokou úroveň, která pozvedala Rž nad jiné "plytké kecy", pak to byly právě jeho profesionální komentáře. Za jejich návrat podepisuji i po odvolání B.T. tuto petici i já.
-
Martin Oliva:
- Nechci frekvenci2. Nechci hihotající se moderátory.
-
Jan Dítko:
- Nechci "veselé" rádio a požaduji zpět ranní poznámku Ivana Hofmanna.
-
Ludvík Janouškovec:
- minulá skladba programů mi daleko více vyhovovala, to si mohu mohu pustit radio krokodýl
-
Karel Štrunc Ing.:
- prosím zamyslete se nad tím, kdo poslouchá radižurnál. Většinou jsou to vzdělaní lidé střední a starší generace, kteří jsou ve své podstatě konzervativní a chtějí se dozvědět informace od moderátorů, kteří z rozhlasu nedělají pouťovou atrakci. Chci návrat schématu radiožurnálu z loňského roku bez dalších experimentů. Vždyť si to platím. Děkuji.
-
Jana Škopová:
- 65 let
-
Petr Hofman:
- Nechci komerční rádio. Chci konzervativní.
-
Pavel Trkal:
- proč měnit dobré věci !
-
Miloslav Filka:
- Co mně vadí: znělka v „celou hodinu“ je jak tahání kočky za ocas, hihňání a chechotání reportérky, špatný střih pořadů, přehmaty v časech, hodinový pořad o spoluobčanech v hlavních hodinách – to moc, objem slova – moc (opakující se a málo hudebních pořadů), pořad děti nám to řeknou v tom delším provedení byl lepší aj., a především pan Hoffman, který mně v pořadu ráno chybí, obdivoval jsem jak uměl vysvětlit aktuálně mnohé věci, srozumitelně a jasně.
-
David Snášel:
- 30 let
-
Jindřich Hruška:
- věk 22let
-
Věra Kundratová:
- I. hofman z5!!!
-
Jan Jindra:
- 21 let
-
Hana Valentová:
- Osobně postrádám ve vysílání I. Hoffmana. Dále nesopuhlasím s novou formou sobotního vysílání "Křesťanského magazínu". Líbila by se mi původní forma křesťanského magazínu i čas (sobota po 9,00 hod.). Nepokládám za důležité vysílat zprávy každou 1/4 hod.
-
Jakub Pilecky:
- Odvolanim Tacheci boj neskoncil. Radiozurnal se nezmenil. Pokladam za nutne pripojit prave TED svuj hlas k textu petice. Zaroven prosim ijeji niciatory aby neusnuli na vavrinech:-)) Jeste bude mnoho zklamani a boju pred nami
-
Věra Mlčochová:
- Nelíbí se mi, že informace jsou roztříštěné. Témata jsou rozdrobena na jednu nebo dvě věty a jsou vysílány během celého dne. Např. útržkovité vysílání pořadu Děti Vám to řeknou, nebo informace specielně pro řidiče (dříve soustředěny do jednoho pořadu v pravidelnou dobu).
-
Jaroslava Řehořová:
- Původní Radiožurnál jsem ráda poslouchala, protože jeho vysílání bylo pohodové, zajímavé informace, rozhovory, rozmanité - myslím, že bylo z čeho vybírat. Současný Radiožurnál na mě působí spíše agresivně.
Bohužel o petici jsem se dozvěděla až po odvolání p.Tachecí. Jsem ráda, že k tomu došlo a věřím ve změnu k původnímu Radiožurnálu. Díky za aktivitu.
-
Anna Pokorná:
- PROSÍM O NÁVRAT :
- POZNÁMEK PANA HOFMANA
- POŘADU V 18.20 S VOLÁNÍM POSLUCHAČŮ
- MODERÁTORA PANA KROCE
- KNIHOVNIČKY PANÍ KLUSÁKOVÉ
- A VŮBEC VŠECH PŮVODNÍCH POŘADŮ
JEDINÉ POZITIVUM, KTERÉ PŘINESLA PANÍ TACHECÍ , BYLA SNAD ZMĚNA V HUDEBNÍM VYSÍLÁNÍ, NOVÝ REPERTOÁR MI VYHOVUJE VÍC, ALE VŠE OSTATNÍ JE KATASTROFA
-
Jiří Karban:
- Nové vysílání je nepřehledné, zvláště mi vadí zrušení pravidelných rozhovorů s meteorologem.
-
Naděžda Peřinová:
- Odvolání arogantní Tachecí je satisfakcí a radostí pro spoustu lidí. Děkuji za tento krok. A co se bude dít teď? Vrátí se pí.Klusáková? p.Hofmann? budou DĚTI pí.Wolfové stále rozfrcané po 2 minutkách? Atd. atp.
-
Pavel Dvořák:
- věk 35
-
Filip Paulus:
- Dobrý den, jen bych chtěl napsat, že mě mrzí současná skladba pořadů. Byl jsem zvyklý na určitou úroveň. Pokud by však tento stav trval dále (jak to mimojiné nastínil i současný zastupující šéf Radiožurnálu Alexandr Pícha), tak už můžu poslouchat jakoukoli jinou stanici.
-
Pavla Pešková:
- Nelíbí se mi, jak se téměř polovinu dne vysílání věnuje názorům kohokoliv, kdo napíše sms. Názory jsou obvykle jalové a nic člověku nepřinesou. Pokud chci vědět, co si obyčejný člověk myslí například o volbě prezidenta nebo jiném tématu, můžu si poslechnout řeči v hospodě nebo si pustit frekvenci 1. Radiožurnál měl sílu hlavně v hodnotných příspěvcích a také se tím odlišoval od ostatních rádií.
-
Jana Šimková:
- Mně nejvíce chybí meteorologické telefonické zprávy , které dříve zazněly několikrát denně přímo z hydrometeorologického ústavu a to dosti podrobným a vkusným způsobem. A pak taky moderátor pan Kudrna byl skvělej, Pokorného nucený humor nemusím. A vůbec celé nové schéma se mi nelíbí.
-
Jan Vichta:
- Dle mého mínění není v žádném případě současná ředitelka Barbora Tachecí kompetentní osoba pro vedení CRO1. Její vystupování v médiích a vůbec její jednání se zaměstnanci /i bývalými/ je zcela jasným důkazem neprofesionality. Jezdím hodně po republice a radiožurnál má pokrytí skoro všude. V minulém roce jsem jej poslouchal skoro všude, nyní to již nejde. Jeden z nejhorších překvapení je Lucie Výborná. Ta tam opravdu nepatří a tak i repertoár cca 20ti písniček denně které se pravidelně opakují. Styl Faktora a Frekvence1 je otřesný. (To mám větší fonotéku doma než oni na pracovišti)
-
Jaroslav Luks:
- Velice se mi líbil Motožurnál a místo jeho zkrácení bych doporučil jej více rozšířit a věnoval bych se více prezentaci správného chování na silnicích. Proč mají řidiči dodržovat pravidla a jak správně jezdit (mlhovky, odbočování doleva apod.). Dále se mi nelíbí ty jingly a jiné nesmysly, vím co jsem si naladil. A chybí mi ty příjemné hlasy z dřívějška, ten Bílek vysloveně TRÁVÍ. Děkuji Luks
-
Tomáš Horák:
- Poněkud agresivní styl vystupování paní Tachecí mi byl nesympatický už v době jejího působení v ČT. Horší už může být snad jen paní BoBi, téměř by se dalo říct, že by si mohly podat ruce. Ale tyto dvě dámy by se vedle sebe patrně nesnesly. Jen dobře že došlo k odvolání a pevně doufám že se vrátí pan Hoffman...
-
Josef Menšík:
- Radiožurnál se nedá v této podobě poslouchat. Informace jsou kusé, nepřehledné, nemají svůj pravidelný vysílací čas. Vnucujete posluchačům svůj názor a přitom máte se řídit názory posluchačů a vycházet jim vstříc a pořady přizpůsobit potřebám posluchačů. Já už jsem přeladil, ale chtěl bych se opět stát posluchačem Radiožurnálu. Nestačí odvolání soudružky Tachecí, ale odvolání celého současného vedení ČR, které způsobilo kolaps Radiožurnálu. Radiožurnál se musí se svými pořady vrátit do původního stavu před rokem 2008 a musí plnit představy posluchačů a to co nejdříve. Na tom musíme všichni slušní posluchači, kteří nesouhlasí se současnou podobou vysílání trvat. Na co pak platíme stále dražší koncesionářský poplatek. Živíme tím jen neschopné vedoucí pracovníky ČR.
-
Václav KOKTA:
- Chci poslouchat Radiožurnál a ne Impuls !!!! A hlavně nezavislý Radiožurnál a ne hlásnou troubu jedné strany !!!! To už tu kdysi bylo!!!!
-
Ondrej Vlcek:
- Novy Radiozurnal je pro nas opravdovym zklamanim... Jedine, co ocenuji, je navrat p. Pokorneho jakozto moderatora ranniho vysilani. Jeho vsudypritomny (ale pritom nenuceny) humor nas pokazde po ranu prijemne naladil.
Na druhou stranu, nerad bych glorifikoval situaci v Radiozurnalu pred Novym rokem -- zejm. hudebni stranka vysilani mi moc nesedela ani predtim (neustale omilani "osvedcenych hitu" svetove popmusic prokladane vyplody nejakych hvezdicek ze SuperStar a podobnych estrad mi nikdy moc nevyhovovalo...).
-
Dalibor Slíva:
- (21 let) To co jste provedli Radiožurnálu, jsem nepovažoval u veřejnoprávního média za možné - vidím, že jsem se hluboce mýlil. Agresivita, prázdné fráze a hlavně nenutit lidi přemýšlet => stanice zapadla do davu. Vidíme to u konkurence, kde se také můžeme naposlouchat do sytosti (do zhoupnutí) umělých akčních a svěžích našich/vašich 'předkladatelů' bezmyšlenkovité zábavy (trapnosti). Radiožurnál BYL, i v tomto ohledu, jediný jiný z plošně dostupných stanic. Velmi se přimlouvám za inteligentní a hlavně přirozené moderátory jako je pan Pavel Kudrna.
-
Petr Broža:
- Vždy jsem platil příspěvky na TV a Rozhlas, ale po příchodu paní Tachecí nemám zájem dál platit. Bulvár nepotřebuji a navíc je ho v našem eteru dostatek zdarma. Nech´t si ho vezme paní Tachecí zpět do F1.
-
jiri javurek:
- 35let
-
Rudolf Rotter:
- pořad o nových knihách ať opět moderuje původní LASKAVÁ moderátorka
-
Stanislav Švec:
- Pěkně prosím,nové schéma a vůbec jak se ČR 1 Radiožurnál změnil je hrozné a mrzí mě to,NECHCI PŘELAĎOVAT!!!!!!!!!!!!!!!
-
Pavel Marek:
- Radiožurnál BYL vyjímečný, dnes je POUZE jedním z mnoha
24 let
-
Miroslava Skalová:
- Doufám v návrat osvědčených kvalit - paní Klusákové, pana Kroce, pana Kudrny ...
-
Petr Skala:
- Vše již bylo napsáno... připojuji se
-
Radek Horký:
- Vnímám odklon od unikátní atmosféry stanice. Odejití osobností jako paní Klusáková a pan Hofmann považuji za nekompetentní manažerské rozhodnutí.
-
Roman Janoušek:
- - souhlas se zněním petice
+ nesouhlas zejména se zrušením poznámek I. Hoffmana a Motožurnálu.
-
Milan Svoboda:
- chtěl bych vrátit vše do starých kolejí
-
Vladimir Chlapek:
- Je tam prilis mnoho vaty.
-
Hana Veselá:
- věk 28
-
Adriana Biolek:
- vek 31 rokov
-
Jaroslav Kupka:
- 34 let
-
Pavla Zelenková:
- Je mi 22 let. Byla jsem vždy ráda za existenci rádia, jakým byl Radiožurnál do konce roku 2007. Podoba nového image mne odpudila a velmi zamrzela z důvodů vcelku totožných s autory petice, doufám, že se situace brzy napraví.
-
Richard Majer:
- Dobry den,
zmena se projevila hned 1.1.2008, kdy se zacalo vysilat jakoby jinymi lidmi, jinou technikou. Velke pauzy mezi predely a upoutavkami davaly tusit, ze nekdo nevi co ma zrovna zmacknout.
Ale jako mi nejvetsi preslap je angazovani pana Alexeje Pyško, ktery hlas propujcil dabingu a reklame na zvykacky. Ted se bez teto asociace neda poslouchat o vikendu dopoledne CRO :-(
-
Tomáš Vojáček:
- Je už sice po odvolání p.ředitelky , které schvaluji a chtěl bych tímto vyjádřit podporu k návratu skladby vysílání a moderátorů před nástupem p. Tachecí. Radiožurnál byl před jejím nástupem bezkonkurenčně nejlepší ,,nekomerční¨ rádio a věřím, že jím opět bude.
-
Miroslav Šimonovsky:
- Ranní vysílání od 4.00 hod do 5.00hod bylo dříve supr dozvěděl jsem se počasí ,zpravy(srozumitelné) a čtení z novin vše přesně a ve stejnou dobu nyní po novu je v tom chaos i ty zprávy nejsou co byly .Pokud možno prosím o návrat tohoto ranního vysílání Šimonovsky
-
Eva Pátková:
- Chci zpátky hlavně Ivana Hofmanna a jeho ranní poznámku!!
-
Jiří Bílek:
- Chybí motozurnal
-
Milan Wirker:
- Souhlasím s výše uvedenými požadavky
-
Marek Šlajs:
- Poslouchal jsem Radiožurnál jen proto, že působil nekomerčně, seriózně a byl jistota. O to vše přišel tím, že se chová jako bratr rádia Impuls....
-
Vlastimil Kaňa:
- Nový radiožurnál je "strašný" a kvalita moderátorů se "starým " nemůže ani přiblížit.Velmi mi chybí jejich profesionální projev, příjemná hladivost jejich hlasů a skutečně neopakovatelná atmosféra ,kterou dokázali vytvořit.
Hlasy obou hlavních moderátorů mi zní velmi nepříjemně,ostře a rušivě.Už ho bohužel NEPOSLOUCHÁM. Je mi 45 let .
-
Marie Kuskova:
- VSE UZ BYLO NAPSANO...strasne mi chybi mj. Vladimir Kroc...
-
Jana Hoffmannová:
- Nový Radiožurnál se přizpůsobuje komerčním rádiům.
-
viktor zich:
- chybí mi Hofman, nelíbí se mi muzika typu vata
-
Hana Matunová:
- 42
-
Anna Kalinová:
- Bulvarizaci naprosto nesnáším, soukromá rádia hrají pro mě docela přijatelnou hudbu,ale řeči mezi hudbou jsou pro pubescenty a to ještě hodně omezené.Proto preferuji ČR . U paní Tachecí mně vadila kromě zavedení nové koncepce její velká arogance, s pozdravem Kalinová Anna
-
Václav Vracovský:
- 27 let
-
Jaroslava Richterová:
- Ještě dodávám, že mi také už dlouho vadí hlasitost hudby oproti slovu, i styl hudby ("kvílení").
-
Helena Vaňková:
- Je mi přes 50 let. Taky bych chtěla, aby na Radiožurnálu vystupovali zase I. Hoffmann a rovněž E. Kočičková se svým pořadem Ptá se Ester Kočičková /nebo tam snad pořad zůstal? marně jsem po něm pátrala!/.
-
Miroslava Egerová:
- Chybí mi staré vysílací schéma s příjemnými moderátory,nesnáším rádio typu Frekvence 1 nebo Impuls.
-
Juraj Hanes:
- Léta jsem měl v autě naladěný Radiožurnál, poněvadž jsem nechtěl poslouchat povrchnosti a bláboly komerčních komentátorů, ale věcné informace a myšlenky, které něco dávají. Bohužel paní Tacheci má zato, že takto zaměřený segment posluchačů je nutno eliminovat.
-
Petr Havránek:
- Nechci se smířit s tím, že Radiožurnál bude stejný jako všechna ta rádia, kde neslyšíte věcná fakta, jen senzace, stupidní hry, reklamy a hudbu, která všem leze na nervy.
-
Petr Šimko:
- Z "nového" Radiožurnálu na mě číší komercionalizace. Nové, a přesto už od někud známé hlasy, jiné jingly a i ten: "... rááádio..." jsem už někde viděl a slyšel. Oprvadu mi to vše silně připomíná celoplošné soukromé stanice.
-
Petr Zdrahal:
- Vadí mi zrušení motojurnálu, menší serióznost.
-
Martin Polák:
- Přeji si návrat k věcnému zpravodajství bez bulváru, zpravodajství, které jsem bral jako nejlepší mezi českými rádii. Bulvár si mohu naladit jinde.
-
Tomáš Vladař:
- komerčních radií je dost, chceme něco jiného
-
Jiří Kremla:
- 64 let
Systém vysílání,Ivan Hoffmann atd.atd v tendencích schématu do konce roku 2007 mi plně vyhovoval.mám zájem o návrat v původní stav. Zdravím JK
-
František Pastor:
- Mám 71 let a jsem pravidelným denním posluchačem Radiožurnálu. Ale k vysíláni od 1. ledna mám výhrady.
Např., některé komentované zprávy jsou podávány rychle až nesrozumitelně. Při rozhovoru s osobnostmi jsou projevy přerušovány hodně a často hudbou, čímž se snižuje důležitost tohoto rozhovoru a odvádí pozornost od daného tématu.
-
Ivan Zimmel:
- - děkuji za petici
-
Tomáš Košťál:
- poslouchal jsem radizurnal prave proto, ze byl jeden z mala ne mainstramovych radii! Mimo jine zmizely me oblibene relace jako motozurnal atd... presunuti Zapisniku zahr. zpravodaju je posledni hrebik. Pip pip raaaadio
Tomas, 36 let
-
Josef Žižka:
- 56 let. Vraťe mi Radiožurnál, nechci další Impuls ani Frekvenci 1
-
František Duda:
- Nejhezčí zpráva od zahájení letošního vysílání Radiožurnálu - Tachecí odstoupila. Protože vycházím vstříc signatářům Petice (vystříhat se ...), připojuji se plně k výše uvedeným bodům 2 a 3. Moc mi ale chybí názory, podle mého soudu, velmi objektivních moderátorů - zvláště Ivana Hofmana na dění v Česku i v zahraničí.
-
Karolina Brabcova:
- 33 let
-
Josef Polášek:
- Pátral jsem po petici a bohužel až dnes jsem ji díky odvolání paní Tachecí našel. Plně souhlasím s textem. Radiožurnál měl vysoký standard, který ze dne na den upadl. Na paní Tachecí jsem změnil názor v okamžiku, kdy v Radiožurnálu málem vyhlásila obecnou anarchii kvůli podpisu petice mluvčím ministerstva dopravy. Prosím už ne dokola samou ABBU a podobné laciné hity! "Světová" hudba dnes vypadá poněkud jinak....
-
Radek Pospíšil:
- Nesouhlasím se stylem vysílání ČRo
-
Dana Štěpánková:
- 20 let
-
Anna Kvaltinová:
- -chybí mi každodenní poznámka Ivana Hoffmana
- chybí mi stejné vedení a náplň sobotního Křesťanského magazínu
- obtěžuje mě poslouchání zpráv každou 1/4 hod.
-
Hana Rebeka Šiander:
- Nelíbí se mi: 1) Výběr nových moderátorů na ČRo1, kteří formátem hlasu i stylem moderování patří spíš na komerční rádia nebo na ČRo 2 či ČRo - Reginu. 2) Dopolední vysílání s osobnostní, které moderuje L. Výborná, je neustále přerušováno písněmi. Navíc nevhodnými, např. při rozhovoru s A. Lustigem o šoa zaznívaly jásavé písně z 60 - 80. let, které snižovaly význam tématu. Celkově se více hraje než že by se dal prostor osobnosti. 3) Od 13.00 hod. čas s Milanem Bílkem se mi nelíbí. Jde o mix všeho možného, ale nezazní žádné informace do hloubky, mnoho písní. 4) Chybí mi ranní poznámka Ivana Hoffmanna. 5) Stanici chybí informace, které podávala dříve. 6) Nelíbí se mi znělka "zelené vlny" - "Víte kudy kam". 7) Nesouhlasím se zkratkami, např. "O počasí vše"..., které je možné slyšet na komerčních rádiích. 8) Chybí mi pořad od 13. 00 hod. pro řidiče.
-
Kristian Kalina:
- Petici podepisuji svobodně, neboť nesouhlasím s podobou nového Radiožurnálu.
-
Michal Pavlík:
- 33 let
-
Miroslav Kukan:
- Zlepšil se hudební výběr, ale komentátoři a moderátoři svojí nekvalitou vše zabili...
-
Jana Kašíková:
- chci kvalitní českou rozhlasovou stanici
-
Věra Nečasová:
- První věc, která mě po Novém roce zarazila: nesnesitelný způsob, jakým jsem ráno informována o počasí. Doteď mi z dramatické intonace moderátorky naskakuje husí kůže.
-
Andrzej - Antoni Groszek:
- na první pohled jsem zásadní změny nupostřehl ale nejvíce mi chybí moudré poznámnky Ivana Hoffmana a vadí neskutečná arogance pani Tacheci....
-
Miroslav Krivanek:
- od ledna skutecne zadny rozdil, nemam duvod ladit radiozurnal, muzu si pustit jakekoliv jine radio, coz znamena, radeji neposlouchat nic
-
Věra Hrabalová:
- Kromě výše uvedeného mě zvláště irituje uměle hrané nadšení v americkém stylu.Naopak z celého projevu moderátorů cítím totální nervozitu, jejímž výsledkem je neustálé drmolení textu a neskutečné přebrepty.
Hlavně bych si přála, aby mě nekdo slušně a jednoduše seznámil s počasím a informoval o důležitých událostech.
Inteligentní posluchači vždy moderátory bezpečně poznali a nepotřebovali k tomu žádné zvukové obaly a neustálé a trapné vykřikování jejich jmen.
-
Jan Veselý:
- 30let
-
Eva Křížová:
- 30 let.
-
Jaroslav Černý:
- Když už jste cítili potřebu změny a měli jste dojem, že se rozhlas nevyvíjí, proč jste se neptali na názor těch, kdo si svými koncesionářskými poplatky veřejnoprávní rozhlas platí? Doufám, že ještě nedošlo k privatizaci Českého rozhlasu!
-
Jiří Černý:
- přeji si zachovat toto vysílání i s moderátory roku 2007
-
Olga Janoušková:
- omezte reklamní spoty, a provolávání jako u komerčních stanic. Buďte prosím OPĚT veřejným rádiem. děkuji Olga
-
Miroslav Bednář:
- Myslím, že si veřejnoprávní "RádioNovu" nezasloužíme!
-
Verona Tumová:
- Zoufale postrádám původní RŽ.Byl mi přítelem.Teď,když si ho pustím,jsem jen příšerně otrávená a nervozní.
Nervozní z toho nepříjemného pojetí,plytkosti,divných znělek.
Jaký plat tam dávají měsíčně za ředitelování? Taky bych to dokázala tak rychle zničit.
-
zdeněk gregor:
- Kvůli těm co přítáhli na radiožurnál,jsem neposlouchal frekvenci1.
-
Miloš Zeman:
- Je tohrůza, co ta ušišlaná Barbora dokázala. Znám ji léta ,ale toto ?
-
Miroslav Martiník:
- 45
-
Zdeněk Pávek:
- Kde je Kroc a cestování?A ta hudba je taky hrozná.
-
Jaroslav Horník:
- Vzali nám naše radio,ale platit budem dál. Obávám se,že jenom petice proti rozkřičené komerci nepostačí.
-
Zbyněk Rait:
- Podbarvování zpráv hudbou a čeština moderátorů,to "bolí" uši.Hlavně p. Výborná.
-
Jana Šnajdrová:
- Chybí mi klidní, inteligentní moderátoři - Kroc, Kudrna, Klusáková...
-
Josef Rosen:
- Reklamy věhem vysílání zpráv
-
Eva Jiroutková:
- Komerční rádio se zjevnou bulvární snahou. To přece není veřejnoprávní rozhlas! Jsem studentka, Radiožurnál vypínám.
-
Milada Kopecká:
- Víceméně vše je popsáno v petici výše. "Bulvární" forma Radiožurnálu je mi nepříjemná a od počátku roku 2008 ladím na Čes. rozhlas 2, který se dá poslouchat a má úroveň i z hlediska své prezentované formy, která je nyní na RŽ - bohužel - příšerná.
-
Jiří Vítek:
- Výměna paní Ředitelky se blíží.
-
Marcela Bednaříková:
- Současná podoba Radiožurnálu mi nevyhovuje. Vadí mi, mimo jiné, že musím denně ráno poslouchat jednoho a toho samého moderátora pana Pokorného, i když proti němu nic nemám - jen nechápu, proč se nemůže s nikým střídat. Navíc mám pocit, že oproti předchozí verzi Radiožurnálu se teď na nás valí těch informací lavina "hlava nehlava" a až necitlivě - někdy i bezvýznamné hlouposti. Hlavně aby se pořád něco chrlilo.
Původní Radiožurnál na mne působil mnohem solidněji.
-
Yvonne Maršálová:
- Radiožurnál pod novým vedením je bezduchý,nic neříkjající,posluchači nejsou ovce,ale myslicí lidé.
-
Barbora Poláková:
- 27 let
-
Radek Vořechovský:
- Souhlasím s textem petice. Chybí mi mimo jiné Motožurnál a jiné, do 31.12. 2007 "klasické", odborné pořady (ekonomika, cestopisy, ...). Vystoupení paní Tachecí jsem viděl na živo - no comment.
-
Jan Pištora:
- no comment - take her down ...
-
Ivana Šustrová:
- 4x po ranu to same zpravodajstvi, behem jedne hodiny - pak uz ho muzu recitovat sama.
-
Stanislav Rejman:
- I já se připojuji ke snaze za kvalitní Radiožurnál
-
Josef Černohorský:
- 27
-
Martin Zvolský:
- Ztotožnuji se plně s peticí. Nemám kam přelaďovat! Nechci ráááádio!
Děkuji za tuto aktivitu.
-
Luděk Žilka:
- Z Radiožurnálu se stává ukřičená stanice, jakých jsou tucty. Už mi nebude dělat společnost na dlouhých cestách autem. Nezbude než zakoupit sadu CD. Ale jakých?
Zoufale postrádám ranní poznámky p. Hofmana.
-
Zdeněk Pecháček:
- 51 let
-
Oldřich Glogar:
- Věk 52 let, né vše nové je lepší.
-
František Jehlík:
- Nevlastním tv přijímač. Radiožurnál byl můj zdroj objektivních informací a příjemný společník ve volných chvílích. Je mi 33 let.
-
Petr Klech:
- 33 let. Vetšinu času trávím na cestách. Přes deset let mám v autě za společníka Radiožurnál. Od 1.1.2008 už jezdím pouze sám. B.Tachecí mě donutila přeladit, či spíše vypnout. Jediný, co se jí povedlo, je mé každodenní ROZLADĚNÍ!
-
Daut Kara:
- K bodům petice, s nimiž beze zbytku souhlasím dodávám, že mne nebaví poslouchat několikrát týdně stejné aktuality.
-
Miloslava Karaová:
- Opravdu nemusím poslouchat stejné "aktuality" 4x do týdne a hlasy a sdělení,kvůli kterým vypínám soukromá radia.
-
Jan Lachnitt:
- Z Radiožurnálu zmizela publicistika a věda.
-
Jana Míčová:
- 33 let
-
Marie Šipulová:
- Dříve jsem rádio žurnál poslouchala každý den v práci, ovšem tento rok nemám co poslouchat!! Úroven je katastrofální!
-
Marie Hanzálková:
- Máme rádi změny, ale k lepšímu. Změny v rozhlase zatím jsou pouze směrem k podbízivosti konzumním posluchačům a ne naopak je naučit a ukázat jim něco hodnotného. Proč používáte laciný argument, že to posluchači vyžadují. Pouze Vy svými ústupky přecházíte na jinou stranu, než vždy rozhlas stál, vážená paní Tachecí. Je vidět, že jste získala moderní manažerské vzdělání a jejich "moderní" působy vedení firem. Všude v rozhlase zkracujete mluvené slovo a vnucujete hudební předěly - toto ponechte jiným stanicím, prosím:-))
-
Petr Hudík:
- věk 43
-
Kateřina Škařupová:
- 27 let
-
Petr Velinský:
- Jedním slovem kvůli: "ředitelka"
-
Blanka Macháčková:
- Když sem viděla rozhovor s ředitelkou Radiožurnálu byla sem upřímně zděšena, je to na pohled nepříjemná ženská, která si jede po svém (jak to šlo poznat s rozhovoru - chudák moderátor) Nedokáže dokončit myšlenku když je přerušena... a její plány ohledně Radiožurnálu se mi nelíbí!
-
Irena Kvěšková:
- 20 let
sledovala jsem Dobré ráno s Českou TV a nová paní ředitelka na mě udělala špatný dojem. Nechci z Radiožulnálu komerční rádio.
-
Karel Grobař:
- nesmírná arogance,nenávist,sprostota, postrádám slušnost, objektivitu atd.-i u některých moderátorů či redaktorů
Nějaká Tachecí nemá ve veřejnoprávním médiu co dělat,ani ve funkci vrátného.Je to médium placené 10ti miliony občanů ČR.
-
Jiří Duba:
- Dluhá léta jsem používal R na ranní vstávání a cestu do práce. Moderátor Jan Pokorný mě však svým žoviálním plácáním a slovními ekvilibristikami začátek dne zcela zhnusí.
A ta přeslazená moderátorka Naděžda - zvláště poslední větou, kdy mu předává slovo - no hnus !!!
Neustále opakované upoutávky na něco co bude zachvíli, ve zprávách, za hodinu. Je to taková štvavá, hlučná moderátorská "diskotéka"
-
Jaroslav Klíma:
- Po měsící poslechu nového pojetí soudím, že se z Radiožurnálu stal supermarket s netříděnými (bez uvedení zdrojů a tudíž neověřitelnými informacemi) prokládaný písničkami kvalitou a kvantitou velmi nestejnorodou. O kvalitě češtiny, kadenci slov a tudíž srozumitelnosti raději pomlčím.
-
antonin kavalec:
- Radiozurnal by mel nadale existovat.
-
Marie Tománková:
- 23
-
Jan Misák:
- Nepotřebuji Frekvenci 2
-
Martin Okleštěk:
- Takovou aroganci ze strany paní Tachecí lze pozorovat jen u našich politiků. Je mi líto, že Radiožurnál přišel o svou původní tvář.
-
jindřich tománek:
- z radiožurnálu se stalo pruměrné komerční rádio.
-
Martin Menhart:
- Vadí mi absence dřívějších moderátorů, vadí mi zcela zřetelný přechod k modelu komerčních stanic (nic proti nim, ať si každý poslouchá co chce a to je dobře) a konečně vadí mi cenzura. Když jsem se na výše uvedené zeptal v přímém přenosu pí. šéfové, byla přečtena jen polovina mého dotazu.
-
František Korčák:
- Radiožurnál se stává kopií rádia F1
-
Jana Václavíková:
- Samozřejmě každá změna sebou vždy přináší vlnu odporu a i teď tomu není jinak, ale ze strany vedení Radiožurnálu bych při takovémto hojném počtu odpůrců očekávala snahu najít kompromis. Ne jen bezoheldnost vůči stálým posluchačům a naprostá ignorace jejich přání na rozhlasové vysílání.
-
Serah Bučková:
- Provedené změny jsou nešťastné, dnešní Radiožurnál se nedá poslouchat. Vadí mi i arogantní B. Tachecí
-
Petr Hornych:
- podporuji svoji oblibenou stanici
-
Jarmila Kamenická:
- Chybí mi ranní kometář Ivana Hoffmana.
-
Martina Smětáková:
- druha Frekvence 1
-
Zuzana Sečkařová:
- 29 let
-
Jan Matějovský:
- Mrzí mě, že Radiožurnál začal dávat přednost formě před obsahem.
Prosím o návrat rozhovorů s meteorologem
-
David Jaroš:
- Jsem zvyklý, dovědět se z rádia důležité informace, kterých se mi z této stanice vytratily !!!
-
Josef Koller:
- 28 let, rád jsem poslouchával radiožurnál za jízdy...
-
Martin Hinner:
- Ja jsem navic pro zruseni vsech ostatnich stanic CRo krome RZ, ktery by se uvedl do puvodni podoby. Opravdu nechapu napr. k cemu je radio, ktere vysila popularni hudbu .. kdyz jich tu je dalsich X komercnich.
-
Kateřina Seyčková:
- 30 let
-
Eva Přibilová:
- věk 57
Výhrady:
nepřítomnost komentářů Ivana Hofmana
Okleštění meteorologických zpravodajství
Neustálé opakování jmen komentátorů
Zjednodušení zpráv na úkor jejich přesnosti a hloubky
Výběr komentátorů a účastníků diskuzí
-
Pavla Přikrylová:
- 33 let
-
Zdena Divišová:
- 38 let
-
Ludmila Boháčová:
- Vraťte starý Radiožurnál, jsou tam nyní "nepříjemné hlasy" uřvané, plechové, nedá se to poslouchat.
-
Ladislav Boháč:
- Nechutné, nechutné, vraťte starý Radiožurnál, tuto komedii mohu poslouchat na jiných vlnách.
-
Karel Pulec:
- Musím proti tomuto konceptu protestovat, protože by to později mohlo nastat taky u dalších stanic ČRo(ČRo 2 Praha, ČRo 3 Vltava a dalších). Myslím že, komerčních bulvárních rádií je dostatek, kdo chce poslouchat, jak doufá nová p. ředitelka, tento druh zábavy, může si přeladit. Slušně vychovaní lidé volí kvalitní veřejnou službu.
-
Jakub Zicha:
- 33 let
-
jiří veselý:
- Přistihuji se , že nyní velmi často přepínám z Radiožurnálu na ČR 2. Z jedinečné stanice se stal místy vyloženě nechutný bulvár jdoucí na nervy. Např.zprávy o obětích podbarvené skotačivou hudbou.
-
Josef Kluc:
- Radiožurnál přestává být veřejnoprávním ale postupně se zahaluje do jedné barvy. Viz dnešní diskuze Ráth - Tluchoř a modrý propagandista DVOŘÁK.
-
Ivana Ferencová:
- 39 let - Nemám ráno opravdu náladu poslouchat komerčně-ukřičené zprávy. V mém životě jsem pár let musela poslouchat stanice o kterých si "NĚKDO" myslel,že by se mi měly líbit! Děkuji p.ředitelko za nabídku-chci původní RADIOŽURNÁL!!!!
-
Jan Kačer:
- má-li nepředstavitelná arogance a nabubřelost paní ředitelky předznamenávat nové vyznění celé stanice, pámboo s radiožurnalisty a jejich postruhači!
-
Gustav Tauš:
- Věk 72
-
Libor Vraný:
- Příliš krátké debaty.
-
Vladimír Začal:
- Nelíbí se mi, když se radiožurnál bude připodobňovat frekvenci 1, evropě 2 apod. Opravdu chci poslouchat něco jiného než bulvár.
-
Svatava Sejtková:
- špatná muzika špatní komentátoři zejména pan Pokorný ,paní Výborná neprofesionální zpravodajství mluvené slovo
-
Bohumil Cinka:
- "Rekonstrukce" Radiožurnálu je typickým příkladem toho, jak dopadají snad původně i dobře míněné věci, když je dělá diktátor(ka). V současném stavu je Radiožurnál poslouchatelný souvisle max. 10 minut, pro případný delší poslech je nutno vzít uklidňující (či spíše oblbující) prášek.
-
Zdeněk Krčmář:
- Poslouchal jsem v sobotu, myslím od 11hodin. Aniž bych znal reakce kohokoli na vystupování paní Tachecí, měl jsem dojem, že jsme se vrátili k bolševickým praktikám. Tato osoba se po protestech určitě nezmění, ale bude zkrývat svou nadřazenost, oprvohování lidmi - nejvíce svými podřízenými. Na jakoukoli vedoucí funkci je naprosto nevhodná.
-
Daniel Pešek:
- Nepřehledné, nezajímavé
-
Alžběta Wranová:
- věk: 27
-
Martina Turoňová:
- 29 let
-
Dagmar Houbová:
- Radiožurnál po nových úpravách sklouzl do schémat soukromých rádií a ztratil tím svou výlučnost. Výhrady k novým moderátorům (kromě pana Pokorného). Velmi postrádám ranní vtipné komentáře a humorné postřehy Ivana Hoffmana.
-
Doubravka Svobodová:
- věk 52
-
Petr Bubeníček:
- Chybí mi zrušený pravidelný pořad o automobilech a motocyklech který býval velmi kvalitní a obsažný včetně vlastních internetových stránek.
-
Michaela Nondková:
- K povedeným kouskům se dá počítat i výměna paní Klusákové za H. Pawlowskou (nebo jak se to píše).
-
František Hotový:
- Radiožurnál, jsem mýval naladěný po vědšinu dne, ale co ho Tachecí a spol. předělali k obrazu svému, se tato stanice nedá poslouchat. Důvod: Stále se opakující melodie od jedněch a týchž interpretů.! /Mám silný pocit,že ho ovládá OSA.!/ O mluveném slově ani nemluvě. Spozdravem: Frantin 62 let.
-
Šárka Kolovratová:
- radiožurnále je "rozházený", byla jsem zvyklá, že můj oblíbený pořad má své pevné místo, teď je možné slyšet všechno pořád, ale výsledek je neucelná informace.
nové moderátory a znělky a upoutávky raději komentovat nebudu.
jediné pozitivní je, že byly zavedeny žive vstupy, když se objeví nová info.
-
Petr Fošenbauer:
- Není třeba neustále zdůrazňovat jméno moderátora zpráv. Jeho projevy připomínají všeználka, který musí vynikat nad svými kolegy po všech stránkách.
-
Alena Stachá:
- RŽ byl mým celodenním společníkem doma i na cestách,nemám kam přeladit,komerce mi nevyhovuje,torto bylo optimální.
-
Martin Diviš:
- Radiožurnálu jsem se, jako jeho letitý posluchač a fanda, zřekl... Budu doufat, že ne jednou provždy...
-
Roman Hynek:
- Bulvární zpravodajství nepokládám za veřejnou službu. To zvládnou komerční stanice, lépe a bez koncesionářských poplatků.
-
Pavel Koukol:
- Za své peníze chci kvalitu!!
-
Aleš HRBEK:
- 36 let
-
Tomáš Felix:
- Zkuste něco jako bylo české vysílání BBC!
-
Jan Jirsa:
- vulgarizace vysílání, nespokojenost se zpravodajstvím
-
Ester Ekrtová:
- Zmizela či změnila se řada zajimavých pořadů (Zápisník zahraničních zpravodajů, knihovnička Radiožurnálu aj.), projev moderatorů a řada vstupů se přiblížil tlachání komerčních rádií. Zpravy jsou sice stále, ale rychlé a povrchní. Hudba byla vždy hrozná, ale ted je snad ještě horší.
-
Libor Ekrt:
- Prudká změna rádia na rádio komerční. Řada nových věcí se mi zdá povrchních. Spousta zajímavých pořadů zmizela a kvalitou je nenahradily jiné. Hudba je ještě horší než byla.
věk 29
-
Jan Konečný:
- Ryba zapáchá od hlavy
-
Květa Junková:
- Odmítám poslouchat stále : jsme Vaše rádio,..atd. Na takové poznámky si mohu přeladit na jiné,komerční rádio!Kde jsou hydrometeorologové?????Moc mi schází počasí ráno před půl pátou. Pokud bude zrušen Veselovský, přelaďuji na Prahu, ale pak už fakt nevím kam přeladit? Zřejmě vypnout natrvalo a odhlásit příjímač........
Věk: 45 let
-
Martin daliborský:
- kam se hrabe frekvence 1, to se dá srovnávat
-
Jiří Adámek:
- 30
-
Jan Krystyn:
- Za jednu Vlnu...
-
Renata Vojáčková:
- bez komentare, po letech jsem preladila radio....
-
Petr Verner:
- 51
-
Marta Susová:
- 30 let
-
Zdeněk Zeman:
- Jako koncesionář zpravodajsko-publicistické stanice rádia veřejné služby mám právo vědět, kdy se který pořad (zprávy, příspěvek, rubrika) vysílá. Proudové vysílání je typické pro koemrční stanice.
-
Hynek Eiselt:
- radiožurnál stratil "ducha". Lépe to vyjádřit nedokážu.
věk 37
-
Natálie Berglowcová:
- Nelíbí se mi komerční image rádia. Vnucování formou znělek "Vaše radio!" Změna moderátorů, odchod pana Hofmana a paní Kočičkové a ostatních, kteří mimo jiné, dělali z rádia netuctové a zajímavé veřejnoprávní médium. Za komeční radia neplatím poplatek, ať si vysílají, co chtějí, ale za radio, které čerpá z veřejnoprávních poplatků musí přece respektovat většinový názor plátců! A není tato vlna odporu, která posluchačům stála za to, dostatečným důkazem o nespokojenosti nás, posluchačů?
-
Michal Kočí:
- Od 10.1. 2008 už Radiožurnál neposlouchám. Impuls se mi nelíbil totiž aní předtím, teď se přestěhoval na veřejnoprávné vlny. Jsem nyní na "Dvojce" ČR.
-
Václav Němec:
- 58 let
-
Roman Netolický:
- když nechci číst Blesk, koupím Hospodářské noviny. Když nechci poslouchat Frekvenci 1, naladil jsem si dříve Radiožurnál. Teď nemám tu možnost
-
Karel Tomek:
- Hmmmm URCITE!!!!!!!
-
Hana a Vratislav Jírovi:
- Dříve narození a snad ještě nepřezrálí, (podle pí.Tachecí)
podrobnější názor na ČRo 1 posíláme na adr. rady ČRo
-
Zdenek Blaha:
- Nechci RZ opustit ze stejneho duvodu, co F1 (brutalni self promotion a hrozni moderatori)
-
Jaroslava Paštiková:
- Manipulující upoutávky, odchod Ester Kočičkové, Časté dopravní zpravodajství - nepotřebuji, nevyhovující hudební repertoár, povrchnost Lucie Výborné
-
Petr Grecmal:
- Jako veřejnoprávní médium, placené koncesionářskými poplatky, má vysílat pořady, které si posluchač chce vybrat a které ho zajímají. Takhle musím poslouchat radio celej den abych se možná dozvěděl to co mě zajímá. To jako kdyby televize přestala vysílat včerníček nebo vysílání pro sluchově postižené a řekla že oni tyto pořady stále vysílají, ale pokaždé v jiným čase a když zrovna na to příjde řada. A odkazovat na Radio Česko není argument protože to nenaladim všude a vysílá jen do 16ti hoddin.
-
Petr Cibulka:
- můj věk: 30 let
-
Alena Vávrová:
- 63 let,plus manžel stejný názor
-
Pavel Liška:
- 38 let
-
stanislav novotny:
- Z veřejně.právního rádia se stává radio komerční!Pak vzniká otázka proč platit poplatky,které mají formu daně?!
-
Miroslav Štorek:
- 44 let
-
Petr Štursa:
- nech si to ta koza zkusí poslechnout
-
Radek Valek:
- Je mi 27 let.
-
Dana Kapounková:
- Nelíbí se mě jeho forma,kterou se v roce 2008 ubírá.Je to kopie známích komerčních rádií a to se na veřejnoprávní rádio opravdu nehodí.
-
Eva Nováková:
- 86 let
-
Jiří Bouška:
- Je mi z toho smutno. Kdyby celodenně vysílalo Česko, asi by mi to tolik nevadilo. Pořady reportérů byly opravdu skvělé a dost často tvrdé. Jinak jsem nesouhlasil s odstraněním telefonování do Radiofóra. Bylo to něco jako cenzura.
-
Alžběta Kryštofová:
- Nesouhlasim s nahrazením starých moderátorů a změnami ve většině pořadu. Nelibí se mi že se Radiožurnál začal podobat ostatním rádiím. Proto jsme ho přece neposclouchali.
-
Petr Vondráček:
- Arogantní a nevychovaná paní ředitelka
-
Martin Reichelt:
- Zmizení pánů Hoffmana a Kudrny, pořadů Dva na jednoho, O kom se mluví a dalších. Ale hlavně zmizení ČRo1. To, co na jeho frekvencích od 01.01.08 vysílá, není Radižurnál.
-
Helena Kozmíková:
- Nelíbí se mi nová podoba ČR1-Radožurnálu,nejvíce postrádám "Ranní poznámku Ivana Hoffmana" a všechny skvělé redaktory, kteří se mnou byli do loňského prosince téměř po celý den.Vím, že takové osobnosti, jako byli František Nepil, Pavel Tigrid nebo Karel Kyncl už slyšet bohužel nemůžeme, ale pana Hoffmana bychom mohli a většina původních posluchačů by i určitě slyšet chtěla.A naše oblíbené a kvalitní redaktory např.ze "Zápisníku zahraničních zpravodajů" také! Mladá generace asi Radiožurnál moc neposlouchá a o tu střední se s těmi změnami chcete připravit? Vraťte nám náš starý Radiožurnál!!!
-
Ondřej Slavík, Ing.:
- Forma i obsah současného vysílání ČRo 1 mě hluboce uráží. Plytké a zmatečné zpravodajství, bulvarizace, neprofesionální moderátoři se špatnou češtinou, agresivní jingly. Radiožurnál poklesl POD úroveň průměrného komerčního rádia. Paní Výborná je prosím úplným vrcholem nekvality! Vraťte zpátky profesionály a kvalitu hodnou rádia veřejné služby!
-
Alena Charvátová:
- chybí mi pohodové ráno s Pavlem Kudrnou, sympatické hlasy z českého hydrometeorologického ústavu a zamyšlení Ivana Hofmanna. Je to snad málo?
-
Petr Velkoborský:
- Radiožurnál by měl projít postupnými změnami bez komercionalizace (viz příliš výrazné a teatrální znělky neustále upozorňující na to, co právě posloucháme). Více posluchačů, a to i těch mladších, lze získat i jinou cestou, než je právě tato, ale dá to patrně více práce. Od toho jsou ale odborníci a imagemakeři a ne Barbora Tachecí.
-
Kateřina Chvátalová:
- 29 let - velká část zpráv mi připadne jako přečtená z Blesku.
-
Eduard Chvátal:
- věk 37, ČRo1, ČRo6.
-
Lukáš Lhotecký:
- 28 let. Nechci, aby se z Radiožurnálu dělalo bulvární rádio.
-
Jitka Lhotecká:
- Radiožurnál bylo dříve jediné rádio, které jsem mohla poslouchat. Dnes ho raději vůbec nepouštím, protože mám pocit, že jsem přeladila na jedno z mnoha rozjásaných zábavných neseriózní stanic (Ty vydržím poslouchat tak jeden den). Vím, že tento argument uvádí mnozí starší a paní Tachecí chce přilákat především mladší publikum, ale já jsem studentka (je mi 25 let) a přesto mi nová podoba Radiožurnálu nevyhovuje. Chybí mi seriózní zpravodajství, které bude předneseno klidným a věcným tónem, chybí mi kvalitní předpověď počasí přímo od odborníků, nikoli zprostředkovaně od moderátorů, a tak bych mohla pokračovat dále. Věřím, že se všichni brzy dočkáme nápravy.
-
Ivana Strejcová:
- Vše bylo řečeno. Souhlasím se všemi požadadky v petici.Odmítám být pokusným testovácím " králíkem" něčeho, co nejde poslouchat aniž by člověk neutrpěl psychickou újmu.
-
Marcela Hrabalová:
- Nelíbí se mi nová podoba Radiožurnálu, velmi to připomíná jiné komerční stanice, chybí známé hlasy, pravidelné rubriky.
-
Bohumil Vrhel:
- odmítám bulvarizaci rozhlasu veřejné služby. Dnes už nelze rozlišit, mázte-li naladěn ČR, Impuls, nebo F1. Mluva "nových" moderátorů je stejná a programová skladba rovněž. Od nového roku ČR1 již neposlouchám.
-
Jan Kuča:
- nelíbí se mi příklon ke komerčním rádiím, těch máme všude dost
-
Tereza Vobořilová:
- Některé změny vítám, vadí mi ovšem způsob moderování většiny nových moderátorů a komerční hudba, která je tolik slyšet z jiných rádií. V tom byl Radiožurnál před změnou jedinečný.
-
Jiří Hájek:
- Totální selhání vedení Českého rozhlasu při přihlížení devastaci veřejné služby, žádám okamžitý odchod pí Tachecí i pana Kasíka!
-
Martin Novotný:
- Komercializace a pro mne nestravitelná změna celého vysílání mne donutila podepsat tuto petici.
Věk 30
-
Dominik Sauer:
- Znatelné snížení jazykové a informační hodnoty stanice.
-
Veronika Piklová:
- 40 let.Se vším co bylo řečeno souhlasím.Velice bych si přála, abych mohla poslouchat Radiožurnál takový, jaký jsem ho poslouchala několik let.Pan Bílek s paní Výbornou se poslouchat nedají.Doufám že se to podaří.Přeji Vám hodně štěstí.
-
Josef Kulich:
- 54 let. Na Radiožurnálu stál výběr hudby za nic, ale moderátoři byli sqělí. Teď se vše srovnalo podle hudby.
-
Bronislav Smešný:
- 40 let
-
Vilma Vodičková:
- Nemodernizovat příliš, zachovat určitou konzervativnost, ne však rigiditu. Možná se my milovníci všech programů ČRo, staneme menšinou, když budeme chtít zachovat jeho původní tvář, avšak vkus se nám lety určitě nezmění. (Kvituji mimo jiné i spjatost s českou televizí.) Prosíme, když změny, tak citlivě a jak Anglie,- úctu k tradicím ;-)
Vilma Vodičková, 30 let
-
Tomáš Mrázek:
- Radiožurnál nemusí (ani nepotřebuje) být nejposlouchanějším rádiem jako Impuls. Jeho poslání je jiné. Prostor pro změnu je jistě vždy, ale nová podoba Radiožurnálu je pro mne nepřijatelná i vzhledem k poklesu úrovně zpravodajství. Už to není rádio, které mě poslouchá - je to stanice, která je v zajetí představ někoho, kdo jediný nejlépe ví, jak se to má dělat.
-
Hana Krpálková:
- Postrádám inteligentní tok aktualit. Postrádám kultivované projevy a dobrou češtinu všech moderátorů.
Nesleduji TV, Český rozhlas je zárukou solidního a nestranného vysílání.Musíme zvítězit!!!!
je mi 49 let
-
Kamil Urban:
- Ve stávající podobě není Radiožurnál již mým rádiem, přelaďuji na Čro2
-
Václav Míka:
-
Je lepší přestávka ve vysílání než únavné výplně.
-
Tomáš Peterka:
- Věcnost, perfektní čeština, serióznost-to vše chci zpět!!!!
-
Petr Kopejtko:
- Bulvarizace
-
Jan Kadlec:
- Když si ráno pustím rádio, kde mám naladěný Radiožurnál, sevře se mně žaludek z toho spěchu a celý den jsem ve stresu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Iveta Koulová:
- Chybí nám ranní poznámky Ivana Hoffmanna, který hned po ránu donutil příjemným způsobem zamyslet se nad daným problémem.
-
Jana Langová:
- prodavačka
-
Jiří Trojan:
- Je jen malo radiik, ktera se nechaji poslouchat v teto zemi bohuzel k nim uz nepatri ani CR1 radiozurnal od 1/1/2008.
-
Luděk Kamarád:
- - radiožurnál poslouchám cca od 17 let
- zlepšila se hudba (jen aby se neoposlouchala), ale zbytek budí rozpaky
- stejný moderátor každé ráno je dost nuda
- nespisovné vyjadřování některých moderátorů a reportérů, hlavně první dny to byla opravdu síla..
-
Petr Hausser:
- jezdím po celé republice a Radiožurnál už není mou stanicí číslo 1. Dokonce už ani číslo 10.
Od 1.1.2008 :-(
-
Ivana Boháčová, Ph.D.:
- iritující styl a nové hlasy, napodobující komerční rádia, příklon k banálním informacím
chybí Hofman a zřejmě i Klusáková (hodně!!!) - atd. - vesměs již bylo řečeno
řízení člověkem s naprosto nedostatečným rozhledem a snad i vzděláním (viz rozhovor k petici)
Dotaz: jak mouhou podepsat ti mnozí, pro něž není internet dostupný (velká skupina posluchačů Radiožunálu v důchodovém věku, příp. maminky na mat. dovolené?)
50 let
-
Pavel Novák:
- chci zpátky "starý" Radiožurnál, ten si platím.
-
Ivo Uberall:
- 36 let
-
Jiří Tikal:
- To, co udělali s Radiožurnálem, je zrada na nás letitých posluchačích. Už jsem emigroval na Prahu
-
Eva Moravcová:
- Proč odmítám - protože jsem střední generace zákazníka, který chce svůj diferencovaný produkt vysoké kvality a ne tu pseudokomerční ranní směsku , kterou teď ČR1 produkuje.
-
Jan Dvojty:
- 33
-
Richard Khel:
- Právě jsem shlédl vystoupení p.Tachecí v ranním televizním vysílání a pokud je tento člověk tím, kdo určuje "novou tvář" Radiožurnálu, nemůže se jednat o změnu k lepšímu.
Děkuji za možnost vyjádřit svůj názor.
-
Emil Vasil:
-
63 let
-
David Balcar:
- Sledovat televizi,číst noviny nebylo třeba,vysílání Radiožurnálu
poskytlo všechny důležité informace včetně pravidelných rubrik
/cestování,hudba,motožurnál/.Lovit je po kouskách celý den
není čas. Teď jsem "trosečník" na rozhlasových vlnách bez
"ostrova jistoty".
-
Daniela Koucká:
- Nevidím důvod k podstatným změnám ve vysílání.
-
Jan MUDr. Jan Gayer, CSc:
- velmi tiše a velmi smutně zaznívá z paměti píseň v podání paní Kubišové o vládě věcí našich...
-
Michaela Ondříčková:
- Souhlasím s peticí a ještě bych uvítala návrat původního radoifóra i s posluchačskými telefonáty. Veřejnoprávní rozhlas by měl být i hlasem veřejnosti.
-
Miroslav Mžourek:
- Nemám zájem o agresivní vysílání s hlučnými zvukovými předěly. Chci klidné rádio, takové, jaké bylo před vstupem "změn k lepšímu". Můj věk je 47 let.
-
Stanislav Stupka:
- Rozhovor s paní Tachecí na Radiožurnálu mě přesvědčil o tom, že tato osoba není kompetentní zastávat přidělenou funkci.
-
Jakub Hlaváček:
- Stáří 25 let. Obor studia mezinárodní vztahy. Nové paní ředitelce se "podařilo" zařadit Radiožurnál po bok komerčním stanicím a vymazat názorový pohled lidí, kteří mají co říci. Její "profesionální" vystupování je opravdovou ukázkou toho jak se v této zemi nakládá s veřejnými prostředky. Místo pluralistického programu je Nám za naše peníze nabídnuto informační bahno a to je opravdu změna, která "potěší".
-
Karel Charvát:
- s velkou nelibostí poslouchám akční a někdy až agresivní projev moderátorů a tajně doufám, že se k mikrofonu opět vrátí moudrost a laskavost. Radiožurnál se tak bohužel zařadil mezi ty sdělovací prostředky, v nichž tyto hodnoty upadly v nemilost.
-
Karel Košek:
- Se zajmem jsem poslouchal porad 30.12.2007, ve kterem nas pani riditelka ujistila o zmenach k lepsimu. Zpravodajstvi, do ktereho zaradila provolani "Tady a ted" a vycet, odkud pro nas sbiraji zpravy od Tater az po Bagdad a podobne mi pripominaji komercni radia. A prehled toho, co me ceka v zelene vlne je take nudny. A rani poznamka, po te se mi styska.........
-
Kateřina Farská:
- 34 let
-
Bronislav Tomek:
- STOP KOMERCI!!!!
-
Michal Tuček:
- Vadí mi pískání ve zpravách
vadí mi, že změnu image vysílání tvoří lidé, odhaduji, ve věku do 40. let (opravdu by mne zajímal průměr věku), kteří vnucují svůj pohled lidem, kteří poslouchají ČRO 1, a to si zase myslím, že jsou lidé nad 40.
Můj věk je 57
-
Filip Doksanský:
- 32let
-
Tomáš Selucký:
- 43 let
-
Ing. Jaromír Houdek:
- Nechci být i z našeho ČR1 předěláván v povrchního hlupáka.
-
Zdeněk Ovčáček:
- Je opravdu na čase bránit Český rozhlas proti novým normalizátorům ,kteří absolutně nechtějí slyšet hlasy a argumenty koncesionářů!!!!
-
Jiří Šmejkal:
- takzvané vylepšení ´= pouze více vaty, pořady, které byly zajímavé, přitom krátké a informativní (např. Malé velké zprávy) zmizely. Dále ... opravdu bylo třeba to udělat beze slova vysvětlení, ideálně ponechat pořady oblíbení a kosmeticky vylepšit?
S vaničkou bylo vylito i dítě. Paní Tachecí, přiznat chybu a napravit ji je známkou síly, ne slabosti.
-
Aleš Růžička:
- Oproti roku 2007 úroveň vysílání dle mého názoru značně poklesla, zprávy jsou spíše povrchní, jsem nucen poslouchat stále stejné písničky (snad do puntíku ty, jaké hraje Frekvence 1). Platím za něco, co se mi nelíbí.
-
Marcela Holubcová:
- Bulvárních stanic je v naší malé republice poměrně dost. Zásadně je neposlouchám. Jediné, co stálo za to, byl původní Radiožurnál. Chci jej zpět. (38.let)
-
Matěj Seifert:
- Nesouhlasím se změnou obsahu a formy. První by měl loď opustit kapitán(ka). Nemá na onom místě co dělat, o tom nás dostatečně přesvědčila.
-
Milan Vaňhara:
- Platím za něco co se mi nelíbí
-
Jaroslav Winkler:
- Nemůžu nepodepsat. Ani mi se většina změn na Radiožurnálu nelíbí. Mrzí mě, že mnozí museli odejít, jsem rád za ty, kteří zůstali a především zůstali sami sebou. Bohužel, ne všem se to podařilo. Nevím co je úsměvné na tom, že zítřejší teploty se budou pohybovat kolem pěti stupňů, nevím proč někteří staří kozáci ze sebe dělají ranního ráááádiošaška.
Mám velmi rád diskuzní pořady např. Host Radiožurnálu či Nad věcí. Často velmi zajimaví hosté, kteří nám mají co říct, kteří nám věnují své myšlenky a čas. Pořady jsou neúnosně přerušovány hudbou. Mluvit je třeba krátce a rychle, jelikož je nutné opět pustit nějaký 40 let starý hit, který si dnes a denně můžu pustit z MG, CD či naladit na stanicích, kde hudba tvoří převážnou část vysílacího času. Dalo by se pokračovat, ale skoro vše už bylo napsáno.
-
Karolína Hrubá:
- Nesnáším bulvár, nechci komerci a Tlachecí rádio.
-
Alena Opluštilová:
- Neprofesionální moderátoři, nové znělky a odstranění osvědčených pořadů - to jsou vše slabiny nového ČRo. Nikdy nebylo vysílání tak nudné jako teď. Arogantní B.Tachecí by měla co nejdřív uvolnit místo někomu schopnému.
-
Pavel Sladký:
- Jsem hrubě nespokojen s vedením Radiožurnálu, zejména s neuctivím chováním B. Tachecí, pohybujícím se až na pomezí drzosti. Jsem přesvědčen o tom, že v čele jakékoliv instituce (o to více té veřejné!) by měla stát osoba, která je schopna alespoň v minimální míře naslouchat své oponenty a vážit si názorové plurality.
-
Maga Myšková:
- 29 let. Vše bylo již napsáno - souhlasím.
-
Radek Krásný:
- Chybí mi ranní poznamka Ivana Hofmana a Motožurnál.
-
Miroslav Zapletal:
- 25 let
-
Ivan ZAHRÁDKA:
- Vždy,kdy jsem se vracel ze zahraničí ( 16 let jsem vedl nadnárodní společnost v Praze) , zkoušel jsem co nejdřív přeladit na českou stanici,především Radiožurnál.Můj vůbec nejoblíbenější rozhlasový pořad byla ranní poznámka Ivana Hofmana.Velmi dobré zpravodajství,výborní zahraniční zpravodajové i humor Ester Kočičkové patřily k Radiožurnálu.Doufám pouze,že převod Radiožurnálu na Impuls 2 ,prováděný paní ředitelkpou , není na politickou objednávku.Zatím díky alespoň za Prahu 2.
-
MUDr. Štěpán Tuček:
- Je mi 30, a přesto jsem poslouchal nejraději Radiožurnál, protože Impuls nebo Frekvence 1 mi nevyhovují kvůli formě předávání informací, jak již bylo velmi správně uvedeno v petici a mnoha diskuzích. Chci zpět svůj Radiožurnál ve své rovnoprávnosti, jak ji představoval, s Radiofórem a jeho důstojnými a skvělými moderátory, s Ivanem Hoffmanem a dalšími. Evoluci ano, podle průzkumu oblíbenosti a preferencí ano, revoluci ne.
-
marek topič:
- Rádio svou skladbou připomíná komerční vysílaní.
Druhou zkaženou Frekvenci 1 nepotřebujeme natož abychom za to platily.
-
Andrea Slováková:
- 27
-
František Barták:
- 25 let
-
Thomas Franke:
- Poslouchám Radiožurnál náhodou teprve od nového roku, nevěděl jsem nic o změnách oproti roku minulému, ale jeho úroveň je skutečně pokleslá, evokoval mi normalizaci - nicotné reportáže typu "Náš člověk v Ulánbátaru" (nyní v Chicagu) a pak hudební složka budovatelská (nyní americké slaďáky ze 70. let).
-
Eva Sýkorová:
- 31 let
-
Luboš Sýkora:
- VŠ, 30 let
-
Lukáš Stříteský:
- Hned jak nastoupila nová ředotelka z velmi špatné stanice F1,bylo jasné jak to dopadne.
-
Josef Rozínke:
- Připojuji se a souhlasím se vším uvedeným. Navíc má krátká poznámka. Nový, od 1.1.2008, CRo-1 Radiobulvár, s velmi infantilním, simplexním a zkomercionizovaným projevem, je prostě neposlouchatelný, procez jej neposlouchám! Na generálním ředitelství CRo, u p. V.Kasíka a jím dosazené ženy ( blud megalománský, takže asi i duševně nemocné) p. B. Tachecí cítím normalizační praktiky. Kam se ztratila demokracie z CRo? Proč byl např. rozhovor s. O. S. na téma petice proti CRo doslova utípnut písničkou? To nesmí nikdo projevit svůj vlastní názor? Nevím, proč Rada pro rozhl. a TV vysílání jen přihlíží potlačování demokracie na CRo i porušování zásad veřejnoprávního vysílání? O spis. češtině ani nedmluvě! Proč mi, rádoby vtipný p. Pokorný připomíná převlékání kabátů? Proč podřadná L.V. požívá výtečného postavení i platu? Rádio volá o pomoc!!!
-
Daniela Kratochvílová:
- věk 29 let
-
Jaroslava Staviarská:
- 47 let
-
Dana Strnadová:
- 32 let
RŽ (před 1.1.2008) byl pro mne vždy profesionálním ROZHLASEM. Nový RŽ se velmi změnil. Chybí mně původní schéma, t.j, pravidelné pořady, profesionální moderátoři např. pan Kroc, Kudrna, Železný..., paní Klusáková atd. Dnešní RŽ poslouchám jen vyjímečně a to s nadějí, že neuslyším paní Výbornou, Navarovou, Causedisovou, .....pana Bílka a ostatní. Projev všech nových moderátorů, včetně zprávařů je nepříjemný, ....NENÍ PRO UŠI ale NENÍ I PRO DUŠI.
-
Petr Všetečka:
- nechci slyšet při každodenní cestě autem několikrát úplně stejně "blbé" a pouze povrchní zpravodajství a počasí
-
Milan Tyller:
- Vrťte prosím posluchačům Radiožurnálu ranní poznámky a komentáře pan Ivana Hoffmana. To byly skutečné třešničky na dortu bývalého radiožurnálu a proto jsem Radiožurnál poslouchal. Dnes hledám rádio,které dá panu Ivanu Hoffmanovi odpovídající prostor.
-
Jiří Novák:
- 50
-
Tatjana Vojtova JUDr.:
- Kdyz slysim Lucii Vybornou, moderatorku bulvaru, okamzite prepinam.
-
Soňa Skulová:
- Změnu to chtělo, ale k větší veřejnoprávnosti (kultivovat, přinášet seriózní informace a publicistiku, vést diskuze o důležitých tématech - viz např. BBC), a když už hudbu, tak více současné a vícežánrové.
Toho povrchního a hravého je už v éteru dost. To se platí z reklamy, a ne z konces. příspěvků.
-
Mgr. Jan Smíšek:
- Vyhovuje mi mít na výběr stanici neafektovanou, nebulvární, ne-"in". Nevážící se za každou cenu na co nejširší popularitu, neboť to vždy nevyhnutelně omezuje úhel pohledu i šíři obzoru.
-
Šárka Preislerová:
- - věk 36
- nový program ČR1 Radiožurnálu je nepříjemný, nepraktický
a časově nerozumný
-
Petr Hlaváč:
- Shrnuto-nedostačující odůvodnění pro změny, alibismus s jakými jsou podávány změny, instatnost „nových hlasů", vyhazov Ivana Hoffmana...
-
Ondřej Pikal:
- 31 let
-
vladimír kačer:
- paní tachecí neposlouchala nikdy radiožurnál,jinak by nemohla tuto stanici tak skazit,prosím aby šla odkud přišla.
-
Ludmila Rathousová:
- 41,5
-
Ivan Rathous:
- 43
-
Milan Jiroušek:
- 51 let
-
Martina Votočková:
- 17 let
-
Jitka Votočková:
- Podle mého názoru pí.Tachecí pohřbila vysílání Radiožurnálu. Jen by mě zajímalo, na kterou stanici se zaměří příště.
-
Daniel Buchtela:
- Chybí Hoffman, chybí ranní meteorolog, omezení pestrosti, ztráta vlastního výrazu přiblížením ke komerčním stanicím a hlavně - ZTRÁTA SPISOVNÉ ČEŠTINY!!!!
-
Martin Dražan:
- 18 let
-
Ladislav Gášek:
- 50 let
-
Jan Luňáček:
- Vzhledem k tomu, že jsem státní příslušník země, kde vládl paroubek, jsem na projevy maloměstského buranství velice háklivý a podle mě tito lidé jako paroubek nebo tachecí do slušné společnosti nebo dokonce na veřejné posty zkrátka nepatří.
-
Tomáš Ventruba:
- připojuji svůj "podpis"
-
Marie Krajíčková:
- věk 57 let
-
Lucie Kabrnová:
- 17
-
Pavel Koráb:
- RŽ ztratil seriozní tvář, stalo se z něj další komerční radio, které nám mnohokrát denně, pomocí reklamních klipů, vtlouká do hlav, jak to dělají dobře. Vždy zpozorním zaslechnu-li něco ze starého RŽ, jestli je to snad obrat k původnímu. Jan Pokorný je určitě vynikající diskutér do politické debaty s Petrem Nováčkem, ale ranní pohoda mu nejde, kdyby 10 x opakoval co je za den a kolik je hodin.
-
Miroslav Kacafírek:
- Přeladil jsem na Radio 1.
-
Kristýna Dukátová:
- 19 let
-
Eleonóra Katonová:
- 47 let :-(
-
Milada Josefíková:
- Věk 58 let.
Současný Radiožurnál nemám potřebu poslouchat.
-
Miloš Šír:
- 32 let
-
Ondřej Šír:
- 26
<< Předchozí stránka